|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelACE
maniak postów
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Śro 18:38, 23 Wrz 2009 Temat postu: nadmierne grzanie |
|
|
hmn, moze jstem przewrazliwiony ale czy w Waszych St tez tak sie moto szybko hrzeje?
w Varadero nigdy mi sie nie wlaczyl wiatrak, nawet podczas wolnej jazdy po stepach w temeraturze powyzej 40 stopni, w Tigerze dosc szybko lapie temperature ale ST
hmn, wystarczy wolny przejazd nawet bez stania w korku przez jakies miasto, albo jakis dluzszy podjazd z niewielka predkoscia i temperatura rosnie w oczach, czesto wlacza sie tez wiatrak, bardzo szybko w porownaniu do innych moto ktore mialem
przy normalnej szybkiej i ciaglej ejzdzia wskazowka jest okolo 2 milimetrow przed lewa ciensza kreska na wskazniku
aha sprawdzilem plyn w zbiorniczku, musialem zdjac owiewke bo nic nie widac w tym specjalnym wycieciu i plyna mam na postoju okolo centymetra nad kreska (tyle ze nie wiem czy ta kreska to minimum czy maksimum), jest chyba oznaczona jako "upper"
taka uroda silnika i mocno obudowanego moto czy co?
wychodzi mi na to ze gdyby pojechac w lato na poludnie to wlasciwie przy wolniejszej jezdzie wiatrak by chodzil co chwila, a to chyba nie jest normalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 19:33, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witaj! Ten typ tak ma.Wystarczy przejechac kawałeczek i wszystko wraca do normy.Koleś ,z którym jeżdżę często(CBR 1000F),też sie dziwi,że mi sie włącza,bo jemu to bardzo rzadko. Ten temat był kiedys poruszany na forum...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Antoś
maniak postów
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Reda woj.pomorskie
|
Wysłany: Śro 20:47, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam w 1300 wiatrak pracuję równie często.W ty roku na południu miał ciężko ale dał sobie radę .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Marlboro
zasłuzony
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa, Polska
|
Wysłany: Czw 8:35, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie Pawełku - nic się nie bój. Zarówno w 1100 jak i teraz wiatrak kotłuje jak dziki. Zresztą w pierwszych modelach 1300, do roku 2004 kiedy to przeprowadzono naprawę wad wieku dziecięcego, dmuchanie przez wiatraki gorącym powietrzem po nogach kierowcy było sporym problemem. Do tego stopnia, iż np. w USA wycofano ST1300 ze służby w ichniej policji. Powróciły po 2004...
Ważne tylko, aby wskaźnik nie dochodził do czerwonego pola... jeśli tylko wiatrak chodzi to tak ma być!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mocny
junior
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:03, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Tak jak piszą koledzy to normalka. Początkowo tez miałem takiego stresa ale to jak najbardziej prawidłowe zachowanie. To samo zresztą maja uzytkownicy cbr 600 i 1000, generalnie honda chyba tak projektuje silniki o małej wydajności układu chłodzenia.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
stanley.mie
bywalec
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Wto 18:59, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie jak wyżej napisali koledzy. Kilka razy zdarzyło mi się jechać z pół godziny z pracującym wentylatorem i w tym czasie temperatura utrzymuje się na 2/3 skali. PC 800 i CBR 1000 F które miałem poprzednio zachowywały się identycznie! Uroda hond!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 12:00, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wiadośc z ostatniej chwili . Dziś rozebrałem swoją furę,bo rozbieram po kazdym sezonie,żeby powymieniac i porobic wszystko przy niej w zimie,na spokój. Okazało sie że pasek rozrzadu troszkę sie poluzował i to może byc tez powodem grzania się silnika.Pasek dociska rolkę pompy wodnej gładką stroną i jezeli jest słabo napiety ,może sie grzac .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|