|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marian07
stały bywalec
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Pon 20:17, 12 Lis 2012 Temat postu: wymiana H4 |
|
|
Od razu mówię że szukałem, ale nie znalazłem i nie jestem pewny jak się zabrać: na macanego od spodu czy lepiej rozkręcić nieco i od góry?
I jeszcze kwestia mijania: świecą się oba czy jedno, do tej pory byłem pewny że jedno - ale w mojej i kumpla świecą oba. I sam już nie wiem czy tak powinno być czy obie pancie z przeróbką są (to angole jesli chodzi o ścisłość)
Jeśli ktoś by usystematyzował temat to duże dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 20:43, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wymieniasz od dołu. Tam powinien być jeszcze taki plastik. Mocowany dwoma wkrętami. (Nie wiem po co, ale jest). Jego też trzeba odkręcić.Zawsze to pół cm luzu. Żarówka jest osadzona typowo, dla H4. Dwie sprężynki zespolone. Problem z trafieniem na zaczepy. Kiedy robiłem to pierwszy raz, pomagałem sobie lusterkiem. Teraz, zajmuje mi to najwyżej 5min.
Wg mnie i serwisówki, powinna świecić tylko lewa lampa. Może w Angliku jest odwrotnie?Powinna świecić prawa? Nie wiem. Na pewno tylko jedna. Ja robiłem specjalne doświetlenie właśnie prawej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 20:50, 12 Lis 2012 Temat postu: Re: wymiana H4 |
|
|
marian07 napisał: |
Jeśli ktoś by usystematyzował temat to duże dzięki. |
To wszystko zależy od kraju pochodzenia na jaki rynek były robione.
W mojej (Niemiec) pali się jedna, w agolach o ile się nie mylę - dwie (sprawdzę na schemacie).
Kwestia wymiany:
Po to jest od spodu trójkątna zaślepka, żeby po jej odkręceniu wymienić żarówki.
Fakt, że jest to upierdliwe ale się da.
Od góry za dużo rozkręcania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 21:13, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Wg mnie i serwisówki, powinna świecić tylko lewa lampa. Może w Angliku jest odwrotnie?Powinna świecić prawa? Nie wiem. Na pewno tylko jedna. Ja robiłem specjalne doświetlenie właśnie prawej. |
Wyprzedziłeś mnie o parę minut i nie widziałem Twojego wpisu.
W mojej serwisówce w Anglikach, Amerykanach i Australijczykach palą się dwie. W pozostałych jedna H4.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Wto 1:37, 13 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
marian07
stały bywalec
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Pon 22:00, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
no super, wiem wszystko, dzięki duże. jedno długie jest ślepe więc powalczymy na macanego - myślę że to dobre określenie. (a lustereczko już przygotowane)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
marian07
stały bywalec
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin
|
Wysłany: Wto 18:14, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
po zabiegu - OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 18:25, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Tutaj masz jeszcze tabelkę, co do czego i jakie światła do danego typu reflektora.
Najczęściej spotykane kody używane w 37 krajach dopuszczających reflektory i tylne światła zespolone zgodnie z przepisami ECE:
E1 - Niemcy,
E2 - Francja,
E3 - Włochy,
E4 - Holandia,
E5 - Szwecja,
E6 - Belgia,
E7 - Węgry,
E8 - Czechy,
E9 - Hiszpania,
E10 - dawna Jugosławia,
E11 - Wielka Brytania,
E12 - Austria,
E13 - Luksemburg,
E14 - Szwajcaria.
Oznaczenia określające wersję przedniego reflektora:
A - pozycyjne,
B - przeciwmgłowe,
C - mijania,
R - drogowe,
CR - mijania i drogowe,
C/R - mijania lub drogowe,
HC - halogenowe mijania,
HR - halogenowe drogowe,
HCR - halogenowe mijania i drogowe,
HC/R- halogenowe mijania lub drogowe,
DC - ksenonowe mijania,
DR - ksenonowe drogowe,
DC/R - bi-ksenon,
/nie można włączyć jednocześnie.
Oznaczenia określające typ tylnej lampy zespolonej:
A - pozycyjne,
AR - cofania,
F - tylne przeciwmgłowe,
A - odblaskowe,
R - pozycyjne tylne,
S1 - stopu.
jeżeli założysz ze strzałka w prawo, to każdy gliniarz zatrzyma Ci dowód, nikt Ci po dobroci nie podbjie przeglądu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|