Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KRZYSIEK77
junior
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prochowice
|
Wysłany: Śro 20:41, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam. Minęło już trochę od ostatnich wpisów na ten temat.Proszę o jakąś podpowiedz czy można już gdzieś nabyć w kraju podwyższenie kierownicy,czy tylko w UK? Posiadam ST1300A od niedawna i szykuję pod siebie na ten sezon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:22, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
W poprzednim esteku miałem podwyższenie w postaci tulejek ( taki rzemieślniczy produkt) i byłem bardzo zadowolony. Teraz mam oryginalny angielski i muszę przyznać , że jest różnica. Teraz jestem mega zadowolony. Warto była wydać te kilka złotych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Czw 9:46, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Akurat w tej chwili jestem w trakcie rozmów z UK a propos podwyższenia dla kolegi slavo.
Tylko Slavo chciał z wersją do montażu GPS
Mam u nich 10% rabatu na zakupy.
I cena zakupu i wysyłki wygląda tak.
Podwyższenie £111,00
Kulka RAM £7,50
Uchwyt RAM £10,87
Wysyłka £18,00
Total £147,37
VAT £29,47
TOTAL £176,84
Przy drugim komplecie koszt wysyłki urośnie ale i tak na dwójkę będzie mniejszy.
Ja to wszystko płacę przez PayPala i po przewalutowaniu wg ich kursu rozliczasz się ze mną w PLN.
Daj znać czy jesteś zainteresowany bo Slavo jest.
Załatwiłbym to na raz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spili dnia Czw 9:51, 16 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
KRZYSIEK77
junior
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prochowice
|
Wysłany: Czw 13:34, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
No pewnie że jestem chętny tylko jak to wyjdzie ostatecznie kwotowo na nasze?Interesuje mnie samo podwyższenie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KRZYSIEK77 dnia Czw 20:13, 16 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kolega slavo
junior
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko mazurskie
|
Wysłany: Czw 21:20, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Siemka!
Pytanie dotyczy zamocowania podwyższenia z UE.
To co ustaliłem ( info od Norberta) , że pasują oryginalne śruby, więc jedna sprawa ustalona.
Druga- czy mocujemy podwyższenie bezpośrednio na półkę, czy na podstawę z tulejami zbierającymi drgania, do której mocowane są ramiona kierownicy.
Po oględzinach podwyższenia, wygląda na to, że wykorzystuje się same gumy z oryginalnej podstawy kierownicy.
Może ktoś ma jakieś uwagi, odnośnie mocowania podwyższenia.
Dzięki za info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Robson
maniak postów
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
|
Wysłany: Pią 23:13, 08 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
kolega slavo napisał: |
Może ktoś ma jakieś uwagi, odnośnie mocowania podwyższenia.
Dzięki za info. |
Montaż bardzo prosty. Proponuję położyć grubszy ręcznik na zbiornik, żeby móc położyć na nim odkręconą kierownicę. Ja walczyłem dłuższą chwilę z śrubami mocującymi stary riser. Poza tym zwróć uwagę na wiązkę kabli idącą do przełączników wzdłuż kierownicy - trzeba ją poluzować na zaczepach przed montażem.
Montaż prawie identyczny jak tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
KRZYSIEK77
junior
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prochowice
|
Wysłany: Nie 15:35, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak Robson pisze montaż bardzo prosty.Ja jestem po zamontowaniu podwyższenia i już nawet po jazdach testowych. Już po zamontowaniu różnica była widoczna na postoju, a po przejechaniu 300km okazało się,że zmiana na plus jest ogromna. Siedzi się wyprostowanym,nie bolą nadgarstki i aż nie chce się zsiadać z maszyny.Faktem jest,że nie jest to tania przyjemność ale żadne hobby nie jest tanie,warto było.
Jeszcze raz dziękuję kolego Spili za dostarczenie podwyższenia z UK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kolega slavo
junior
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko mazurskie
|
Wysłany: Nie 22:49, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Pon 14:45, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
No to się cieszę, Chłopaki
Szerokości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Wto 18:45, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
qcyk napisał: |
Ja dotoczyłem 2 tulejki o średnicy 30 mm i wysokości 20mm w środku otwór 12,5mm. Potrzebme też będą 2 śruby z nakretkami najlepiej samokontrujacymi- 12mm (8.8) o dł 90mm i tyle.
Może ma ktoś z kolegów inne rozwiązania ale takie wydaje mni sie bardzo łatwe do wykonania . |
Właśnie czemu tylko dwie. Nie pod każdą śrubę czyli 6 szt?
Jeden z kolegów dawał po sztuce na śrubę czyli 6 szt. Ja też tak uważam. Wyjaśnij mi proszę czemu tylko dwie. Ja zleciłem wykonanie 6szt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 19:56, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
peptek napisał: |
....
Właśnie czemu tylko dwie. Nie pod każdą śrubę czyli 6 szt?
Jeden z kolegów dawał po sztuce na śrubę czyli 6 szt. Ja też tak uważam. Wyjaśnij mi proszę czemu tylko dwie. Ja zleciłem wykonanie 6szt. |
Peptek, nie szukaj ułatwień bo wszystko ma krótkie nogi. Jak masz węża w kieszeni to daj sobie spokój. Samad wie co pisze w innym wątku.
Twój wybór, pojeździsz-zobaczysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Wto 22:32, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
[quote="r.urbanski"]
peptek napisał: |
....
Jak masz węża w kieszeni to daj sobie spokój.
. |
Gdyby tu chodziło o 70zł, to faktycznie wąż w kieszeni, ale mówimy o kwocie ok 700zł.
Za tyle to ja naginam cały tydzień do roboty i to również na noce.
Jest jakaś alternatywa. Spróbować nie zaszkodzi, bo dużo jeżdżę i czasem ponad pięćsetek dziennie. Ale dzięki za szczerość
Tuleje to nie jest droga w jedną stronę. Nie spodoba się to wrócę do standardu.
Byłem tylko ciekawy czemu wystarczy jedna tuleja na stronę, a nie trzy tuleje.
Jeśli faktycznie wystarczą dwie tuleje na ten zabieg, to będę miał na zbyciu kilka pięknych tulei ze stali nierdzewnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 6:15, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dwiema tulejami, możesz tylko podwyższyć kierę. Natomiast 6-oma, pewnie zrobisz z kierą wszystko co zechcesz. Podwyższysz, przybliżysz, oddalisz. Kwestia trylko doboru ich wysokości i ew. konta ścięcia oraz wyobraźni. Oczywiście, ich zkres regulacji będzie mniejszy niż podwyższenia z UK.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Śro 8:35, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Śro 20:32, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Tak sobie myślę że oprócz ważnej cechy czyli twardości śrub trzeba jeszcze aby były nierdzewne Dobrze kombinuje?
Odkręciłem dziś kierę i już mi się rozjaśniło czemu tylko dwie tuleje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Śro 22:01, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Sob 5:17, 05 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Kierownica podwyższona. W lusterkach widać trochę więcej i pozycje ciut bardziej ergonomiczna.
Pojeżdżę dłużej to się okaże ile to daje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:19, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Wrzuć jakieś fotki z tego zabiegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Śro 14:54, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Ok jak będę w garażu to cykne parę fotek ale za wiele to nie będzie widać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Sob 0:59, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Więc wygląda to tak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Sob 1:02, 10 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:39, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Dziękuje Ci kolego serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:59, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
peptek napisał: |
Kierownica podwyższona. W lusterkach widać trochę więcej i pozycje ciut bardziej ergonomiczna.
Pojeżdżę dłużej to się okaże ile to daje |
Skąd miałeś te tuleje i jaki jest ich rozmiar?
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Pon 23:47, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
EDDI podejde do garażu to zmierzę i napisze jakie sa wymiary bo nie pamietam Tuleje zleciłem do zrobienia Mam takie tuleje na zbyciu Te zrobione ze specjalnej stali mogę odstąpić za free (tylko koszt wysylki) Te z kwasowki trochę mnie kosztowały wiec trza by parę groszy dopłacić Napisz na pw jak jesteś zainteresowany Mam 4 szt z kwasowki i 6szt stalowych nie kwasowych
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 10:15, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o to, że mam wzrost 169cm i myślę, że podwyższenie kierownicy poprawi komfort jazdy. Zwykła stal raczej mnie nie interesuje, bo będzie rdzewieć.
Interesuje mnie i podwyższenie kiery i wysunięcie jej do tyłu, czyli do mnie.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mark33
stary wymiatacz
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podborze; Ostrów Maz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Wto 13:49, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Te tulejki ze stali to nie taka zwykła stal tylko wysokogatunkowa tez nierdzewna tylko nie kwasowa wiec bez połysku Co do wymiarów to wys 20 średnica zew 30 a otwór 12.5 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 14:47, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli można podwyższyć tylko o 20mm, czy można zastosować wyższą tulejkę?
Pytam, bo kumpel robi różne detale ze stali nierdzewnej i nie byłoby kłopotu by dotoczył mi odpowiednią wysokość. Śruby ze stali nierdzewnej można też zamówić na odpowiedni wymiar.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto 15:05, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko, że stosując tulejki tylko podnosisz kierownicę wyżej.
Natomiast przy tamtym podwyższeniu zmienia się też rozstaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 15:52, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
O którym rozstawie piszesz??
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Wto 20:51, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W którymś poście ktoś pisał, że dał tuleje 30mm wysokości i że były już za wysokie i zmienił na 20mm.
Eddi jak nie założysz i nie przymierzysz to nie przekonasz się. Roboty ze zmianą i zamianą może na godzinę,więc jak próbuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:59, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Czy były za wysokie ze względu na przewody biegnące przy kierownicy?
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Wto 21:19, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie. Z powodu jej pozycji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|