Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 21:42, 29 Mar 2016 Temat postu: Metody na zwiększenie mocy |
|
|
Jak w temacie. Czy są proste, niedrogie i bezpieczne metody na zwiększenie mocy?
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Mark33
stary wymiatacz
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podborze; Ostrów Maz
|
Wysłany: Śro 7:13, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Może inne pytanie a do czego Ci ta MOC ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
LWfilip
wyjadacz
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świecie nad Wisłą
|
Wysłany: Śro 9:38, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie, no ciekawe pytanie Kolega zadał. Ja, osobiście nie odczuwam braku mocy. Mimo sporej wagi moto zbiera sie fajnie. Ale tak lubie. Nie szukam rakiety choć 1100 do żółwi nie należy, ale nikt tego tematu raczej nie poruszał. ST1300 to dość zelektryfikowany motocykl. Nikogo nie kusiło żeby dołożyć do pieca?? Chętnie poznam opinie innych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Robson
maniak postów
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
|
Wysłany: Śro 15:23, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Z prostych metod to filtr powietrza KN, ale żadnego przyrostu mocy nie odczułem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
LWfilip
wyjadacz
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świecie nad Wisłą
|
Wysłany: Śro 17:17, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja tak sobie podejrzewam, że trzeba by było wymienić elektronikę, ale czy do turystycznego motocykla ktoś robi tuningowy moduł?? Raczej wątpię. Chyba, że można stosować jakiś uniwersalny, ale pewnie nie pasują złączki. To raczej jakiś absurd. Nie znam się aż tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 19:04, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
LWfilip napisał: |
Nie, no ciekawe pytanie Kolega zadał. Ja, osobiście nie odczuwam braku mocy. Mimo sporej wagi moto zbiera sie fajnie. Ale tak lubie. Nie szukam rakiety choć 1100 do żółwi nie należy, ale nikt tego tematu raczej nie poruszał. ST1300 to dość zelektryfikowany motocykl. Nikogo nie kusiło żeby dołożyć do pieca?? Chętnie poznam opinie innych. |
Noie prawda że nikt. Było/jest na forum, opis jak w 1100 zwiększyć ciut mocy. Sam też opisywałem swoje doświadczenia
Co do 1300, to też pewnie się da. Trzeba jakimś techem, wpiąć się w gniazdo diagnostyczne i można bez wielkich kombinacji, dołożyć te 20-25 kucy oraz zwiększyć Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:10, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Trzeba jakimś techem, wpiąć się w gniazdo diagnostyczne i można bez wielkich kombinacji, dołożyć te 20-25 kucy oraz zwiększyć Nm |
Robił to ktoś?
Popytam u znajomego w serwisie Yamahy, czy mają na to sposoby.
Ktoś pytał po co? Lubię mieć zapas mocy jeśli to jest możliwe.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 22:40, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
[quote="EDDIE"]
jerzyk napisał: |
...
Ktoś pytał po co? Lubię mieć zapas mocy jeśli to jest możliwe. |
A po co Ważny jest moment a nie moc, chyba, że wybierasz się na tor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:42, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Bez mocy nie ma momentu.
Na pytanie po co, odpowiedziałem.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Czw 7:37, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jestem zdecydowanie za poszukiwaniem i mocy i momentu
Nie ukrywam, że mi brakuje i jednego i drugiego
A szczególnie mi brakuje po jeździe na BMW 1.6 GTL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 7:44, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. Jednego i drugiego nigdy za wiele.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirecki
bywalec
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Paryż(FRANCE)
|
Wysłany: Czw 7:55, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tez jestem za wieksza moca w st1300. Po FJR(145) i V-max(200) to honda sie toczy nie jedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Obelix
uzależniony
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
|
Wysłany: Czw 13:28, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Oj tam. Najlepiej jest, jak się przesiada ze słabszego na silniejszy. Nie odwrotnie. Wtedy zawsze ten silniejszy będzie jechał, a nie się toczył. Ja po przesiadce z PC800, właśnie tak to odbieram i jest mi z tym dobrze
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:15, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Niby tak, ja właśnie przesiadłem się z 125Km na 126KM mocy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią 11:01, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No to Masz jednego kucyka więcej
St ma wysoki moment obrotowy a to ma chyba większe znaczenie niż ilość koni.
Znaczne zwiększenie mocy przyniesie utratę przewidywalnego zachowanie się tej maszyny. Można się wtedy spodziewać, że tylne koło nam zacznie robić uślizgi i to najmniej oczekiwanym momencie. Teraz o utratę przyczepności trzeba się postarać.
Pancia pod dobrym woźnicą potrafi zadziwić posiadaczy ścigów i to nawet tych o pojemności jednego litra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:41, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawę kontroli uślizgów przy nadmiarze mocy pozostawiłbym do indywidualnego wyboru. Wiadomo, że nie robi się tego na zakrętach i na brudnych nawierzchniach.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 15:05, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja też to lubię i dlatego moc jest ważna, im więcej mocy, tym masz lepszą kontrolę na poślizgiem.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirecki
bywalec
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Paryż(FRANCE)
|
Wysłany: Pią 17:41, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Gdzie tu jest jakis adninistrator?Prosze usunac spam z tego tematu:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sob 8:43, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mirecki gdzie Ty tu widzisz spam.
To jest wyrażanie swoich oczekiwań lub opinii.
Jeżeli ma być tak rygorystycznie to wielu powinno mieć już zblokowane konta.
Moim zdaniem nie oto chodzi.
Jałowe tematy i tak pójdą kiedyś do kosza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:52, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Gdyby ktoś miał propozycje co do tematu wątku, to dajcie znać.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Obelix
uzależniony
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
|
Wysłany: Pon 14:24, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
126 kucyków, to i tak dużo. Powinno być wystarczająco. A jak komuś brakuje, to proponuję przesiadkę np. na R1.
Dla mnie jak będzie się robiło za mało, to najpierw wymienię łożyska w kołach, żeby zmniejszyć opory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mark33
stary wymiatacz
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podborze; Ostrów Maz
|
Wysłany: Pon 15:52, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja to jeszcze smaru napchałem w łożyska by zmiejszać opór
Mocy Przybywaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
grabi
zasłuzony
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia Obiecana
|
Wysłany: Pon 17:20, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mark33 napisał: |
Ja to jeszcze smaru napchałem w łożyska by zmiejszać opór
Mocy Przybywaj |
Ja poszedłem dalej i wymieniłem wszystkie na nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pon 19:16, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
grabi napisał: |
Mark33 napisał: |
Ja to jeszcze smaru napchałem w łożyska by zmiejszać opór
Mocy Przybywaj |
Ja poszedłem dalej i wymieniłem wszystkie na nowe |
i to był błąd teraz nowe łożyska będą się docierać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michallica
wyjadacz
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Pon 19:49, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jest taka metoda:-)
Opowieść z 1001 mocy
(autor nieznany)
Moc jest to klasa równoważności
Zbioru w relacji równoliczności.
Dla zbiorów, co są w tej samej klasie
Zawsze bijekcję utworzyć da się.
Funkcja ta, która ma być bijekcją
Musi injekcją być i surjekcją.
Że jest injekcją, to w innych słowach
Znaczy, że jest różnowartościowa.
Nazwa ”surjekcja” oznacza zdanie
Że jest to ”na” zbiór odwzorowanie.
Zbiory bywają zwykle dzielone
Na te skończone i nieskończone.
Zwłaszcza te drugie nas zadziwiają
Bo całkiem inne własności mają.
Mówimy, że zbiór jest przeliczalny
Gdy ma moc zbioru liczb naturalnych.
Te zbiory liczb są z nim równoliczne:
Wymierne oraz algebraiczne.
Tę moc przebadał Cantor dopiero
I ją oznaczył przez n 0.
Są jeszcze inne nieskończoności
Które niezwykłe mają własności.
No, bo na przykład, kto by powiedział
Że równej mocy jest każdy przedział?
Lub czy to fakt jest dość oczywisty
Że tyleż jest też liczb rzeczywistych?
Punktów na prostej? A i do tego
Podzbiorów zbioru przeliczalnego?
Moc tę continuum nazywamy
Oraz literą c oznaczamy.
Gdy większe chcemy uzyskać moce
Musimy liczbę 2 podnieść do c.
Tyle podzbiorów, co każdy przyzna
Ma zbiór R 2 czyli płaszczyzna.
Gdy 2 do mocy tej podniesiemy -
Kolejną, większą moc dostaniemy.
Czynność tę można kontynuować
I dalsze moce tak konstruować.
Tak otrzymamy ciąg nieskończony
Z coraz to większych mocy tworzony.
Więc można podać do wiadomości:
Jest nieskończoność nieskończoności!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michallica dnia Pon 19:52, 04 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mark33
stary wymiatacz
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podborze; Ostrów Maz
|
Wysłany: Pon 19:58, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Michallica napisał: |
Jeszcze jest taka metoda:-)
Opowieść z 1001 mocy
(autor nieznany)
Moc jest to klasa równoważności
Zbioru w relacji równoliczności.
Dla zbiorów, co są w tej samej klasie
Zawsze bijekcję utworzyć da się.
Funkcja ta, która ma być bijekcją
Musi injekcją być i surjekcją.
Że jest injekcją, to w innych słowach
Znaczy, że jest różnowartościowa.
Nazwa ”surjekcja” oznacza zdanie
Że jest to ”na” zbiór odwzorowanie.
Zbiory bywają zwykle dzielone
Na te skończone i nieskończone.
Zwłaszcza te drugie nas zadziwiają
Bo całkiem inne własności mają.
Mówimy, że zbiór jest przeliczalny
Gdy ma moc zbioru liczb naturalnych.
Te zbiory liczb są z nim równoliczne:
Wymierne oraz algebraiczne.
Tę moc przebadał Cantor dopiero
I ją oznaczył przez n 0.
Są jeszcze inne nieskończoności
Które niezwykłe mają własności.
No, bo na przykład, kto by powiedział
Że równej mocy jest każdy przedział?
Lub czy to fakt jest dość oczywisty
Że tyleż jest też liczb rzeczywistych?
Punktów na prostej? A i do tego
Podzbiorów zbioru przeliczalnego?
Moc tę continuum nazywamy
Oraz literą c oznaczamy.
Gdy większe chcemy uzyskać moce
Musimy liczbę 2 podnieść do c.
Tyle podzbiorów, co każdy przyzna
Ma zbiór R 2 czyli płaszczyzna.
Gdy 2 do mocy tej podniesiemy -
Kolejną, większą moc dostaniemy.
Czynność tę można kontynuować
I dalsze moce tak konstruować.
Tak otrzymamy ciąg nieskończony
Z coraz to większych mocy tworzony.
Więc można podać do wiadomości:
Jest nieskończoność nieskończoności! |
No to pojechałeś ,a ja myślałem że tylko smar wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michallica
wyjadacz
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Pon 20:17, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mareczku ale oczywiście masz rację bo kto smaruje ten jedzie!!! :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kamyksiedlce
junior
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 7:16, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A może ktoś się już interesował przywróceniem mocy? :D moja honda st1300 jest z Francji i niestety jest ograniczona do 100km. Może wie ktoś gdzie leży blokada? Słyszałem że często stosowane były węższe króćce dolotowe :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kamyksiedlce
junior
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 7:39, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A przepraszam był taki temat :D przeoczyłem :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|