FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
wymiana H4
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Oświetlenie » wymiana H4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marian07
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dęblin

 Post Wysłany: Pon 20:17, 12 Lis 2012    Temat postu: wymiana H4

Od razu mówię że szukałem, ale nie znalazłem i nie jestem pewny jak się zabrać: na macanego od spodu czy lepiej rozkręcić nieco i od góry?

I jeszcze kwestia mijania: świecą się oba czy jedno, do tej pory byłem pewny że jedno - ale w mojej i kumpla świecą oba. I sam już nie wiem czy tak powinno być czy obie pancie z przeróbką są (to angole jesli chodzi o ścisłość)

Jeśli ktoś by usystematyzował temat to duże dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 20:43, 12 Lis 2012    Temat postu:

Wymieniasz od dołu. Tam powinien być jeszcze taki plastik. Mocowany dwoma wkrętami. (Nie wiem po co, ale jest). Jego też trzeba odkręcić.Zawsze to pół cm luzu. Very Happy Żarówka jest osadzona typowo, dla H4. Dwie sprężynki zespolone. Problem z trafieniem na zaczepy. Kiedy robiłem to pierwszy raz, pomagałem sobie lusterkiem. Teraz, zajmuje mi to najwyżej 5min.
Wg mnie i serwisówki, powinna świecić tylko lewa lampa. Może w Angliku jest odwrotnie?Powinna świecić prawa? Nie wiem. Na pewno tylko jedna. Ja robiłem specjalne doświetlenie właśnie prawej.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 20:50, 12 Lis 2012    Temat postu: Re: wymiana H4

marian07 napisał:

Jeśli ktoś by usystematyzował temat to duże dzięki.

To wszystko zależy od kraju pochodzenia na jaki rynek były robione.
W mojej (Niemiec) pali się jedna, w agolach o ile się nie mylę - dwie (sprawdzę na schemacie).
Kwestia wymiany:
Po to jest od spodu trójkątna zaślepka, żeby po jej odkręceniu wymienić żarówki.
Fakt, że jest to upierdliwe ale się da.
Od góry za dużo rozkręcania Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 21:13, 12 Lis 2012    Temat postu:

jerzyk napisał:

Wg mnie i serwisówki, powinna świecić tylko lewa lampa. Może w Angliku jest odwrotnie?Powinna świecić prawa? Nie wiem. Na pewno tylko jedna. Ja robiłem specjalne doświetlenie właśnie prawej.

Wyprzedziłeś mnie o parę minut i nie widziałem Twojego wpisu.
W mojej serwisówce w Anglikach, Amerykanach i Australijczykach palą się dwie. W pozostałych jedna H4.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Wto 1:37, 13 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
marian07
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dęblin

 Post Wysłany: Pon 22:00, 12 Lis 2012    Temat postu:

no super, wiem wszystko, dzięki duże. jedno długie jest ślepe więc powalczymy na macanego - myślę że to dobre określenie. (a lustereczko już przygotowane)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
marian07
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dęblin

 Post Wysłany: Wto 18:14, 13 Lis 2012    Temat postu:

po zabiegu - OK

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 18:25, 13 Lis 2012    Temat postu:

Tutaj masz jeszcze tabelkę, co do czego i jakie światła do danego typu reflektora.

Najczęściej spotykane kody używane w 37 krajach dopuszczających reflektory i tylne światła zespolone zgodnie z przepisami ECE:
E1 - Niemcy,
E2 - Francja,
E3 - Włochy,
E4 - Holandia,
E5 - Szwecja,
E6 - Belgia,
E7 - Węgry,
E8 - Czechy,
E9 - Hiszpania,
E10 - dawna Jugosławia,
E11 - Wielka Brytania,
E12 - Austria,
E13 - Luksemburg,
E14 - Szwajcaria.

Oznaczenia określające wersję przedniego reflektora:
A - pozycyjne,
B - przeciwmgłowe,
C - mijania,
R - drogowe,
CR - mijania i drogowe,
C/R - mijania lub drogowe,
HC - halogenowe mijania,
HR - halogenowe drogowe,
HCR - halogenowe mijania i drogowe,
HC/R- halogenowe mijania lub drogowe,
DC - ksenonowe mijania,
DR - ksenonowe drogowe,
DC/R - bi-ksenon,
/nie można włączyć jednocześnie.

Oznaczenia określające typ tylnej lampy zespolonej:
A - pozycyjne,
AR - cofania,
F - tylne przeciwmgłowe,
A - odblaskowe,
R - pozycyjne tylne,
S1 - stopu.

jeżeli założysz ze strzałka w prawo, to każdy gliniarz zatrzyma Ci dowód, nikt Ci po dobroci nie podbjie przeglądu


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Oświetlenie » wymiana H4
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group