Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro1970
junior
Dołączył: 14 Gru 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Nie 9:14, 14 Cze 2020 Temat postu: czy to pompa paliwa? |
|
|
Czesc.Miałem takie to przygody na moim st 1300 czy to może pompa paliwa?.
Bak pełny motor gorący bo i upał był ruszam ze swiateł a tu czkawka moto szarpie i gasnie,po krótkim postoju pali na szlag ruszam 500 m to samo ,żeby moto zapalić musiał chwile postać nie palił od razu ale jak postał zapalił na szlag.Kiedy zaczynała sie owa czkawaka wciskam sprzegło przegazówka i jade dalej ale w koncu i tak gaśnie ,chwila postoju i jade,tak dojechałem do domu.Pare dni wcześniej motor mi zgasł na 2 kreskach paliwa i nie odpalił po dolaniu do pełna jedzie normalnie,wyjechałem bak do rezerwy dolałem do pełna i znowu to samo tylko na 3 kreskach.
Czy to może być pompa paliwa zatkany odpowietrznik baku czy filtr paliwa ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maro1970 dnia Nie 11:50, 14 Cze 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 15:59, 14 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co to znaczy że pali na szlag ale obstawiałbym w pierwszej kolejności brak odpowietrzenia zbiornika. Jak sie zacznie problem, to otwórz wlew i zaobserwuj co się będzie działo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
maro1970
junior
Dołączył: 14 Gru 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Pon 16:07, 15 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Nie wiem co to znaczy że pali na szlag ale obstawiałbym w pierwszej kolejności brak odpowietrzenia zbiornika. Jak sie zacznie problem, to otwórz wlew i zaobserwuj co się będzie działo. |
PALI NA SZLAG czyli bez problemu za pierwszym razem(sorki tak toche po naszymu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
maro1970
junior
Dołączył: 14 Gru 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Nie 8:06, 28 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
jechałem 120 km z otwartym bakiem ,problem zniknoł nic sie nie działo oddałem moto do serwisu,chłopaki w serwisie mówią że wszystko jest drozne i wszystko ok ,sprawdzic trzeba pompe paliwa czy daje odpowiednie cieśnienie podlłaczenie do komputera nie wykazało żadnego błędu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 9:58, 28 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Jeżeli pomogło otwarcie baku, to masz problem rozwiązany. Owszem, sprawdzenie pompy nie zaszkodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
maro1970
junior
Dołączył: 14 Gru 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Nie 10:06, 05 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
No niestety po dłuższej jeżdzie nawet otwarty bak nie pomógł .Zrobiłem 160km motor postał z godzine po czym ruszyłem i po jakis 3km zaczeła sie czkawka szarpanie i gaśniecie silnika ,pomagało tylko wciśniecie sprzegła i przegazówka .Postałem chwile w cieniu ruszyłem i gaz ,na wysokich obrotach motor szedł bez problemu przejechałem a4 ponad 100 km i nic sie nie działo 150 -160 jechałem było 0k .Kiedy w domu podjechałem pod garaz to wtedy zaczoł gasnac powoli przerywac aż całkiem zgasł.Motor miał sprawdzoną pompe paliwa i przedmuchane wszystkie przewody odpowietrzenie ok.Panowie macie może jakiś pomysł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jacek666
uzależniony
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 280
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Opole
|
Wysłany: Nie 13:02, 05 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Może masz za mało płynu chłodzącego i na wolnych obrotach wpieprza się ten patent od ssania, wzbogaca za bardzo i zalewa. Takie wolne przemyślenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 20:04, 05 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
To typowy objaw pompy. Niech mechanik sprawdzi ciśnienie na rozgrzanym silniku. Również dokładnie połączenie od pompy do wtrysków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 8:58, 12 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Miałem podobnie i winna była pompa.
Jak się mocno paliwo w baku nagrzało przerywał i nie chciał jechać
Dotankowanie chłodnego paliwa pomogło na trochę, ale jak się nagrzało znowu problem.
Wymiana pompy załatwiła sprawę.
Stara w porównaniu z nową używaną chodziła głośno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
tatko
junior
Dołączył: 24 Maj 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:01, 07 Cze 2023 Temat postu: |
|
|
Jerry1 pompkę kupiłeś org. czy podróbkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
janusz 69
stały bywalec
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: Pon 19:30, 24 Lip 2023 Temat postu: |
|
|
Witam szanowne grono właśnie przerabiam dokładnie taki sam przypadek w moim ST 1300 z 2009 r wymieniłem filtr paliwa na org, (nie był tani z przesyłką 295 )ze starego paliwo leciało czarne jak smoła , po wymianie mam wrażenie że dopiero to teraz ciągnie tak jak powinien ale do wczoraj przy trzech kreskach poziomu zaczęła się czkawka ,dolanie paliwa do pełna pomogło ja obstawiam na pompkę paliwa już zamówiony zamiennik z ale drogo 275 z dostawą ( org. zwala z nóg 3700 z hakiem pytałem przy zakupie filtra ) jak zamontuję nie omieszkam powiadomić kolegów ,na tą chwilę muszę wypalić to co zatankowałem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
deejayadam
uzależniony
Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 243
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Czw 19:52, 11 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Siema !
Mam w mojej Panci taki sam problem już od dłuższego czasu, też na zimnym baku jest OK ale jak się nagrzeje to już traci na mocy, mechanik zrobił test ciśnienia w baku i niby jest za słabe.
Mam zamiar kupić pompe paliwa i filtr paliwa, i mam takie pytanie czy wystarczy sama pompa czy musi być cały komplet, bo na Allego czy na sklepach internetowych są takie do wyboru.
To wystarczy kupić ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
janusz 69
stały bywalec
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: Pią 6:37, 12 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Cześć dawno nie byłem tu a problem z moją st 1300 rozwiązałem ,tak mi się wydaje dlatego że po wymianie najpierw filtra na oryginał bez efektu dopiero wymiana pompy paliwa na zamiennik z portalu wiadomo jakiego rozwiązał problem bo latam do głębokiej rezerwy i wszystko jest ok ale myślę że wypalanie paliwa do dwóch kresek na wyświetlaczu i tankowanie do pełna powinno ustrzec pompkę przed następną wymianą ,tak więc szarpanie przy trzech kreskach w upalne dni na 100 % pompka paliwa ,pozdrawiam Janusz myślę że pomogłem
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 7:55, 12 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Szarpie bo pompa się przegrzewa i zaciera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
deejayadam
uzależniony
Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 243
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Pią 8:10, 12 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Ostatnio zauważyłem , jak jadę tak w granicach 50-60/h to nagle zwalnia , tak jakbym lekko hamował, a za chwile znów jest OK.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez deejayadam dnia Pią 21:50, 12 Lip 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
deejayadam
uzależniony
Dołączył: 21 Sty 2020
Posty: 243
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Pią 21:53, 12 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
janusz 69 napisał: |
Cześć dawno nie byłem tu a problem z moją st 1300 rozwiązałem ,tak mi się wydaje dlatego że po wymianie najpierw filtra na oryginał bez efektu dopiero wymiana pompy paliwa na zamiennik z portalu wiadomo jakiego rozwiązał problem bo latam do głębokiej rezerwy i wszystko jest ok ale myślę że wypalanie paliwa do dwóch kresek na wyświetlaczu i tankowanie do pełna powinno ustrzec pompkę przed następną wymianą ,tak więc szarpanie przy trzech kreskach w upalne dni na 100 % pompka paliwa ,pozdrawiam Janusz myślę że pomogłem |
Gdzie kupowałeś pompe ?
bo na allegro to są ale śmierdzi mi to Chińczykami z Aliexpess
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
janusz 69
stały bywalec
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: Czw 18:15, 25 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Cześć kupowałem na allegro tre-rosso tak się zwie pompa na razie działa bez zarzutu a jak długo to zobaczymy ale ciekawostka pompka od hyundai i20 wygląda identycznie jak od moto nie wiem jak z ciśnieniem czy takie samo ale chyba 3,5 bara a i cena dwa razy tańsza ,jak bym wtedy wiedział to zakładał bym od samochodu
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|