FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Jaki olej do lag?
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Zawieszenie przód » Jaki olej do lag?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Sob 8:50, 27 Mar 2010    Temat postu: Jaki olej do lag?

Będę wymieniać jedną lagę więc wymienię i olej dlatego prośba.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Spili
moderator zasłużony
moderator zasłużony


Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Sob 9:48, 27 Mar 2010    Temat postu: Re: Jaki olej do lag?

skorpionwr napisał:
Będę wymieniać jedną lagę więc wymienię i olej dlatego prośba.


Hmmm...
Faktycznie jest potrzeba wymiany oleju w lagach?
Przecież on tam nawet nie ma prawa się zmęczyć...

Smile

No chyba że się mylę Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Antoś
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Reda woj.pomorskie

 Post Wysłany: Sob 10:53, 27 Mar 2010    Temat postu:

Tak o ile się nie mylę co 25 tys kilometrów .Wiem że jak mechanicy zaczynają w czymś grzebać to coś spieprzą .Ale olej w lagach jak jest dojechany to normalnie śmierdzi .pilnować trzeba bardzo gęstości żeby nie wlali tak porostu tego co mieli ,bo to nie jest szybka i tania operacja.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Sob 13:58, 27 Mar 2010    Temat postu:

Olej w amorach również się zużywa,gdyż współpracujące ze sobą tuleje po prostu się scierają.Po roku olej potrfi zrobić się czarny.Ja wymieniam co dwa lata.Do amorów jest specjalny olej,jest na np.Allegro [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Pon 7:09, 29 Mar 2010    Temat postu:

Goguś dzięki. Ale Jakbyś napisał jeszcze ile potrzeba na dwie lagi to by była pełnia szczęścia.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Pon 19:37, 29 Mar 2010    Temat postu:

Mam tylko do ST 1100,może komuś się przyda... St 1100 .Prawy amor-standart model -382.5-387,5 ; ABS,CBS models369,5-374,5; CBS,ABS,TCS models 530,5-535,5 Lewy amor-stadart model 432,5-437,5 ABS/TCS model 415,5-420,5 CBS,ABS,TCS model 483,5-488,5 Ilości podane w ccm 3

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Wto 8:34, 30 Mar 2010    Temat postu:

Dzięki, mam przynajmniej rozeznanie. Różnic jakiś znaczących to chyba nie powinno być.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
adamm
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: kielce

 Post Wysłany: Sob 22:39, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Odświeżę trochę temat.

Kurcze, przy samochodzie jestem w stanie prawie wszystko, natomiast moto jest dla mnie czymś nowymm niezbadanym Laughing

Może ktoś opisać krok po kroku jak wymienia się olej w lagach ?

Aż mi głupio że nie wiem jak to zrobić Laughing


Na dole lagi widzę jakąś śrubkę, nad ośką.
Przypuszczam żę to do spuszczenia starego oleju.

A wlewa się poprzez odkręcenie zaślepek na górze lag?? (klucz imbus 17)

Dzisiaj miałem rozkręcić te zaślepki, ale bałem się że mi wyskoczy sprężyna Laughing

Podpowie ktoś jak to zrobić ??

Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Pon 7:40, 13 Wrz 2010    Temat postu:

U mnie pomagał mi Kolega a właściwie to on robił a ja asystowałem.
Olej Wylejesz górą po odkręceniu korka. Od dołu Masz dokręcone sprężyny. Po wyjęciu sprężyn Pamiętaj ażeby nie odwrócić dołem do góry. sprężyna ma zwoje z jednej strony gęściej nawinięte. Sprawdź bo na dole lagi może być syf więc należy go wypłukać.
Zanim Wykręcisz Lagę z półek Zwróć uwagę ile jest wysunięta nad półkę.
Musisz też pamiętać o ilości oleju bo ta się zmieniała z biegiem lat a jest to bardzo istotna sprawa.
Przynajmniej tyle pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
adamm
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: kielce

 Post Wysłany: Śro 22:20, 15 Wrz 2010    Temat postu:

No i jestem w trakcie.

O ile z lewą lagą kein problem, to z prawą już nie tak ciekawie....

Prawa laga w środku jest zrobiona trochę inaczej (zapewne przez antynurka)

Korek od góry jest przykręcony do reszty i po odkręceniu nie wystaje nic nad lagę.
Da się go podnieść po odkręceniu śruby mocującej na dole, ale wtedy nie naleję oleju, bo wszystko wyleci.

Czyli szach i mat.

Jutro dojdą mi łożyska główki ramy, więc wyciągnąłem całe zawieszenie i będę wlewał przez otwór spustowy strzykawką.

PS: olej któy spuszczałem był koloru grafitowego, mętny, jednym słowem straszny syf.

Na przepłukanie tego kupiłem 10W jakiś Made in Switzerland, nie markowy, ale na przepłukanie będzie jak znalazł.

Jutro dalsza część programu ;-)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Czw 10:53, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Instrukcja ST nie mówi nic o tym jaki olej powienien być w lagach (bynajmniej nie znalazłem). W wątku powyżej przewinęła się wartośc 15W. Wie może ktoś jaki na 100% powinien być tam olej i w jakiej ilości do poszczególnej lagi??

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Czw 11:39, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Po spotkaniu w Mirowie podam Ci dokładnie jaki kupiłem olej.
Jeżeli chodzi o ilość to jak pisałem wcześniej z biegiem lat zmienione zostały lagi a więc i ilość oleju z resztą ten temat był poruszany wyżej.
Moja jest z 2006 i weszło jeżeli dobrze pamiętam 536ml na szt.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Czw 12:12, 16 Wrz 2010    Temat postu:

15 jest chyba za gesta. Miedzy 5 a 10. 20 jest juz chyba do off roadu. Ktos juz kiedys pisal, ze wlal 15 i zawieszenie nie pracowalo, wymieniono mu chyba na 5.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Czw 13:37, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Tutaj lekko wyjasnia się temat:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Sob 20:13, 31 Paź 2015    Temat postu:

WITAM , czeka mnie wymiana uszczelniaczy i oleju w lagach ,lecz po przeczytaniu tego posty nie wynika w 100 procentach ile oleju wchodzi do lag w ST 1300 2004 r . Minęło sporo czasu od zamieszczenia tego postu , pewnie wiedza Wasza się powiększyła w tym temacie , proszę o pomoc . Pozdrawiam

Co do techniki znalazłem taki filmik :

https://www.youtube.com/watch?v=-B5NDhn5CW0

serwis :

https://www.youtube.com/watch?v=hHcHDIco4GQ


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Sob 21:18, 31 Paź 2015, w całości zmieniany 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Nie 12:43, 01 Lis 2015    Temat postu:

HAYNES podaje wartość oleju 638 ± 2.5cc. Dałem tyle i jest dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Nie 18:50, 01 Lis 2015    Temat postu:

Fakt . tak jak podaje serwisówka ilość to coś ok. 600 ml.
Co do gęstości to w poprzednim moto zalełem 15 i też było ok.
Zaznaczam że jeżdżę w 90 % z Elą więc twardszy przód bardzo mi odpowiadał . Serwis zaleca 10 kię . Z doświadczenia wiem że trzeba samumu wszystko wypróbować .

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Nie 20:01, 01 Lis 2015    Temat postu:

Znalazłem na jakim starym poście jeszcze takie coś ale trzeba enigmy żeby to rozszyfrować , nie wiem czy dobrze rozumiem , prawa i lewa laga inne wartości ?? gdzieś czytałem , że 650 ml na stronę i wszystkie dane jak do tej pory sprzeczne i nadal nie jestem niczego pewien


Standard model
...................................Right ................Left
Oil charge amounts ...385 ± 2.5ccm ...435 ± 2.5ccm
Oil level measure ......190mm ............187mm
Spring lengths 415.6mm, wear limit: 407.3mm

ABS model 1995 and earlier
...................................Right ................Left
Oil charge amounts ...372 ± 2.5ccm ....418 ± 2.5ccm
Oil level measure ......177mm .............174mm
Spring lengths 474.2mm, wear limit: 464.7mm

ABS2 model 1996 and later
...................................Right ................Left
Oil charge amounts ...533 ± 2.5ccm ....486 ± 2.5ccm
Oil level measure ......140mm .............136mm
Spring lengths 483.1mm, wear limit: 473.4mm[/img]

KOLEJNY CYTAT :

Olej teleskopowy: SAE 10 W, 0,64 l w każdej goleni widelca

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Nie 20:09, 01 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Nie 22:20, 01 Lis 2015    Temat postu:

Darek napisał:
Znalazłem na jakim starym poście jeszcze takie coś ale trzeba enigmy żeby to rozszyfrować , nie wiem czy dobrze rozumiem , prawa i lewa laga inne wartości ?? gdzieś czytałem , że 650 ml na stronę i wszystkie dane jak do tej pory sprzeczne i nadal nie jestem niczego pewien


Standard model
...................................Right ................Left
Oil charge amounts ...385 ± 2.5ccm ...435 ± 2.5ccm
Oil level measure ......190mm ............187mm
Spring lengths 415.6mm, wear limit: 407.3mm

ABS model 1995 and earlier
...................................Right ................Left
Oil charge amounts ...372 ± 2.5ccm ....418 ± 2.5ccm
Oil level measure ......177mm .............174mm
Spring lengths 474.2mm, wear limit: 464.7mm

ABS2 model 1996 and later
...................................Right ................Left
Oil charge amounts ...533 ± 2.5ccm ....486 ± 2.5ccm
Oil level measure ......140mm .............136mm
Spring lengths 483.1mm, wear limit: 473.4mm[/img]

Te problemy dotyczą właścicieli ST1100 w zależności od rocznika i wyposażenia.


KOLEJNY CYTAT :
Olej teleskopowy: SAE 10 W, 0,64 l w każdej goleni widelca------
A to raczej dotyczy ST1300 (tu nie ma takich problemów) Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
Fajna reklama 1100 Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Pon 20:37, 02 Lis 2015, w całości zmieniany 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Nie 22:33, 01 Lis 2015    Temat postu:

Czyli te dziwne wykresy to tyczy się ST 1100 Question Question
Ciężko coś zrozumieć Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Nie 22:35, 01 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Nie 22:41, 01 Lis 2015    Temat postu:

Darek napisał:
Czyli te dziwne wykresy to tyczy się ST 1100 Question Question

Oczywiście. 1100 przechodziła więcej przeobrażeń niż 1300.
Różne średnice lag, ABS 1 później 2 i dodatkowo CBS.
ST1300 już takich przeobrażeń nie przechodziła, choć były na początku produkcji modele bez ABS i bez regulacji szyby Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 9:49, 02 Lis 2015    Temat postu:

Bardzo dziękuje koledzy za pomoc , właśnie dostałem odpowiedz z serwisu hondy wartość 638 ± 2.5 cm 3 jest odpowiednia dla st 1300 , po wymianie podzielę się wrażeniami . Pozdrawiam

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Śro 16:49, 06 Cze 2018    Temat postu:

Dziś wymieniam łożyska główki ramy a przy okazji olej w lagach. Powiem wam,takiego smrodu mój nos dawno nie doświadczył.....Po wykręceniu korków,muchy spadały ze ścian.Olej czarny jak smoła o bliżej nie określonej konsystencji. Także jak pisałem kiedyś,olej w lagach też trzeba okresowo wymieniać.....Tyle że ktoś tu o tym zapomniał......

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ryszard-T
bywalec
bywalec


Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Witunia

 Post Wysłany: Nie 19:02, 01 Lip 2018    Temat postu:

Dzisiaj miałem podobne doświadczenia. Olej spuszczony z lag koloru grafitowego o specyficznym zapachu. Jednak nie poskładałem lag. Zamówione uszczelniacze na Alle...przyszły za małe a nie chciałem składać bez sensu na starych. Plus taki, że wymienię też łożyska w główce - skoro moto rozbebeszone.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Sob 16:37, 06 Paź 2018    Temat postu:

Mi dzisiaj po malutkim kulanku wystrzelił uszczelniacz przy prawej ladze, i z tego mam pytanko jaki olej i jakie dobre uszczelniacze zastosować nie mam zielonego pojęcia, przeczytałem tu wszystkie posty i nie rozumiem z tego nic, kolega Ikar napisał że tak mi się wydaje wlał 638ml i nie wiem co to te +- 2,5cc możecie mnie oświecić i doradzić jaki olej i uszczelniacze, a i czy wymienić w obu lagach czy tylko w jednej? Wydaje mi się że jak się wymienia to parami ale mogę się mylić, z góry pięknie dziękuję.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Sob 17:00, 06 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 9:45, 07 Paź 2018    Temat postu:

Nie mylisz się. Trzeba wymienić w obu. Kurzowe też..Co do uszczelniaczy, to wybór jest dość spory. Olej, też tu dużo jest na ten temat. Ja osobiście do st1100 polecam, ciut bardziej lepki niż 7,5. Warto też przy okazji sprawdzić ślizgi. Czyli prowadnice laf. Mało kto o tym pamięta, a jak już jest problem, to zazwyczaj całe lagi do wymiany.
P.S Ja zawsze wymieniam co dwa lata, cały komplet. Olej wygląda i pachnie tak, jak by od nowości nie był wymieniany. Jednak nie o zapach a o lepkość tu chodzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Nie 9:53, 07 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Nie 10:02, 07 Paź 2018    Temat postu:

jerzyk napisał:
Nie mylisz się. Trzeba wymienić w obu. Kurzowe też..Co do uszczelniaczy, to wybór jest dość spory. Olej, też tu dużo jest na ten temat. Ja osobiście do st1100 polecam, ciut bardziej lepki niż 7,5. Warto też przy okazji sprawdzić ślizgi. Czyli prowadnice laf. Mało kto o tym pamięta, a jak już jest problem, to zazwyczaj całe lagi do wymiany.
P.S Ja zawsze wymieniam co dwa lata, cały komplet. Olej wygląda i pachnie tak, jak by od nowości nie był wymieniany. Jednak nie o zapach a o lepkość tu chodzi.


Jerzyku jak zawsze stoisz na posterunku, pięknie dziękuję, muszę poszukać jakim dokładnie zalać olejem, wezmę chyba o lepkości 10 ale jeszcze poszukam opini na ten temat, a co do uszczelniaczy słyszałem że te są całkiem sensowne [link widoczny dla zalogowanych] a jeśli chodzi o te ślizgi to te które są takimi tulejkami założonymi na tej chromowanej rurze lagi? Chyba to ustrojstwo [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Nie 15:28, 07 Paź 2018, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Nie 19:40, 21 Paź 2018    Temat postu:

Kurna koledzy nie przypuszczałem że po wymianie uszczelniaczy na All Balls i ojeju Motul W10 będzie taka różnica podczas jazdy, normalnie jak nie ten motocykl, przede wszystkim już tak nie nurkuje podczas hamowania, jest rewelacja, a i zapomniałem oleju do jednej lagi weszło 535mll. Od górnej krawędzi lagi było 62mm.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Nie 19:43, 21 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 19:56, 21 Paź 2018    Temat postu:

Nie ważna firma, ważna lepkość Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Nie 20:04, 21 Paź 2018    Temat postu:

jerzyk napisał:
Nie ważna firma, ważna lepkość Very Happy



Masz racje, ja wlałem W 10, jak już pisałem jestem zachwycony poprawą trakcji jazdy, tulei nie wymieniałem bo zero luzu.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Zawieszenie przód » Jaki olej do lag?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group