|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Śro 18:12, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki bardzo ale jak jechałem do pracy to kupiłem śruby a tulejki jak bym sobie nie zrobił sam to byłby wstyd, akurat mam taką możliwość bo w tym pracuje, ale dziękuje za chęci.
Szczerze Ci powiem że docelowa sprawa będzie te podwyższenie angielskie ale też sobie zrobię sam tylko muszę skombinować odpowiedni materiał i najlepiej było by to dokładnie zwymiarować, jak nie zwymiaruje to zrobię na podstawie tej odkręcanej półki tylko trzeba zrobić przesunięcie otworów przykręcających kiere w stronę kierownika i nie za dużo bo zachaczysz przy skręcie o zbiornik, ale to wszystko się wyliczy, tylko dobry materiał i do dzieła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Śro 18:24, 18 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Sob 13:14, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Witam, przed chwilą zamontowałem podwyższenie kierownicy tulejki kwaśne wysokość 30mm średnica 35mm , na te nakrętki co przykręcałem półkę dałem zaślepki plastikowe takie kapturki, żeby zminimalizować tarcie o przewody No i nie mogę sprawdzić podczas jazdy jak i co bo pioruńska zima, ale chociaż sobie posiedziałem, wstawiłem link do fotek inaczej za Chiny nie umiem, a kombinowałem jak koń pod górkę, pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Sob 13:27, 21 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:00, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Aż strach na to patrzeć
A tak na poważnie osobiście nie uznaje takich przeróbek.
Są podwyższenia angielskie i amerykańskie dedykowane do motocykla i właśnie takich trzeba użyć.
Tak tak wszystko kosztuje ale na bezpieczeństwie nie wolno oszczędzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Sob 14:31, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
A dlaczego strach? Moim zdaniem te śruby co skręciłem półkę wraz z tulejami są mocniejsze od oryginalnych, bo w oryginalnych trzpień śruby jest 12mm. a następnie jest stoczony żeby przejść na gwint M8 nie wiem dlaczego bo żeby to przykręcić to musieli zastosować poszerzaną podkładkę inaczej było by to niemożliwe, a kierownica nadal jest przykręcona do oryginalnej półki. A podniesienie kierownicy o 30mm nie jest to jakaś super wysokość żeby te śruby się wyginały czy coś w tym rodzaju, a śruby są M12, 10,9. A tu kolego masz wytrzymałość zrywalna śrubek. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Sob 14:34, 21 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gofer
wymiatacz
Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Sob 14:54, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Norbercie, chciałbym zauważyć, iż od czegoś należy zacząć.
Na 100% oryginał jest lepszy, na dodatek te najlepsze podwyższenia mają dodatkowe regulacje umożliwiające lepsze dostosowanie pozycji kierownicy dla danego kierownika.
Niestety jednak jak na Polską kieszeń kosztują chore, powtarzam CHORE pieniądze.
A na temat śrub - nie raz solidna śruba, którą się stosuje przy montażu jakiejkolwiek modyfikacji jest dużo na wyrost wytrzymałościowo w stosunku śruby oryginalnej, kolejna sprawa - taka śruba jest nowa. No ok, może mieć parę miesięcy, chyba jest różnica w stosunku do oryginalnie zastosowanej śruby która ma lat 15.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:20, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Spoko koledzy - nie musicie mnie przekonywać. Tabele reż nie są mi do niczego potrzebne. Napisałem co o tym sądzę i juz.
Wasze motocykle
Wasze życie
Do zobaczenia na zlocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Sob 18:02, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Norbert mam takie pytanko czy te rozwiązanie angielskie to jest rozwiązanie innowacyjne hondy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:05, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Oczywiście ze nie ale wszystko pasuje na ori śrubach.
Jak to mówią : róbta co chceta
Napisałem co o tym myślę.
Tyle w temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 21:35, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Przecież wyciąć wodą takie podwyższenie to żaden problem. Koszt wraz z materiałem, to góra 120-150 zeta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Sob 21:53, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Norbert No widzisz odpowiedź jest prosta ani jedno ani drugie nie jest dopuszczone do ruchu i nie można mówić że jedno jest cacy a drugie jest be, wiesz co, ja może mam zwichrowaną łepetynę faktycznie jestem technicznym i moje skrzywienie zawodowe dało tu znać o sobie, ale szczerze Ci powiem że te niby super angielskie rozwiązanie wcale nie jest do końca takie bezpieczne, w oryginale każda z kierownic prawa i lewa jest przykręcana do półki stalowej i jest w osi ze śrubami które są centralnym mocowaniem całości, a w tym angielskim mocowaniu oś przykręcenia kierownicy różni się z osią mocowania głównego o około 30mm i właśnie tego bym się czepiał bo tu działają największe siły Przeciążeniowe, i do tego przykręcona kiera jest w gwincie aluminiowym, ale faktycznie masz racje jak ktoś chce się zozwalić to jego sprawa, i to nieważne czy za 20zeta czy za 800zeta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 23:02, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Dziadzia napisał: |
Norbert No widzisz odpowiedź jest prosta ani jedno ani drugie nie jest dopuszczone do ruchu i nie można mówić że jedno jest cacy a drugie jest be, wiesz co, ja może mam zwichrowaną łepetynę faktycznie jestem technicznym i moje skrzywienie zawodowe dało tu znać o sobie, ale szczerze Ci powiem że te niby super angielskie rozwiązanie wcale nie jest do końca takie bezpieczne, w oryginale każda z kierownic prawa i lewa jest przykręcana do półki stalowej i jest w osi ze śrubami które są centralnym mocowaniem całości, a w tym angielskim mocowaniu oś przykręcenia kierownicy różni się z osią mocowania głównego o około 30mm i właśnie tego bym się czepiał bo tu działają największe siły Przeciążeniowe, i do tego przykręcona kiera jest w gwincie aluminiowym, ale faktycznie masz racje jak ktoś chce się zozwalić to jego sprawa, i to nieważne czy za 20zeta czy za 800zeta. |
Wreszcie ktoś to napisała i uzasadnił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 6:57, 22 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Dziadzia napisał: |
Norbert No widzisz odpowiedź jest prosta ani jedno ani drugie nie jest dopuszczone do ruchu i nie można mówić że jedno jest cacy a drugie jest be, wiesz co, ja może mam zwichrowaną łepetynę faktycznie jestem technicznym i moje skrzywienie zawodowe dało tu znać o sobie, ale szczerze Ci powiem że te niby super angielskie rozwiązanie wcale nie jest do końca takie bezpieczne, w oryginale każda z kierownic prawa i lewa jest przykręcana do półki stalowej i jest w osi ze śrubami które są centralnym mocowaniem całości, a w tym angielskim mocowaniu oś przykręcenia kierownicy różni się z osią mocowania głównego o około 30mm i właśnie tego bym się czepiał bo tu działają największe siły Przeciążeniowe, i do tego przykręcona kiera jest w gwincie aluminiowym, ale faktycznie masz racje jak ktoś chce się zozwalić to jego sprawa, i to nieważne czy za 20zeta czy za 800zeta. |
Wreszcie ktoś to napisała i uzasadnił |
Noo i to bardzo wnikliwie.
Teoria warta milion dolarów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez norbert dnia Nie 6:57, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 8:37, 22 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
norbert napisał: |
jerzyk napisał: |
Dziadzia napisał: |
Norbert No widzisz odpowiedź jest prosta ani jedno ani drugie nie jest dopuszczone do ruchu i nie można mówić że jedno jest cacy a drugie jest be, wiesz co, ja może mam zwichrowaną łepetynę faktycznie jestem technicznym i moje skrzywienie zawodowe dało tu znać o sobie, ale szczerze Ci powiem że te niby super angielskie rozwiązanie wcale nie jest do końca takie bezpieczne, w oryginale każda z kierownic prawa i lewa jest przykręcana do półki stalowej i jest w osi ze śrubami które są centralnym mocowaniem całości, a w tym angielskim mocowaniu oś przykręcenia kierownicy różni się z osią mocowania głównego o około 30mm i właśnie tego bym się czepiał bo tu działają największe siły Przeciążeniowe, i do tego przykręcona kiera jest w gwincie aluminiowym, ale faktycznie masz racje jak ktoś chce się zozwalić to jego sprawa, i to nieważne czy za 20zeta czy za 800zeta. |
Wreszcie ktoś to napisała i uzasadnił |
Noo i to bardzo wnikliwie.
Teoria warta milion dolarów.
|
EEe, tam, miliona. Już dawno to ktoś odkrył, że kierownica jest niczym innym, jak dźwignią. prostą. Zmieniając miejsce mocowania, zmienia się punkt przyłożenia lewarka, więc zmieniają się też wszystkie wektory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Nie 10:50, 22 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Jerzyk masz racje, nic dodać nic ująć,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
krawczykk
wymiatacz
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 22:23, 09 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie jak kogoś interesuje to na OLX pojawiło się podwyższenie kierownicy
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gofer
wymiatacz
Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Czw 22:32, 09 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Wszystko spoko, tylko czemu z aluminium a nie nierdzewki ....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gofer dnia Czw 22:32, 09 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pią 6:02, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Gofer napisał: |
Wszystko spoko, tylko czemu z aluminium a nie nierdzewki .... |
Żeby nie podnosić wartości motocykla .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:06, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Uważam że orginalne zamocowanie kierownic jest super dopracowane , jeśli ktoś ma z tym problemy to powinien popracować na własnym kręgosłupem , pozycja musi być tak ciut troche pochylona jak w stricte sportowych maszynach , po co ? A po to żeby lepiej pracować na zakretach na tym motocyklu ,
Byłem 2 razy na torze na doszkalaniu techniki jazdy i powiem tak ta pozycja pozwala kręcić kółka nie ustępując tempem innym poniekąd uważanych za szybsze i zwinniejsze motocykle , tak że nie marudzimy bo to nie dom starców hehehehehe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pią 21:42, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
wojtekooo napisał: |
Uważam że orginalne zamocowanie kierownic jest super dopracowane , jeśli ktoś ma z tym problemy to powinien popracować na własnym kręgosłupem , pozycja musi być tak ciut troche pochylona jak w stricte sportowych maszynach , po co ? A po to żeby lepiej pracować na zakretach na tym motocyklu ,
Byłem 2 razy na torze na doszkalaniu techniki jazdy i powiem tak ta pozycja pozwala kręcić kółka nie ustępując tempem innym poniekąd uważanych za szybsze i zwinniejsze motocykle , tak że nie marudzimy bo to nie dom starców hehehehehe. |
Święta prawda !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:33, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Może jeszcze kółka jak w dziecinnych rowerkach sobie dokecita hehehehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Pią 23:45, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
wojtekooo napisał: |
Może jeszcze kółka jak w dziecinnych rowerkach sobie dokecita hehehehehehe |
Kolego każdy przerabia, kombinuje jak koń pod górkę, jak komuś jest wygodniej to dlaczego to negujesz Ciebie jest ok tak, innemu jeszcze inaczej, wszystko zależy od sylwetki człeka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzychu RRQ
uzależniony
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Centralna
|
Wysłany: Sob 7:47, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
wojtekooo napisał: |
Uważam że orginalne zamocowanie kierownic jest super dopracowane , jeśli ktoś ma z tym problemy to powinien popracować na własnym kręgosłupem , pozycja musi być tak ciut troche pochylona jak w stricte sportowych maszynach , po co ? A po to żeby lepiej pracować na zakretach na tym motocyklu ,
Byłem 2 razy na torze na doszkalaniu techniki jazdy i powiem tak ta pozycja pozwala kręcić kółka nie ustępując tempem innym poniekąd uważanych za szybsze i zwinniejsze motocykle , tak że nie marudzimy bo to nie dom starców hehehehehe. |
Mam podwyższenie od kolego peptek po założeniu kiera wyszła mi z lusterek co było dla mnie ważne
Siedzi mi się wygodniej i przy bardzo długiej podróży nie drętwieje mi ręka wiec super
Koszty śmieszne
Na torze nie byłem ale na czeskich winkach po całodniowej jeździe nie odczuwam by coś było w zakrętach nie tak z pozycją... całe szczęście Bozia dała mi łokcie i mogę sobie zgiąć :-) :-D
Ps a podwyższenie mam od kolegi peptka czyli dwie stalowe tuleje dystansowe. Mocowanie mocniejsze od oryginału, zachowanie amortyzacji i oryginalnego wyglądu (który tez zgadzam się jest najlepszy)
Fotki peptka 2 strona wątku
Aaaa i kółka sobie dokręcenie jak już będę mniej sprawny bo z jazdy na bank nie zrezygnuje :-) pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:18, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jak rączki drętwieją to do neurologa , temat jest poważny , też to miałem zawodowo jestem kierowcą , poruszanie się motocyklem wymaga pełnej sprawności fizycznej jeźdząc wokoło kominowo za mocno sie tego nie odczuwa ale zrobiłem kilka tras po parę tys km naprawdę trzeba być w dobrej kondycji fizycznej , nie pomiejszam kombinacji kolegów z wysokością kiery , jak Owsiak mawia ,,róba co chceta,, , Ale jeśli japońce przez kilkanaście lat nic nie zmieniali w PA to widocznie tak ma być hehehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:40, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Czemu ma służyć ta przepychanka? Czemu w ogóle znajdują się tacy mędrcy od mechaniki i medycyny, którzy chcą wszystkich uczyć co mają robić i jak żyć? Temat brzmi "Podwyższenie kierownicy" i powinny znaleźć się tu porady jak i co zamontować pod kiere żeby było wygodnie. Amen. A jak będę chciał porady lekarskiej wpadnę na forum medyczne i chciałbym aby ma forum medycznym nikt nie pieprzył o podwyższeniu kiery w Hondzie. Amen.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Sob 8:54, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
kFiatek napisał: |
Czemu ma służyć ta przepychanka? Czemu w ogóle znajdują się tacy mędrcy od mechaniki i medycyny, którzy chcą wszystkich uczyć co mają robić i jak żyć? Temat brzmi "Podwyższenie kierownicy" i powinny znaleźć się tu porady jak i co zamontować pod kiere żeby było wygodnie. Amen. A jak będę chciał porady lekarskiej wpadnę na forum medyczne i chciałbym aby ma forum medycznym nikt nie pieprzył o podwyższeniu kiery w Hondzie. Amen. |
Dokładnie kolego, nic dodać nic ująć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:09, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jak sama nazwa wskazuje to jest forum dyskusyjne , więc dyskutujemy kulturalnie , nikt nikogo nie obraża , nikt się z nikim nie przepycha i nudy nie ma , coś się dzieje heheheheheh , wyrażamy swoje opinie , spostrzeżenia ,pomysły , nie denerwujcie się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sob 9:11, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem o co toczy się dyskusja?
Jak komuś pasuje to może zamontować zamiast kierownicy i rumpel jeżeli uważa, że mu tak wygodniej. Nie ważne czy ze względu na zdrowie czy chęć wyróżnienie się.
Jak ktoś ma zdrowy kręgosłup to łatwo się mówi, że trzeba zacząć leczyć.
Żeby to było takie oczywiste.
Niech się któryś zapisze na rehabilitację. Ja mam termin na październik??? i to nie jest żart.
Zapewniam Was, że jest tu jeszcze parę osób które dotkliwie czują, że mają kręgosłup. Mimo tego jeździć chcą i nie zamierzają póki co przestać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:33, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
wojtekooo napisał: |
Jak sama nazwa wskazuje to jest forum dyskusyjne , więc dyskutujemy kulturalnie , nikt nikogo nie obraża , nikt się z nikim nie przepycha i nudy nie ma , coś się dzieje heheheheheh , wyrażamy swoje opinie , spostrzeżenia ,pomysły , nie denerwujcie się |
Zgoda, trzeba dyskutować, bo po to są fora lecz, trzeba dyskutować na konkretny temat. W tym przypadku na temat podwyższenia kierownicy. Wyobraź sobie teraz kogoś nowego na forum, kto szuka informacji w temacie podwyższenia i musi przerzucić tonę syfu żeby wydobyć coś sensownego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dziadzia
wyjadacz
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Sob 10:09, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Skorpionwr dokładnie jak byś siedział w moim kręgosłupie he he, szczera prawda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Sob 10:11, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Sob 12:46, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
kFiatek napisał: |
wojtekooo napisał: |
Jak sama nazwa wskazuje to jest forum dyskusyjne , więc dyskutujemy kulturalnie , nikt nikogo nie obraża , nikt się z nikim nie przepycha i nudy nie ma , coś się dzieje heheheheheh , wyrażamy swoje opinie , spostrzeżenia ,pomysły , nie denerwujcie się |
Zgoda, trzeba dyskutować, bo po to są fora lecz, trzeba dyskutować na konkretny temat. W tym przypadku na temat podwyższenia kierownicy. Wyobraź sobie teraz kogoś nowego na forum, kto szuka informacji w temacie podwyższenia i musi przerzucić tonę syfu żeby wydobyć coś sensownego. |
Co tu taka napinka ? wiosna już blisko !
nie uważam ,żeby w temacie "Podwyższenie kierownicy " pytanie o celowość jego zastosowania można było nazwać syfem , wręcz przeciwnie , ktoś zainteresowany może dowiedzieć się więcej , nie tylko gdzie podwyższenie kupić.
Co kręgosłupów to pełna zgoda sam dużo wiem o swoim .ale ......sam nie mam podwyższenia i w wersji "angielskiej " nie zamierzam go zakładać , tulejki .... nie wykluczam...
Problem polega na tym ,że do jednego worka pakujecie , dwie kpl. różne rzeczy
- tulejki to jedynie podniesienie rąk , w zasadzie o wysokość tulejki , po za tym tak naprawdę nic się nie zmienia
- podwyższenie " angielskie " to już zmiana pozycji i to dość znaczna
dla każdego coś dobrego i dlatego warto sprawę dokładnie przemyśleć ,żeby jazda sprawiała jak najwięcej przyjemności ,a wszystkie dodatki pomagały pokonywać nasze ograniczenia , a nie były tylko gadżetem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DANY dnia Sob 12:48, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|