|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macieja792
maniak postów
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów,Holandia
|
Wysłany: Śro 19:23, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Testy porównawcze kilku różnych motocykli to pomyłka.....
Pisanie,że węzykowanie motocykla powyżej 180 jest niebezpieczne,pytanie do pana redaktora czy taka jazda jest bezpieczna? Gdzie można tak śmigać? no jest jeden kraj gdzie na legalu tak pośmigasz tylko po co? to nie ten typ motocykla,a po 2 do takiego latania są tory.
Jak wiadomo miałem ST 1100 i teraz też kupię,to najlepsze moto jakie miałem,ujeżdzalem LT 1200 no i żadna to rewelacja.
Teraz mam jednak dylemat,może coś doradzicie.
Padło na 1100,ale ....PC 800 też bardzo się podoba:)
Jedyny minus PC to mało mocy
Ciekaw jestem waszych opinii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 20:08, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jazda motocyklem już sama w sobie jest niebezpieczna. Jeżeli do tego dochodzi np. wężykowanie, ( a różnie w motocyklach to wygląda, od 140 do -) to już zaczyna się dramat, dla niedoświadczonego motocykliosty.
Co do pytania o PC, to miałem kiedyś z nią krótką przygodę. Na dzisiejszy czas, to trochę to starawo wygląda i jeździ. No chyba że na zabytek. Dostanie się do czego kolwiek, to rozbierania pół dnia z plastików. Słabe hamulce, w porównaniu do st1100. Trudno też znaleźć egzemplarz w idealnym, wizualnym stanie. Po prostu, plastiki są b. drogie. Jeździ jak duży skuter. Reszta to kwestia podobania i przymierzenia się do niej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Pią 9:59, 06 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Gery napisał: |
U mnie solo z centralką pierwsze oznaki przy 180 nasilenie powyżej 200 a przy 220 to już jest prawdziwy taniec:) |
No i rozwiązał mi sie problem z wężykowaniem przy jeździe solo z oryginalnym kufrem centralnym ( bez kufra do 240km/h nigdy nie było żadnego wężykowania) . Otóż okazało sie ze śruby mocujące kufer „ na pływająco” czyli na tych gumkach były tak zardzewiałe ze to juz było mocowanie na stałe a nie na plywajaco . Miałem nawet duży problem z ich odkręcaniem ale sie udało , wymieniłem te śruby , nasmarowałem zmontowałem i kufer znowu zaczął pracować pięknie na tych gumach „na plywajaco”. Efekt? Testowałem na wszystkie sposoby na autostradzie solo z pełni podniesiona szyba do 240km/h i .....idealnie , zero jakiegokolwiek wezykowani , cisza, spokój i pełna stabilność , nawet kiere można puścić i dzie prosto jak po sznurku .
Wniosek? Honda wszystko dobrze przemyślała tylko trzeba dbać żeby wszystko działało . Aha i żadnych innych kufrów bo maja inny kształt i raczej są zamocowane „na sztywno” a nie „na
To zreszta było przyczyna słynnego wypadku policjanta w UK na montowali mu tam jakiegoś dziwnego osprzętu zwłaszcza z tyłu bez jakichkolwiek konsultacji technicznych z Honda . Dla tego tez Honda nie uznała potem reklamacji w tej sprawie . Amatorszczyzna policji UK była wiec przyczyna a nie konstrukcja naszych Pańci:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gery dnia Pią 10:04, 06 Lis 2020, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Cipa
NOWY
Dołączył: 08 Paź 2023
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:07, 09 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich serdecznie jestem nowym posiadaczem st 1300 która pomyka slslomem przy 70 km/ h szukałem wszędzie przyczyny tego problemu i chyba znalazłem mogę się z wami podzielić prawdopodobnie trzeba wyregulowac zawieszenie tylne indywidualnie pod kierowcę w tylnym wachaczu z prawej strony jest otwór na śrubokręt płaski jest tam śruba do regulacji skoku amortyzatora trzeba ją dokręcić na maksa w prawa i cofnąć o 1,5 obrotu wstępnie potem wedle potrzeby regulować powoli zakręcając lub odkręcając tę oto śrubę dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Pon 20:28, 09 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
To jest raczej regulacja napięcia wstępnego sprężyny a nie „skoku” ale ważne ze zadziałało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Śro 9:13, 11 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Do regulacji napięcia sprężyny służy pokrętło z prawej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Śro 9:21, 11 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Skorpionwr napisał: |
Do regulacji napięcia sprężyny służy pokrętło z prawej strony. |
To służy do regulacji ciśnienia oleju w amorze i skutkuje zmiana wyskości i twardości tylnego zawieszenia. Proponuje rozebrać i sie przekonać a przy okazji uzupełnić poziom oleju bo z raz na klika lat warto.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gery dnia Śro 9:29, 11 Paź 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jacek666
uzależniony
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 280
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Opole
|
Wysłany: Pią 15:41, 20 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Słuchaj Skorpiona, pokrętło jest od regulacji twardości sprężyny a nie od zmiany ciśnienia w amorze.
Pokręcenie w prawo skutkuj zwiększeniem twardości sprężyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Pon 7:40, 23 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Jacek666 napisał: |
Słuchaj Skorpiona, pokrętło jest od regulacji twardości sprężyny a nie od zmiany ciśnienia w amorze.
Pokręcenie w prawo skutkuj zwiększeniem twardości sprężyny. |
„Zwiększaniem twardości sprężyny” cuda technologiczne 😂. Takie rzeczy to tylko w hucie😏
Skorpion pisał o regulacji napięcia wstępnego sprężyny , odbywa się ona hydraulicznie (olejem) choć oczywiście nie jest to ten olej ze środka amora i to miałem na myśli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gery dnia Pon 8:08, 23 Paź 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pon 13:20, 23 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Ja wiem jak to działa i napisałem czym się to reguluje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jacek666
uzależniony
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 280
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 21:12, 23 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Gery napisał: |
Jacek666 napisał: |
Słuchaj Skorpiona, pokrętło jest od regulacji twardości sprężyny a nie od zmiany ciśnienia w amorze.
Pokręcenie w prawo skutkuj zwiększeniem twardości sprężyny. |
„Zwiększaniem twardości sprężyny” cuda technologiczne 😂. Takie rzeczy to tylko w hucie😏
Skorpion pisał o regulacji napięcia wstępnego sprężyny , odbywa się ona hydraulicznie (olejem) choć oczywiście nie jest to ten olej ze środka amora i to miałem na myśli. |
Czy jak się zwiększy napięcie wstępne sprężyny to jest ona wtedy "twardsza" dla użytkownika niż wtedy gdy je się zmniejszy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
maciejhinc86
bywalec
Dołączył: 18 Paź 2023
Posty: 32
Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 6:47, 25 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Gery napisał: |
Gery napisał: |
U mnie solo z centralką pierwsze oznaki przy 180 nasilenie powyżej 200 a przy 220 to już jest prawdziwy taniec:) |
No i rozwiązał mi sie problem z wężykowaniem przy jeździe solo z oryginalnym kufrem centralnym ( bez kufra do 240km/h nigdy nie było żadnego wężykowania) . Otóż okazało sie ze śruby mocujące kufer „ na pływająco” czyli na tych gumkach były tak zardzewiałe ze to juz było mocowanie na stałe a nie na plywajaco . Miałem nawet duży problem z ich odkręcaniem ale sie udało , wymieniłem te śruby , nasmarowałem zmontowałem i kufer znowu zaczął pracować pięknie na tych gumach „na plywajaco”. Efekt? Testowałem na wszystkie sposoby na autostradzie solo z pełni podniesiona szyba do 240km/h i .....idealnie , zero jakiegokolwiek wezykowania |
Rozglądam się trochę za ST1300 ale temat wężykowania mnie trochę martwi.
Ale zainteresowało mnie to co napisałeś, powiedz jak można sprawdzić czy ten "system" działa podczas oględzin motocykla ? Mam zamiar obejrzeć jednego z oryginalnymi kuframi i dobrze by było wiedzieć czy ten centralny jest poprawnie zamontowany i "działa" jak należy.
A z innej beczki to czym jest to wężykowanie ? czy to coś w rodzaju Shimmy czy coś zupełnie innego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|