|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:31, 19 Sie 2015 Temat postu: lekki luz na kierownicy pow górnej pólki |
|
|
Witam , jak ze jestem posiadaczem od niedawna st 1300 2003 rok , zobserwowałem pewien może to nie problem : mam lekki luz , w zasadzie nie luz a luzną kirownicę prawą i lewą , , mysl ze może to bys fabryczne tłumienie kierownicy , ale jako że miałem inny motocykle to tego nie miałem , chciałbym to skorygowac ale tam sa śruby tzw. ślepe , to tak ma być czy jest u mnie coś nie tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 7:38, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Tak ma być - kierownice są zamontowane do półki poprzez tuleje metalowo -gumowe .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:35, 20 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
No spoko oki , ale u mnie jest luz ok 1cm w pionie i niewiele miej na boki , czuje sie na tym moto jak w samochodzie z luzem na koncówce drążka kierowniczego , jeżeli tak ma byc to nie dziwie sie ze ST wezykują przy wiekszych predkościach , mozesz kiere trzymać z całej siły a i tak koło żyje swoim zyciem , te tulejki sa wymienne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Czw 8:33, 20 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
To chyba lekka przesada. U mnie jak pcham moto pod górkę do garażu za kiere to mam tylko wrażenie że kierownica bardzo delikatnie się ugina o żadnym luzie nie mam mowy !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Czw 8:43, 20 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Tuleje metalowo gumowe są wymienne - być może masz ,,wypracowane,,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:49, 20 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dzis porównałem z drugim stekiem , no mam to samo jak i u niego wiec tak ma być najwidoczniej , ucze sie tego moto dopiero , jeszcze bede miał duuuużo pytan hehehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:13, 26 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
po miesiacu jazdy stwierdziłem ze ten luz mnie wku,r,wia . zablokowałem to mechanicznie , wiec mam tera kiere na sztywno , i co ?
i jest super kontrola trakcji jest bardzo precyzyjna , drgania nie sa mocniejsze jest super po za tym zmiejszył sie efekt węzykowania przy dużych predkościach z centralnym kufrem bez pasażera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Nie 8:40, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Tak się zastanawiam , po tym usztywnieniu kierownicy co powiedzą twoje łokcie po przejechaniu kilku setek km w ciągu dnia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:46, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
MRSpidi65 napisał: |
Tak się zastanawiam , po tym usztywnieniu kierownicy co powiedzą twoje łokcie po przejechaniu kilku setek km w ciągu dnia ? |
panie kolego wczoraj zrobiłem 200 kmi to specjalnie gównianymi drogami i co? jest git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Nie 11:36, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
wojtekooo napisał: |
MRSpidi65 napisał: |
Tak się zastanawiam , po tym usztywnieniu kierownicy co powiedzą twoje łokcie po przejechaniu kilku setek km w ciągu dnia ? |
panie kolego wczoraj zrobiłem 200 kmi to specjalnie gównianymi drogami i co? jest git |
No panie kolego 200 km powiem ci wymiatasz .
Zrób jednego dnia 800 - 1000 wtedy pogadamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:03, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
MRSpidi65 napisał: |
wojtekooo napisał: |
MRSpidi65 napisał: |
Tak się zastanawiam , po tym usztywnieniu kierownicy co powiedzą twoje łokcie po przejechaniu kilku setek km w ciągu dnia ? |
panie kolego wczoraj zrobiłem 200 kmi to specjalnie gównianymi drogami i co? jest git |
No panie kolego 200 km powiem ci wymiatasz .
Zrób jednego dnia 800 - 1000 wtedy pogadamy |
nie wiem gdzie Ty robisz jednego dnia 800 km , raczej nie w codziennej jeździe , po za tym wiekszość motocykli kierownicę ma przykreconą na sztywno wiec w czym problem ?
Ja proponuję zrobić podstawowy test kierownicy kazdemu , postawić moto na centralce siąść na tylna kanapę i pomachać kierą na boki , u mnie się to po prostu majtało jak za przeproszeniem psu jajca . Jak jest u Ciebie kolego szanowny ?
niestety te silentblocki sa nie wymienne na górnej półce , trza jak co szukać całej półki
[link widoczny dla zalogowanych]
19 element taniej jak 130 dolców nie znalazłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:31, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
minął miesięc od mojego testowego zablokowania silentblocków i przejechane 2 tys km przez ten czas ,refleksje ;
jest niewyobrażalnie lepsze prowadzenie sterowność i precyzja NIEPORÓWNYWALNA DO TEGO CO BYŁO WCZESŃIEJ !!!!!
drgania nie wieksze jak przed ,,experymentem ,, a nawet może i mniejsze
brak oznak mrowienia rąk nawet po dziurach i nierównym asfalcie oraz dłuzszej jeździe
polecam zrobić sobie ten trik zabawa to czas ok 30 minut roboty
z pozdrowieniami dla kolegi MRSpidi65
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 8:07, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Z gustami się nie dyskutuje i podobnie ,,z uczuciem,, co komu i jak pasuje w moto = to moto jest dla kierownika , a nie kierownik dla moto ............
Jeden lubi dużo pieprzu w zupie , a drugi pieprzu nie lubi w cale =owszem dużo motocykli ma mocowanie na stałe -szczególnie tych z niższej półki ,tak jak i seryjnie montowany amortyzator skrętu = stwierdzenie jak w jednym tak i w drugim przypadku ,że jest to do dupy to już przesada............Zadaniem tulei metalowo-gumowych jest zminimalizowanie drgań i wibracji --- wyeliminowanie ich , w tym przypadku nie zaszkodzi (chyba że pęknie kierownica- w co wątpię) natomiast może i faktycznie masz te tuleje wyrobione , a to że Honda nie ma tulei jako część , to nie znaczy że wymienić ich nie można - podobnie jak z linkami do podnoszenia szyby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:42, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
samad napisał: |
Z gustami się nie dyskutuje i podobnie ,,z uczuciem,, co komu i jak pasuje w moto = to moto jest dla kierownika , a nie kierownik dla moto ............
Jeden lubi dużo pieprzu w zupie , a drugi pieprzu nie lubi w cale =owszem dużo motocykli ma mocowanie na stałe -szczególnie tych z niższej półki ,tak jak i seryjnie montowany amortyzator skrętu = stwierdzenie jak w jednym tak i w drugim przypadku ,że jest to do dupy to już przesada............Zadaniem tulei metalowo-gumowych jest zminimalizowanie drgań i wibracji --- wyeliminowanie ich , w tym przypadku nie zaszkodzi (chyba że pęknie kierownica- w co wątpię) natomiast może i faktycznie masz te tuleje wyrobione , a to że Honda nie ma tulei jako część , to nie znaczy że wymienić ich nie można - podobnie jak z linkami do podnoszenia szyby |
znaczy sie masz jakis patent na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 19:47, 27 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
wojtekooo napisał: |
samad napisał: |
Z gustami się nie dyskutuje i podobnie ,,z uczuciem,, co komu i jak pasuje w moto = to moto jest dla kierownika , a nie kierownik dla moto ............
Jeden lubi dużo pieprzu w zupie , a drugi pieprzu nie lubi w cale =owszem dużo motocykli ma mocowanie na stałe -szczególnie tych z niższej półki ,tak jak i seryjnie montowany amortyzator skrętu = stwierdzenie jak w jednym tak i w drugim przypadku ,że jest to do dupy to już przesada............Zadaniem tulei metalowo-gumowych jest zminimalizowanie drgań i wibracji --- wyeliminowanie ich , w tym przypadku nie zaszkodzi (chyba że pęknie kierownica- w co wątpię) natomiast może i faktycznie masz te tuleje wyrobione , a to że Honda nie ma tulei jako część , to nie znaczy że wymienić ich nie można - podobnie jak z linkami do podnoszenia szyby |
znaczy sie masz jakis patent na to? |
mylny błąd
zapytaj Samada na co nie ma patentu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|