Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Smarek111
bywalec
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Pon 13:04, 14 Lut 2011 Temat postu: kierownica |
|
|
panowie potrzebuje kierownice!!!!!!
Ma może ktoś namiary???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 15:47, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
To raczej mało chodliwy towar więc nie powinno być problemu ze zdobyciem. Zapytam kolegę, co zostało mu z jego anglika i ewentualnie co za nią by chciał.
A co z oryginalną przecież to zwykła rura praktycznie niezniszczalna, nawet jak się lekko wygnie można wyprostować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Pon 17:43, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Pon 19:36, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ciężko jest kierownicę wyprostować idealnie
poza tym jak się wygnie ciut za mocno to wyprostowanie jest już praktycznie niemożliwe (gdy zmieni się przekrój)
której wersji potrzebujesz?
z tego co się orientuję w pierwszych wersjach jest spawana z kilku kawałków rury z przyspawaną blachą
od 94 czy 95r była już gięta z jednej rury bez przyspawanej blachy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 23:08, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
konrad1f napisał: |
z tego co się orientuję w pierwszych wersjach jest spawana z kilku kawałków rury z przyspawaną blachą
od 94 czy 95r była już gięta z jednej rury bez przyspawanej blachy |
O to nawet nie wiedziałem, moja jest z jednej rury myślałem, że tak jest we wszystkich 1100.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Pon 23:15, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
poza tym w ST 1100 łatwo jest kierownicę wygiąć ponieważ oryginalne gięcia są konkretne (prawie do kąta prostego)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Pon 23:15, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Smarek111
bywalec
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Wto 9:00, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no właśnie moja jest spawana z kawałków wiec sądziłem ze jest jakoś kombinowana.Po za tym chciałem ciut wyższą i chyba będe musiał poszukać ewentualnie coś dopasować.Tylko co zrobic wtedy z tym plastikiem bo u mnie ni w cholerę sie nie schodzi.Próbowałem na wszelkie znane mi sposoby i nic!!!!!!!!!!!!
A jak wyższą założe to napewno się nie dopasuje tego plastiku.
Ktoś podwyższał już kierownicę??Sądze że to grubsza robota bo przewody mogą nie pasować no i linki gazu,choć gdzieś sie doczytałe że do bodajże 4 cm można bez problemu podnieść.
Ktos ma jakieś propozycje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 9:00, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Smarek111 napisał: |
...Po za tym chciałem ciut wyższą i chyba będe musiał poszukać ewentualnie coś dopasować...Ktos ma jakieś propozycje?? |
Coś takiego znaleźć można na ebayu, wtedy plastik powinien Ci się zamknąć jak w oryginale, ale głowy nie dam i mogę się mylić. Koszt około 40€
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Sob 9:04, 19 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
adamm
maniak postów
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kielce
|
Wysłany: Czw 19:45, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jak na ori kierze (bez podwyższenia) nie pasują plastiki to spróbuj pokombinować z ustawieniem kiery na tych właśnie mocowaniach.
Może za bardzo dałeś ją do przodu lub do tyłu.
Ja przed zdjęciem kiery zaznaczyłem sobie w jakiej była pozycji.... a i tak to nic nie dało i lekko plastiki się nie zgrywają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ErneST
zasłuzony
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Czw 20:43, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja też mam odwieczny problem ze spasowaniem tych plastików na kierownicy. Już się przyzwyczaiłem że się nie schodzą i jakoś z tym żyję. To samo mam z dolnym elementem owiewki (pługiem) też za cholerę nie idzie go spasować. Nie wiem, może ze starości albo z temperatury się powichrowały...
Co prawda mój kiedys był stuknięty jeszcze chyba w w Szwajcarii (poprzedni właściciel) ale z tego co widać to raczej na wysokości lampy oberwał. Natomiast problem mam ze większością szarych plastików, lakierowane ABSy pasują bez problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Czw 21:01, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Garret napisał: |
Smarek111 napisał: |
...Po za tym chciałem ciut wyższą i chyba będe musiał poszukać ewentualnie coś dopasować...Ktos ma jakieś propozycje?? |
Coś takiego znaleźć można na ebayu, wtedy plastik powinien Ci się zamknąć jak w oryginale, ale głowy nie dam i mogę się mylić. Koszt około 40€
[link widoczny dla zalogowanych] |
Przerabiałem ten temat na wszystkie sposoby.
Przy podwyższeniu kierownicy w w.w sposób o założeniu plastików na kierownicę można zapomnieć (są dwa rodzaje mocowań w zależności od rocznika - ja piszę o nowszym).
Mam w chwili obecnaj coć takigo założone (z Louisa).
Jedyny chyba sposób, to dorobienie nowej kierownicy z zachowaniem wymiarów podstawy sterej kiery.
Z dowolnością podwyższenia też nie można sobie pozwolić bo przewody hamulcowe ograniczają
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Czw 21:09, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Czw 22:35, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
co zrobić z plastikiem na kierownicę? - wyrzucić
gdy miałem oryginalną kierownice nie pasowało mi ustawienie rączek, odchyliłem ją do przodu a plastik wyrzuciłem
teraz mam wyższą i szerszą kieronicę tomaselli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 1:06, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
konrad1f napisał: |
co zrobić z plastikiem na kierownicę? - wyrzucić
gdy miałem oryginalną kierownice nie pasowało mi ustawienie rączek, odchyliłem ją do przodu a plastik wyrzuciłem
teraz mam wyższą i szerszą kieronicę tomaselli |
Ja wszystkie zmiany w ST realizuję bez ingerencji w oryginanał.
Oryginalne plastiki leżą w pudełku i w każdej chwili można dojść do oryginału.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Pią 1:28, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Pią 7:39, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jako "wyrzucić" miałem na myśli zdjąć - moja osłona też sobie leży w garażu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Artur-ntv
junior
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Pon 22:00, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
r.urbanski napisał: |
Z dowolnością podwyższenia też nie można sobie pozwolić bo przewody hamulcowe ograniczają |
Kiedys czytalem na Forum, a teraz nie moge znalezc. Jakiej wysokosci dystans miesci sie pod kierownice, tak, zeby wystarczylo przewodow i linek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 22:17, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Cześć.
5 - 6 cm
Więcej może być problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Artur-ntv
junior
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Wto 19:02, 25 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
r.urbanski napisał: |
Cześć.
5 - 6 cm
Więcej może być problem. |
Z moich pomiarow wynika, ze do wersji Z abs mozna zalozyc dystans pod kierownice o wysokosci 35mm, natomiast do wersji BEZ abs miesci sie tylko 20mm. Roznica polega na tym, ze bez systemow idzie przewod hamulcowy wprost do zacisku, a z systemami idzie najpierw do pompy ABS i jest odpowiednio dlugi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 21:24, 25 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Artur-ntv napisał: |
r.urbanski napisał: |
Cześć.
5 - 6 cm
Więcej może być problem. |
Z moich pomiarow wynika, ze do wersji Z abs mozna zalozyc dystans pod kierownice o wysokosci 35mm, natomiast do wersji BEZ abs miesci sie tylko 20mm. Roznica polega na tym, ze bez systemow idzie przewod hamulcowy wprost do zacisku, a z systemami idzie najpierw do pompy ABS i jest odpowiednio dlugi. |
Nie chcę polemizować bo jest racja.
Ja mam wersję z CBS/ABS/TCS i mam podwyższenie 3,5 cm. Kable mają jeszcze mały luz.
Nie wiem jaką Ty masz wersję
Jak ja bym miał PE bez systemów to dawno bym założył przewody w metalowym oplocie A wtedy dobrałbym sobie długość przewodu jaka mi pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Śro 12:34, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|