Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alex58
junior
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Wto 18:38, 08 Sie 2017 Temat postu: POMPA MODULATORA TYŁ ABS-REGENERACJA |
|
|
Witam!
Podczas jazdy zablokowało się tylne koło- zacisnęły się klocki hamulcowe i już.
W warsztacie sugerują na 95 %, że pompa modulatora. Dziwne bo moto z 2012 roku. Ale dobra, mam pytanie. Jakie mam opcje : zakup nowej, używanej - jeśli znajdę, regeneracja? Pierwsza opcja raczej odpada- chyba, że lotto . Druga- szukałem ale dla modelu 2012 nie znalazłem. Trzecia - może być ale gdzie ?
proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alex58 dnia Wto 21:03, 08 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 20:34, 08 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
a ja bym sprawdził pompkę na przednim zacisku ,ale to pewnie warsztat zrobił....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 21:26, 08 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Chaotycznie, znaczy nic nie wnoszące. Sugeruję na noc melisę i tak ok południa opisać problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Alex58
junior
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Śro 7:53, 09 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Chaotycznie, znaczy nic nie wnoszące. Sugeruję na noc melisę i tak ok południa opisać problem |
Jerzyk, melisę pijam a jakże. Bywa pomocna przy moim chaotycznym charakterze. Do południa jeszcze daleko ale postaram się opisać problem.
Mam na tylnej tarczy hamulcowej zaciśnięte klocki i koło jest zablokowane na amen. Mechanicy motocyklowi sugerują z pewnością 95 %, że może być uszkodzona tylna pompa modulator ABS. Jeżeli tak faktycznie jest to albo wymienię na nową ( nie znam jeszcze ceny) albo zregeneruję uszkodzoną, ewentualnie poszukam używanej.
Interesuje mnie informacja, kto regeneruje uszkodzone pompy modulatora ABS.
Martwi mnie te 5% niepewności bo może okazać się zupełnie coś innego i demontaż pompy będzie psu na budę ale ja tu tylko sprzątam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Śro 8:24, 09 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdź pompę Dual czy odbija.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 13:38, 09 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
To sie stało nagle? Były jakieś wcześniej objawy? Może to klocki się tak zapiekły? Najlepiej odkręć odpowietrzniki i cofnij klocki. Jak pójdą łatwo albo same puszczą, to modulator/pompa. Jak nie, to klocki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 22:28, 09 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Poluźnij odpowietrzniki i sprawdź czy puściło --- sprawdź duala czy odbija i pompę hamulcową na tył oraz sprawdź elektryczne podłączenie modulatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Arkos
uzależniony
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nysa
|
Wysłany: Pią 15:01, 11 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Piszecie o tajemniczym dualu, może kolega tak jak ja nie wie co to dual i gdzie się znajduje ... ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Alex58
junior
Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pią 15:23, 11 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Jest 100% -a diagnoza. Pompa nawaliła a właściwie jak stwierdził mechanik to chyba ja bo takie pompy się psują przez niewłaściwą eksploatację motocykla.
Ale dobrze . Jest problem i trzeba go rozwiązać.Na rynku wtórnym jest trochę pomp z lat wcześniejszych(05-09) ale muszę sprawdzić w jakich ST i GL ten model pompy był montowany. Mój jest z 2012 roku ale w dokumentach mam
EDYCJA 2009. Ewentualnie trzeba będzie zawieść moto do Prestige Serwis pod Warszawę. Tam się zajmują takimi problemami. Dzięki za zainteresowanie tematem i podpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pią 19:21, 11 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Arkos to dlatego że do tej pory studiowałeś temat st 1100 , a teraz musisz nadrobić zaległości z st 1300 w temacie duala było sporo opisane - a znajduje się na lewej goleni - oczywiście lewej jak siedzisz na moto......
Alex58 - mówisz o tylnej pompie hamulcowej -- a to dlaczego z Twojej winy - śrubokręt tam wsadzałeś - pompa się psuje jak dostanie się woda , niewymieniany płyn na czas , długo moto stoi lub po prostu trafiłeś bubel i tyle..-- jeśli masz wewnętrzny cylinder bez wżerów - kup komplet naprawczy i wymień , a jeśli tylko było zasyfione -przemyj ,wyczyść papierem 2000 i po sprawie.................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 21:10, 11 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Amen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sob 10:04, 12 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Możesz też porównać kody fabryczne w sklepie, np. tu [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|