FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Kody testowe ABS Honda ST1100A ABS TCS
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » Kody testowe ABS Honda ST1100A ABS TCS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hajster
bywalec
bywalec


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Śro 21:57, 20 Sie 2008    Temat postu: Kody testowe ABS Honda ST1100A ABS TCS

Znalazłem i przetestowałem. U mnie działa.

Kontrolka ABS dzieli się na dwie części - 1 na lewo, 2 po prawej.
Po włączeniu zapłonu kontrolki ABS 1 i 2 powinny świecić.
Wyłącz zapłon.

Procedura testowa ABS Honda ST1100

Włącz zapłon i jednocześnie naciśnij przycisk ABS/TCS
(wciśnięcie przycisku przed zapłonem u mnie też działa)
Trzymaj przycisk ABS / TCS do zgaśnięcia kontrolek ABS (ok. 5 sekund).
Natychmiast zwolnij przycisk ABS / TCS max 1 sekunda od zgaśnięciu kontrolek ABS.
Od tego momentu ilość błyśnięć kontrolki ABS 1 oznacza kod problemu.
Kontrolka ABS 2 nie zaświeca się .
Policz ilość mignięć i odnieś się do listy poniżej:


1 Wadliwy czujnik w przednim modulatorze.
2 Wadliwy czujnik w tylnym modulatorze.
3 Wadliwy układ zasilania przedniego modulatora.
4 Wadliwy układ zasilania tylnego modulatora.
5 Wadliwy czujnik obrotu koła przedniego
6 Wadliwy czujnik obrotu koła tylnego.
7 Wadliwy obwód zasilania.
8 Wadliwa jednostka sterująca (ECU)

Jeżeli jest więcej niż jeden problem to po pierwszej serii krótkich
mignięć kontrolka rozświetli się na dłużej a kolejne krótkie mignięcia
będą dotyczyć następnego problemu.
Mignięcia będą się powtarzać cyklicznie aż do wyłączenia zapłonu.
W moim moto miga prawa strona kontrolki ABS.
Może poprzednik majstrował i zamienił diody.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hajster dnia Nie 17:48, 24 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Śro 22:46, 20 Sie 2008    Temat postu: Re: Kody testowe ABS Honda ST1100

Hajster napisał:

Może poprzednik majstrował i zamienił diody.


Diod nie da się zamienić, bo nie są na kabelkach tylko druk określa kolejność na tylnym panelu zegara.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Hajster
bywalec
bywalec


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Pią 1:53, 22 Sie 2008    Temat postu:

U mnie diody kontrolek ABS są na przewodach. Schowane są po plastikiem przykręconym dwoma małymi wkrętami. Zamieniłem diody miejscami i już pokazuje prawidłowo.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
iwan
junior
junior


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zielona Góra

 Post Wysłany: Nie 20:46, 04 Mar 2012    Temat postu: AŻ MNIE W DOŁKU BOLI

Witam. U mnie pojawił się podobny problem z testu wynika, że to uszkodzony czujnik modulatora przedniego. Czy ktoś wie jak to naprawić lub wymienić i gdzie to ustrojstwo można nabyć TANIO. Motor mam już rozbebeszony tylko kupować części. Wszelka pomoc mile widziana.
ST 1100 rok 94


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez iwan dnia Nie 20:50, 04 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Hajster
bywalec
bywalec


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Pon 0:57, 05 Mar 2012    Temat postu: Re: AŻ MNIE W DOŁKU BOLI

iwan napisał:
Witam. U mnie pojawił się podobny problem z testu wynika, że to uszkodzony czujnik modulatora przedniego. Czy ktoś wie jak to naprawić lub wymienić i gdzie to ustrojstwo można nabyć TANIO. Motor mam już rozbebeszony tylko kupować części. Wszelka pomoc mile widziana.
ST 1100 rok 94


Witam
Sprawdź czy przewód wychodzący z czujnika nie jest ukruszony.
Ja u siebie tak miałem, przerwa była wewnątrz czujnika. Po "wyskubaniu " części masy, którą jest zalany czujnik, udało mi się dolutować do wystających z masy resztek przewodów. Działa do dzisiaj. Jeżeli nie jest to przewód to trzeba w czujniku wymienić układzik scalony - czujnik Halla.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
iwan
junior
junior


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zielona Góra

 Post Wysłany: Pon 12:16, 05 Mar 2012    Temat postu:

Sprawdzę jak mówisz tylko gdzie ten modulator jest?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Hajster
bywalec
bywalec


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Pon 18:48, 05 Mar 2012    Temat postu:

iwan napisał:
Sprawdzę jak mówisz tylko gdzie ten modulator jest?


Modulator przedni schowany jest pod czachą. Sprawdzić można go miernikiem po częściowym rozebraniu - jest w nim zamontowany czujnik obrotu osiowego (coś w rodzaju potencjometru). Jednak sprawdź wcześniej czujnik obrotu koła przedniego. Można go sprawdzić miernikiem elektrycznym na kostce, powinny pojawić się impulsy w czasie obracania kołem. Sprawdź też bezpieczniki od ABS. Poczytaj też - http://www.st1100.fora.pl/technika-st1100,2/abs-i-wszystko-co-z-tym-zwiazane,210.html
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Pon 19:48, 05 Mar 2012    Temat postu: Re: AŻ MNIE W DOŁKU BOLI

Hajster napisał:


Witam
Jeżeli nie jest to przewód to trzeba w czujniku wymienić układzik scalony - czujnik Halla.

Pozdrawiam

Wydaje mi się że opisujesz koledze modulator po 95 roku a On ma moto z 94. Te starsze miały zwykły przełącznika do kupienia w sklepie elektronicznym za 3 zł. One często zawodzą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Pon 19:48, 05 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Hajster
bywalec
bywalec


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Czw 23:13, 08 Mar 2012    Temat postu: Re: AŻ MNIE W DOŁKU BOLI

Ikar napisał:
Hajster napisał:


Witam
Jeżeli nie jest to przewód to trzeba w czujniku wymienić układzik scalony - czujnik Halla.

Pozdrawiam

Wydaje mi się że opisujesz koledze modulator po 95 roku a On ma moto z 94. Te starsze miały zwykły przełącznika do kupienia w sklepie elektronicznym za 3 zł. One często zawodzą.


W tym co cytujesz piszę o czujniku obrotu koła i jest w nim czujnik Halla.
O przełączniku w modulatorze to nie wiem, może coś więcej napisz.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Czw 23:54, 08 Mar 2012    Temat postu:

Widzę że znowu coś pomieszałem źle zacytowałem ale już pisze o co mi chodzi. Kolega iwan pisze " z testu wynika, że to uszkodzony czujnik modulatora przedniego." Z tego co wyczytałem alarm ten wynika z błędnego działania " mikrostyku " i jego obwodów .
[link widoczny dla zalogowanych]
jest on w modulatorze miejscu opisanym jako "limit switch" . Podobno mimo hermetycznej obudowy lubi się popsuć .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Pią 0:20, 09 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
iwan
junior
junior


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zielona Góra

 Post Wysłany: Pią 19:02, 09 Mar 2012    Temat postu:

Idąc dalej. Po lewej stronie w okolicy lampy przedniej jest taki mały ala komputerek w plastikowej obudowie do którego od dołu dochodzą dwa wtyki. Wygląda trochę jak twardy dysk. Co to za ustrojstwo może to daje błąd. Czy raczej nie TO JEST TO - [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez iwan dnia Pią 19:16, 09 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Hajster
bywalec
bywalec


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Nie 11:15, 11 Mar 2012    Temat postu:

iwan napisał:
Idąc dalej. Po lewej stronie w okolicy lampy przedniej jest taki mały ala komputerek w plastikowej obudowie do którego od dołu dochodzą dwa wtyki. Wygląda trochę jak twardy dysk. Co to za ustrojstwo może to daje błąd. Czy raczej nie TO JEST TO - [link widoczny dla zalogowanych]


Jest to tak jak sprzedający opisał jednostka sterująca ABS. Skoro można przeprowadzić test z wykazaniem błędu czujnika to można zaryzykować stwierdzenie, że jednostka jest sprawna. Spróbuj jednak sprawdzić działanie mikro styku, o którym pisał Ikar. Ja nie miałem możliwości rozbierania tego typu modulatora więc nie podpowiem jak się do tego zabrać, ale możesz sprawdzić jego działanie przed rozebraniem. Odepnij wtyczki modulatora od instalacji elektrycznej. Do wtyczki "LIMIT SWITCH" ( wg rysunku zamieszczonego przez Ikar'a ) podepnij omomierz a do drugiej (UMP MOTOR) podaj na krótką chwilę zasilanie z akumulatora - najlepiej przez jakiś bezpiecznik. Po zadziałaniu modulatora powinna wystąpić zmiana we wskazaniach omomierza w zależności od tego czy styki w stanie spoczynku są zwarte czy rozwarte.
Możesz przetestować też modulator tylny i będziesz miał porównanie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
iwan
junior
junior


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zielona Góra

 Post Wysłany: Nie 20:05, 11 Mar 2012    Temat postu:

Koledzy dzięki za pomoc. Myślę, że zastosowana w moto technika pokonała mnie i witaj panie mechaniku. Do zobaczenia na drodze.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Hajster
bywalec
bywalec


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Nie 22:55, 11 Mar 2012    Temat postu:

iwan napisał:
Koledzy dzięki za pomoc. Myślę, że zastosowana w moto technika pokonała mnie i witaj panie mechaniku. Do zobaczenia na drodze.


Napisz co było.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pon 10:26, 15 Paź 2012    Temat postu:

Proszę o pomoc i opis gdzie dokładnie jest ten przedni modulator?n " Pod czachą" to dla mnie za mało Sad
Jestem zielonkawy. Jakieś wskazóweczki krok po kroku poproszę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Pon 19:23, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 11:25, 15 Paź 2012    Temat postu:

peptek napisał:
Proszę o pomoc i opis gdzie dokładnie jest ten przedni modulator?n " Pod czachą" to dla mnie za mało Sad
Jestem zielonkawy. Jakieś wskazóweczki krok po kroku poproszę

Idż po przewodach hamulcowych - od przedniej klamki hamulca do modulatora a dalej idą do zacisków.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pon 19:35, 15 Paź 2012    Temat postu:

A co po kolei trzeba rozbierać, żeby dostać się do modulatora?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 19:47, 15 Paź 2012    Temat postu:

peptek napisał:
A co po kolei trzeba rozbierać, żeby dostać się do modulatora?

Trzeba rozebrać cały przód Rolling Eyes - bez zawieszenia -( szyba, czacha, lampa itd.)
Ale co Ci to da jak piszesz, że nie masz doświadczenia Question


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pon 20:00, 15 Paź 2012    Temat postu:

Wielkie dzieki. Jak sie dostane to już będzie krok do przodu. Mogę wymontować i dać do sprawdzenie potencjometr czy wymienić mikrostyk. Napisz jeszcze proszę co to jest czacha

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 20:14, 15 Paź 2012    Temat postu:

peptek napisał:
... Mogę wymontować i dać do sprawdzenie potencjometr czy wymienić mikrostyk. Napisz jeszcze proszę co to jest czacha

No to życzę powodzenia.
A "czacha". To bardziej przyjęte przez motocyklistów to, co masz przed Sobą - szyba, plastiki, lampa, zagary itp, itd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Wto 12:26, 16 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 20:54, 15 Paź 2012    Temat postu:

peptek napisał:
Wielkie dzieki. Jak sie dostane to już będzie krok do przodu. Mogę wymontować i dać do sprawdzenie potencjometr czy wymienić mikrostyk. Napisz jeszcze proszę co to jest czacha


To jednak lepiej zrobisz, oddając komuś, kto na tym, się choć trochę zna


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 16:25, 16 Paź 2012    Temat postu:

Tak jak radzicie panowie jednak udam się do speca. Lepiej nie ryzykować

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
radar74
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Będzin

 Post Wysłany: Śro 18:29, 11 Maj 2016    Temat postu:

Ikar napisał:
Widzę że znowu coś pomieszałem źle zacytowałem ale już pisze o co mi chodzi. Kolega iwan pisze " z testu wynika, że to uszkodzony czujnik modulatora przedniego." Z tego co wyczytałem alarm ten wynika z błędnego działania " mikrostyku " i jego obwodów .
[link widoczny dla zalogowanych]
jest on w modulatorze miejscu opisanym jako "limit switch" . Podobno mimo hermetycznej obudowy lubi się popsuć .

Witam!
Mam ten sam problem czyli wadliwy czujnik w przednim modulatorze, dzisiaj rozebrałem wszystko co możliwe żeby się tam dostać. Sprawdzałem ten mikrostyk miernikiem i chodzi bez problemu - wsadziłem go z powrotem, chyba że nie o ten czujnik chodzi ? Może jakieś inne sugestie ? bo już zgłupiałem.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Śro 20:07, 11 Maj 2016    Temat postu:

Sprawdziłeś sam mikro wyłącznik? Czy sprawdziłeś mikro wyłącznik wraz z ciśnieniem w modulatorze? Sugeruję żebyś podał napięcie na styki silnika. Wtedy sprawdź czy działa. Może się okazać, że układ nie jest do końca zalany płynem i nie wytwarza się w nim odpowiednie ciśnienie i styk nie daje sygnału do sterownika. Miałem tak u siebie. Było z tym trochę zabawy, ale dało się opanować. Na forum są chyba moje zdjęcia z rozbiórki modulatora.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
radar74
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Będzin

 Post Wysłany: Śro 21:40, 11 Maj 2016    Temat postu:

LWfilip napisał:
Sprawdziłeś sam mikro wyłącznik? Czy sprawdziłeś mikro wyłącznik wraz z ciśnieniem w modulatorze? Sugeruję żebyś podał napięcie na styki silnika. Wtedy sprawdź czy działa. Może się okazać, że układ nie jest do końca zalany płynem i nie wytwarza się w nim odpowiednie ciśnienie i styk nie daje sygnału do sterownika. Miałem tak u siebie. Było z tym trochę zabawy, ale dało się opanować. Na forum są chyba moje zdjęcia z rozbiórki modulatora.

Tego nie brałem pod uwagę, jedynie co sprawdzałem to mikrowłącznik. Jak go podpiąłem na wtyku to go zwarłem i sprawdziłem czy dalej będzie błąd i nadal jest, chyba że coś źle robiłem. Mógłbyś podrzucić linka do tych fotek - może jakoś dojdę do tego ustrojstwa.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Czw 7:13, 12 Maj 2016    Temat postu:

A proszę Cię bardzo Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]
Są tam fotki z rozbiórki tylnego modulatora, ale to nie problem bo są identyczne. Jak się już z tym zapoznasz to zamontuj to wszystko do kupy i ćwicz na motocyklu. Ja zauważyłem, że po zalaniu układu hamulcowego w modulatorze nie było płynu. Zalewałem strzykawką sam modulator. Przeszukaj temat ABSu bo tam jest sporo informacji. Zdjęcia powinny pomóc.
i jeszcze tu coś z tej samej rozbiórki
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LWfilip dnia Czw 7:22, 12 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
radar74
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Będzin

 Post Wysłany: Czw 10:16, 12 Maj 2016    Temat postu:

Dzięki Ci bardzo za fotki - takiego poglądu mi brakowało.
Czyli jest też opcja że może nie być płynu w modulatorze dlatego wyskakuje mi pierwszy błąd ?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Czw 11:42, 12 Maj 2016    Temat postu:

No jest. Wystarczy, że nie wytworzy się odpowiednie ciśnienie pod tą membraną i mikro wyłącznik tego nie zasygnalizuje. Co ciekawe, a właściwie logiczne, biorąc pod uwagę budowę modulatora (jego przyłącza) hamulce działają jak należy. Tyle, że bez ABS. Próbowałem odpowietrzać tradycyjnymi metodami tzn: pompując klamką, przez użycie pompy do odpowietrzania i nic. Dopiero ingerencja w modulator i podawanie napięcia na silniczek oraz kontrola wypływu płynu dała pożądany efekt. Trochę to trwało, ale opanowałem. Tobie też się uda. Tylko cierpliwości.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dominik
bywalec
bywalec


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lubaczów

 Post Wysłany: Czw 20:38, 12 Maj 2016    Temat postu:

Przepraszam,że się wtrącę. Ale czeka mnie podobny zabieg jak kolegę radar.
Rozumiem , że zalewałeś strzykawką bezpośrednio modulator a podpinałeś go na krótko i tak ciągle aż pojawł się płyn . Możesz podpowiedzieć gdzie dolewałeś?W jedno z wyjść przewodów, i czekałeś na wypływ z drugiego?😊


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Pią 5:01, 13 Maj 2016    Temat postu:

A nie Very Happy To było już dość dawno, ale po obejrzeniu zdjęć przypomniałem sobie , że zdejmowałem blaszkę z dwiema śrubkami. To ta obok mikro wyłącznika. I tam dolewałem uruchamiając co jakiś czas silniczek. Aż przestało pobierać. To będzie widać. Choć trochę gimnastyki było bo robiłem to na moto, bez zdejmowania przewodów hydraulicznych żeby nic nie uciekło.
P.S. Cała akcja odbyła się już dość dawno, ale gdzieś już to opisywałem więc odszukajcie sobie bo nie pamiętam już tak dokładnie i mogę się mylić. Jeśli tak to sorki.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » Kody testowe ABS Honda ST1100A ABS TCS
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group