|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
modzek
amator postów
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Maków Mazowiecki
|
Wysłany: Śro 18:59, 27 Sie 2014 Temat postu: FI pali się cały czas i moto nie odpala |
|
|
Witam kolegów. Mam oto taki ciekawy przypadek, że motocykl nie ma iskry (rozrusznik kręci), pompa paliwa nie działa no i moto nie pali. HISS gaśnie, pompa na krótko też pracuje, czujnik położenia moto też sprawny, czerwony guziczek od zapłonu też działa i dalej nic. Ma ktoś jakieś mądre pomysły bo mi się skończyły . Znaczy został jeden przejrzeć całą instalację, ale to ostateczność. Moto to oczywiście st 1300 2002.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Robson
maniak postów
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
|
Wysłany: Śro 22:22, 27 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Modzek, zobacz czy komp wywala błędy. Kontrolka FI powinna "wymigać" kod błędu gdy rozłożysz nóżkę i włączysz neutralny bieg.
Są krótkie mignięcia i dłuższe:
długie = 1.3 sek
krótkie = 0.5 sek
Jedno długie i 3 krótkie to kod 13.
długie = 10
krótkie = 1
9 krótkich = 9....i tak dalej
Kody:
0 - bank angle sensor, ECM, PGM-FI fuse
1 - MAP sensor
2 - MAP sensor vacuum hoses, or sensor itself
7 - ECT sensor poorly connected or open circuit
8 - TP sensor, TP senspr wiring
9 - IAT sensor connection, or open wire
10 - Baro sensor, or connection, or wiring
11 - Vehicle speed sensor, or connection or wiring
12 - #1 injector connection, or faulty injector
13 - #2 injectior connection or faulty injector
14 - #1 connection or open/shorted circuit
15 - #2 connection or open/shorted circuit
18 - Cam pulse sensor, connection or loose sensor
19 - Ignition pulse sensor, connection or loose sensor
20 - faulty E-PROM in ECM
25 - right knock sensor
26 - left knock sensor
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Czw 8:46, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A jak to się stało - coś robiłeś - w czasie jazdy - czy tak sobie stał i tak się stało ..................................
wygląda na to , że ,,prąd gdzieś uciekł,,
- sprawdź bezpieczniki
- przekaźnik główny
- masy - szczególnie tą wspólną pod czachą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
modzek
amator postów
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Maków Mazowiecki
|
Wysłany: Czw 19:39, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Robson dzięki za pomoc. Człowiek całe życie się uczy i nawet nie wiedziałem, że jak silnik nie pracuje to bez podłączenia kompa można wprowadzić motor w tryb diagnostyczny czyli że pokaże nam błędy. Moto było kolegi i jest już zrobione. Wywalił błąd 12 czyli problem z wtryskiem. Przyczyna zaczęła się dość niewinnie kolega pojeździł i pozostawił moto w garażu na dwa tygodnie. Wrócił z zagranicy chce się przejechać a tu nic. Moto nie pali. Przyczyna myszki wszamały instalację od pierwszego wtrysku. Kabelki powodowały zwarcie czego skutkiem jest odcięcie zapłonu i pompy paliwa. Dzięki jeszcze raz za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Robson
maniak postów
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
|
Wysłany: Czw 22:24, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Cieszę się że mogłem pomóc. To tylko potwierdzenie faktu, że od niejeżdżenia też się moto psuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:49, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
czy błędy po wyweliminowaniu problemów same sie kasuja czy wymagana jest ingerencja serwisu dziadnosty z urzadzeniem skanerem zewnetrznym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Nie 20:45, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Powinny się skasować same.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Sob 20:13, 30 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Robson napisał: |
Modzek, zobacz czy komp wywala błędy. Kontrolka FI powinna "wymigać" kod błędu gdy rozłożysz nóżkę i włączysz neutralny bieg.
Są krótkie mignięcia i dłuższe:
długie = 1.3 sek
krótkie = 0.5 sek
Jedno długie i 3 krótkie to kod 13.
długie = 10
krótkie = 1
9 krótkich = 9....i tak dalej
Kody:
0 - bank angle sensor, ECM, PGM-FI fuse
1 - MAP sensor
2 - MAP sensor vacuum hoses, or sensor itself
7 - ECT sensor poorly connected or open circuit
8 - TP sensor, TP senspr wiring
9 - IAT sensor connection, or open wire
10 - Baro sensor, or connection, or wiring
11 - Vehicle speed sensor, or connection or wiring
12 - #1 injector connection, or faulty injector
13 - #2 injectior connection or faulty injector
14 - #1 connection or open/shorted circuit
15 - #2 connection or open/shorted circuit
18 - Cam pulse sensor, connection or loose sensor
19 - Ignition pulse sensor, connection or loose sensor
20 - faulty E-PROM in ECM
25 - right knock sensor
26 - left knock sensor |
Mam , pytanie jak wyświetli kod błędu " 0 " czujnik kąta przechyłu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|