Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Śro 9:32, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 0:29, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
złotego środka chyba nie ma, ja poprzednio śmigałem na Pilot spoortach i trzymały się rewelacyjnie, teraz kupiłem nowe Qualifire i sa delikatnie mówiąc do dupy.
ps . opinia dotyczy moto RSV1000
|
|
Powrót do góry » |
|
|
brzuchu
maniak postów
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 11:29, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
takie pytanko
przed wylotem do skandynawi w tym roku muszę zmienić na całkiem nowe oponki bo nie chciałbym to robić w w norwegi
zdecydowałem się jak w zeszłym roku na metzeler z6 ale pojawiły się interact tylko do st 1300 nie ma do przodu w odpowiednim wymiarze czy jakieś doświadczenia macie jak założe jedną interact do tyłu a zwykłą do przodu z6?będzie to dobrze chodziło?
a może ktoś jeżdził na przodzie na 120/70 17 a nie na 120/70 18 chyba różnica w wielkości koła jest za duża? i nie wolno teg zrobić
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 12:35, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Prawdę mówiąc,rzadko sie widuje ,aby opony przód i tył były tego samego modelu.... Ja od lat jezdżę na różnych modelach(przód i tył) i nie zauwazam róznicy.... Przewaznie tylnia opona "ginie" szybciej ,a wtedy kupuję opone turystyczną,jakiegoś dobrego producenta. Co do rozmiaru.....nie ma mozliwosci założenia opony 17 cali na felgę 18 i odwrotnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
brzuchu
maniak postów
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 18:23, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja walczę na z6 i super przyczepność przeczytałem że nowe z6 mają lepszą przyczepność na mokrej drodze, dlatego tak pytam
dzięki pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ErneST
zasłuzony
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Czw 15:45, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jestem etapie zakupu nowych opon, już wiem że będą to Michelinki Pilot Road 2, tylko teraz pytanie mam, na tył brać 160/60 czy 170/60? Bo normalnego rozmiaru 160/70 nie robią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 19:58, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym po fabryce nie poprawiał.Jak do poprzedniego motka kupiłem szerszą,to po założeniu zrobiła się bardziej jajowata Chociaż niektórzy dopuszczają tolerancje rozmiaru w tą lub w drugą stronę o jeden rozmiar...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mamut
zasłuzony
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sobowidz
|
Wysłany: Czw 21:09, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Przy innym rozmiarze lub nośności i innym indeksie prędkości niż dopuszcza producent mogą być duże problemy w razie nieszczęścia. Ubezpieczyciele ponoć bardzo zwracają uwagę na opony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Newbie
stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 13:34, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cześć
Chciałem zapytać czy ktoś z Was jeździł na Dunlopach Arrowmax GT501? Wg opisu są ok, znalazłem też ze trzy pozytywne opinie użytkowników. Przydałaby się jakaś opinia użytkownika ST Podoba mi się w nich to, że mają głębszy bieżnik przez co przedłużoną żywotność... Mogą wystarczyć Polska - Macedonia - Polska?
Po dwóch miesiącach oczekiwania na Metzelery Lasertec i użerania się z baranami z [link widoczny dla zalogowanych] prowadzonego przez ARPIO S.C. Piotr Orłowicz, Arkadiusz Rogalski z Poznania poddałem się i zacząłem szukać w innych serwisach oponiarskich. Czas mnie zaczął już trochę gonić i nie mogę już dłużej czekać na Metzelery. Zaproponowano mi Arrowmaxy GT501.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kubi
NOWY
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 15:07, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na Dunlopach niestety nie jeździłem ale z czystym sumieniem mogę polecić Metzeler Metzeler ME 880 MARATHON - 160/70B17 79V TL RF
W sklepie int. opomania.pl kosztuje 600 PLN. Założyłem ta oponkę w zeszłym roku - zrobiłem jakies 6 000 i dalej wygląda jak nowa. Pancia swietnie się prowadzi jak przyklejona do asfaltu. Producent podaje, że jest to opona do cięzkich motocykli typu cruser i do ciężkich turystyków - o przedłużonej żywotnosci - więc chyba warto zainwestować. Indeks nośności 79V mówi sam za siebie (430 kg). Sam jestem w temacie bo własnie szukam czegoś podobnego na przód. Moja przednia Z 1 dynka jast już stara i zaczyna być trochę niestabilna na mokrym (sprawdziłem w ostatni weekend na Słowacji 700 km w deszczu ;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Newbie
stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 15:40, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No to muszę Wam powiedzieć, że Arrowmaxy się przyjęły Wielu opon nie testowałem, ale w porównaniu z moimi poprzednimi Metzelerami (mocno zużytymi) są świetne! Trzymają jak z klejem Na mokrej nawierzchni czuję się bezpiecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
adamm
maniak postów
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kielce
|
Wysłany: Pią 20:39, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam.
Mimo że pracuje w bardzo dużej hurtowni opon, niestety Metzelera nie mamy.
Znalazłem na necie firmę NetCAR, która ma w ofercie Metzelera i na dodatek mieli na stanie.
Wstępnie pytałem o Z6, ale jak powiedziałem że to do ST-ka to usłyszałem że takie nie mogą być do tego modelu.
Jedne są radialne a drugie diagonalne.
Do Panci Metzeler przewiduje model Lasertec Front 58V, czyli do 240 km/h.
Mimo że chciałem Z6, któe są droższe, to nie wcisneli mi ich tylko polecili tańsze, Lasertec.
Jak kupiłem Hondkę, to była też na Lasertec'u, jednak prawie łysym i na dodatek wyząbkowanym.
Jakiekolwiek niewielkie koleiny i cały moto tańczył na drodze.
Po zmianie jestem baaaaardzo zadowolony.
Motorek całkiem inaczej się prowadzi.
Choćby ósemeczki na placu to całkiem inaczej się robi, nie mówiąc już o normalnej jeżdzie.
Jutro lecę do Radomia (jak nie będzie padać), to zobaczymy jak się sprawdzą w trasie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirekm71
wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Pią 22:45, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jezdzilem na lysawym lasertecu to porazka straszna Teraz mam nowego metzelera me880. Zrobilem jakies 3-4 tys km i jest ok. Na mokrym juz sie 2 razy slizgalem takze mam mieszane uczucia. Na sucho ok. Opona robi sie trapezowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Richardo
maniak postów
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 9:30, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Drodzy koledzy . Jeżdzę Hondą ST 1300 A . Zawsze kupuję do swojego motocykla opony nowe ,są to Micheliny . Dobrze mi się na nich jeżdzi
w każdych warunkach pogodowych . Nad swoje bezpieczeństwo bardziej przedkładam bezpieczeństwo mojego plecaczka. Uważam że życie dano nam jedno . I na dobre gumy naprawdę nie ma co żałować tym bardziej że jest to oszczędność naprawdę tylko pozorna . Pozdrawiam wszystkich kolegów bardzo serdecznie . Jest to moja pierwsza wypowiedz na tym forum ,gdyż jestem yu od kilku dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią 12:11, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Tobą Richardo.
Zapraszam Sąsiada do działu PRZYWITAJ SIĘ Z NAMI !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Winniczek
NOWY
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów/Kraków
|
Wysłany: Śro 16:10, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Witam Was serdecznie.
Jestem nowy na forum i od razu proszę o pomoc
Muszę wymienić tylnego kapcia i mam problem olbrzymi. Tych opon które bym chciał nie roboą w 160/70 a kombinowac z innym rozmiarami nie chcę. Mój wybór (z przodu mam praltycznie nowego Laserteca) to:
Metzeler ME Marathon
Dulnop Arrowmax (tylko to opona diagonalna, a Lasertec z prozdu Radialny - czy to ma znaczenie??)
Metzeler Roadtec 6
Michelin Macadam
Oponę potrzebuję do robienia dłuższych tras w róznych warunkach (szosowych) stąd istotne dla mnie jest jej zachowanie na deszczu. W tej chwili mam macadamy i mam mieszane odczucia co do nich. Chciałbym żeby opona wytrzymała ze dwa sezony cyzli tak do 15k o ile to mozliwe.
Z góry dziękuję za pomoc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PanLapa
maniak postów
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PRZEWORSK
|
Wysłany: Czw 7:18, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ja kupłem ostatnio nówkę szt.ROADTECA Z6 NA TYŁ 160/70/17 z wszyskim indexami za 400zł przód mam też Z6 NARAZIE rewelacja w deszczu super POLECAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Winniczek
NOWY
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów/Kraków
|
Wysłany: Czw 15:53, 16 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki Panie Łapa
Chyba się na nim skończy faktycznie. DObrze wypada w testach no i jest w tym rozmiarze
pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Pon 10:19, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie (i panie oczywiście) mam pytanie co wybrać Michelin COMMANDER II TL/TT 160/70 R17 73 V czy Metzeler ROADTEC Z6 160/70 R17 73 W.Jeżeli ktoś miał podobny dylemat lub posiada wiedzę na temat różnicy pomiędzy w/w proszę o odpowiedź.Jak wiadomo mały wybór w tym rozmiarze,dodatkowo obciąźalność,indeksy itd...Z góry przepraszam tych co będą narzekać że temat był wałkowany tysiąc razy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzykk dnia Pon 10:20, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Nie 13:47, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ponawiam pytanie (o jeden post wyżej)dodatkowo zastanawiam się jeszcze nad takimi BRIDGESTONE BT023 jak ktoś na tym jeździ to proszę o podpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Czw 13:14, 13 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
jerzykk napisał: |
Ponawiam pytanie (o jeden post wyżej)dodatkowo zastanawiam się jeszcze nad takimi BRIDGESTONE BT023 jak ktoś na tym jeździ to proszę o podpowiedź. |
Ja co prawda, nie jeździłem na BT023, ale chyba teraz ją założę. Zdecydowało to, że ten sezon, przelatałem na BT021. Opona super, jeżeli chodzi o lato. Krótko sie rozgrzewa i trzyma na winklach jak wściekła! Podobnie zresztą na mokrym.
Gorzej sprawa wygląda w dni, kiedy temp. spada poniżej 10 stopni. Wtedy czujesz się jak na lodzie! Uślizgi, nawet przy b. spokojnej jeździe, czy ruszaniu spod świateł, to wyższa szkoła jazdy. Kolejna sprawa, to jej krótka żywotność. Ja zrobiłem na niej ok. 15kkm i jest niesamowicie wy ząbkowana. Na środku ma ok. 2mm, a po bokach ok.3mm. Być może, do jej szybkiego zużycia, przyczyniła sie Chorwacja Dla mnie to bez znaczenia bo i tak co rok zmieniam gumki
BT023 jest jeszcze doskonalszą wersją w sensie trzymania na ciepłym i podobno na mokrym. Jeżeli dużo jeździsz latem i mie zależy Ci na długich przebiegach, to pewnie jak najbardziej bym brał. Ja ją wezmę
pozdr.j
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 14:13, 13 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Na Bridgestone BT020 przejechałem 24 tys. km, z czego 17 tys. po rosyjskich drogach i bezdrożach, w greckie upały , a ostatni tysiąc w deszczu i temperaturze 7 stopni. Na każdej nawierzchni i w każdej temp. spisywały się znakomicie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Czw 16:58, 13 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Jerzyk,Mirek dzięki za odpowiedzi potwierdziliście że dokonałem dobrego wyboru, od wczoraj moto ubrane w nową BT023
Od razu wystawiłem na sprzedaż starą myślę,że komuś się przyda(może do palenia gumy na przykład)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
krzysztof
bywalec
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kleszczów
|
Wysłany: Sob 15:53, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Witam Was chłopaki ! no poczytałem troszke o tych opiniach ech... kurcze i az jestem skołowany hehe na przód zakupiłem michałka pilot road 2 no i git jak ksiazka pisze ponoc i oczywiscie jak u wiekszosci dylemat z tyłem .....
w sklepie mam do wyboru pirelke dragon , dunlopa roadsmart 2 i metzaler z 6 i . co poradzicie pewnie sie powiela temat ja nie mam doswiadczenia z tymi oponami nic a nic wiec moge tylko bazowac na Waszych opiniach na jakich oponkach bedzie mi sie lepiej stawiało pierwsze kroki na PE a dodam jeszcze ze ponoc sa w braniu Dunlopy D205 z 2008 r ma gosc za 220 zeta hmm
jeszcze w kwesti upewnienia maja byc diagonalne ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Sob 16:11, 02 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
krzysztof
bywalec
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kleszczów
|
Wysłany: Sob 19:12, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No tak .. musze zadecydowac z6 albo dunlop 2 100 róznicy ale to juz nie o to chodzi po prostu opony sa najwazniejsze .. od nich zalezy ...oj wieleeeeeee
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Sob 22:20, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zastanów się jeszcze nad taką Bridgestone BATTLAX BT-023 Nie mogę zbyt wiele o niej powiedzieć bo dopiero co ją założyłem
chociaż nie wytrzymałem i musiałem ją sprawdzić -przejechałem parę kilometrów(tylko około 60 bo na poboczu jeszcze leży śnieg ) Po tym doświadczeniu mogę powiedzieć,że w porównaniu z jej poprzedniczką BT021
(bo taką miałem wcześniej)to jest,,niebo a ziemia".Obiecywałem sobie że nie kupię Bridgestone a będę szukał czegoś innego kupiłem jednak ten model pod namową kumpla który przejechał na takiej powyżej 20 000km i bardzo sobie ją chwalił.Na przodzie mam Michelin pilot road 3. Bt 023 ma też zastosowane różne mieszanki gumy tak jak wspomniany Michelin-poczytaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
krzysztof
bywalec
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kleszczów
|
Wysłany: Pon 16:13, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Hejka chłopaki jeszcze troche potruje o tym tyle ..! dzwoniłem dzis do sklepopon.. i kolo mi poleca Metzelera ME880 ze diagonalny za 630 zeta bądz pirelke n.dragon za 570 a na dunlopa mowi ze to juz nie ta klasa hmm a znów Z6 ma za 515 ale radioalna zgłupiałem juz w sumie nie mam cisnienia bo fele w malowaniu ale...decydowac trza mi
aaa jeszcze jedno jak nowa to nowa tak.. pytam sie jaki DOT bedzie a kolo mowi ze napewno nie starsza jak 36 miesiecy ... i ze niby nie mam wpływu na to jaka przyjdzie czy roczna czy 2 letnia .. ej no jak to jest kupował tam ktos wogole ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Pon 16:20, 04 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 17:02, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja tam parę dni temu kupiłem komplet Metz. Z6. Obie mają DOT z 2012'
Ale znalazłem to
[link widoczny dla zalogowanych]
Mają oznaczenie B - to chyba diagonalne
Z tymi oponami to ja też już zgłupiałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 17:32, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. "B" oznacza oponę diagonalną z opasaniem.
Spójrz na ten link. Tam krok po kroku, jest opis opon motocyklowych.
[link widoczny dla zalogowanych]
i jeszcze to;
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdr.j
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Pon 17:50, 04 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|