|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Czw 20:41, 10 Kwi 2014 Temat postu: Dziwne dźwięki w silniku panewka.? |
|
|
Witam kupiłem st 1300 ale w silniku pod obciążeniem podczas jazdy po dodaniu gazu
im więcej gazu tym silniejsze chrobotanie. Co prawda ma już przejechane 110000 tys km . Tak się cieszyłem aż po dziś dzień . Chyba że to normalne funkcjonowanie V 4. Ja jeździłem do tej pory motocyklami z silnikami rzędowymi lub V 2. Nie mam pojęcia jak mogą chodzić takie V 4. Jak będę miał zarejestrowany to chyba będę musiał się wybrać na zlot st może ktoś bardziej doświadczony po przejechaniu się oceni co to tylko by to musiał być zlot gdzieś w pobliżu wlkp bo strach trochę jechać .
Czy ma ktoś takie objawy czy tylko ja zawsze muszę trafić na wybryk motoryzacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:46, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
na zlot to masz jakieś 230km
tyle to chyba da rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Czw 20:56, 10 Kwi 2014 Temat postu: Re: Dziwne dźwięki w silniku panewka.? |
|
|
jacol napisał: |
Witam kupiłem st 1300 ale w silniku pod obciążeniem podczas jazdy po dodaniu gazu
im więcej gazu tym silniejsze chrobotanie. Co prawda ma już przejechane 110000 tys km . .... |
Ponad milion km
Masz 110 tys. km czy mil
Pewnie rozrząd do roboty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
arkadyjusz
amator postów
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin/ wlkp
|
Wysłany: Czw 21:31, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Cóż odgłos odgłosowi nierówny, ja kupiłem st1300 we wrześniu 2013, i też
bylem przewrażliwiony odgłosem przy dodawaniu gazu przy obciążeniu ( czyli podczas jazdy) byłem u jednego lokalnego "speca" ale powiedział mi że to odgłos kosza sprzęgłowego i na mnie nie zarobi. I że Hondy tak mają po przejechaniu iluś tam tys. km ( fakt w poprzedniej deauvil-ce, o ile sobie przypominam był podobny odgłos może cichszy bo i silnik o połowę mniejszy przecież) Nie powiem trochę mnie to uspokoiło , choć sam myślałem że to może zawory.
Moja "ślicznotka" ma na liczniku 65 tys. zrobiłem nią 1 tys kilometrów i narazie odgłos się nie nasila i chyba się już do niego przyzwyczaiłem.
Ale cóż ekspertem nie jestem absolutnie, piszę tylko o swoim przypadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:53, 10 Kwi 2014 Temat postu: Re: Dziwne dźwięki w silniku panewka.? |
|
|
r.urbanski napisał: |
jacol napisał: |
Witam kupiłem st 1300 ale w silniku pod obciążeniem podczas jazdy po dodaniu gazu
im więcej gazu tym silniejsze chrobotanie. Co prawda ma już przejechane 110000 tys km . .... |
Ponad milion km
Masz 110 tys. km czy mil
Pewnie rozrząd do roboty |
Jak dla mnie, to jest 110 milionów kilometrów. Cud, że w ogóle coś chrobota. Może to rdza z głodu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mirek dnia Czw 21:54, 10 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Czw 22:51, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
110000 km ale może jednak zajadę na zlot to poprubujemy i ocenimy
. Pozdrawiam wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jozjag
uzależniony
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Goleniów
|
Wysłany: Pią 8:09, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Od niedawna jestem użytkownikiem ST 1300 i nie za dużo mogę powiedzieć o tym sprzęcie. u mnie gdy silnik na postoju jest rozgrzany to słyszę szumy w silniku przypuszczam, że to łańcuszki rozrządu albo zawory dają o sobie znać ale podczas jazdy silniczek tylko cicho równiutko mruczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jozjag
uzależniony
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Goleniów
|
Wysłany: Pią 8:12, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Co do przebiegów to na ebay-u znalazłem Pancie która miała 252 tyś. mil i z opisie nic jej nie dolegało.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jozjag dnia Pią 8:14, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Pią 10:12, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie tylko podczas dodawania gazu jak się jedzie równo to już nic nie klamocze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:22, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jacol napisał: |
u mnie tylko podczas dodawania gazu jak się jedzie równo to już nic nie klamocze |
Jak dodajesz gazu, to motocykl nie przyspiesza? Nadal jedzie równo?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mirek dnia Pią 10:25, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Pią 10:35, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
przyśpiesza i to konkretnie tak jak powinno być tylko takie ale chrobotanie jak to ktoś napisał .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 19:23, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
He, he, jak ja, usiadłem pierwszy raz na st1300, to po przejechaniu kilku km, myślałem, że ktoś tam, do silnika a raczej skrzyni, wsypał wiadro nikomu niepotrzebnych, zardzewiałych śrub Ten typ tak ma skrzynia, sprzęgło, przy przyspieszaniu, wydaje odgłosy mieszalnika betonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
max-serwis1
wymiatacz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Sob 10:10, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
He, he, jak ja, usiadłem pierwszy raz na st1300, to po przejechaniu kilku km, myślałem, że ktoś tam, do silnika a raczej skrzyni, wsypał wiadro nikomu niepotrzebnych, zardzewiałych śrub Ten typ tak ma skrzynia, sprzęgło, przy przyspieszaniu, wydaje odgłosy mieszalnika betonu |
to chyba Jawa 1300 była !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
max-serwis1
wymiatacz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Sob 10:13, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jacol napisał: |
u mnie tylko podczas dodawania gazu jak się jedzie równo to już nic nie klamocze |
Zapewne coś w Twoim moto nie gra.
Z reguły ST1300 chodzą bardzo cichutko i poprawnie.
Możesz do mnie podjechać i porównać. No problem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 10:49, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
max-serwis1 napisał: |
jerzyk napisał: |
He, he, jak ja, usiadłem pierwszy raz na st1300, to po przejechaniu kilku km, myślałem, że ktoś tam, do silnika a raczej skrzyni, wsypał wiadro nikomu niepotrzebnych, zardzewiałych śrub Ten typ tak ma skrzynia, sprzęgło, przy przyspieszaniu, wydaje odgłosy mieszalnika betonu |
to chyba Jawa 1300 była ! |
Niestety, nie Jawa. W St1300 w porównaniu do St1100 , skrzynia pod obciążeniem, pracuje dużo głośniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Sob 21:38, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Niestety, nie Jawa. W St1300 w porównaniu do St1100 , skrzynia pod obciążeniem, pracuje dużo głośniej [/quote]
To prawda co pisze Jerzyk. Nie wie o tym ten,Który rozpoczął przygodę z ST od 1300.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Sob 21:52, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Krzysztof Kędzior napisał: |
...
To prawda co pisze Jerzyk. Nie wie o tym ten,Który rozpoczął przygodę z ST od 1300. |
Krzysiek, i po coś zmieniał. Byś miał ciszej . Urycho wiedział co robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Sob 22:23, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
No tak , muszę przyznać że w ubiegłym sezonie taż mi się coś zamaniło że coś jest za głośno ? i tak myślałem , może rozrząd a może co innego ?
Po wizycie u Pawełka okazało się że mam zwidy ze starości , chyba ?
Do dziś sprzęt chodzi i to całkiem nieźle , zapytajcie Grześka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
max-serwis1
wymiatacz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Nie 15:06, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Krzysztof Kędzior napisał: |
Niestety, nie Jawa. W St1300 w porównaniu do St1100 , skrzynia pod obciążeniem, pracuje dużo głośniej |
To prawda co pisze Jerzyk. Nie wie o tym ten,Który rozpoczął przygodę z ST od 1300. [/quote]
Po pierwsze ;
przygodę rozpocząłem na ST1100 - po miesiącu sprzedałem .
Szukałem FJR1300 . Znalazłem ST1300.
Po drugie ;
odniosłem się do postu Jerzyka, który napisał ;
cyt ; He, he, jak ja, usiadłem pierwszy raz na st1300, to po przejechaniu kilku km, myślałem, że ktoś tam, do silnika a raczej skrzyni, wsypał wiadro nikomu niepotrzebnych, zardzewiałych śrub Very Happy Ten typ tak ma Wink skrzynia, sprzęgło, przy przyspieszaniu, wydaje odgłosy mieszalnika betonu , ------------- koniec cytatu .
Po przeczytaniu takiego postu, osoba nie posiadająca ST1300, może wyrobić sobie bardzo niepochlebne zdanie o tym motocyklu.
A jednak z ST1100 przesiadają się koledzy na ST1300, nie odwrotnie.
Ciekaw jestem co kolega Jerzyk zakupi po ST1100 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez max-serwis1 dnia Nie 15:06, 13 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 16:29, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
max-serwis1 napisał: |
..........Po przeczytaniu takiego postu, osoba nie posiadająca ST1300, może wyrobić sobie bardzo niepochlebne zdanie o tym motocyklu....... |
I nie zdziwił bym się. Honda Pan European St 1300 to najbrzydszy motor jaki znam. Do tego głośny, paliwożerny, często psujący się, niewygodny dla kierowcy i pasażera, bardzo wolno przyspieszający, że o szybkości maksymalnej nie wspomnę. W sumie, totalna porażka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mirek dnia Nie 16:33, 13 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 19:20, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
max-serwis1 napisał: |
Krzysztof Kędzior napisał: |
Niestety, nie Jawa. W St1300 w porównaniu do St1100 , skrzynia pod obciążeniem, pracuje dużo głośniej |
To prawda co pisze Jerzyk. Nie wie o tym ten,Który rozpoczął przygodę z ST od 1300. |
Po pierwsze ;
przygodę rozpocząłem na ST1100 - po miesiącu sprzedałem .
Szukałem FJR1300 . Znalazłem ST1300.
Po drugie ;
odniosłem się do postu Jerzyka, który napisał ;
cyt ; He, he, jak ja, usiadłem pierwszy raz na st1300, to po przejechaniu kilku km, myślałem, że ktoś tam, do silnika a raczej skrzyni, wsypał wiadro nikomu niepotrzebnych, zardzewiałych śrub Very Happy Ten typ tak ma Wink skrzynia, sprzęgło, przy przyspieszaniu, wydaje odgłosy mieszalnika betonu , ------------- koniec cytatu .
Po przeczytaniu takiego postu, osoba nie posiadająca ST1300, może wyrobić sobie bardzo niepochlebne zdanie o tym motocyklu.
A jednak z ST1100 przesiadają się koledzy na ST1300, nie odwrotnie.
Ciekaw jestem co kolega Jerzyk zakupi po ST1100 ?[/quote]
Marcin, po pierwsze, napisałem o swoich subiektywnych odczuciach.
Po drugie, jak przejrzysz,(przeczytasz) od a do z, instrukcję obsługi st1300, to tam o ile dobrze pamiętam, gdzieś na końcu, jest wyjaśnienie problemów i jak sobie z nimi radzić. Więc napisano tam, że przy przyspieszaniu, występuje spalanie stukowe. Wyjaśniono też, że tak ma być i nic z tym nie trzeba robić. Po trzecie, wiec nie ja tutaj piszę głupoty, celem zniechęcenia kogokolwiek. Jeżeli dodać do tego głośny kosz sprzęgłowy to dla kogoś, kto pierwszy raz usiadł na tym sprzęcie, a ma doświadczenia z innymi motocyklami niż skutery, to może być problem. Po czwarte, jw. nikogo nie zniechęcam. Wręcz odwrotnie. Może właśnie ten tekst wyjaśni nowemu /potencjalnemu/ nabywcy, że nie ma co szukać dziury w całym. Każdy motocykl, również st 1300 ma swoje zalety i wady. Ważne żeby mówić nie tylko o zaletach ale też i owadach. Wtedy mamy jasny i uczciwy pogląd na temat. Po piąte, jeżeli już o to zapytałeś, a w zasadzie stwierdziłeś. Znam kilka osób, które właśnie z st1300 przesiadło się na ...st1100. To nie są pojedyncze wypadki. Znam kilka osób. Jak dla mnie, to nic w tym dziwnego. Nawet tu, na forum, kilka osób zamieniło czy to 1100 czy to 1300 na całkiem inny motocykl. Jedni są jeszcze na forum, innych nie ma. Każdy ma prawo do włsnych wyborów i zakupu tego, co JEGO zdaniem jest lepsze. Ja za to nikogo nie potępiam. Wręcz odwrotnie, kibicuję tym ludziom.
Wreszcie po szóste, pytasz co u mnie będzie następcą 1100. Na dzień dzisiejszy, na pewno nie st1300. Gdybym dziś znalazł st1100 , powiedzmy z 2002r o pewnej reputacji i przebiegu, w dobrej cenie, to właśnie by ona zajęła miejsce a raczej stanęła obok mojej ST1100
Jeszcze jedno. Mając motocykl przez jeden miesiąc, to tak naprawdę nie jesteś, nikt nie jest w stanie o nim nic powiedzieć. pozdr. j
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Nie 21:29, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie jeszcze trochę ,i pomyślę , że na tym forum to przeciwnicy ,,panci,, tylko piszą ............................... i wszystko ,, generalizują,, sprowadzając temat do Swoich doświadczeń próbując udowodnić wyższość jednej ,,siostry nad drugą,, -----------a przecież to nie bliźniaczki jednojajowe tylko dwie jak by nie patrzeć różne maszyny............................... aczkolwiek ,,rodzeństwo.
nie ma co się dużo rozpisywać st 1100 była i jest ,,królową,, -to majstersztyk
techniki -nawet jak na obecne czasy --------- brakuje tylko wszędobylskiej elektroniki ,którą nie każdy musi kochać ................. st1300 hy -i tu trudno powiedzieć -,,młodsza siostra czy córka ,, podążająca za wymogami czasu ------------jedna i druga mająca masę zalet , a jednocześnie nie pozbawiona ,,drobnych wad,,------------------------------ ale akurat skrzynia biegów do nich nie należy -----------------------------co do hałasu skrzyni obie potrafią chodzić głośno zwłaszcza gdy są ,,zajechane,, ----------------hałas w silniku to już trochę inna sprawa st 1100 rozrząd na pasku st 1300 na łańcuchach -----i to powinno wiele tłumaczyć -======== caąsto w st 1300 głośniej chodzi sprzęgło (kosz) -świadczy to zazwyczaj o tym ,,że moto było raczej intensywnie użytkowane,, - często na niewłaściwym oleju w stosunku do intensywności użytkowania ----------- co nie znaczy że moto jest zajechane ,ma po prostu większe luzy i głośniej hałasuje. Żywym przykładem jest st 1300= moto naszego forumowego kolegi , gdzie biegi wchodzą miękko i cicho - w górę spoko bez ,,wyciskania sprzęgła,, , a i kosz jest cichy , drugie moto st 1100 gdzie biegi mus trzeba wbijać , ai hałas z silnika -też nie za ciekawy ------------- co z kolei dowodzi ,że jednostki -to nie reguła , a regułom można coś zaradzić ---------------- a co do spalania ,,stukowego,, samo z siebie ono się nie bierze ,a i w tym kierunku można wiele zaradzić - jak i stanem układu zapłonowego ,jakością paliwa oraz techniką jazdy ---------------------------------------------------------dlatego kochamy nasze maszyny i nimi jeździmy =oczywiście od tego są jak widać wyjątki ------ale to już tłumaczą powyższe reguły i refleksje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 21:47, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
samad napisał: |
....dlatego kochamy nasze maszyny i nimi jeździmy =oczywiście od tego są jak widać wyjątki ------ale to już tłumaczą powyższe reguły i refleksje |
Pięknie Andrzej to podsumowałeś całym Swoim postem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Nie 21:50, 13 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 10:07, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie,po ca ta cała spina pośladów? Kolega zapytał o niepokojące go odgłosy z silnika. Odpowiedziałem zgodnie z prawdą i doświadczeniem, swoim osobistym. Miałem możliwość jazdy na kilu st1300 (podobnie zresztą jak i st1100). W przeciwieństwie do sporej grupy kolegów, dla dla których st1300 jest pierwszym ich motocyklem w życiu. Rozumiem, że dla nich kolor i wygląd jest najważniejszy. Ba, powołałem się też na opinię w tym temacie producenta. To wszystko. Cała reszta, wynikła z pytania o wyższości świąt wielkanocnych nad innymi. Podkreślam jeszcze raz. Czy to st1100 czy st1300 każdy z nich ma swoje zalety i wady. (Np. st1100 alternator, mały kąt pochylenia główki ramy, st1300 problemy z mechanizmem podnoszenia szyby, itd. itp.) Nie jest moim celem, dyskredytowanie któregokolwiek.
Natomiast, nasunęła mi się taka myśl. Może powinien powstać na forum temat porównania obu motocykli? Ich wad i zalet? Jednak tu, drogi Andrzeju, nie mogę się z Tobą zgodzić, że nie należy ich porównywać. To podobnej klasy motocykle. Robione przez tego samego producenta i jedna jest następczynią drugiej. Ale to nie o tym temat. więc nie idźmy w skrajność i nie dajmy się ogłupić, że skoro ja to mam, to musi być naj, naj i jeszcze raz najlepsze, bo przecież gdyby tak nie było, to bym tego nie wybrał. Panowie, więcej luzu i dystansu do siebie i do innych, którzy niekoniecznie mają takie samo zdanie. pozdr, j
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 11:07, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Największą zaletą ST 1300 jest to, że właśnie na niej (nim) jeżdżę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 15:02, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
mirek napisał: |
Największą zaletą ST 1300 jest to, że właśnie na niej (nim) jeżdżę. |
... i to jest, jak na dział techniczny przystało, najlepsza odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 15:19, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
mirek napisał: |
Największą zaletą ST 1300 jest to, że właśnie na niej (nim) jeżdżę. |
... i to jest, jak na dział techniczny przystało, najlepsza odpowiedź |
Wielkie dzięki za uznanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Pon 19:34, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ale przyznacie że NAJ-lepsza jest MOJA!
Romciu-może czas na ST 1300? - z moją byłą (ST 1100) jestem w stałym kontakcie. Rozstaliśmy się po latach udanego związku,jak kulturalni ludzie!!!
Jerzyk trzymaj rękę na pulsie-zadałem myśl Romciowi ha ha ha
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Kędzior dnia Pon 19:42, 14 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Sob 23:15, 28 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Drodzy koledzy ja zacząłem ten temat i chyba go muszę zakończyć bo mi się tutaj zaczynacie kłócić. A ja miałem tylko takie pytanie bo coś w silniku chyba pukało ale bylem u Samada i dziękuję wszystkim za polecenie mi tego człowieka jest to konkretny Gość. Pomógł mi jestem z nim w kontakcie i będziemy działać. Pozdrawiam wszystkich szerokości i do zobaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
saktur
junior
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Nie 16:38, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Sory ze przeciągam temat, ale jestem ciekaw finału tych stuków. I czy nie skończyło sie wymianą panewki?.
Wtracę tylko ze jak ktoś wspomniał o spalaniu stukowym przy mocnym odkrecaniu manetki, to nie ma tego efektu gdy wlejecie 98 oktan.
Tak na marginesie to spalanie stukowe (czytaj detonacyjne) obciąża stopę korbowodu nawet 20 razy wiecej od spalania lam. Spalanie stukowe można porównać do walenia kilka razy młotkiem w denko tłoka i to kilka razy pod rząd w bardzo krótkich odstępach czasu zanim tłok znajdzie się w dolnym zwrotnym punkcie. Radą jest zmniejszenie stopnia sprężania co z oczywistych względów odpada lub wlanie paliwa o odpowiednio wyższej liczbie oktanów Przepraszam jeśli ktoś dojdzie do wniosku że sie wymądrzam. Nieustającej mocy miedzy nogami dla wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|