FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Czy do ST 1300 da się załorzyć Power Commander
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Akcesoria, Dodatki, Tuning ST1300 » Czy do ST 1300 da się załorzyć Power Commander
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 19:46, 21 Wrz 2016    Temat postu: Czy do ST 1300 da się załorzyć Power Commander

Witam mam pytanko , czy ktoś coś słyszał o ST 1300 z zamontowanym power commanderem ?

Poczytałem trochę na amerykańskich stronkach że jakieś są problemy Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Śro 20:31, 21 Wrz 2016    Temat postu:

Tylko po co - co właściwie chcesz osiągnąć ----- i tak bez hamowni się nie obejdzie. a może coś takiego = ecu tuner3 =i tak hamownia jest potrzebna..........

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 20:42, 21 Wrz 2016    Temat postu:

Generalnie urządzenie służy do zmiany mapy wtrysku i zwiększenia mocy , nie to że ja chcę to założyć , zapytuję się czy ktoś to ma lub słyszał żeby miał

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 21:40, 21 Wrz 2016    Temat postu:

Da się, jak wszystko. Jednak trzeba wymienić dużo innych podzespołów. Czujnik wału, przepustnicy itd. Pewnie i wtryski. Do tego potrzebna też jest hamownia. Wiec trochę zachodu z tym jest

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 8:02, 22 Wrz 2016    Temat postu:

W większości moto (na wtrysku elektronicznym) mapy paliwa i zapłonu można zmienić z pozycji gniazda diagnostycznego lub z pozycji specjalnego gniazda służącego właśnie w tym celu == tylko potrzebne jest specjalne oprogramowanie , interfejs i hamownia .............st 1300 miało mapy zmieniane w 2004 r , oczywiście obecnie można się pokusić o weryfikację map z zastosowaniem sondy lambda szerokopasmowe i pewnie jeszcze coś tam można jeszcze poprawić ( stosunek mocy do zużycia paliwa) tyle tylko czy bez większych przeróbek ma to sens - szczególnie finansowy- w BMW k1200LT po 2004r na oryginalnych podzespołach uzyskano 3,5% wzrost mocy , 2% oszczędność paliwa i niewielki wzrost momentu obr -- koszt około 1000zł ---------------- natomiast gdyby zmienić tłumiki ,przepustnice ,air box i kilka innych podzespołów miało by to sens szczególnie ,że st1300 już pracuje na granicy spalania stukowego .................

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 17:33, 22 Wrz 2016    Temat postu:

Mądrego to dobrze posłuchać (przeczytać co pisze )
Spotkałem koleszkę ostatnio ma GTR 1400 z tym ,,goowienkiem,, twierdzi że po modyfikacjach moc mu poszła na 180 koni , nie wiem czy tak jest dokładnie ale osobiście czasem dla mnie ST 1300 mogłoby być więcej trochę kucyków /momentu Very Happy Smile Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 20:33, 22 Wrz 2016    Temat postu:

wojtekooo napisał:
Mądrego to dobrze posłuchać (przeczytać co pisze )
Spotkałem koleszkę ostatnio ma GTR 1400 z tym ,,goowienkiem,, twierdzi że po modyfikacjach moc mu poszła na 180 koni , nie wiem czy tak jest dokładnie ale osobiście czasem dla mnie ST 1300 mogłoby być więcej trochę kucyków /momentu Very Happy Smile Very Happy

Jest to możliwe. GTR1400 to całkiem inna bajka. Inne mapy z możliwością ich zmiany np. w zależności od pogody czy umiejętności. Inna elektronika, już mocno zaawansowana. No i seryjna moc 155KM też daje do myślenia. Obecnie taki sprzęt testuję i powiem Ci, że ma swoje minusy ale plusy przeważają Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
grabi
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ziemia Obiecana

 Post Wysłany: Pią 6:12, 23 Wrz 2016    Temat postu:

Co do GTR 1400 z tego co kojarzę to jest tam zdławiony silnik z ZZR 1400 w którym ma 200kucy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Pią 7:56, 23 Wrz 2016    Temat postu:

Dokładnie tak jest - podobnie Honda CTX1300 i np cała gama BMW K1200 - główne różnice drobne zmiany w samym silniku , air box , mapy zapłonu i dawki paliwa............. oczywiście wszystko jest powiązane z przełożeniami w skrzyni biegów i z tego powodu potrzebna jest wizyta na hamowni celem ustalenia co tak naprawdę silnik potrzebuje -----fizyka i zasady w tym wypadku są dość proste - potrzebna jest odpowiednia ilość paliwa w stosunku do ilości pobranego powietrza oraz w odpowiednim momencie iskra aby cała mieszanka była w stanie się spalić oddając maksymalną moc - każde nie odpowiednie zestrojenie skutkuje nadmiernym wzrostem temperatury , spadkiem mocy , stukiem detonacyjnym lub wzrostem zużycia paliwa oraz wzrostem toksyczności spalin Very Happy i gdyby tylko nie zmieniała się temperatura otoczenia wilgotność , ciśnienie at i temp. samego silnika było by to dziecinnie proste Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Pon 7:48, 26 Wrz 2016    Temat postu:

Do st bez problemu można założyć PC. W USA kosztuje 350 dolarów. PC ma sens jeżeli masz akcesoryjne wydechy i sportowy filtr powietrza. Poza tym ST tak jak większość japońskich motocykli ma zamknięty komputer i podłączając go pod kopa nie ma możliwości ingerencji w mapy wtrysku czy zapłonu. To tak w ramach wyjaśnienia, że komuś podłączyli kompa pod tą wtyczkę ukrytą pod tylnym siedzeniem (tą na dwa piny) i ma już chip tuning. NIEEE tam się tak nie da. Do tego służy PC. Macie tu linka do aukcji [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Pon 8:52, 26 Wrz 2016    Temat postu:

Dlatego podałem alternatywę dla power comandera czyli = ecu tuner3 =dla zabawy --------- to prawda ze st 1300 ma ,,zamkniętego kompa zwłaszcza do roku 2008 - ale to nie znaczy że za pomocą odpowiednich kodów nie można go odblokować tak jak w innych moto, zwłaszcza po roku 2008 ----------nie jest prawdą ,że większość motocykli japońskich ma ,,zamkniętego kompa,, , przykładem jest -Kawasaki:
1400 GTR/ZG1400/CONCOURS 14 (2008-2015)
ER-6N (2006-2015)
EX 250R/NINJA 250 (2013-2014)
EX 300/NINJA 300 (2013-2015)
EX 650/NINJA 650 (2006-2015)
Z 1000 (2010-2015)
Z 1000SX/ NINJA 1000 (2011-2015)
Z 800 (2013-2015)
ZX 10R (2004-2015)
ZX 14/ZZR 14000 (2006-2011)
ZX 14R/ZZR1400 (2012-2015)
ZX 6R (2005-2015) ZX 6RR (2005-2006).

SUZUKI:
GSF 1250 BANDIT (2007-2010)
GSF 650 BANDIT (2009-2010)
GSR 600 (2006-2010)
GSR 750 (2011-2015)
GSX 1400 (2004-2008)
GSX 1300BK B-KING (2007-2012)
GSX 1300R HAYABUSA (2002-2015)
GSX-R 1000 (2003-2015)
GSX-R 750 (2004-2015)
GSX-R 600 (2004-2015)
M109R (2006-2015)
SV 650 (2007-2010)
SVF 650 GLADIUS (2009-2015) SV 1000 (2005-2008)

YAMAHA:
FJ-09 (2015)
FZ MT-09 (2014-2015)
FZ-1 (2006-2014)
FZ-8 (2011-2013)
FZ-7 (2015)
V-MAX (2009-2015)
XT-1200 (2012-2014)
YZF-R1 (2004-2015) YZF-R6 (2003-1015)

Yamaha F100DET
Yamaha F40D
Yamaha F50F
Yamaha F60C
Yamaha F75BET
Yamaha F80BET
Yamaha F90BET
Yamaha Fx 140
Yamaha Fx 160
Yamaha Fx-sho Jetski
Yamaha Fx-sho Jetski
Yamaha Fzs
Yamaha VF200LA
Yamaha VF225LA
Yamaha VF250LA Yamaha VX 1100

oczywiście wszystko zależy od kompa jaki jest zamontowany i często od rocznika moto = tak czy inaczej odpowiednie i poprawne wystrojenie na oryginalnym kompie czy innym dostawianym możliwe jest tyko na hamowni z pakietem odpowiedniej wiedzy w tym temacie ...........


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Pon 17:51, 26 Wrz 2016    Temat postu:

No chyba jest prawdą że większość motocykli japońskich do 2006 ma zamkniętego kompa a przed to praktycznie wszystkie motocykle japońskie mają właśnie zamkniętego kompa. Ok może trafi się jakiś rodzynek w Kawasaki, ale to i tak sporadycznie. Na pewno w Europie bez PC nic nie da się zdziałać. Może jakieś większe wyjątki stanowią motocykle sportowe, ale i tak moim zdaniem PC jest najlepszym rozwiązaniem. Tak ogólnie to nie wiem gdzie te dane znalazłeś ale Yamaha F100DET to silnik zaburtowy czyli raczej nie motocykl. Tak z innej beczki mam na servisie VTX 1800 z 2005 miał kiedyś PC ale ktoś go ukradł moto nie ma sond lambda. Problem jest taki że na ziepło ma ciężko odpalić i okropnie strzela w wydech i dymi na czarno przy dodaniu gazu. Wniosek ma za dużo paliwa - pomysł?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez modzek dnia Pon 18:07, 26 Wrz 2016, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Wto 7:43, 27 Wrz 2016    Temat postu:

Tak to prawda - większość moto do 2004r ma zamknięte kompy - trafiają się wyjątki -- było to związane głównie z technologią pamięci zastosowanych w kompach najczęściej jednokrotnego zapisu -------- fajnie jeśli comp był rozbieralny i była możliwość podmiany eprom na eeprom kasowalny napieciowo = tak czy inaczej masę czasu i roboty aby coś zmienić nawet z wykorzystaniem hamowni operacja bardzo czasochłonna --- dziś dodatkowe kompy dają nieograniczone możliwości , a te droższe posiadają hamownię drogową i funkcje samo uczenia .........

Odnośnie VTX 1800 z 2005 -nie wiem jak tam to wygląda, ale jeśli wszystkie czujniki są sprawne i rozrząd nie przestawiony, nie wytarte wałki- to albo leją wtryski ,albo posadzony regulator ciśnienia ,moduł zapłonu albo komp...........


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 8:12, 27 Wrz 2016    Temat postu:

Nie wiem dokładnie jak jest przy wtrysku ale montując PC do wersji gaźnikowej, w zestawie są też iglice i dysze, żeby miało to sens. W wersji wtryskowej, pewnie też jest coś zmieniane. Jeżeli PC był robiony w stanach, to pewnie był odpowiednio też strojony. Obstawiał bym wtryski oraz przysłonę tzw. ssania, czujnik położenia wału. Czy np. nie zamyka się też przy ciepłym silniku a wtedy do sprawdzenia czujnik temperatury. Podmiana kompa, też pewnie by dużo powiedziała.
edit.
Przypomniało mi się. Kiedyś miałem podobną sytuację. Padła cewka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Czw 7:11, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Whiteroman
bywalec
bywalec


Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 48
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Pon 15:50, 24 Paź 2016    Temat postu:

Poczytałem sobie, eeeh Very Happy i jestem szczęśliwy, że mój ST1100 nie ma kompa, PC, wtrysków, map, czujników położenia przepustnicy, i Bóg wie czego jeszcze a zapierdziela aż miło i nie chce 5l/100 przekroczyć. Panowie, tylko proste jest piękne! Poniedziałek, a jak miło Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Wto 10:53, 25 Paź 2016    Temat postu:

A ja myślę, że to wszystko nie ma sensu. To tak, jakby z trabanta próbować zrobić dużego fiata. Mało mocy? Przeszkadza? To się sprzedaje i kupuje coś, co ma dużo mocy. I "problem" znika.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Wto 11:01, 25 Paź 2016    Temat postu:

Zależy Obelix.
W kwestii samochodu masz rację jak najbardziej, wystarczy że wymienisz samochód na prawie identyczny, jedynie z większym silnikiem o większej mocy lub na wersje uturbioną i już masz więcej mocy i lepsze osiągi w rezultacie.
W kwestii motocykla to już gorzej. Dlaczego ? Bo pomykając ST1300 na co innego możemy zmienić by zachować wszystko to co lubimy w PE a przy okazji mieć więcej w prawej manetce ? Tu już mamy dość ograniczone możliwości zmian, PC może być ratunkiem ale to tak jak przy tuningu samochodu, bez hamowni się nie obędzie i raczej nie realne jest to wykonać bez pomocy zakładu zajmującego się zawodowo zwiększaniem mocy.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Wto 12:57, 25 Paź 2016    Temat postu:

Ale wydaje mi się, że firma zoptymalizowała w tym silniku moc i każda ingerencja, czyli wysilanie tego silnika, może skutkować utratą trwałości.
Z drugiej zaś strony, czy naprawdę 126 KM na motocykl to jest rzeczywiście tak mało i jest paląca potrzeba, żeby mieć jeszcze więcej? Przecież to jest motocykl turystyczny, a nie szlifierka. Tutaj liczy się rozkoszowanie się jazdą, a nie bicie rekordów. Po za tym, już niejednokrotnie niejednego szlifierza przyprawiłem o ból dupy na starcie pod światłami. Więc uważam, że jak na tę klasę motocykla, mocy ma wystarczająco. Amen.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Obelix dnia Wto 13:04, 25 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Wto 13:11, 25 Paź 2016    Temat postu:

Ja wcale nie twierdzę, że ma za mało mocy. Osobiście i tak pełni nie wykorzystuję - bo po co ? Dla mnie też te 126 kucyków to wystarczająca siła pociągowa dla PE.
A jak ktoś chce zrobić wyścigowego turystyka to już jego sprawa, kwestia za jaką cenę liczoną w $$$ i konsekwencjach zużycia wysilonego silnika.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Wto 13:19, 25 Paź 2016    Temat postu:

Czytam i zastanawiam się po co psuć st1300. Fajny turystyk z samochodową charakterystyką pracy i niech tak zostanie.

Wolne tłumiki, power comander, filtry, mapy itd. Wszystko żeby mieć ile KM więcej? Pięć? Dziesięć? Przy ilu obrotach się pytam? Zakładam że jak we wszystkich "dłubanych" motocyklach. Czyli bardzo na górze w ST pewnie w okolicach 7-8tys. I cała ta bitwa o 5 kucyków która idzie w parze z rąbiącymi po uszach tłumikami, lżejszą o parę klocków kiermaną i totalnie spieprzoną krzywą mocy i momentu. Momentu którego z dołu będzie o 20% mniej - za cenę wyimaginowanych kilku koników Wink

Dziękuję postoję Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Śro 19:32, 26 Paź 2016    Temat postu:

Da się uzyskać nie 5 czy 10 ale i lekko 25KM.
Odnośnie zjebanej krzywej mocy i momentu - jak będzie robił partacz na ślepo to i owszem, dlatego zaliczasz hamownie X razy żeby uzyskać pożądaną moc, moment i żeby ich krzywe miały odpowiedni przebieg, tutaj pasowałoby aby się wypowiedziała pewna osoba, która wiem że wie jak wygląda cała procedura uzyskiwania większej mocy.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Śro 20:01, 26 Paź 2016    Temat postu:

To idę o zakład i stawiam moją ST1300 którą zaraz kupię przeciwko Twojej że samym filtrem, tłumikami i commanderem nie zrobisz dwudziestu pięciu koni Cool

Nie piszę tego teoretyzując tylko w oparciu o lata grzebania w motocyklach japońskich. Nawet z takiego łatwego do tuningu HD wzrost 20% mocy to lżejsze tłoki, wałki i przynajmniej głowica. Ja wiem że placebo to mocna rzecz Very Happy

Bez odelżenia wału, rozwiercania tulei (o ile się da) zmiany wałków itd nie uzyskasz z ST1300 stu pięćdziesięciu koni mechanicznych.

Zakład?


Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Śro 20:03, 26 Paź 2016    Temat postu:

Gofer jeszcze coś....

podnosiłeś moce w motocyklach? Masz jakieś doświadczenia?

Podrzuć kilka przykładów. Z przyjemnością się douczę.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Śro 20:23, 26 Paź 2016    Temat postu:

Cały wątek jest teorią wyssaną z palca bo żaden z posiadaczy St1300 nie ma dostępu do PC i nie jest w stanie realnie zaprezentować ile można wycisnąć zachowując nadal tą samą charakterystykę silnika.
Po czym wnioskuję że dałoby się uzyskać 150 kucy ? PE ma 99,92 z litra pojemności, standard GTR 1400 ma tyle co 114,64. Uzyskując tylko ten sam poziom mocy z litra pojemności = 144,56 dla PE, blisko ? Po jednym z postów powyżej wnioskuję, że GTR nie ma kręconego fabrycznie silnika lecz downgrade zrobiony. Według mojego toku rozumowania najwyraźniej powinno się dać - tok myślenia tak samo teoretyczny jak cały topic tak jak wspomniałem, nie ma co się denerwować i unosić.
Nie, nie mam doświadczenia w kręceniu motocykli, samochodu samemu też bym nie kręcił bo są po prostu odpowiedni specjaliści od tego Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gofer dnia Śro 20:25, 26 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Śro 20:35, 26 Paź 2016    Temat postu:

Gofer napisał:

Po czym wnioskuję że dałoby się uzyskać 150 kucy ? PE ma 99,92 z litra pojemności, standard GTR 1400 ma tyle co 114,64. Uzyskując tylko ten sam poziom mocy z litra pojemności = 144,56 dla PE, blisko ?


Czyli wychodzi na to że z ST1300 można uzyskać jakieś 250KM bo R1 ma 200KM z litra, tak? Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Śro 20:42, 26 Paź 2016    Temat postu:

Tu mnie masz, bo idąc w zaparte i teoretyzując powinno tak być .... Ale R1 to już stricte wyczynowa maszyna nie mająca nic wspólnego z PE, poza tym że również ma dwa koła i kierownicę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 20:42, 26 Paź 2016    Temat postu:

Bijecie pianę. Jak ktoś ma kasę to niech sobie napęd atomowy dołoży do hulajnogi Sad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Śro 20:45, 26 Paź 2016    Temat postu:

Musiałbym przeszukać historię bo widziałem rower z silnikiem odrzutowym, co tam Yamaha R1, ten bicykl to dopiero ma odejście Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 19:50, 14 Lut 2017    Temat postu:

Wywołałem trochę burzę tym tematem . hehehehehe
No nic tam czasem jak jadę ostro zapakowany w dwie osoby to mi mocy przymaławo ,a GTR 1400 mi nie leży , choćby z tego względu że dal mojej pasażerki niewygodnie i ciasno w porównaniu z ST. A do jazdy wokołokominowej dla lepsej adrenaliny zakupiłem sobie thunderace yzf 1000 więc jakoś to przeżyję wszystko


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Michallica
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Tomaszów Mazowiecki

 Post Wysłany: Śro 8:30, 15 Lut 2017    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=0Fa3EeiB04g&spfreload=5
https://www.youtube.com/watch?v=oeADSzDwlWs

to tak w temacie


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Akcesoria, Dodatki, Tuning ST1300 » Czy do ST 1300 da się załorzyć Power Commander
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group