|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vinc18
junior
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gostyn Wlkp
|
Wysłany: Wto 21:41, 18 Sie 2015 Temat postu: zgrzyty w skrzyni |
|
|
Witka!
Mam zgrzyty w skrzyni przy zmianie na wższe biegi Generalnie biegi wchodzą cicho ,ale tylko przy spokojnej jezdzie i do srednich obrotów( 4tysiów)... chociaż ciasno.Natomiast przy 6-7 tys i pełnym otwarciu sa wyrazne zgrzyty i bardzo cięzko wchodzą(((Olej motul 10-40w fullsynt.swiezy.Przy redukcji na niższe jest ok.
wiadomix ,że proszę o jakies sugestie i rady zanim się zaniepokoje i w....)))
pozdro ALL
Dodam jeszcze ,że sprzęgło chodzi elegancko bierze pod koniec nie ciągnie ani grama.Olej przy wymianie był ok bez brokatu.89tyś przebieg czyli na dotarciu)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vinc18 dnia Wto 21:50, 18 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
szkworc
stały bywalec
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:57, 27 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witam Kolegę. W mojej nowej panci z 92 roku i 67 tys przebiegu biegi wchodza tak samo jak u ciebie. nie mam porownania do innych maszyn to nie wiem jak powinno byc. jak bys sie czegos dowiedzial to daj znac.
CBR 900 z poczatku lat 90 tez mialy toporczasta skrzynie biegow to tez mysle ze nie ma sie czym przejmowac, tymbardziej ze silnik europy znakomicie radzi sobie w nizszych predkosciach obrotowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Czw 11:09, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Przy wysokich obrotach, zmiana musi być zrobiona bardzo szybko. Ty, pewnie robisz ją za wolno i nieodpowiednio operujesz manetką gazu. Spróbuj zrobić zmianę bez sprzegła. Jak to zrobić, jest opisane w innym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Trenex
bywalec
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 12:10, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem ten sam problem ze zgrzytami, do 4000 tys było ok powyżej zgrzyty, problemem okazała się moja technika jazdy, kolega, który ściga się na torach pokazał mi technikę zmiany biegów i zgrzyty ustały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|