FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
AWARIA POMOCY !
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » AWARIA POMOCY !
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Sob 12:39, 30 Maj 2015    Temat postu: AWARIA POMOCY !

Witam , odpaliłem dziś pańcie po czym zacząłem się obierać , po chwili zgasła , kręciłem ale nie chciała zaskoczyć , odpaliła dopiero po dodaniu gazu ale nie chciała chodzić na wolnych to podkreślam na regulacji . myśląc ze jest wszystko ok wsiadłem atu zong - słaba trzeba dużo gazu żeby ruszyć i nie wchodzi na obroty , co zauważalnym , to ze z kominów po prawej stronie spaliny są bardzo gorące a po lewej da się dłoń trzymać , no i komin prawy gorący a lewy tylko ciepły . Co robić , może ktoś podpowie Question Question Question Question

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Sob 13:12, 30 Maj 2015    Temat postu:

A jak ze stacyjka wyłączona czy włączona , kiedy to czytać ??


Masz tu ładnie opisane jak można inaczej zczytać błędy. To napisał kolega ROBSON za co mu dziękuję raz jeszcze

Kontrolka FI powinna "wymigać" kod błędu gdy rozłożysz nóżkę i włączysz neutralny bieg.
Są krótkie mignięcia i dłuższe:
długie = 1.3 sek
krótkie = 0.5 sek

Jedno długie i 3 krótkie to kod 13.
długie = 10
krótkie = 1
9 krótkich = 9....i tak dalej

Kody:

0 - bank angle sensor, ECM, PGM-FI fuse
1 - MAP sensor
2 - MAP sensor vacuum hoses, or sensor itself
7 - ECT sensor poorly connected or open circuit
8 - TP sensor, TP senspr wiring
9 - IAT sensor connection, or open wire
10 - Baro sensor, or connection, or wiring
11 - Vehicle speed sensor, or connection or wiring
12 - #1 injector connection, or faulty injector
13 - #2 injectior connection or faulty injector
14 - #1 connection or open/shorted circuit
15 - #2 connection or open/shorted circuit
18 - Cam pulse sensor, connection or loose sensor
19 - Ignition pulse sensor, connection or loose sensor
20 - faulty E-PROM in ECM
25 - right knock sensor
26 - left knock sensor


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Sob 13:32, 30 Maj 2015    Temat postu:

HISS nie mruga wcale , tylko po zgaszeniu silnika.
Jeszcze jedno jak ściągam kable ze świec z lewej strony nic się nie dzieje a po ściągnięciu z prawej strony gaśnie , tak jak by prądu nie było na kablach
po lewej stronie .
A może ktoś wie ile jest cewek zapłonowych ??
Dobra juz wiem sa dwie , a czy mozna jakos sprawdzic czy jest sprawna domowym sposobem ? wiem ze iskry na swiecach nie ma to chyba padnieta jak myslicie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Sob 14:21, 30 Maj 2015, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 21:27, 30 Maj 2015    Temat postu:

Diagnozę już masz. Nie palą cylindry z jednej strony. Zacznij od świec, czy jest iskra. Jeżeli nie pomoże ,to dalej do sprawdzenia cewka.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Sob 21:37, 30 Maj 2015    Temat postu:

Hm , fakt iskry nie było , świece nowe wymienione jesienią , co do cefki to dokopałem się do niej napięcie dochodziło , co ciekawe po założeniu kabelków powrotem zaczęło wszystko działać , sam nie wiem czy to jakaś chwilowa niedyspozycja cefki czy jakiś luźny kabelek . Złożyłem moto i przejechałem 120 km i wszystko spoko , na wszelki wypadek zamówiłem cefke jak się to powtórzy to ja wymienię . Tak myślę ze jeśli to była by wina modułu to na żadnej świecy nie było by iskry , czy coś źle myślę , jeszcze sie zastanawiam czy hiss powinien błąd cefki wychwycić ? proszę o wnioski

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Sob 21:44, 30 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Sob 21:55, 30 Maj 2015    Temat postu:

A tak ki translator przetłumaczył kody :

0 - czujnik kąta bankowy, ECM, PGM-FI bezpiecznik
1 - czujnik mapy
2 - węże mapy czujnika próżni, albo czujnik to
7 - czujnik ECT ubogo połączony albo obwód otwarty
8 - czujnik TP, TP senspr instalacja elektryczna
9 - związek IAT czujnika, albo przewód napowietrzny
10 - Baro czujnik, albo związek, albo instalacja elektryczna
11 - czujnik pojazdu prędkości, albo związek albo instalacja elektryczna
12 - # 1 związek wtryskiwacza, albo wadliwy wtryskiwacz
13 - # 2 injectior związek albo wadliwy wtryskiwacz
14 - # 1 związek albo otwarty/zwarcie obwód
15 - # 2 związek albo otwarty/zwarcie obwód
18 - czujnik krzywki tętna, związek albo luźny czujnik
19 - czujnik zapłonu tętna, związek albo luźny czujnik
20 - wadliwy E-bal w ECM
25 - czujnik prawa pukania
26 - zostawiony czujnik pukania


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 22:06, 30 Maj 2015    Temat postu:

Skąd motocykl sprowadzony? Jeżeli po ruszeniu kabelków, wszystko gra, to odpowiedź jest jedna. Zaśniedziałe styki, konektory. Wyczyść wszystko i będzie dobrze. Błędy wyświetlane, niekoniecznie wskazują na konkretną awarię. Służą tylko podpowiedzią, gdzie należy szukać problemu

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Sob 22:15, 30 Maj 2015    Temat postu:

Żle mnie zrozumiałeś chyba , to nie błędy z mojego hiss , tylko translator przetłumaczył je tak - KTOŚ KIEDYŚ OPUBLIKOWAŁ JE NA FORUM , mój Hiss nie mrugał brak błędów )
może ma ktoś kody po polsku - poprawnie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Sob 22:19, 30 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Sob 22:16, 30 Maj 2015    Temat postu:

Darek napisał:
Hm , fakt iskry nie było , świece nowe wymienione jesienią , co do cefki to dokopałem się do niej napięcie dochodziło , co ciekawe po założeniu kabelków powrotem zaczęło wszystko działać , sam nie wiem czy to jakaś chwilowa niedyspozycja cefki czy jakiś luźny kabelek . Złożyłem moto i przejechałem 120 km i wszystko spoko , na wszelki wypadek zamówiłem cefke jak się to powtórzy to ja wymienię . Tak myślę ze jeśli to była by wina modułu to na żadnej świecy nie było by iskry , czy coś źle myślę , jeszcze sie zastanawiam czy hiss powinien błąd cefki wychwycić ? proszę o wnioski

To nie cewka, szkoda pieniędzy.
Posprawdzaj złącza, masy itd. Jak wynika z kodów to w większości brak "kontaktu" (mimo, że translator głupio tłumaczy).
Z językiem technicznym translatory słabo sobie radzą albo w ogóle Sad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Nie 20:14, 31 Maj 2015    Temat postu:

Romek. Darkowi translator przetłumaczył wszystkie kody usterek z jęz. angielskiego na polski. Motocykl nie ma tych wszystkich błędów.
Darek HISS nie czyta błędów. Do odczytu jest F1. HISS-to system zabezpieczający Hondy!


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Nie 20:50, 31 Maj 2015    Temat postu:

Sad Sad Sad Witajcie , dzisiaj znów dzień awaryjny , zdążyłem wyruszyć z chaty jakieś 20 km zatrzymałem się na stopie i wszystko zgasło - motocykl i licznik nawet Sad wpadło mi do głowy co by bezpieczniki sprawdzić , lewa strona ok , rozkopałem prawa i się okazało ze główny bezpiecznik przy aku padnięty 30 A , oczywiście nie miałem zapasowego , wiec go zawatowalem i udało mi się z chłopakami zrobić ok 200 km po czym wjechałem do kumpla na kawę ale po kawie odpalam moto i znów to samo co w temacie postu - pali tylko na 2 gary Sad Sad Sad
Myślę sobie do domku szybko ale po ok 3-4 km zaczął silnik szarpać i szarpać i przepalił na wszystkie , po czym zrobiłem jeszcze z 90 km i szczęśliwie dotarłem do bazy .
I nadal nic nie wiem , zauważyłem tylko ze klakson przestał mi działać , nie wiem czy to on zrobił zawre , jak naciskam guzik klaksonu to słychać takie pykanie jak by stycznika , z prawej strony pod schowkiem .
Co to może być a może kwalifikuje się do wymiany przecierającej się wiązki o której pisał kolega Mallboro cytat poniżej Question Question Question


Przeciera się gdzieś w okolicach silnika - zbiornika paliwa podobno... Ale jest na to akcja serwisowa Hondy - naprawiają i zabezpieczają na przyszłość. Podajcie mi numery VIN to sprawdzę, czy Wasze moto mogły mieć tę wadę i czy się łapią na akcje serwisową.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Nie 20:53, 31 Maj 2015    Temat postu:

Krzysztof Kędzior napisał:
Romek. Darkowi translator przetłumaczył wszystkie kody usterek z jęz. angielskiego na polski. Motocykl nie ma tych wszystkich błędów.
Darek HISS nie czyta błędów. Do odczytu jest F1. HISS-to system zabezpieczający Hondy!


To co ma te kody wy-mrugać bo już nie kumam ?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 21:10, 31 Maj 2015    Temat postu:

jeszcze raz napiszę. Wszystkie złączki, klemy do czyszczenia. Ponawiam pytanie, skąd moto sprowadzone? Może zacznij odpowiadać na pytania, skoro oczekujesz pomocy.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Nie 21:16, 31 Maj 2015    Temat postu:

Anglik Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Nie 21:24, 31 Maj 2015    Temat postu:

Darek napisał:
Anglik Wink

Na 99 % wystarczy zrobić porządek z instalacją elektryczną.
Twoja pani wg VIN jest z 2002 r.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Nie 21:28, 31 Maj 2015    Temat postu:

Z vinu 2002 rejestracja 2004 w angli , co to znaczy fizycznie porządek z instalacja ,konkrety środki smary itd ??

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Pon 8:33, 01 Cze 2015    Temat postu:

Podejście Masz ,,spoko-lajtowe,, - wali Ci konkretny bezpiecznik ,,watujesz go,, i lecisz sobie dalej - jak dla mnie -ciesz się ,że jeszcze masz moto , w sumie po drodze mogłeś mieć ,,niezłe fajerwerki,, - ale w sumie to Twój moto.............

Anglik tłumaczy co nieco - a porządki najlepiej zacząć od początku i kolejno etapami........... rozbierasz osłony ,sprawdzasz gdzie była ,,zwara,, ,czy nie są kostki zaśniedziałe lub luźne , oraz masy -- oczywiście przeglądasz wiązkę czy nie jest gdzieś przetarta - a jak dalej nie wiesz jak zacząć to wstaw moto do dobrego warsztatu gdzie będą wiedzieć co robić i jak skasować Laughing Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 15:31, 01 Cze 2015    Temat postu:

Wszystko przejrzane , żadnej zwary - stopionych kabli nie znalazłem ani przetarć , klakson działa okazało się ze bezpiecznik topikowy nie łączył , wszystkie kostki przemyte przeczyszczone jak nowe . W zasadzie dwie kostki były zafajdane i zaśniedziałe taka szeroka płaska z lewej pod schowkiem i pojedyncza biała kostka na czerwonym kablu wchodzącym z lewej strony jak by pod zbiornik .
Nie bardzo mogę namierzyć gdzie wchodzi masa z aku chowa się gdzieś głęboko w dole przed amortyzatorem ?
Co mogę jeszcze zrobić ??


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 20:24, 01 Cze 2015    Temat postu:

Dostałem dzisiaj info z serwisu z poznania , ze na moim numerze VIN nie ma żadnych akcji do wykonania Wink Oby było wszystko dobrze , bo we czwartek rano startujemy do zakopca Wink Dzięki za pomoc Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 20:54, 01 Cze 2015    Temat postu:

I jeszcze mam pytanko , bo nie dostałem odpowiedzi jaka - kontrolka wymrukuje kody błędów ??
I gdzie ta masa z aku biegnie , gdzie się łączy z silnikiem ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Pon 21:01, 01 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirek
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Pon 21:37, 01 Cze 2015    Temat postu:

Darek napisał:
Dostałem dzisiaj info z serwisu z poznania ........


A dokładniej , to w jaki sposób poznałeś ten serwis Question


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 21:56, 01 Cze 2015    Temat postu:

Darek napisał:
I jeszcze mam pytanko , bo nie dostałem odpowiedzi jaka - kontrolka wymrukuje kody błędów ??
I gdzie ta masa z aku biegnie , gdzie się łączy z silnikiem ??


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 22:00, 01 Cze 2015    Temat postu:

Darek napisał:
I jeszcze mam pytanko , bo nie dostałem odpowiedzi jaka - kontrolka wymrukuje kody błędów ??
I gdzie ta masa z aku biegnie , gdzie się łączy z silnikiem ??


Odpowiedzi na Twoje zapytania, już dawno są na forum. Wybacz jednak, że nie będziemy tracić czasu za Ciebie i ich podsuwać na talerzu Very Happy Ludzie którzy poświecili swój czas, na opisanie Tych/Twoich problemów, pewnie by się obrazili, że powielamy tematy Wink Więc wyszukiwarka, Twoim przyjacielem jest Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 22:04, 01 Cze 2015    Temat postu:

Tyle trudu Sobie zadałeś co by nie pomóc , dziwie się co Tobą kieruje takie postępowanie , jeśli Cie nudzi , czytanie fora i odpowiadanie to porostu nie odwiedzaj forum , puzdro

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirek
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Pon 22:21, 01 Cze 2015    Temat postu:

Darek napisał:
Tyle trudu Sobie zadałeś co by nie pomóc , dziwie się co Tobą kieruje takie postępowanie , jeśli Cie nudzi , czytanie fora i odpowiadanie to porostu nie odwiedzaj forum , puzdro


Jerzyk, po prostu dostałeś szlaban i to nie z poznania. Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Wto 8:00, 02 Cze 2015    Temat postu:

Darek napisał:
I jeszcze mam pytanko , bo nie dostałem odpowiedzi jaka - kontrolka wymrukuje kody błędów ??

Kontrolka FI - między kontrolką luzu N i ABS.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Wto 21:43, 02 Cze 2015    Temat postu:

Dzięki Wielkie Kolego .

I mam winowajce zwary , mam dziada Laughing
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak bym się dowiedział gdzie idzie główna masa z aku , bo jakoś nie wiem co rozebrać żeby to dojrzeć to już bym posiadł całą wiedzę... a i coś mi sie obiło o masie pod czacha ... Wink Wink

Na zimę mi się robota z lagami szykuje , prawa strona robi się delikatnie tłusta , aż się boje zapytać , co by jakiś " kolczasty " forumowicz mnie nie pokłuł Wink Wink Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Wto 22:03, 02 Cze 2015, w całości zmieniany 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 21:17, 08 Cze 2015    Temat postu:

Zrobiłem Zakopane i z powrotem i było wszystko OK . Dzięki za pomoc Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
czyzyk
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nesna/Starogard

 Post Wysłany: Pon 15:03, 15 Cze 2015    Temat postu:

no i git fasola

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » AWARIA POMOCY !
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group