Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
wymiatacz
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Otwock
|
Wysłany: Śro 7:40, 12 Sie 2009 Temat postu: Demontaż schowków przy kierownicy |
|
|
Mam pytanko - może ktoś już kiedyś robił coś podobnego - potrzebuję zdemontować i wyjąć schowki w owiewce celem zamontowania w nich paru urządzeń i poprowadzenia kabli. Po wyjęciu spinek od strony lag oraz wykręceniu 3 śrubek - dwóch tuż przy głośniku i jednej z drugiej strony pod bakiem (mówię tu o prawym schowku, tym bez zamka) schowek jeszcze się trzyma. I pytanie - czy jest więcej śrub? czy trzyma się na jakichś zatrzaskach? Czy w ogóle da się zdemontować te schowki nie rozbierając niczego więcej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Marlboro
zasłuzony
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa, Polska
|
Wysłany: Śro 10:06, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Hej Michale,
Prawego nie rozbierałem wprawdzie - rozbierałem lewy. Ale pamiętam, że musiałem całą owiewkę ściągnąć - boczną znaczy się...
Zresztą na rysunku widać, że tam trochę więcej tych śrubek jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
sławek
uzależniony
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Śro 11:20, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Marlboro, powiedz jeszcze jak rozebrać boczną owiefkę na czy ona sie trzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Marlboro
zasłuzony
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa, Polska
|
Wysłany: Śro 11:57, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No z owiewkę to jest trochę zachodu... Trzeba odkręcić m.in. dolną :kosę" czyli ten szary plastik, osłonę bloku silnika za przednim kołem, wypiąć wewnętrzne spinki na osłonach po boku od strony lag... trzeba odkręcić i zdjąć osłony gmoli... może rysunek to w części przynajmniej zobrazuje...
I jeszcze króciutki opis demontażu:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marlboro dnia Śro 12:07, 12 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał
wymiatacz
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Otwock
|
Wysłany: Śro 16:38, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki, trochę mi się sprawa wyjaśniła. Chyba poczekam do zimy bo widzę, że to dłuższa robota będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Śro 21:37, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Z nieba mi spadliście a właściwie Ty Markboro z tymi rysunkami. Dzisiaj zadatkowałem ST1300 i będę musiał zdemontować obydwie owiewki do malowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał
wymiatacz
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Otwock
|
Wysłany: Czw 7:59, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno - lusterka! Czy zdejmują się razem z owiewką czy trzeba je zdemontować w celu dalszej demolki? Jeżeli tak to w jaki sposób?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Czw 8:01, 13 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Marlboro
zasłuzony
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa, Polska
|
Wysłany: Czw 8:57, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Racja... zapomniałem o lusterkach... osłony lusterek wypinasz z zaczepów w owiewce... ale lusterko musisz odkręcić od stelaża owiewek - dwie śruby...i dopiero wtedy można ściągać owiewkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michał
wymiatacz
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Otwock
|
Wysłany: Czw 9:09, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki Marlboro - jak zwykle jesteś niezastąpiony A powiedz jeszcze czy wypinając tą osłonę należy uskuteczniać parcie w jakimś konkretnym kiernku? W przód, tył, góra, dół? Można szarpnąć czy lepiej delikatnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Marlboro
zasłuzony
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa, Polska
|
Wysłany: Czw 10:16, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
najlepiej przód lub tył... jest tak "skonstruowane" toto aby się wypinać na przykład przy zahaczeniu lusterkiem o coś, czyli w kierunku jazdy lub przeciwnym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|