|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krys
NOWY
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:13, 11 Wrz 2011 Temat postu: Szaba do ST 1100 z otworami bocznymi czy bez |
|
|
Muszę zmienić szybę w panci i zamówię ją w MMG zastanawiam się czy robic otwory czy nie. Czy ktoś ma doświadczenie na bieżaco . Kilka lat temu jeździłem Pancią 1100 bez otworów ( był tylko centralny oryginbalny) ale juz nie pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 17:37, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ci co mieli otwory to zachwalali.Jak zrobisz sam otwory,nie będzie pękać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 18:32, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ciężko powiedzieć, ja miałem turystyczną MMG bez otworów, musiałbyś mieć 2 szyby - z i bez -i porównać, inaczej ciężko ocenić.
W GL 1500 nie ma żadnego otworu i jest fatalnie (st1100 ma)
założyłem wlot w szybie, regulowany i była kolosalna różnica ale zależało to także od ustawienia klapki tego nawiewu, tylko w jednej pozycji było ok, w pozostałych nie było już tak dobrze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 18:54, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Akurat tak się składa, że miełem okazję jeździć swoją ST 1100 z szybą bez otworów i z otworami.
Bez otworów powyżej 110 km/h robiło się takie podciśnienie między szybą a kierowcą (a im szybciej tym większe), że wymagało to dodatkowej siły w rękach i było męczące.
Otwory wpływają na to, że to podciśnienie jest dużo mniejsze wiąc i komfort jazdy lepszy szczególnie powyżej 110-120 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirekm71
wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Nie 20:23, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dokladnie. Powyzej 100 bedzie szyja bolala bo glowe zasysa. Ja mam oryginalna z otworami i tez troche zasysa a co dopiero bez. Nieraz jade, listek z drzewa leci i siup w zegary bo tak ciagnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Nie 21:32, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Iiiii tam = ja nie mam otworów i nic mnie nie zasysa
Może za ciężki jestem?
Jedyny nieprzyjemny efekt braku otworów w szybie to falowanie czy też łopotanie przy większych prędkościach jej górnych, zewnętrznych krawędzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voniu dnia Nie 21:33, 11 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 21:52, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
voniu napisał: |
Iiiii tam = ja nie mam otworów i nic mnie nie zasysa
Może za ciężki jestem?
Jedyny nieprzyjemny efekt braku otworów w szybie to falowanie czy też łopotanie przy większych prędkościach jej górnych, zewnętrznych krawędzi |
He, znam Twoje gabaryty to i nie dziwota. Ty na panci to jak inni na ścigaczach
O ile pamiętam to masz wyższą szybę
Z orworami może nie było by tych łopotań krawędzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krys
NOWY
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:01, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki kolegom forumowiczom. Tak jak wspominałem 1998-2000 śmigałem Pancią 1100 ( i miała ona szybę bez otworów) , później Intruderem 1400 (wiec brak porównania) a dalej przez kilka lat Goldasem ( tu miałem tę zaletę że szyba miała wywietrznik centralny). Teraz wróciłem z sentymentu (i ekonomiki)do Panci St 1100 (98 ABS,TCS). Przejechałem nią tylko z 500 km ( i to głównie po mieście) nim mi pękła szyba więc nie miałem okazji sprawdzić walorów (lub ich brak) otworów w szybie . W MGG moga zrobic z otworami lub nie . Ale patrząc na katalogi to kilku lat oryginały mają otwory wiec pewnie zlecę MMGG aby wycieli . Co do wagi nie nie ma problemu z dociążeniem ale jak przez mgłę pamiętam te folowanie końcówek szyby. Teraz jestem poważniejszy ale wtedy zamykałem dwie paczki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|