 |
|
 |
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshall
stały bywalec

Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Czw 23:31, 17 Lis 2011 Temat postu: Regulator napięcia - awaryjny czy nie ??? |
|
|
Witam. Po przykrych doświadczeniach z palącymi się regulatorami w moich Hondach (chodzi o te w których regulator jest na ramie poza alternatorem NT650, CBR XX, a i w innych modelach też lubią się jarać) chciałem zapytać jak z trwałością tego elementu jest w ST. Widziałem na fiszkach, że tutaj regulator jest na korpusie alternatora wiec to zdecydowanie inna konstrukcja. Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii ? Pytam, gdyż ostatnio regulator w CBR spalił mi się 1000km od domu i musiałem wracać bez świateł i doić kablami prąd od kumpli na każdym postoju. Czy w ST jest to też słaby punkt konstrukcyjny czy może panowie z hondy rozwiązali problem, czy należy wozić zapasowy regulator z sobą i z niepokojem spoglądać na woltomierz w trasie ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
 |
Michał
wymiatacz

Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Otwock
|
Wysłany: Pią 13:53, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie, po 55 tyś km przy kupie elektrycznych dodatków na motocyklu (CB, GPS, interkom, manetki, Radio FM, dwa gniazda 12V) - nic sie nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Pią 13:55, 18 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Skorpionwr
Administrator

Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2510
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią 20:10, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli dobrze pamiętam lub dobrze śledziłem forum to ten temat nie był drążony, czyli inaczej mówiąc Możesz spać spokojnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
marcin.111
junior

Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 18:58, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
W ST1300 jest alternator na wzór samochodowego to całkiem inna konstrukcja niż inne Hondy z prądnicą i regulatorem. Można spać spokojnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
 |
|
|
 |
|