Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario78
bywalec
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RADOMSKO-ZIELONA GÓRA-Sjoholt Norwegia
|
Wysłany: Nie 17:29, 23 Mar 2008 Temat postu: TERMOSTAT ST1100 |
|
|
Witam wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie
Mój problem polega na tym ze fisiuje mi termostat raz sie otworzy a raz nie a jak sie juz otworzy to juz sie niechce zamknąc sezon sie zbliza a moja st jeszcze niegotowa
PROSZE O POMOC gdzie mozna kuipc termostat do st 1100 91 rok i gdzie on sie znajduje w motórze?? z tego co wyczaiłem to chyba przy wlewie płynu do chłodnicy znawców i miłośników st
PROSZE O POMOC POZDRAWIAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 17:39, 23 Mar 2008 Temat postu: st |
|
|
Witam!Termostat jest z prawej strony ,pod panelem ze schowkiem na kluczyk.I niestety,trzeba go wyjąć.Termostat jest zamocowany na jednej śrubce fi sześć.I trzeba spuścić płyn z chłodnicy,i zdjąć z niego trzy przewody gumowe.Przy składaniu ich nie pomyl.bo są blisko siebie.Wstaw garnek z wodą na kuchnię ,włóż do niego termostat i termometr,i patrz przy jakiej temperaturze się otwiera a przy jakiej zamyka. Jak dobrze pamiętam,przy obudowie jest odpowietrznik,więc może on fiksuje ,bo nazbierało tam się powietrza?Spróbuj najpierw odpowietrzyć i dolać płynu.A co kupienia,to jest kilka rozbitków na allegro...Albo serwis Hondy.Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 19:05, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Cześć mario78, jeśli mogę czymś posłużyć numer katalogowy 19300MG9000 co prawda wersja US ale chyba to bez różnicy. Cena, 39 $ więc po sprowadzeniu wyjdzie dwa razy tyle. Osobiście nowe części ściągam przez Motobot.
To na wypadek kiedy nie będzie innego wyjścia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Wto 18:34, 02 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 19:19, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Walnąłem się cena jest w €
Price € 39.00
OEM#: 19300-MG9-000
Product#: 19300MG9000
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mario78
bywalec
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RADOMSKO-ZIELONA GÓRA-Sjoholt Norwegia
|
Wysłany: Czw 8:04, 27 Mar 2008 Temat postu: Termostat Zrobiony!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Witam Wszystkich i Dziękuje za pomoc
Po wyjęciu termostatu pojechałem do sklepu motoryzacyjnego i poprosiłem gościa zeby mi znalazł taki termostat jak mój czyli wymiary takie same i parametry po kilkunastu minutach szukania z sówmiarka okazało sie ze jest tylko na moim pisze 82stopnie C a na tym od niego 86 kupiłem zapłaciłem 39 zł w domu pomierzyłem go i jest kropla w krople taki jak mój
zamontowałem dolałem płynu i odpaliłem
NAPRAWIONE temperatura przechodzi lekko za połowe pola wtedy załącza sie wentylator na chwile temperatura lekko spadnie i sie wyłączy i tak sobie znowu żyje swoim życiem Za błędy przepraszam
POZDRAWIAM WSZYSTKICH A ZWłASZCZA GOGUŚa i GARETTa
A wracając do mojego termostatu to zaczynał sie otwierac dopiero przy 96 a nawet 97 stopniach wiec stierdziłem jego zgon
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mario78 dnia Czw 8:20, 27 Mar 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Czw 9:20, 27 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze gdybyś napisał, od czego podszedł ten termostat to już byłby patent na Japończyka. Gratuluje i tak trzymać.
Również serdecznie pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Polo
junior
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 10:07, 27 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
napisz koniecznie z czego to jest , ew symbol , nr cokolwiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mario78
bywalec
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RADOMSKO-ZIELONA GÓRA-Sjoholt Norwegia
|
Wysłany: Czw 13:11, 27 Mar 2008 Temat postu: termostat |
|
|
ten termostat jest od alfa romeo 100cos mały jakis silnik i od toyoty starlet jak bede w tym sklepie to napewno dowiem sie cos wiecej o nim i napisze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mario78 dnia Czw 13:13, 27 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 14:33, 27 Mar 2008 Temat postu: st |
|
|
Nooooooooooooo Mario.Jesteś genialny :wink: .W życiu bym nie pomyślał ,że samochodowy termostat może być taki mały...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
abrams
junior
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 18:35, 30 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Daj jakiś dokładniejszy namiar na ten termostat bo u mnie jest cały czas otwarty
Jak stoję to temperatura potrafi dojść do połowy ale jak jadę to ledwo się nagrzewa a będę zdejmował owiewki f\do malowania to wymienię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
archie_1989
NOWY
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn/Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw 8:05, 13 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
abrams napisał: |
Daj jakiś dokładniejszy namiar na ten termostat bo u mnie jest cały czas otwarty
Jak stoję to temperatura potrafi dojść do połowy ale jak jadę to ledwo się nagrzewa a będę zdejmował owiewki f\do malowania to wymienię |
Odgrzeje troche starego kotleta:D
A wiec mialem problem podobny do opisanego wyzej a mianowicie:
Na postoju ladnie sie nagrzewa, chwilke za polowa wiatrak sie wlacza, a jak spadnie temperatura to wylacza.
Natomiast w czasie jazdy temperatura szybko spada bardzo nisko. Tzn niby jest w normie miedzy dwoma kreskami, ale czasami praktycznie dotyka tej pierwszej, czyli cos jest nie tak. Droga szybkiej dedukcji mysle sobie: Napewno termostat jest caly czas otwarty i nie przymyka sie jak temperatura spada. Korzystajac wiec z waszych rad metoda kupna nabylem termostat od jakiejs mazdy za cale £4.68, ktory byl identyczny jak ten w Hondzie. Temp. otwarcia 82 st. C. Wzialem sie za wymiane termostatu i juz po wyciagnieciu starego stwierdzilem ze jest zamkniety, czyli powinien byc ok. Postanowilem jednak je sprawdzic wrzucajac obydwa nowy i stary do wrzatku. A wiec po wrzuceniu obydwa otworzyly sie, a po wyjeciu zamknely. Pomyslalem wiec ze moze stary sie poprostu przycial i dlatego pozostawal otwarty. Zalozylem jednak nowy, sckrecilem, uzupelnilem elegancko plyn, no i jazda testowa...No i co? Dupa. Jak stoi nagrzewa sie ladnie, jak tylko rusze temperatura spada na minimum. Co prawda nie jestem zielony w mechanice i praktycznie wszystko robie zawsze sam, bo poprostu lubie, ale nie usmiecha mi sie sciagac owiewek jeszcze raz tylko po to zeby odpalic sobie fajke i wpatrujac sie w moto myslec co to moze byc:D
Jakies sugestie drodzy koledzy/kolezanki?
Czy ktos mial podobny problem?
Bardzo prosze o pomoc.
Sorki za dlugosc posta i brak polskich znakow:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Czw 8:38, 13 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jaka jest temperatura na zewnątrz? Przy dość niskiej, tak ok. 10-15 stopni tak się dzieje również u mnie. Natomiast jak jest dość ciepło wszystko jest ok. Moim zdaniem, tu tkwi przyczyna i jest wszystko dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
archie_1989
NOWY
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn/Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw 10:00, 13 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tez tak myslalem jak bylo ok 15 stopni, ale ostatnio mielismy nawet 25 i nie zauwazylem zadnej roznicy. Jako ze jezdze motocyklem codziennie przez 12 miesiecy obawiam sie co bedzie w zimie kiedy temperatura spada tu do -5, czasem -10. Oczywiscie moge przyslonic chlodnice ale wydaje mi sie ze przynajmniej w lecie temperatura wskazywana powinna byc wyzsza.
Wlasnie sprawdzilem i jak nagrzewa sie na postoju to chlodnica robi sie ciepla wraz z nagrzewaniem co swiadczyloby ze jednak termostat puszcza za wczesniej albo caly czas. Chodzi mi o to ze nie jest tak ze wzrasta temperatura wody i kiedy otworzy sie termostat chlodnica robi sie goraca, tylko robi sie ciepla juz chwile po starcie silnika, co moim zdaniem nie powinno miec miejsca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Czw 20:50, 13 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Chłodnica, robi się ciepła, bo ona też ma tzw. mały obieg. Nie pamiętam, jaka powinna też być temp. pełnego otwarcia termostatu. Napisz do Urbasia pw, On ma "mądrą książkę", może poda odpowiednie zakresy? Szczerze mówiąc, to ja się bardziej martwię, kiedy latem, wentylator włącza się co chwilę Ostatnio nawet pomimo lenistwa, zrobiłem striptease mojej Panci, celem sprawdzenia poziomu płynu. Ku mojemu zaskoczeniu, był ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 19:42, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Temat, zbyt mocnego grzania rozwiązany. Przeczyściłem chłodnicę karcherem, wyleciało trochę błota i jeszcze więcej komarów, much i innych insektów. To była rewia owadzia Przy podobnej tem. zewnętrznej w Poniedziałek i dziś, wskazówka nie osiągnęła nawet połowy, tego co było wcześniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|