|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Pon 19:44, 27 Kwi 2015 Temat postu: Cieknąca laga |
|
|
Witam
Zwracam się do kolegów z pytaniem. Czy macie jakieś doświadczenie z wyborem uszczelniaczy lag? Co kupić żeby być zadowolonym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Czw 13:26, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Po lekturze for zdecydowałem się na uszczelniacze ARI067.
Powiedzcie mi proszę taką rzecz. Majaczy mi się że ST z roku 2002-2003 miały inne lagi i je przerobiono ze względu na shimy. HAYNES podaje tylko jedną wartość oleju tz.638 ± 2.5cc . Czy te zmiany nie mają wpływu na ilość oleju ? Ja mam rocznik 2004. Olej planuje taki MOTUL FORK OIL EXPERT 10W.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw 15:46, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
To co Piszesz dotyczy tylko wersji bez ABS. Te sztuki miały lagi cieńsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Pią 18:38, 01 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ikar napisał: |
Po lekturze for zdecydowałem się na uszczelniacze ARI067.
Powiedzcie mi proszę taką rzecz. Majaczy mi się że ST z roku 2002-2003 miały inne lagi i je przerobiono ze względu na shimy. HAYNES podaje tylko jedną wartość oleju tz.638 ± 2.5cc . Czy te zmiany nie mają wpływu na ilość oleju ? Ja mam rocznik 2004. Olej planuje taki MOTUL FORK OIL EXPERT 10W. |
Daj znać jak się sprawują te uszczelniacze bo też jestem przed tym zabiegiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kolega slavo
junior
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko mazurskie
|
Wysłany: Pią 18:58, 01 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Hej.
Właśnie też robiłem swoją ST z 2002r.,z tym, że naprawa rozszerzona -serwis silnika i części motocykla(wykonał kolega z forum)wymiana łożysk kół i główki ramy,opony,gumy zabieraka,lagi, odświeżenie lakieru na kołach,goleniach,setach,kierownicy,podstawie kufra i ogólne czyszczenie/polerowanie elementów alu(to już sam ogarniałem) - to tak na marginesie,chciałem się trochę pochwalić...hehehe...
Co do przodu, zalałem dokładnie taką ilość oleju jak podajesz(ten sam olej), uszczelniacze wstawiłem, lecz nie powiem jakiej firmy(opakowania już się pozbyłem) , brałem z firmy z polecenia kolegi z forum(przy okazji pozdrawiam kolegę Modzka). Dodatkowo wymieniłem ślizgi w ,,goleniach,, i polerowałem rury-taka kompleksowa naprawa. Przód pracuje OK. Dodatkowo zastosowałem się do informacji, którą wyczytałem w postach, jak pamiętam, udzielił jej kolega Samad(pozdrawiam przy okazji), po złożeniu przodu,skręcamy na półkach,dokręcamy śruby prawej strony - nakrętka ośki,śruby golenia, zestawiamy moto ze stopki, dociskamy kilka razy przód aby ustawiły się lagi, wtedy zaciskamy śruby na dole goleni lewej (mam nadzieję, że dobrze to zrozumiałem, ale inaczej nie może to być...).
Taka sugestia z mojej strony. Jeżeli nie masz klucza dynamometrycznego, uważaj przy dokręcaniu śrub na półkach zaciskających lagi, śruby nie zaciskają się z wyraźnym oporem, tak trochę ,,masłowato,,można zerwać śrubę i ponowna rozbiórka przodu.
Powodzenia.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Wto 20:48, 19 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Powoli kończę składanie motocykla. Mam do was prośbę. Czy mógł by ktoś sprawdzić jakie momenty dokrecania są na srubach pomiedzy zaciskiem hamulca a lagą . Ja dałem z prawej 31Nm a na lewej 12Nm i nie wiem czy dobrze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Czw 18:26, 21 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Czw 18:30, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś pomoże w temacie momentów ? Co do zacisku z prawej strony to raczej nie mam wątpliwości, za to z lewej tam gdzie jest pompka hamulcowa to nie jestem pewien. Niestety do szkoły chodziłem gdy istniała żelazna kurtyna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Czw 18:31, 21 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Czw 19:11, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
z serwisówki wynika ,że obydwie strony identycznie - 31...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Czw 19:54, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To która to część -,,Front brake master cylinder clamp bolts ..... 12Nm" Bo google tłumaczy "Hamulec przedni śruby zaciskowe pompa hamulcowa". Czy to nie jest pokazane na zdjęciu 2.2b , strona 6.5 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Czw 19:55, 21 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Czw 20:14, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
ja mam dział 15 , 15- 1 , 15-2 i tam żaden z elementów nie ma momentu 12
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Pon 16:14, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki DANY, udało się złożyć zawieszenie i tak faktycznie zaciski z obu stron mają być skręcone na 31Nm. Mogę powiedzieć że różnica jest kolosalna po wymianie oleju. Motocykl znacznie lepiej wybiera dziury, komfort jazdy znacznie się poprawił. Stary olej był zużyty a czarny jak z diesla. Co do uszczelnień to trzeba trochę pojeździć żeby się wypowiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|