Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Sob 12:39, 30 Maj 2015 Temat postu: AWARIA POMOCY ! |
|
|
Witam , odpaliłem dziś pańcie po czym zacząłem się obierać , po chwili zgasła , kręciłem ale nie chciała zaskoczyć , odpaliła dopiero po dodaniu gazu ale nie chciała chodzić na wolnych to podkreślam na regulacji . myśląc ze jest wszystko ok wsiadłem atu zong - słaba trzeba dużo gazu żeby ruszyć i nie wchodzi na obroty , co zauważalnym , to ze z kominów po prawej stronie spaliny są bardzo gorące a po lewej da się dłoń trzymać , no i komin prawy gorący a lewy tylko ciepły . Co robić , może ktoś podpowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Sob 13:12, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
A jak ze stacyjka wyłączona czy włączona , kiedy to czytać ??
Masz tu ładnie opisane jak można inaczej zczytać błędy. To napisał kolega ROBSON za co mu dziękuję raz jeszcze
Kontrolka FI powinna "wymigać" kod błędu gdy rozłożysz nóżkę i włączysz neutralny bieg.
Są krótkie mignięcia i dłuższe:
długie = 1.3 sek
krótkie = 0.5 sek
Jedno długie i 3 krótkie to kod 13.
długie = 10
krótkie = 1
9 krótkich = 9....i tak dalej
Kody:
0 - bank angle sensor, ECM, PGM-FI fuse
1 - MAP sensor
2 - MAP sensor vacuum hoses, or sensor itself
7 - ECT sensor poorly connected or open circuit
8 - TP sensor, TP senspr wiring
9 - IAT sensor connection, or open wire
10 - Baro sensor, or connection, or wiring
11 - Vehicle speed sensor, or connection or wiring
12 - #1 injector connection, or faulty injector
13 - #2 injectior connection or faulty injector
14 - #1 connection or open/shorted circuit
15 - #2 connection or open/shorted circuit
18 - Cam pulse sensor, connection or loose sensor
19 - Ignition pulse sensor, connection or loose sensor
20 - faulty E-PROM in ECM
25 - right knock sensor
26 - left knock sensor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Sob 13:32, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
HISS nie mruga wcale , tylko po zgaszeniu silnika.
Jeszcze jedno jak ściągam kable ze świec z lewej strony nic się nie dzieje a po ściągnięciu z prawej strony gaśnie , tak jak by prądu nie było na kablach
po lewej stronie .
A może ktoś wie ile jest cewek zapłonowych ??
Dobra juz wiem sa dwie , a czy mozna jakos sprawdzic czy jest sprawna domowym sposobem ? wiem ze iskry na swiecach nie ma to chyba padnieta jak myslicie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Sob 14:21, 30 Maj 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 21:27, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Diagnozę już masz. Nie palą cylindry z jednej strony. Zacznij od świec, czy jest iskra. Jeżeli nie pomoże ,to dalej do sprawdzenia cewka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Sob 21:37, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Hm , fakt iskry nie było , świece nowe wymienione jesienią , co do cefki to dokopałem się do niej napięcie dochodziło , co ciekawe po założeniu kabelków powrotem zaczęło wszystko działać , sam nie wiem czy to jakaś chwilowa niedyspozycja cefki czy jakiś luźny kabelek . Złożyłem moto i przejechałem 120 km i wszystko spoko , na wszelki wypadek zamówiłem cefke jak się to powtórzy to ja wymienię . Tak myślę ze jeśli to była by wina modułu to na żadnej świecy nie było by iskry , czy coś źle myślę , jeszcze sie zastanawiam czy hiss powinien błąd cefki wychwycić ? proszę o wnioski
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Sob 21:44, 30 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Sob 21:55, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
A tak ki translator przetłumaczył kody :
0 - czujnik kąta bankowy, ECM, PGM-FI bezpiecznik
1 - czujnik mapy
2 - węże mapy czujnika próżni, albo czujnik to
7 - czujnik ECT ubogo połączony albo obwód otwarty
8 - czujnik TP, TP senspr instalacja elektryczna
9 - związek IAT czujnika, albo przewód napowietrzny
10 - Baro czujnik, albo związek, albo instalacja elektryczna
11 - czujnik pojazdu prędkości, albo związek albo instalacja elektryczna
12 - # 1 związek wtryskiwacza, albo wadliwy wtryskiwacz
13 - # 2 injectior związek albo wadliwy wtryskiwacz
14 - # 1 związek albo otwarty/zwarcie obwód
15 - # 2 związek albo otwarty/zwarcie obwód
18 - czujnik krzywki tętna, związek albo luźny czujnik
19 - czujnik zapłonu tętna, związek albo luźny czujnik
20 - wadliwy E-bal w ECM
25 - czujnik prawa pukania
26 - zostawiony czujnik pukania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 22:06, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Skąd motocykl sprowadzony? Jeżeli po ruszeniu kabelków, wszystko gra, to odpowiedź jest jedna. Zaśniedziałe styki, konektory. Wyczyść wszystko i będzie dobrze. Błędy wyświetlane, niekoniecznie wskazują na konkretną awarię. Służą tylko podpowiedzią, gdzie należy szukać problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Sob 22:15, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Żle mnie zrozumiałeś chyba , to nie błędy z mojego hiss , tylko translator przetłumaczył je tak - KTOŚ KIEDYŚ OPUBLIKOWAŁ JE NA FORUM , mój Hiss nie mrugał brak błędów )
może ma ktoś kody po polsku - poprawnie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Sob 22:19, 30 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Sob 22:16, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
Hm , fakt iskry nie było , świece nowe wymienione jesienią , co do cefki to dokopałem się do niej napięcie dochodziło , co ciekawe po założeniu kabelków powrotem zaczęło wszystko działać , sam nie wiem czy to jakaś chwilowa niedyspozycja cefki czy jakiś luźny kabelek . Złożyłem moto i przejechałem 120 km i wszystko spoko , na wszelki wypadek zamówiłem cefke jak się to powtórzy to ja wymienię . Tak myślę ze jeśli to była by wina modułu to na żadnej świecy nie było by iskry , czy coś źle myślę , jeszcze sie zastanawiam czy hiss powinien błąd cefki wychwycić ? proszę o wnioski |
To nie cewka, szkoda pieniędzy.
Posprawdzaj złącza, masy itd. Jak wynika z kodów to w większości brak "kontaktu" (mimo, że translator głupio tłumaczy).
Z językiem technicznym translatory słabo sobie radzą albo w ogóle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Nie 20:14, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Romek. Darkowi translator przetłumaczył wszystkie kody usterek z jęz. angielskiego na polski. Motocykl nie ma tych wszystkich błędów.
Darek HISS nie czyta błędów. Do odczytu jest F1. HISS-to system zabezpieczający Hondy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Nie 20:50, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Witajcie , dzisiaj znów dzień awaryjny , zdążyłem wyruszyć z chaty jakieś 20 km zatrzymałem się na stopie i wszystko zgasło - motocykl i licznik nawet wpadło mi do głowy co by bezpieczniki sprawdzić , lewa strona ok , rozkopałem prawa i się okazało ze główny bezpiecznik przy aku padnięty 30 A , oczywiście nie miałem zapasowego , wiec go zawatowalem i udało mi się z chłopakami zrobić ok 200 km po czym wjechałem do kumpla na kawę ale po kawie odpalam moto i znów to samo co w temacie postu - pali tylko na 2 gary
Myślę sobie do domku szybko ale po ok 3-4 km zaczął silnik szarpać i szarpać i przepalił na wszystkie , po czym zrobiłem jeszcze z 90 km i szczęśliwie dotarłem do bazy .
I nadal nic nie wiem , zauważyłem tylko ze klakson przestał mi działać , nie wiem czy to on zrobił zawre , jak naciskam guzik klaksonu to słychać takie pykanie jak by stycznika , z prawej strony pod schowkiem .
Co to może być a może kwalifikuje się do wymiany przecierającej się wiązki o której pisał kolega Mallboro cytat poniżej
Przeciera się gdzieś w okolicach silnika - zbiornika paliwa podobno... Ale jest na to akcja serwisowa Hondy - naprawiają i zabezpieczają na przyszłość. Podajcie mi numery VIN to sprawdzę, czy Wasze moto mogły mieć tę wadę i czy się łapią na akcje serwisową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Nie 20:53, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Krzysztof Kędzior napisał: |
Romek. Darkowi translator przetłumaczył wszystkie kody usterek z jęz. angielskiego na polski. Motocykl nie ma tych wszystkich błędów.
Darek HISS nie czyta błędów. Do odczytu jest F1. HISS-to system zabezpieczający Hondy! |
To co ma te kody wy-mrugać bo już nie kumam ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 21:10, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
jeszcze raz napiszę. Wszystkie złączki, klemy do czyszczenia. Ponawiam pytanie, skąd moto sprowadzone? Może zacznij odpowiadać na pytania, skoro oczekujesz pomocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Nie 21:16, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Anglik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 21:24, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
Anglik |
Na 99 % wystarczy zrobić porządek z instalacją elektryczną.
Twoja pani wg VIN jest z 2002 r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Nie 21:28, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Z vinu 2002 rejestracja 2004 w angli , co to znaczy fizycznie porządek z instalacja ,konkrety środki smary itd ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pon 8:33, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Podejście Masz ,,spoko-lajtowe,, - wali Ci konkretny bezpiecznik ,,watujesz go,, i lecisz sobie dalej - jak dla mnie -ciesz się ,że jeszcze masz moto , w sumie po drodze mogłeś mieć ,,niezłe fajerwerki,, - ale w sumie to Twój moto.............
Anglik tłumaczy co nieco - a porządki najlepiej zacząć od początku i kolejno etapami........... rozbierasz osłony ,sprawdzasz gdzie była ,,zwara,, ,czy nie są kostki zaśniedziałe lub luźne , oraz masy -- oczywiście przeglądasz wiązkę czy nie jest gdzieś przetarta - a jak dalej nie wiesz jak zacząć to wstaw moto do dobrego warsztatu gdzie będą wiedzieć co robić i jak skasować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 15:31, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Wszystko przejrzane , żadnej zwary - stopionych kabli nie znalazłem ani przetarć , klakson działa okazało się ze bezpiecznik topikowy nie łączył , wszystkie kostki przemyte przeczyszczone jak nowe . W zasadzie dwie kostki były zafajdane i zaśniedziałe taka szeroka płaska z lewej pod schowkiem i pojedyncza biała kostka na czerwonym kablu wchodzącym z lewej strony jak by pod zbiornik .
Nie bardzo mogę namierzyć gdzie wchodzi masa z aku chowa się gdzieś głęboko w dole przed amortyzatorem ?
Co mogę jeszcze zrobić ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 20:24, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dostałem dzisiaj info z serwisu z poznania , ze na moim numerze VIN nie ma żadnych akcji do wykonania Oby było wszystko dobrze , bo we czwartek rano startujemy do zakopca Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 20:54, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
I jeszcze mam pytanko , bo nie dostałem odpowiedzi jaka - kontrolka wymrukuje kody błędów ??
I gdzie ta masa z aku biegnie , gdzie się łączy z silnikiem ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Pon 21:01, 01 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:37, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
Dostałem dzisiaj info z serwisu z poznania ........ |
A dokładniej , to w jaki sposób poznałeś ten serwis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 21:56, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
I jeszcze mam pytanko , bo nie dostałem odpowiedzi jaka - kontrolka wymrukuje kody błędów ??
I gdzie ta masa z aku biegnie , gdzie się łączy z silnikiem ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 22:00, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
I jeszcze mam pytanko , bo nie dostałem odpowiedzi jaka - kontrolka wymrukuje kody błędów ??
I gdzie ta masa z aku biegnie , gdzie się łączy z silnikiem ?? |
Odpowiedzi na Twoje zapytania, już dawno są na forum. Wybacz jednak, że nie będziemy tracić czasu za Ciebie i ich podsuwać na talerzu Ludzie którzy poświecili swój czas, na opisanie Tych/Twoich problemów, pewnie by się obrazili, że powielamy tematy Więc wyszukiwarka, Twoim przyjacielem jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 22:04, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Tyle trudu Sobie zadałeś co by nie pomóc , dziwie się co Tobą kieruje takie postępowanie , jeśli Cie nudzi , czytanie fora i odpowiadanie to porostu nie odwiedzaj forum , puzdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:21, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
Tyle trudu Sobie zadałeś co by nie pomóc , dziwie się co Tobą kieruje takie postępowanie , jeśli Cie nudzi , czytanie fora i odpowiadanie to porostu nie odwiedzaj forum , puzdro |
Jerzyk, po prostu dostałeś szlaban i to nie z poznania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Robson
maniak postów
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
|
Wysłany: Wto 8:00, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
I jeszcze mam pytanko , bo nie dostałem odpowiedzi jaka - kontrolka wymrukuje kody błędów ?? |
Kontrolka FI - między kontrolką luzu N i ABS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Wto 21:43, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Wielkie Kolego .
I mam winowajce zwary , mam dziada
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak bym się dowiedział gdzie idzie główna masa z aku , bo jakoś nie wiem co rozebrać żeby to dojrzeć to już bym posiadł całą wiedzę... a i coś mi sie obiło o masie pod czacha ...
Na zimę mi się robota z lagami szykuje , prawa strona robi się delikatnie tłusta , aż się boje zapytać , co by jakiś " kolczasty " forumowicz mnie nie pokłuł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Wto 22:03, 02 Cze 2015, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 21:17, 08 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem Zakopane i z powrotem i było wszystko OK . Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
czyzyk
maniak postów
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nesna/Starogard
|
Wysłany: Pon 15:03, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
no i git fasola
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|