FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
kierownica
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Akcesoria, dodatki, tuning » kierownica
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Smarek111
bywalec
bywalec


Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żyrardów

 Post Wysłany: Pon 13:04, 14 Lut 2011    Temat postu: kierownica

panowie potrzebuje kierownice!!!!!!

Ma może ktoś namiary???


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Pon 15:47, 14 Lut 2011    Temat postu:

To raczej mało chodliwy towar więc nie powinno być problemu ze zdobyciem. Zapytam kolegę, co zostało mu z jego anglika i ewentualnie co za nią by chciał.

A co z oryginalną przecież to zwykła rura praktycznie niezniszczalna, nawet jak się lekko wygnie można wyprostować Wink Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Pon 17:43, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Pon 19:36, 14 Lut 2011    Temat postu:

ciężko jest kierownicę wyprostować idealnie
poza tym jak się wygnie ciut za mocno to wyprostowanie jest już praktycznie niemożliwe (gdy zmieni się przekrój)
której wersji potrzebujesz?
z tego co się orientuję w pierwszych wersjach jest spawana z kilku kawałków rury z przyspawaną blachą
od 94 czy 95r była już gięta z jednej rury bez przyspawanej blachy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Pon 23:08, 14 Lut 2011    Temat postu:

konrad1f napisał:
z tego co się orientuję w pierwszych wersjach jest spawana z kilku kawałków rury z przyspawaną blachą
od 94 czy 95r była już gięta z jednej rury bez przyspawanej blachy

O to nawet nie wiedziałem, moja jest z jednej rury myślałem, że tak jest we wszystkich 1100.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Pon 23:15, 14 Lut 2011    Temat postu:

poza tym w ST 1100 łatwo jest kierownicę wygiąć ponieważ oryginalne gięcia są konkretne (prawie do kąta prostego)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Pon 23:15, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Smarek111
bywalec
bywalec


Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żyrardów

 Post Wysłany: Wto 9:00, 15 Lut 2011    Temat postu:

no właśnie moja jest spawana z kawałków wiec sądziłem ze jest jakoś kombinowana.Po za tym chciałem ciut wyższą i chyba będe musiał poszukać ewentualnie coś dopasować.Tylko co zrobic wtedy z tym plastikiem bo u mnie ni w cholerę sie nie schodzi.Próbowałem na wszelkie znane mi sposoby i nic!!!!!!!!!!!!

A jak wyższą założe to napewno się nie dopasuje tego plastiku.

Ktoś podwyższał już kierownicę??Sądze że to grubsza robota bo przewody mogą nie pasować no i linki gazu,choć gdzieś sie doczytałe że do bodajże 4 cm można bez problemu podnieść.

Ktos ma jakieś propozycje?? Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Sob 9:00, 19 Lut 2011    Temat postu:

Smarek111 napisał:
...Po za tym chciałem ciut wyższą i chyba będe musiał poszukać ewentualnie coś dopasować...Ktos ma jakieś propozycje?? Very Happy Very Happy

Coś takiego znaleźć można na ebayu, wtedy plastik powinien Ci się zamknąć jak w oryginale, ale głowy nie dam i mogę się mylić. Koszt około 40€
[link widoczny dla zalogowanych]



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Sob 9:04, 19 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
adamm
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: kielce

 Post Wysłany: Czw 19:45, 24 Lut 2011    Temat postu:

jak na ori kierze (bez podwyższenia) nie pasują plastiki to spróbuj pokombinować z ustawieniem kiery na tych właśnie mocowaniach.

Może za bardzo dałeś ją do przodu lub do tyłu.


Ja przed zdjęciem kiery zaznaczyłem sobie w jakiej była pozycji.... a i tak to nic nie dało Laughing Laughing Laughing i lekko plastiki się nie zgrywają Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Czw 20:43, 24 Lut 2011    Temat postu:

Ja też mam odwieczny problem ze spasowaniem tych plastików na kierownicy. Już się przyzwyczaiłem że się nie schodzą i jakoś z tym żyję. To samo mam z dolnym elementem owiewki (pługiem) też za cholerę nie idzie go spasować. Nie wiem, może ze starości albo z temperatury się powichrowały...
Co prawda mój kiedys był stuknięty jeszcze chyba w w Szwajcarii (poprzedni właściciel) ale z tego co widać to raczej na wysokości lampy oberwał. Natomiast problem mam ze większością szarych plastików, lakierowane ABSy pasują bez problemów.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Czw 21:01, 24 Lut 2011    Temat postu:

Garret napisał:
Smarek111 napisał:
...Po za tym chciałem ciut wyższą i chyba będe musiał poszukać ewentualnie coś dopasować...Ktos ma jakieś propozycje?? Very Happy Very Happy

Coś takiego znaleźć można na ebayu, wtedy plastik powinien Ci się zamknąć jak w oryginale, ale głowy nie dam i mogę się mylić. Koszt około 40€
[link widoczny dla zalogowanych]


Przerabiałem ten temat na wszystkie sposoby.
Przy podwyższeniu kierownicy w w.w sposób o założeniu plastików na kierownicę można zapomnieć (są dwa rodzaje mocowań w zależności od rocznika - ja piszę o nowszym).
Mam w chwili obecnaj coć takigo założone (z Louisa).
Jedyny chyba sposób, to dorobienie nowej kierownicy z zachowaniem wymiarów podstawy sterej kiery.
Z dowolnością podwyższenia też nie można sobie pozwolić bo przewody hamulcowe ograniczają Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Czw 21:09, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Czw 22:35, 24 Lut 2011    Temat postu:

co zrobić z plastikiem na kierownicę? - wyrzucić Very Happy
gdy miałem oryginalną kierownice nie pasowało mi ustawienie rączek, odchyliłem ją do przodu a plastik wyrzuciłem
teraz mam wyższą i szerszą kieronicę tomaselli


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pią 1:06, 25 Lut 2011    Temat postu:

konrad1f napisał:
co zrobić z plastikiem na kierownicę? - wyrzucić Very Happy
gdy miałem oryginalną kierownice nie pasowało mi ustawienie rączek, odchyliłem ją do przodu a plastik wyrzuciłem
teraz mam wyższą i szerszą kieronicę tomaselli


Ja wszystkie zmiany w ST realizuję bez ingerencji w oryginanał.

Oryginalne plastiki leżą w pudełku i w każdej chwili można dojść do oryginału.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Pią 1:28, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Pią 7:39, 25 Lut 2011    Temat postu:

jako "wyrzucić" miałem na myśli zdjąć - moja osłona też sobie leży w garażu

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Artur-ntv
junior
junior


Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bielsk Podlaski

 Post Wysłany: Pon 22:00, 06 Sie 2012    Temat postu:

r.urbanski napisał:

Z dowolnością podwyższenia też nie można sobie pozwolić bo przewody hamulcowe ograniczają Shocked


Kiedys czytalem na Forum, a teraz nie moge znalezc. Jakiej wysokosci dystans miesci sie pod kierownice, tak, zeby wystarczylo przewodow i linek?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 22:17, 06 Sie 2012    Temat postu:

Cześć.
5 - 6 cm
Więcej może być problem.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Artur-ntv
junior
junior


Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bielsk Podlaski

 Post Wysłany: Wto 19:02, 25 Gru 2012    Temat postu:

r.urbanski napisał:
Cześć.
5 - 6 cm
Więcej może być problem.


Z moich pomiarow wynika, ze do wersji Z abs mozna zalozyc dystans pod kierownice o wysokosci 35mm, natomiast do wersji BEZ abs miesci sie tylko 20mm. Roznica polega na tym, ze bez systemow idzie przewod hamulcowy wprost do zacisku, a z systemami idzie najpierw do pompy ABS i jest odpowiednio dlugi.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Wto 21:24, 25 Gru 2012    Temat postu:

Artur-ntv napisał:
r.urbanski napisał:
Cześć.
5 - 6 cm
Więcej może być problem.


Z moich pomiarow wynika, ze do wersji Z abs mozna zalozyc dystans pod kierownice o wysokosci 35mm, natomiast do wersji BEZ abs miesci sie tylko 20mm. Roznica polega na tym, ze bez systemow idzie przewod hamulcowy wprost do zacisku, a z systemami idzie najpierw do pompy ABS i jest odpowiednio dlugi.

Nie chcę polemizować bo jest racja.
Ja mam wersję z CBS/ABS/TCS i mam podwyższenie 3,5 cm. Kable mają jeszcze mały luz.
Nie wiem jaką Ty masz wersję Question
Jak ja bym miał PE bez systemów to dawno bym założył przewody w metalowym oplocie Exclamation A wtedy dobrałbym sobie długość przewodu jaka mi pasuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Śro 12:34, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Akcesoria, dodatki, tuning » kierownica
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group