FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
TERMOSTAT ST1100
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Chłodzenie » TERMOSTAT ST1100
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario78
bywalec
bywalec


Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RADOMSKO-ZIELONA GÓRA-Sjoholt Norwegia

 Post Wysłany: Nie 17:29, 23 Mar 2008    Temat postu: TERMOSTAT ST1100

Witam wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie
Mój problem polega na tym ze fisiuje mi termostat raz sie otworzy a raz nie a jak sie juz otworzy to juz sie niechce zamknąc sezon sie zbliza a moja st jeszcze niegotowa
PROSZE O POMOC gdzie mozna kuipc termostat do st 1100 91 rok i gdzie on sie znajduje w motórze?? z tego co wyczaiłem to chyba przy wlewie płynu do chłodnicy znawców i miłośników st
PROSZE O POMOC POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Nie 17:39, 23 Mar 2008    Temat postu: st

Witam!Termostat jest z prawej strony ,pod panelem ze schowkiem na kluczyk.I niestety,trzeba go wyjąć.Termostat jest zamocowany na jednej śrubce fi sześć.I trzeba spuścić płyn z chłodnicy,i zdjąć z niego trzy przewody gumowe.Przy składaniu ich nie pomyl.bo są blisko siebie.Wstaw garnek z wodą na kuchnię ,włóż do niego termostat i termometr,i patrz przy jakiej temperaturze się otwiera a przy jakiej zamyka. Jak dobrze pamiętam,przy obudowie jest odpowietrznik,więc może on fiksuje ,bo nazbierało tam się powietrza?Spróbuj najpierw odpowietrzyć i dolać płynu.A co kupienia,to jest kilka rozbitków na allegro...Albo serwis Hondy.Pzdr

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Pon 19:05, 24 Mar 2008    Temat postu:

Cześć mario78, jeśli mogę czymś posłużyć numer katalogowy 19300MG9000 co prawda wersja US ale chyba to bez różnicy. Cena, 39 $ więc po sprowadzeniu wyjdzie dwa razy tyle. Osobiście nowe części ściągam przez Motobot.
To na wypadek kiedy nie będzie innego wyjścia Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Wto 18:34, 02 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Pon 19:19, 24 Mar 2008    Temat postu:

Walnąłem się cena jest w €
Price € 39.00
OEM#: 19300-MG9-000
Product#: 19300MG9000
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mario78
bywalec
bywalec


Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RADOMSKO-ZIELONA GÓRA-Sjoholt Norwegia

 Post Wysłany: Czw 8:04, 27 Mar 2008    Temat postu: Termostat Zrobiony!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Witam Wszystkich i Dziękuje za pomoc
Po wyjęciu termostatu pojechałem do sklepu motoryzacyjnego i poprosiłem gościa zeby mi znalazł taki termostat jak mój czyli wymiary takie same i parametry po kilkunastu minutach szukania z sówmiarka okazało sie ze jest tylko na moim pisze 82stopnie C a na tym od niego 86 kupiłem zapłaciłem 39 zł w domu pomierzyłem go i jest kropla w krople taki jak mój
zamontowałem dolałem płynu i odpaliłem
NAPRAWIONE temperatura przechodzi lekko za połowe pola wtedy załącza sie wentylator na chwile temperatura lekko spadnie i sie wyłączy i tak sobie znowu żyje swoim życiem Za błędy przepraszam
POZDRAWIAM WSZYSTKICH A ZWłASZCZA GOGUŚa i GARETTa

A wracając do mojego termostatu to zaczynał sie otwierac dopiero przy 96 a nawet 97 stopniach wiec stierdziłem jego zgon


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mario78 dnia Czw 8:20, 27 Mar 2008, w całości zmieniany 5 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Czw 9:20, 27 Mar 2008    Temat postu:

Jeszcze gdybyś napisał, od czego podszedł ten termostat to już byłby patent na Japończyka. Gratuluje i tak trzymać.
Również serdecznie pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Polo
junior
junior


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraków

 Post Wysłany: Czw 10:07, 27 Mar 2008    Temat postu:

napisz koniecznie z czego to jest , ew symbol , nr cokolwiek

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mario78
bywalec
bywalec


Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RADOMSKO-ZIELONA GÓRA-Sjoholt Norwegia

 Post Wysłany: Czw 13:11, 27 Mar 2008    Temat postu: termostat

ten termostat jest od alfa romeo 100cos mały jakis silnik i od toyoty starlet jak bede w tym sklepie to napewno dowiem sie cos wiecej o nim i napisze

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mario78 dnia Czw 13:13, 27 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Czw 14:33, 27 Mar 2008    Temat postu: st

Nooooooooooooo Mario.Jesteś genialny :wink: .W życiu bym nie pomyślał ,że samochodowy termostat może być taki mały...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
abrams
junior
junior


Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraśnik

 Post Wysłany: Nie 18:35, 30 Mar 2008    Temat postu:

Daj jakiś dokładniejszy namiar na ten termostat bo u mnie jest cały czas otwarty
Jak stoję to temperatura potrafi dojść do połowy ale jak jadę to ledwo się nagrzewa a będę zdejmował owiewki f\do malowania to wymienię


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
archie_1989
NOWY
NOWY


Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Londyn/Stalowa Wola

 Post Wysłany: Czw 8:05, 13 Cze 2013    Temat postu:

abrams napisał:
Daj jakiś dokładniejszy namiar na ten termostat bo u mnie jest cały czas otwarty
Jak stoję to temperatura potrafi dojść do połowy ale jak jadę to ledwo się nagrzewa a będę zdejmował owiewki f\do malowania to wymienię


Odgrzeje troche starego kotleta:D
A wiec mialem problem podobny do opisanego wyzej a mianowicie:
Na postoju ladnie sie nagrzewa, chwilke za polowa wiatrak sie wlacza, a jak spadnie temperatura to wylacza.
Natomiast w czasie jazdy temperatura szybko spada bardzo nisko. Tzn niby jest w normie miedzy dwoma kreskami, ale czasami praktycznie dotyka tej pierwszej, czyli cos jest nie tak. Droga szybkiej dedukcji mysle sobie: Napewno termostat jest caly czas otwarty i nie przymyka sie jak temperatura spada. Korzystajac wiec z waszych rad metoda kupna nabylem termostat od jakiejs mazdy za cale £4.68, ktory byl identyczny jak ten w Hondzie. Temp. otwarcia 82 st. C. Wzialem sie za wymiane termostatu i juz po wyciagnieciu starego stwierdzilem ze jest zamkniety, czyli powinien byc ok. Postanowilem jednak je sprawdzic wrzucajac obydwa nowy i stary do wrzatku. A wiec po wrzuceniu obydwa otworzyly sie, a po wyjeciu zamknely. Pomyslalem wiec ze moze stary sie poprostu przycial i dlatego pozostawal otwarty. Zalozylem jednak nowy, sckrecilem, uzupelnilem elegancko plyn, no i jazda testowa...No i co? Dupa. Jak stoi nagrzewa sie ladnie, jak tylko rusze temperatura spada na minimum. Co prawda nie jestem zielony w mechanice i praktycznie wszystko robie zawsze sam, bo poprostu lubie, ale nie usmiecha mi sie sciagac owiewek jeszcze raz tylko po to zeby odpalic sobie fajke i wpatrujac sie w moto myslec co to moze byc:D
Jakies sugestie drodzy koledzy/kolezanki?
Czy ktos mial podobny problem?
Bardzo prosze o pomoc.
Sorki za dlugosc posta i brak polskich znakow:P


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 8:38, 13 Cze 2013    Temat postu:

Jaka jest temperatura na zewnątrz? Przy dość niskiej, tak ok. 10-15 stopni tak się dzieje również u mnie. Natomiast jak jest dość ciepło wszystko jest ok. Moim zdaniem, tu tkwi przyczyna i jest wszystko dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
archie_1989
NOWY
NOWY


Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Londyn/Stalowa Wola

 Post Wysłany: Czw 10:00, 13 Cze 2013    Temat postu:

Tez tak myslalem jak bylo ok 15 stopni, ale ostatnio mielismy nawet 25 i nie zauwazylem zadnej roznicy. Jako ze jezdze motocyklem codziennie przez 12 miesiecy obawiam sie co bedzie w zimie kiedy temperatura spada tu do -5, czasem -10. Oczywiscie moge przyslonic chlodnice ale wydaje mi sie ze przynajmniej w lecie temperatura wskazywana powinna byc wyzsza.

Wlasnie sprawdzilem i jak nagrzewa sie na postoju to chlodnica robi sie ciepla wraz z nagrzewaniem co swiadczyloby ze jednak termostat puszcza za wczesniej albo caly czas. Chodzi mi o to ze nie jest tak ze wzrasta temperatura wody i kiedy otworzy sie termostat chlodnica robi sie goraca, tylko robi sie ciepla juz chwile po starcie silnika, co moim zdaniem nie powinno miec miejsca.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 20:50, 13 Cze 2013    Temat postu:

Chłodnica, robi się ciepła, bo ona też ma tzw. mały obieg. Nie pamiętam, jaka powinna też być temp. pełnego otwarcia termostatu. Napisz do Urbasia pw, On ma "mądrą książkę", może poda odpowiednie zakresy? Szczerze mówiąc, to ja się bardziej martwię, kiedy latem, wentylator włącza się co chwilę Wink Ostatnio nawet pomimo lenistwa, zrobiłem striptease mojej Panci, celem sprawdzenia poziomu płynu. Ku mojemu zaskoczeniu, był ok.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 19:42, 18 Wrz 2013    Temat postu:

Temat, zbyt mocnego grzania rozwiązany. Przeczyściłem chłodnicę karcherem, wyleciało trochę błota i jeszcze więcej komarów, much i innych insektów. To była rewia owadzia Very Happy Przy podobnej tem. zewnętrznej w Poniedziałek i dziś, wskazówka nie osiągnęła nawet połowy, tego co było wcześniej Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Chłodzenie » TERMOSTAT ST1100
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group