Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 13:04, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Ze zblokowanym tak. Np. ze skrzynią biegów. Ty pewnie masz na myśli "zablokowany"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 14:01, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Powinna być nalepka gdzie został zdławiony ( jeśli został zdławiony - niekiedy tylko tak pisze ) zazwyczaj ma inne (przewężone kanały dolotowe - te zagięte gumowe rury w airbox-sie ) spotkałem też zwężki w tłumikach wspawane na wejściu przed katalizatorem ..............
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzychu RRQ
uzależniony
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Centralna
|
Wysłany: Śro 19:37, 11 Paź 2017 Temat postu: ST 1300 i 80 kW w dowodzie (czyli 109 KM) |
|
|
Cześć
Panowie mam pytanie spotkaliście się ze zblokowanymi ST 1300 jak w temacie i pytanie nr 2 jak skomplikowany jest powrót do pełnej mocy
z góry dzięki za info od praktyków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzychu RRQ
uzależniony
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Centralna
|
Wysłany: Śro 19:46, 11 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Ze zblokowanym tak. Np. ze skrzynią biegów. Ty pewnie masz na myśli "zablokowany" |
Achh zawsze czujny mistrz szybkiej i ciętej riposty
generalnie zdławiony, zduszony, wykastrowany, okrojony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Strażak74
NOWY
Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:35, 15 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Cormoran ma to samo zagłębiałem się troszkę w tą sprawę , motocykl sprowadzony z Francji i też zdławiony, sam byłem zdziwiony ale ...po głębszej analizie wychodzi na to że są inne kompy (inny numer kompa więc zapewne inny soft inna mapa i tu może być zdławiony) zwężki na przepustnicy też są inne, reszta to samo , tak wynika z manuala na dany kraj... da się to zrobić ale trzeba poszukać kompa tylko za jaką cenę .... chyba że ktoś lubi i mu bardzo zależy itd ...
Co do jazdy hmmm nie odstaje pali podobnie z obserwacji może ja mam więcej powera a że jeździmy razem i z plecakami to mamy jakieś porównanie , ale żeby była drastyczna różnica nooo może po górach przy wyprzedzaniu full zapakowani ale potem ta różnica zanika ale na ten temat niech wypowie się Cormoran
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Nie 6:07, 15 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Po 2004 r zwężka pod przepustnicą przesunięta w osi z trzema dziurkami na bokach - inne mapy w ecu - nie są mi znane metody przeprogramowania ecu z z dostępu zewnętrznego , a niestety ecu jest nie rozbieralne ----- zdławienie nie powinno mieć wpływu dla normalnej jazdy - dopiero ponad 5000obr i przy pełnym obciążeniu -- tak jak wcześniej pisałem , na błotniku powinna być nalepka na której określono jaki rodzaj blokady jest wstawiony ,obok jest obrazek który pokazuje gdzie jest umiejscowiona blokada - no chyba ,że ktoś tą nalepkę wcześniej usunął i moto ma teraz pełną moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Nie 10:49, 15 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Moja obecna jest z Francji i ja tam żadnej różnicy po miedzy nią a poprzedniczką nie widzę. Oczywiście przy moim stylu jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MarianoS81
NOWY
Dołączył: 14 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 11:37, 14 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Witam
Ja zakupiłem Pancie z Belgii, dopiero teraz po przeczytaniu postu zobaczyłem iż jest zdławiona na 80KW czyli 109 koni.Zastanawiam się czy ktoś próbował odblokować. Jest firma K+K która woła sobie od 1400 do 2000zł za odblokowanie. Pytanie czy jest sens ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gofer
wymiatacz
Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Czw 18:12, 14 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Lubisz czerwone pole ?
Śmigasz załadowany na fula z drugą osobą ?
Jeżeli na któreś z tych pytań odpowiesz sobie twierdząco (zwłaszcza oba jednocześnie) i gniotą Cię banknoty upchane w materacu to tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MarianoS81
NOWY
Dołączył: 14 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 21:58, 14 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
No właśnie, ja raczej delektuję się jazdą - typowy crusing na razie mocy nie brakuje z drugiej strony kastracja wydłuża żywotność silnika, przynajmniej tak mi się wydaje 🤔 Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
martinpl
bywalec
Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 8:00, 15 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Skopiuję fragment swojego postu z innego tematu:
"Moto mam z Francji, pod siedzeniem jest nalepka że ograniczono moc do 100KM i nawet jest zaznaczone gdzie, jest obrazek dolotu i sterownika silnika, ale....
Wymieniałem filtr powietrza, dolot nie ma żadnych ograniczeń przepływu powietrza. Co prawda sterownik silnika ma literkę "F" ale moto wyrywa do przodu jak szalone, a nie przesiadłem się z roweru (wcześniej 102KM, moto 220kg, 3,9s do setki) żeby mieć zaburzone odczucia.
Dzwoniłem do Hondy, grzebałem na anglojęzycznych forach i wychodzi na to że w momencie sprzedaży były blokowane a blokada była zdejmowana na pierwszym przeglądzie po cichu, albo blokada była tylko na papierze."
Post z tematu:
http://www.st1100.fora.pl/marquee-width-100-height-19-direction-down-scrollamount-1-scrolldelay-200-sprzedam-marquee,17/sprzedam-st-1300-2006-srebrny,6457-30.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pią 9:01, 15 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
W poprzednim poście opisałęm gdzie znajduje się zwężka i jak wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 8:30, 16 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Czy ewentualna wymiana tylko sterownika silnika jest możliwa ? Chodzi mi o problem z immobiliserem, może być że moto nie odpali. Zmieniał ktoś tylko sterownik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Zwierzak
NOWY
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:23, 21 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Stary temat ale może jeszcze to kogoś zainteresuje. Ja również mam moto z Francji oczywiście zdławione. Naklejka pod kanapą mówi że zdławienie jest na króćcach i na kompie. Ponieważ trafiłem normalne króćce w fajnej cenie to je wymieniłem. Czy przybyło mocy to nie wiem bo musiałbym na hamownie jechać ,ale mam takie odczucie że lepiej idzie przy większych obrotach. Tak jak już pisali, należy się mocno zastanowić czy jest sens kombinować z tym odblokowywaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 23:41, 21 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Zwierzak napisał: |
Tak jak już pisali, należy się mocno zastanowić czy jest sens kombinować z tym odblokowywaniem. |
Idąc tym tropem należy się zastanowić nad sensem posiadania motocykla....
Sprawdź ile ci idzie do 200 i będziesz wiedział czy masz moc czy jej nie masz.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Zwierzak
NOWY
Dołączył: 26 Lis 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:50, 27 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Może jestem już wystarczająco stary aby się nie podniecać jaka jest prędkość maksymalna . Wystarczy mi że idzie ponad 200. Ważny jest moment obrotowy , czyli w uproszczeniu to jak się zbiera przy danych obrotach. Tak jak napisałem wydaje mi się że ma więcej mocy przy wyższych obrotach, czyli poprawiłem mu tym zabiegiem moment obrotowy. Jeśli kolego zamierzasz pobijać rekordy prędkości to pomyśl o innym sprzęcie bo ten nie jest do tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 23:03, 27 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Zwierzak, widzę grube samo-zaoranie. Uważnie przeczytaj swoje dwa posty i mój pomiędzy nimi.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 14:15, 18 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Wg naklejki pod siedzeniem moja francuska została zdławiona na sterowniku i gardzielach pod przepustnicami.
Wg dowodu 80 KW ale wg naklejki 73KW czyli nie 109 a 100KM.
100 a 128 KM to różnica.
Nie po to pozbyłem się 100 konnej ST1100 aby mieć 100 konną 1300 która wg mnie jest gorszym, choć ładniejszym motocyklem.
Może przy normalnej jeździe nie ma różnicy 100 czy 126 ale motocykl + 2 osoby, bagaż i Alpy to już różnica poważna.
Postanowiłem usunąć blokady.
Tak wyglądają zwężenia pod przepustnicami, wytargałem je po prostu kleszczykami, widać w jednym już jej nie ma.
Ta zmiana była odczuwalna, choć nie porażająco.
Przyszła pora na zmianę sterownika.
To już kosztowało, należy mieć sterownik i przynajmniej transponder z kluczyka który podmieniamy.
Innym wyjściem jest zmiana sterownika, zamków, stacyjki z kluczem pod sterownik.
Zakup samego sterownika nie wystarczy, raczej nic z nim nie zrobimy ponieważ znajduje się w nim immobilizer i bez oryginalnego transpondera możemy go wyrzucić do kosza.
Co prawda w poszukiwaniach trafiłem na info, że wersje amerykańskie nie posiadają immo, czyli hondowskie HISS ale sterownik inaczej wygląda, inna jest instalacja więc nie da rady.
Niestety po wymianie sterownika i pierwszej jeździe jestem nieco zawiedziony.
Po prostu nie czuję żadnej różnicy, nic a nic.
Może wzrosła prędkość maksymalna, nie wiem, nie miałem okazji rozpędzać się grubo ponad 200, ale w normalnej jeździe nie czuję zmiany.
Więc jeśli komuś zależy to może sobie jedynie usunąć zwężenia pod przepustnicami, to nic nie kosztuje oprócz ok 2h pracy.
Tu link do zdjęcia jak to wygląda:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 16:49, 18 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Była blokowana tylko tymi zwężkami. Masz już odblokowaną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Sob 16:55, 18 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Jerry1 - a co chciałeś poczuć - sama ilość "koni" o niczym nie świadczy, ważniejszy jest moment obrotowy i przy jakiej prędkości obrotowej występuje . Usuwając "przewężki" dałeś więcej powietrza - sonda wykonała robotę i poszło więcej paliwa - poczułeś poprawę - lecz w górnej partii obrotów i pod obciążeniem zapewne parametry się pogorszyły ( nie mówiąc o temp spalin- zdecydowanie wyższa - mieszanka na górze zbyt uboga ) . Zmieniając kompa wyrównałeś parametry - góra pod obciążeniem lepsza - moment obr wyżej - więc lekko na dole słabiej. Obie st 1300 "zdławiona i nie zdławiona " mają bardzo podobną charakterystykę do około 5500orotów - różnica "odczuwalna" powyżej 6000obr pod dużym obciążeniem i przy wzniesieniach ( nie w górach)
Kto w Alpach na "agrafkach" ma takie prędkości obrotowe? W górach jest jeszcze wiele czynników które mają wielki wpływ na to jak działa moto i jakie odczucia mamy my. Fajnie, że opisałeś Swoje doświadczenia - pewnie innym pozwoli to zrozumieć, że "zdławiony" nie znaczy "gorszy" i że na "koniach" nie jeździmy - chyba, że konno
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Sob 17:05, 18 Sty 2020, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 9:24, 19 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Kolega też kupił z Francji. Usunął tylko te przewęż-ki i pojechał na hamownię. Okazało się, że była blokowana tylko tymi zwężkami. Jak się chcesz upewnić, czy u Ciebie też tak jest, ( a może nie), pozostaje sprawdzenie na hamowni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 9:05, 12 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Jak pisałem zmiana sterownika nie pomogła, zero efektu.
Może w mieście tego nie czuć.
Ale autostrada też bez zmian. Niewiele ponad 200km/h
Musi jeszcze gdzieś coś być zmienione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jacek666
uzależniony
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 280
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Opole
|
Wysłany: Nie 9:12, 12 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
200 z wężykiem, czy bez ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 16:35, 12 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Bez
Nie wężykuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jacek666
uzależniony
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 280
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Opole
|
Wysłany: Nie 17:02, 12 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Z tylnym kufrem czy bez ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 6:17, 13 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Z tylnym ale w 2 osoby.
Z jedną jest trochę nerwowy, zależy czy droga pusta czy jedziesz za kimś, jaki wiatr itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
lamina
NOWY
Dołączył: 10 Sie 2023
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 9:46, 24 Sie 2023 Temat postu: |
|
|
samad napisał: |
Po 2004 r zwężka pod przepustnicą przesunięta w osi z trzema dziurkami na bokach - inne mapy w ecu - nie są mi znane metody przeprogramowania ecu z z dostępu zewnętrznego , a niestety ecu jest nie rozbieralne ----- zdławienie nie powinno mieć wpływu dla normalnej jazdy - dopiero ponad 5000obr i przy pełnym obciążeniu -- tak jak wcześniej pisałem , na błotniku powinna być nalepka na której określono jaki rodzaj blokady jest wstawiony ,obok jest obrazek który pokazuje gdzie jest umiejscowiona blokada - no chyba ,że ktoś tą nalepkę wcześniej usunął i moto ma teraz pełną moc |
Temat odgrzebany... przepraszam, ale czy zwężki są jak napisałeś pod przepustnicą? czyli trzeba ściągnąć przepustnice czy pomiędzy przepustnicą a AIRBOX i wystarczy AirBox'a zdjąć aby się do nich dobrać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 5:23, 25 Sie 2023 Temat postu: |
|
|
Zwężki są pod przepustnicą, trzeba się trochę pobawić.
Ale można się ich pozbyć, ja wytargałem je szczypczykami.
Efekt od razu zauważalny.
Wymieniłem także komp. wg oznaczeń z wersji 126KM ale tu już różnicy nie zauważyłem.
Także prędkość max nie wzrosła
( coś koło 200km/ h)
Myślę że coś jeszcze gdzieś jest zmienione)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|