Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:44, 05 Lis 2012 Temat postu: ST 1300 przerywa |
|
|
Witam, mam problem z st 1300, motocykl super jeździ wkręca się na obroty ale ma taka przypadłość jak sie zejdzie z prędkością do 50 lub 60 km/h i odkręci się gaz na biegu 5ym 4ym to wypada mu zapłon, i zaczyna przerywać potem jak się roz-kula to przestaje.
Wymieniłem już z innego dobrego st pompę paliwa, sprawdziłem całą elektrykę wszystkie wtyczki wypsikałem sprajem do złączy, sprawdziłem wtryskiwacze, bardzo ładnie rozpylają wszystkie równomiernie, świece nowe kable w.napięcia nowe, iskra jest słaba, pożyczyłem z hondy urządzenie peak voltage które się podłacza do miernika i sprawdza się napięcie jakie dochodzi do cewek i według manuala po podłączeniu tego urządzenia powinno pokazać min 100v a mi pokazuje około 10v podejrzewam moduł może ktoś miał taka przypadłość, wykluczam tu inne uszkodzenia i z uporem maniaka obstawiam na elektrykę z powodu bardzo słabej iskry, ma ktoś pomysł lub serwisówkę? potrzebuje oporność czujnika hala i sygnały wychodzące oraz wartości wchodzące do modułu przede wszystkim czujnika wywrócenia, pozdrawiam
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 1:17, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
To chyba jakiś żart? Odkręcając manetę, przy takiej prędkości i oczekując efektu natychmiastowego przyspieszenia. Ja raczej obstawiam złą technikę jazdy. PE to nie diesel i nie ma też 300Nm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:24, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
nie zrozumiałeś, mylisz sie chodzi o elastyke silnika. wcześniej przy takiej prędkości sie zbierał i jechal teraz przerywa tak jakby wypadał mu zapłon, nik nie oczekuje że bedzie odrazu jechał ma nie przerywac, czytaj uwazniej zanim sie wypowiesz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto 15:03, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Albo zapytaj Samada albo poczekaj aż Sam Ci odpowie. Rozebrał na części pierwsze nie jedną Pancię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Wto 16:50, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Witaj. Po co Ci oporność czujnika wywrócenia czy halla do słabej iskry w cewce zapłonowej? Tą iskrę to masz słabą na jednej świecy czy na wszystkich? Ja bym zaczął od pomiarów napięcia i oporności na cewce. Oporność uzwojenia pierwotnego powinno być około 2,7 oma oporność między cewkami wtórnymi (w tym samym module) około 32koma. Reszta standard. Każda maszyna czasem poszarpie przy takich próbach jedne lepiej drugie gorzej, Ty jako właściciel sam wiesz że się nagle znacznie pogorszyło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Wto 17:41, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 18:04, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
rafalkefir napisał: |
nie zrozumiałeś, mylisz sie chodzi o elastyke silnika. wcześniej przy takiej prędkości sie zbierał i jechal teraz przerywa tak jakby wypadał mu zapłon, nik nie oczekuje że bedzie odrazu jechał ma nie przerywac, czytaj uwazniej zanim sie wypowiesz |
Kolego, przeczytałem bardzo uważnie." Choć biorąc pod uwagę, Twoją byle jaką pisownię, nie było to łatwe. Brak polskich liter, kropek i nowych zdań". Dalej podtrzymuję, to co napisałem. Mógłbym zaryzykować też stwierdzenie, że już tą jazdą zarżnąłeś silnik. A raczej układ korbowo-tłokowy. Świadczy o tym, Twoje stwierdzenie, "wcześniej przy takiej prędkości sie zbierał i jechal " To cytata dosłowny, skopiowany z Twojego postu. Stawiasz prostą zależność, prędkość i określony bieg. Nic nie piszesz, jakie wtedy masz obroty silnika. A To właśnie obroty wału są ważne. Czy dzieje się to w jakimś zakresie obrotów czy j.w? Wtedy można by sprawdzić, np. kable w/n i fajki. Może tam leży przyczyna?
P.S Warto też zwrócić uwagę na ortografię i pisownię. To nic nie kosztuje, a świadczy o szacunku dla tych, którzy będą czytać Twoje posty. pozdr. j
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Wto 18:34, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Wto 22:08, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Był zapłon ! i wypadł ! Jerzyk riposta na miejscu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 11:35, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
iskara jest bardzo słaba aż cud że wogóle jeżdzi z serwisu hondy porzyczyłem urządzenie które podpina się do m iernika i mierzy się prąda jaki dochodzi do cewki, wedłóg manuala po podpięciu tego urządzenia napięcie powinno wynosić minimum 100v w tej hondzie wynosi ponad 10v, dzisiaj załatwiłem od kolegi modół i kluczyk wymieniłem i dalej bez poprawy obstawiam teraz że to instalacja bo według schematu jest bardzo prosta od modółu wychodzą trzy kable na cewki i mają nawet osobną wtyczke pod tylnym siedzeniem i idą bezpośrednio na cewki. Nie ma to nic wspólnego z stylem jazdy tak jak wczesniej pisałem wcześniej tego nie było i zbierał się a teraz przerywa i to jest definitywne przerywanie takie które nawet laik powinien zdiagnozować odczucie jest takie jakby klema z akumulatora się poluzowała, proszę o pomoć może któś coś wymyśli, dzisiaj będe robił nową instalację wymienie kable od impulsatora wału i wałka rozrządu oraz kable od modułu do cewek, a oporność czujnika wywrucenia potrzebny mi był bo kiedyś naprawiałem kawasaki i tam działał ten czujnik na zasadzie ze w pione dawał do jednostki sterującej 5v i jesli czujnik jest uszkodzony to daje inne wartości a miał podobne objawy też przerywał, ale temat już nieaktualny mam wydruk i serwisówke więc ten czujnik działa na zasadzie on off, więc to napewno nie to w st, pozdrawiam i czekam na mądre pomysły.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:49, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Widzę że lekkich złośliwości ciąg dalszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Pią 12:48, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
A sprawdziłeś te oporności cewek i napięcie ich zasilania? może któraś jest uszkodzona.Komputer nie może dawać słabej iskry (chyba ze jest uszkodzony) On może dać nie wtedy kiedy trzeba ale iskra ma być prawidłowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:32, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
no zmierzyłem i jest podobnie jak piszesz na wtórnym jest 2,5 a na pierwotnym jak wkładam jeden kabelek miernika do fajki wys napięcia a drugi kabelek na pin zasilający cewko to nie pokazuje nic jak przełanczam miernik na 200m to przez sekunde pojawia mi sie 156 a potem znika
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 15:06, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
teraz podejrzewam upływy prądu albo słaba masa albo słaby plus, te cewki sa wysoko napiecowe sterowanie maja około 200v szukam dalej, najwyzej dobuduje osobna instalacje splus i minus na moduł plus po stacyjce i wyjścia na cewki jak to nie pomoze to juz nie mam pomysłu
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Śro 8:18, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam a wracajac do przerywania to moja st przerywa na wszyskich biegach przy wchodzeniu na obroty. Jak ma wiecej niz 5000 do 5500 obrotow zaczyna sie poprawiac . Odczucie jak by zaplon sie odlaczyl. Nawet przy bardzo spokojnym dodawaniu gazu.zapytal bym samada ale nie chce mu przeszkadzac w wypoczynku.Czy mial ktos takie objawy?no i falowanie obrotow nawet do wygaszenia.a dzisiaj rano odpalil bez ssania nia zalaczylo sie i zaje....scie nie rowno chodzil .
Ps. Przepraszam za bledy ale cos mnie klawiatura nie slucha , ale poprawie sie.
pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jacol dnia Śro 20:33, 09 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Pią 17:39, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam juz znalazlem przyczyne przerywania i nierownej pracy silnika . Alternator sie uszkodzil stojan poszedl . Chyba najlepiej kupic inny co nie? Czy ma ktos jakis alternator lub namiary na jakis bo szukalem no i nie znalazlem. A sprawdzilem to w ten sposob ze podlaczylem prostowik i odpalilem chodzil normalnie jak rozlaczylem to zczol znowu chodzic ni jak. Nawet sie ssanie zalaczalo i przestal przerywac . Zawozlem alternator do sprawdzenia i okazalo sie ze stojan padl . A reszta jak nowa. Jak by ktos wiedzial cos na temat alternatora do st 1300 z 2004 roku to prosze o info.pozdrawiam a jesli chodzi o bledy to wyszla mi waznosc klawiatury na tablecie i bede mial aktywna od przyszlego tygodnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacol
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Czw 20:48, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dzieki za pomoc lub jaka kolwiek odpowiedz na ten temat .
pozdrawiam posiadaczy st.
Jacol
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Czw 22:07, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Pewnie najlepiej kupić jakąś używkę. Do 1300 jest dużo części i po dobrych piniądzach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Cichy
junior
Dołączył: 13 Wrz 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rakoniewice
|
Wysłany: Pią 15:59, 21 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Witam.
Nie wiem czy dobrze trafiłem ale mam podobny problem z st 1300.
Honda chodzi poprawnie ale w gorące dni ( powyżej 32 stopni) po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów zaczyna szarpać. Wydaje mi się że szarpanie zaczyna się gdy zalanczaja się wentylatory.
Czy ktoś wie co moze być winne? Może komputer się przegrzewa.
Podpowiedzcie proszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
janusz 69
stały bywalec
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: Sob 11:48, 19 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
Cichy mam podobnie w swojej st 1300 z 2009 nie zawsze ale pod koniec zbiornika tj. 2 kreski na wyświetlaczu zaczyna szarpać tak że nie idzie jechać ale tylko w trasie i to trasa szybkiego ruchu,dowiedziałem się że w upalne dni robi się podciśnienie w zbiorniku podobno wystarczy otworzyć korek wlewu i ma pomóc ja póki co nie sprawdziłem na razie jest ok może dlatego że kręcę się na miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|