Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto 9:41, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Wymiana samych króćcy to nie wszystko.
Jeżeli pancie traktujesz typowo turystycznie czyli nie sprawdzasz w ile da się zrobić setkę to żadnej różnicy nie poczujesz.
Ja się przesiadłem na model z Francji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 19:42, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Z Francji, to pewnie kastrowany Tak poważnie, to najlepszym rozwiązaniem jest "naklejka mocy" Daje co najmniej połowę tego, co na niej napisane jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wytrych
junior
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 14:21, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Kiedyś czytałem że czerwone są najszybsze.
Więc zmiana lakieru dała by + 2 KW
Ale żeby nie "kasztanić" tematu , to z pewnością można podrasować ST.
Miałem przyjemność dosiadać trzy czy cztery ST 1300 .
Z K&N i bez i powiem szczerze że nie czułem różnicy jednak ....
Swoją Pancię zakupiłem od Belgijskiej Policji , wykastrowaną ze wszystkich świecidełek i syren (szkoda, bo na niektórych kierowców by się przydały )i dostosowaną do dwóch osób. Na pierwszy rzut oka Pancia jak każda inna. Wizualnie różnica to kill swich i parę pstryków przy kierownicy przy prawej manecie. Pod plastikami altek mocniejszy od cywilnej. Nie wiem czy fabrycznie takie wkładali czy na potrzeby Policji robiły to serwisy Hondy w Belgi... nie zmienia to faktu że regulator napięcia po pół roku latania sfajczył się jak w cywilnej (może altek za mało obciążony)
Zastanawiam się jednak czy serce mojej Panci nie jest na dopingu bo wydaje się żwawsza od seryjnej. Nie jest to moja opinia,a znajomych którzy też mają ST1300. Osobiście nie czuję jakiejś powalającej mocy na tle motocykli kolegów. Jednak chłopaki twierdzą że moja ma jakoś tak więcej wigoru...
Rozmawiałem też ze znajomym z ASO Honda i mówił że jest to możliwe.
Jednak bez hamowni są to tylko spekulacje...
Jak dla mnie jest wystarczająco mocy i momentu. To jest turystyczny motocykl i takim pozostanie. Kompromis między osiągami , spalaniem, komfortem i masą w jednym opakowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
scorpion5998
NOWY
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: Śro 20:30, 21 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ciekawy temat ja proponuje zmianę Wydechów może na Devila lub inny sportowy wydech gwarantowany przyrost mocy i to spory tylko małe ale jak daleko da się tak pojechać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kalina
stały bywalec
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Sob 17:46, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Odkopuję
No więc ponieważ osiągi to stosunek masy do mocy. To najprostszym i najtańszym rozwiązaniem jest redukcja masy.
To co dzisiaj zobaczyłem po wejściu na wagę.... Krótko mówiąc jest 25kg do zrzucenia
Zakładam że znajdzie się jeszcze kilka osób które w ten sposób mogą poprawić osiągi motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Sob 19:28, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
kalina - mi się udało w trzy miesiące 27kg , a w sumie w pół roku 34kg i st 1300 zaczęła się przewracać --- nie mogłem jej utrzymać teraz tankuję , tak około 8L -żeby było w zbiorniku --- zawsze to 20L lepszy stosunek mocy do masy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Sob 19:30, 29 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kalina
stały bywalec
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Sob 20:38, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Samad, gratuluję! Super wynik.
Też muszę się wziąć bo żenada następuje. Zaczęło się od tego że siodła motocyklowe które kilka lat temu były ok teraz zaczęły mi nie leżeć, a to kość ogonowa obolała, a to znowu coś. Grawitacja mnie pokonuje ale już nie długo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Sob 20:46, 29 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Tak było 6 lat wstecz - z uwagi ,że Honda się przewracała - celem zrównoważenia przeciążenia wynik obecnie należy podzielić na 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Nie 8:52, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
No to się wszystko wyjaśniło , a ja myślałem że moto się popsuło , a to moja wina ....ech...
ale widzę ,że spadek mocy nie tylko mnie dotyczy , może by jakąś grupę wsparcia założyć na Forum
na mnie już jeden z Forumowiczów wpływa ....tzn. próbuje
hmmmm.... taki dylemat się rodzi : kupić mocniejszy motocykl czy " rozładować stary " ciekawe co wyjdzie taniej , no i co będzie możliwe do zrealizowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wrzonio
zasłuzony
Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 9:49, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ja się zastanawiałem, dlaczego na naszym forum od jakiegoś czasu są tylko reklamy odchudzania, a teraz się wyjaśniło.
To chodzi o zwiększenie mocy.
Sprytne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał F.
wyjadacz
Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 10:37, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dany
Na pewno łatwiej będzie zmienić maszynę na mocniensza, ale zdrowiej będzie obecną rozładować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
modzek
amator postów
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Maków Mazowiecki
|
Wysłany: Nie 19:40, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Drodzy koledzy smutna wiadomość jest taka że z st 1300 nie da się wiele więcej wydłubać. Koledzy z forum w stanach wsadzili Power Comandera, zastosowali filtr K&N, wydech akcesoryjny i z tego co pisali to wiele nie dało.
Jak ktoś ma nadmiar wolego czasu to można jeszcze wypolerować kanały ssące w głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez modzek dnia Nie 19:44, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kalina
stały bywalec
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Nie 20:13, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
modzek napisał: |
...smutna wiadomość jest taka że z st 1300 nie da się wiele więcej wydłubać. Koledzy z forum w stanach wsadzili Power Comandera, zastosowali filtr K&N, wydech akcesoryjny i z tego co pisali to wiele nie dało. |
To jasne jak słońce i dotyczy każdego japońskiego motocykla
Jak pamięcią sięgnąć zawsze sprzedawały się "power" filtry, zmanipulowane rozmiarowo dysze dyno-jet, a teraz w świecie komputerków i wytrysków doszły pudełka z naklejką "power commander" - nazwa coś jak z gwiezdnych wojen żeby mocniej brzmiało
Słowem. Słona kasa za placebo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|