w 100% potwierdzam tezę autora na temat Afryki
miałem ten motocykl, narobiłem nim sporo kilometrów, także na torze ale faktycznie niektórzy próbują z niej zrobić coś mitycznego - patologia
Afryka ma swoją specyfikę. To nie jest wygodny motor na asfalt. Ale wygodny uniwersalny motor na wycieczki po drogach rozmaitych.
Jeżdżę na Afryce i kupiłem PE z założeniem, że Afryka na wschód i tamtejsze dziury, a PE na równiutkie i długie szosy :-)
A że Afryka ciężka... PE o ile cięższy! :-) Kwestia rozmiarów kierowcy...
Na pewno oba motory nie są idealne do wybierania się po bułki czy przeciskania w miejskich korkach, ale jeśli ktoś ma ochotę wyskoczyć do Gruzji (Afryka) albo do Norwegii (PE) to żaden z nich nie jest zbyt ciężki.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach