FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
czy to pompa paliwa?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » czy to pompa paliwa?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro1970
junior
junior


Dołączył: 14 Gru 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pszczyna

 Post Wysłany: Nie 9:14, 14 Cze 2020    Temat postu: czy to pompa paliwa?

Czesc.Miałem takie to przygody na moim st 1300 czy to może pompa paliwa?.
Bak pełny motor gorący bo i upał był ruszam ze swiateł a tu czkawka moto szarpie i gasnie,po krótkim postoju pali na szlag ruszam 500 m to samo ,żeby moto zapalić musiał chwile postać nie palił od razu ale jak postał zapalił na szlag.Kiedy zaczynała sie owa czkawaka wciskam sprzegło przegazówka i jade dalej ale w koncu i tak gaśnie ,chwila postoju i jade,tak dojechałem do domu.Pare dni wcześniej motor mi zgasł na 2 kreskach paliwa i nie odpalił po dolaniu do pełna jedzie normalnie,wyjechałem bak do rezerwy dolałem do pełna i znowu to samo tylko na 3 kreskach.
Czy to może być pompa paliwa zatkany odpowietrznik baku czy filtr paliwa ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maro1970 dnia Nie 11:50, 14 Cze 2020, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 15:59, 14 Cze 2020    Temat postu:

Nie wiem co to znaczy że pali na szlag ale obstawiałbym w pierwszej kolejności brak odpowietrzenia zbiornika. Jak sie zacznie problem, to otwórz wlew i zaobserwuj co się będzie działo.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
maro1970
junior
junior


Dołączył: 14 Gru 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pszczyna

 Post Wysłany: Pon 16:07, 15 Cze 2020    Temat postu:

jerzyk napisał:
Nie wiem co to znaczy że pali na szlag ale obstawiałbym w pierwszej kolejności brak odpowietrzenia zbiornika. Jak sie zacznie problem, to otwórz wlew i zaobserwuj co się będzie działo.

PALI NA SZLAG czyli bez problemu za pierwszym razem(sorki tak toche po naszymu)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
maro1970
junior
junior


Dołączył: 14 Gru 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pszczyna

 Post Wysłany: Nie 8:06, 28 Cze 2020    Temat postu:

jechałem 120 km z otwartym bakiem ,problem zniknoł nic sie nie działo oddałem moto do serwisu,chłopaki w serwisie mówią że wszystko jest drozne i wszystko ok ,sprawdzic trzeba pompe paliwa czy daje odpowiednie cieśnienie podlłaczenie do komputera nie wykazało żadnego błędu

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 9:58, 28 Cze 2020    Temat postu:

Jeżeli pomogło otwarcie baku, to masz problem rozwiązany. Owszem, sprawdzenie pompy nie zaszkodzi.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
maro1970
junior
junior


Dołączył: 14 Gru 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pszczyna

 Post Wysłany: Nie 10:06, 05 Lip 2020    Temat postu:

No niestety po dłuższej jeżdzie nawet otwarty bak nie pomógł .Zrobiłem 160km motor postał z godzine po czym ruszyłem i po jakis 3km zaczeła sie czkawka szarpanie i gaśniecie silnika ,pomagało tylko wciśniecie sprzegła i przegazówka .Postałem chwile w cieniu ruszyłem i gaz ,na wysokich obrotach motor szedł bez problemu przejechałem a4 ponad 100 km i nic sie nie działo 150 -160 jechałem było 0k .Kiedy w domu podjechałem pod garaz to wtedy zaczoł gasnac powoli przerywac aż całkiem zgasł.Motor miał sprawdzoną pompe paliwa i przedmuchane wszystkie przewody odpowietrzenie ok.Panowie macie może jakiś pomysł?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jacek666
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 280
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Opole

 Post Wysłany: Nie 13:02, 05 Lip 2020    Temat postu:

Może masz za mało płynu chłodzącego i na wolnych obrotach wpieprza się ten patent od ssania, wzbogaca za bardzo i zalewa. Takie wolne przemyślenie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 20:04, 05 Lip 2020    Temat postu:

To typowy objaw pompy. Niech mechanik sprawdzi ciśnienie na rozgrzanym silniku. Również dokładnie połączenie od pompy do wtrysków.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jerry1
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zabrze

 Post Wysłany: Nie 8:58, 12 Lip 2020    Temat postu:

Miałem podobnie i winna była pompa.
Jak się mocno paliwo w baku nagrzało przerywał i nie chciał jechać
Dotankowanie chłodnego paliwa pomogło na trochę, ale jak się nagrzało znowu problem.
Wymiana pompy załatwiła sprawę.
Stara w porównaniu z nową używaną chodziła głośno


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
tatko
junior
junior


Dołączył: 24 Maj 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Śro 20:01, 07 Cze 2023    Temat postu:

Jerry1 pompkę kupiłeś org. czy podróbkę.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
janusz 69
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sochaczew

 Post Wysłany: Pon 19:30, 24 Lip 2023    Temat postu:

Witam szanowne grono właśnie przerabiam dokładnie taki sam przypadek w moim ST 1300 z 2009 r wymieniłem filtr paliwa na org, (nie był tani z przesyłką 295 )ze starego paliwo leciało czarne jak smoła , po wymianie mam wrażenie że dopiero to teraz ciągnie tak jak powinien ale do wczoraj przy trzech kreskach poziomu zaczęła się czkawka ,dolanie paliwa do pełna pomogło ja obstawiam na pompkę paliwa już zamówiony zamiennik z ale drogo 275 z dostawą ( org. zwala z nóg 3700 z hakiem pytałem przy zakupie filtra ) jak zamontuję nie omieszkam powiadomić kolegów ,na tą chwilę muszę wypalić to co zatankowałem . Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
deejayadam
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 243
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Chorzów

 Post Wysłany: Czw 19:52, 11 Lip 2024    Temat postu:

Siema !
Mam w mojej Panci taki sam problem już od dłuższego czasu, też na zimnym baku jest OK ale jak się nagrzeje to już traci na mocy, mechanik zrobił test ciśnienia w baku i niby jest za słabe.
Mam zamiar kupić pompe paliwa i filtr paliwa, i mam takie pytanie czy wystarczy sama pompa czy musi być cały komplet, bo na Allego czy na sklepach internetowych są takie do wyboru.

To wystarczy kupić ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
janusz 69
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sochaczew

 Post Wysłany: Pią 6:37, 12 Lip 2024    Temat postu:

Cześć dawno nie byłem tu a problem z moją st 1300 rozwiązałem ,tak mi się wydaje dlatego że po wymianie najpierw filtra na oryginał bez efektu dopiero wymiana pompy paliwa na zamiennik z portalu wiadomo jakiego rozwiązał problem bo latam do głębokiej rezerwy i wszystko jest ok ale myślę że wypalanie paliwa do dwóch kresek na wyświetlaczu i tankowanie do pełna powinno ustrzec pompkę przed następną wymianą ,tak więc szarpanie przy trzech kreskach w upalne dni na 100 % pompka paliwa ,pozdrawiam Janusz myślę że pomogłem

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pią 7:55, 12 Lip 2024    Temat postu:

Szarpie bo pompa się przegrzewa i zaciera.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
deejayadam
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 243
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Chorzów

 Post Wysłany: Pią 8:10, 12 Lip 2024    Temat postu:

Ostatnio zauważyłem , jak jadę tak w granicach 50-60/h to nagle zwalnia , tak jakbym lekko hamował, a za chwile znów jest OK.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez deejayadam dnia Pią 21:50, 12 Lip 2024, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
deejayadam
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 243
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Chorzów

 Post Wysłany: Pią 21:53, 12 Lip 2024    Temat postu:

janusz 69 napisał:
Cześć dawno nie byłem tu a problem z moją st 1300 rozwiązałem ,tak mi się wydaje dlatego że po wymianie najpierw filtra na oryginał bez efektu dopiero wymiana pompy paliwa na zamiennik z portalu wiadomo jakiego rozwiązał problem bo latam do głębokiej rezerwy i wszystko jest ok ale myślę że wypalanie paliwa do dwóch kresek na wyświetlaczu i tankowanie do pełna powinno ustrzec pompkę przed następną wymianą ,tak więc szarpanie przy trzech kreskach w upalne dni na 100 % pompka paliwa ,pozdrawiam Janusz myślę że pomogłem


Gdzie kupowałeś pompe ?
bo na allegro to są ale śmierdzi mi to Chińczykami z Aliexpess


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
janusz 69
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sochaczew

 Post Wysłany: Czw 18:15, 25 Lip 2024    Temat postu:

Cześć kupowałem na allegro tre-rosso tak się zwie pompa na razie działa bez zarzutu a jak długo to zobaczymy ale ciekawostka pompka od hyundai i20 wygląda identycznie jak od moto nie wiem jak z ciśnieniem czy takie samo ale chyba 3,5 bara a i cena dwa razy tańsza ,jak bym wtedy wiedział to zakładał bym od samochodu

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » czy to pompa paliwa?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group