FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Świece irydowe do ST1300.
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » Świece irydowe do ST1300.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Pią 10:39, 15 Kwi 2016    Temat postu: Świece irydowe do ST1300.

Witajcie Rolling Eyes

Szukałem, ale nie znalazłem.

Prolog:
Stoję właśnie przed wymianą świec, bo po zakupie jeszcze tego nie zrobiłem, a wczoraj fuknął mi na światłach, jak chciałem zrobić przygazówkę. Więc tak sobie mniemam, że zacznę od świec.

Rozdział I:
Czy ktoś ma doświadczenie ze świecami irydowymi w naszych Panciach?

Rozdział II:
Czy warto się w to pakować? Bo słyszę różne, często radykalnie różne opinie.

Epilog:
W necie jest dużo opinii na ten temat. W większości pozytywnych. Ale to co jest dobre w innych motocyklach, nie musi takie być w naszych. Dlatego wolę znać opinie posiadaczy ST1300.

Koniec:
Dziękuję za uwagę oraz z góry dziękuję za cenne rady Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Obelix dnia Pią 10:52, 15 Kwi 2016, w całości zmieniany 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Pią 11:08, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Inwestując w irydówki Masz spokój na 60 lub 100kkm.
Napisz do Samada poda Ci cenę a może ma od ręki.
Sporo z Chłopaków na nich jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
szopen
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 394
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Halinów

 Post Wysłany: Pią 12:07, 15 Kwi 2016    Temat postu:

W każdym motocyklu miałem irydy,super świeczki.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Pią 13:31, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Ja też jeżdżę od kilku lat , jest dobrze. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mark33
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Podborze; Ostrów Maz

 Post Wysłany: Pią 15:04, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Po wymianie na irydowe znacząca poprawa. Polecam Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Pią 15:57, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Dzięki. Przekonaliście mnie i mój osobisty mechanik zamówił komplet w swojej hurtowni.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Elwood
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ksawerów

 Post Wysłany: Nie 0:20, 17 Kwi 2016    Temat postu:

NGK CR8EHIX-9 ? Czy jakieś inne ? Bo też mnie kusi żeby kupić.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 11:17, 17 Kwi 2016    Temat postu:

Mark33 napisał:
Po wymianie na irydowe znacząca poprawa. Polecam Very Happy


a co dokładnie się poprawiło?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mark33
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Podborze; Ostrów Maz

 Post Wysłany: Nie 11:57, 17 Kwi 2016    Temat postu:

jerzyk napisał:
Mark33 napisał:
Po wymianie na irydowe znacząca poprawa. Polecam Very Happy


a co dokładnie się poprawiło?

Dokładnie to zdecydowana poprawa równiejszej pracy na wolnych obrotach(nie pływa)idealnie wkręca sie na obroty , idealna reakcja na gaz ,chyba wystarczy na plus Cool


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 19:58, 17 Kwi 2016    Temat postu:

Mark33 napisał:
jerzyk napisał:
Mark33 napisał:
Po wymianie na irydowe znacząca poprawa. Polecam Very Happy


a co dokładnie się poprawiło?

Dokładnie to zdecydowana poprawa równiejszej pracy na wolnych obrotach(nie pływa)idealnie wkręca sie na obroty , idealna reakcja na gaz ,chyba wystarczy na plus Cool

Podejrzewam ,ze jednak te stare, były juz całkowicie zajechane.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Pon 8:35, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Elwood napisał:
NGK CR8EHIX-9 ? Czy jakieś inne ? Bo też mnie kusi żeby kupić.


Szczerze? To jeszcze nie wiem Embarassed
Jak przyjdą, to się dowiem. Ale skoro jest to oznaczenie świec przeznaczonych do ST1300, to pewnie tak.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Pon 8:55, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Ja jeżdżę na;

NGK CR9EHIX-9


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MRSpidi65 dnia Pon 8:56, 18 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Pon 9:13, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Pamiętaj, że NGK trzeba wygrzać przy pierwszym uruchomieniu silnika czyli silnik ma chodzić aż do włączenia wentylatora.

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Pon 10:32, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Teraz na pewno tak zrobię. Dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Wto 11:37, 19 Kwi 2016    Temat postu:

NGK CR8EHIX-9, takie właśnie przyszły. Zamontowane i wygrzane. Aż trzykrotnie włączył się wentylator, dopiero po tym wyłączyłem silnik.

Teraz, jak będę tankował etylinkę, to doleje jeszcze szuwaksu o nazwie Benzin Additiv firmy LiquiMoly, co by przemyło mi cały układ paliwowy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolega od x czasu przed sezonem to dolewa i nigdy nie miał żadnych problemów. Niby pisze na opakowaniu żeby dolewać co 2000 km, ale to byłaby już rozpusta. Wystarczy po zimie zalać i cieszyć się z jazdy.

P.S. Celowo nie edytowałem swojego poprzedniego postu, żeby uwidocznić info o LiquidMoly Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Obelix dnia Wto 11:42, 19 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 14:20, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Obelix napisał:
NGK CR8EHIX-9, takie właśnie przyszły. Zamontowane i wygrzane. Aż trzykrotnie włączył się wentylator, dopiero po tym wyłączyłem silnik.

Teraz, jak będę tankował etylinkę, to doleje jeszcze szuwaksu o nazwie Benzin Additiv firmy LiquiMoly, co by przemyło mi cały układ paliwowy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolega od x czasu przed sezonem to dolewa i nigdy nie miał żadnych problemów. Niby pisze na opakowaniu żeby dolewać co 2000 km, ale to byłaby już rozpusta. Wystarczy po zimie zalać i cieszyć się z jazdy.

P.S. Celowo nie edytowałem swojego poprzedniego postu, żeby uwidocznić info o LiquidMoly Wink

Pamietaj też, że każde chwilowe odpalenie i niedogrzanie silnika, może je zabić. Wiedzą dobrze o tym ci, co w czasie zimy przepalaja swoje maszynki a wiosną nie mogą odpalić.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Wto 14:35, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Pierwsza zima dopiero przede mną, ale od razu pytam, a jak wiadomo kto pyta nie błądzi Wink jak przepalać zimą, żeby odpowiednio dogrzać Pancię i nie zabić świec Question
 Powrót do góry »
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Wto 15:21, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Moje motocykle szkoleniowe zimowane są z wyjętymi akumulatorami i pełnymi bakami w nieogrzewanym, ale suchym pomieszczeniu. Tych nie odpalam w ogóle.
Z kolei moto prywatne zimuje w ogrzewanym oraz suchym pomieszczeniu i raz w miesiącu go odpalę. Ale zawsze cyka aż do zagrzania i włączenia wentylatora. I ważne jest, żeby nie robić przygazówek zaraz po uruchomieniu, bo świece mogą okazać się najmniejszym problemem.

Nigdy też nie ruszam w drogę, do puki silnik się nie zagrzeje, chociaż z dwie kreski na wyświetlaczu temperatury. Może to i herezja, ale już taki jestem i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Wto 15:24, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Ja ze swojej jesienią wyjmuję akumulator buziaka na do widzenia i aż do wiosny.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Wto 15:41, 19 Kwi 2016    Temat postu:

I to najlepszy sposób.
Niemniej w moim przypadku nie do zrealizowania. Motocykl stoi w pracy za ścianą dyżurki. Nie wyobrażam sobie ani jednej zmiany, żeby nie iść tam popatrzeć, pogłaskać i pogadać z motórkiem. Oczywiście tysiące pomysłów, co w nim zrobić, co dołożyć, co ulepszyć. Po tym jestem szczęśliwszy Very Happy
I prawdą jest, że chłopy nie poważnieją. Ale z drugiej strony, jak się człowiek spoważnieje, to się szybko zestarzeje. A tego chyba nie chcemy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Obelix dnia Wto 15:44, 19 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Elwood
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ksawerów

 Post Wysłany: Wto 21:32, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Wymieniłem świece na irydowe, pojeździłem dzisiaj po Łodzi, zrobiłem ze 60 km, no i za bardzo różnicy nie widzę. Sam nie wiem, może w piątek przejadę się gdzieś dalej, to może będzie jakoś bardziej niż przedtem. Poprzednie świece jeszcze nie wyglądały najgorzej, największa różnica, to że jestem lżejszy o 180 PLN Cool no ale mam na jakiś czas spokój ze świecami.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 21:37, 19 Kwi 2016    Temat postu:

Elwood napisał:
Wymieniłem świece na irydowe, pojeździłem dzisiaj po Łodzi, zrobiłem ze 60 km, no i za bardzo różnicy nie widzę. Sam nie wiem, może w piątek przejadę się gdzieś dalej, to może będzie jakoś bardziej niż przedtem. Poprzednie świece jeszcze nie wyglądały najgorzej, największa różnica, to że jestem lżejszy o 180 PLN Cool no ale mam na jakiś czas spokój ze świecami.

No jak to nie widzisz? portfel lżejszy, to pewnie i spalanie bedzie mniejsze. O plusie na dzielni, już nie wspomnę Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Elwood
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ksawerów

 Post Wysłany: Sob 17:23, 23 Kwi 2016    Temat postu:

jerzyk trochę sobie ze mnie robisz podśmiechujki Cool

Dzisiaj pojeździłem i spalanie wg wskazań komputera spadło z 6,8 do 6,5 Zawsze myślałem, że ilość spalanego paliwa najbardziej reguluje się prawą dłonią, no ale może nowe świece tez mają jakiś wpływ.
Pewnie też za dużo się spodziewałem, po zmianie na irydowe będzie jakoś extra lepiej. W sumie jestem zadowolony


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 17:57, 23 Kwi 2016    Temat postu:

Elwood napisał:
jerzyk trochę sobie ze mnie robisz podśmiechujki Cool

Dzisiaj pojeździłem i spalanie wg wskazań komputera spadło z 6,8 do 6,5 Zawsze myślałem, że ilość spalanego paliwa najbardziej reguluje się prawą dłonią, no ale może nowe świece tez mają jakiś wpływ.
Pewnie też za dużo się spodziewałem, po zmianie na irydowe będzie jakoś extra lepiej. W sumie jestem zadowolony

Nie no, skąd! Very Happy
Tak poważnie, to miałeś padnięte stare. Ja na zwykłych, przy normalnej jeździe, czyli trochę ostro po winklach i po górach, mam góra 5,6-5-8. Powyżej 6 litrów, to miałem przy padniętej memranie. 6,5 to troche za duzo. No chyba że ciśniesz po autobanie cały czas 2 paczki to i owszem Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Nie 16:03, 24 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Nie 12:49, 24 Kwi 2016    Temat postu:

Kurka jak ja bym chciał żeby moja paliła poniżej sześciu .
Tak szczerze mówiąc to jestem zadowolony jak na wyświetlaczu widzę 6 z przodu na spalaniu.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DANY
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ŁÓDŹ

 Post Wysłany: Nie 17:26, 24 Kwi 2016    Temat postu:

jerzyk napisał:
Elwood napisał:
jerzyk trochę sobie ze mnie robisz podśmiechujki Cool

Dzisiaj pojeździłem i spalanie wg wskazań komputera spadło z 6,8 do 6,5 Zawsze myślałem, że ilość spalanego paliwa najbardziej reguluje się prawą dłonią, no ale może nowe świece tez mają jakiś wpływ.
Pewnie też za dużo się spodziewałem, po zmianie na irydowe będzie jakoś extra lepiej. W sumie jestem zadowolony

Nie no, skąd! Very Happy
Tak poważnie, to miałeś padnięte stare. Ja na zwykłych, przy normalnej jeździe, czyli trochę ostro po winklach i po górach, mam góra 5,6-5-8. Powyżej 6 litrów, to miałem przy padniętej memranie. 6,5 to troche za duzo. No chyba że ciśniesz po autobanie cały czas 2 paczki to i owszem Wink


Przy 2 paczkach to strach mi nie pozwala opuścić wzroku na wskaźniki ,a i cyfry się tam pojawiają jakieś dziwne - nie 6 , nie 7 , no i świst taki dodatkowy słychać , podobny do spuszczania wody z wanny Very Happy Very Happy
a tak poważnie to nie zauważyłem mniejszego spalania po założeniu irydowych ,a jeżdżę na takich od dawna ....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DANY dnia Nie 17:29, 24 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Nie 17:32, 24 Kwi 2016    Temat postu:

Jutro sprawdzę u siebie. A jak mnie cyferki zaczną wk..wiać, to je po prostu wyłączę. Oko nie widzi, serce nie boli Wink

W sumie moje stare świeczki nie były jeszcze złe. Nawet ktoś wkręcił na jakiś smar, czy cóś podobnego, bo ciężko się wykręcały. Z początku miałem wrażenie, że gwinty były poukręcane. I teraz nie wiem, czy to efekt placebo, czy nie, ale mam wrażenie, że lepiej się motocykl odpala i żwawiej wchodzi na obroty po zagrzaniu silnika. Bo na zimnym nigdy nie gazuję.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Nie 21:27, 24 Kwi 2016    Temat postu:

Teoria - świeca irydowa powinna mieć lepszy elekt spalania wynikającą z przebiegu iskry przy mniejszym obciążeniu cewki zapłonowej co powinno skutkować wzrostem mocy , a co za tym idzie - zmniejszeniem spalania , są droższe ,ale przebiegi na nich powinny być nawet kilka razy dłuższe bez spadku sprawności , przygotowane do silników przystosowanych do ubogich mieszanek sterowanych elektronicznie.

Praktyka - każdą świece można w moment załatwić, zwłaszcza w silnikach gaźnikowych ( czułe na zbyt bogatą mieszankę ) , po wymianie ze zwykłych na irydowe obroty silnika zazwyczaj podnoszą się o 50-150obr/min ,więc niejednokrotnie prawie niezauważalnie , moc jeśli wzrośnie powiedzmy o 5 procent , raczej w panci nie odczujemy , zużycie paliwa jadąc z jednakową prędkością (nie reagując manetką) na tym samym odcinku ( przed i po wymianie świec) wyniesie powiedzmy też około 5 procent czyli 0,25=0,30L max ,przy większych prędkościach i zabawie manetką efekt oszczędności paliwa jest mniejszy pomimo, że silnik pracuje efektywniej , w praktyce ciężko to odczuć zwłaszcza pod wpływem wrażeń z samej jazdy , więc efekty będą widoczne i odczuwalne tak naprawdę w warunkach laboratoryjnych lub na hamowni robiąc badania przed i po wymianie świec , Niektóre modele świec irydowych są przewidziane na 200 000 km przebiegu , więc sumując oszczędności na cały okres przebiegu i ilość zwykłych świec potrzebną w tym samym czasie będą ,,spore,, Very Happy Wink

Do st 1300 często w katalogach podawane są dwie wartości świeć irydowych do jazdy ,,normalnej,, i ,,sportowej,, = cokolwiek miało by to oznaczać Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Śro 9:59, 27 Kwi 2016    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:
Kurka jak ja bym chciał żeby moja paliła poniżej sześciu .
Tak szczerze mówiąc to jestem zadowolony jak na wyświetlaczu widzę 6 z przodu na spalaniu.


To u mnie wyszło na trasie Augustów-Białystok-Augustów 5,3l/100km. Po za obszarem zabudowanym, jak nie chciałem wąchać spalin od tirów, prędkości dochodziły do 160km/h. A tak średnia przelotowa wahała się w granicach 90 - 120, zależnie od sytuacji. Podczas spokojnej jazdy komputer wskazywał nawet 4,2 l/na 100. Więc chyba nie jest źle Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Elwood
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ksawerów

 Post Wysłany: Pią 11:20, 06 Maj 2016    Temat postu:

Obelix napisał:
I to najlepszy sposób.
Niemniej w moim przypadku nie do zrealizowania. Motocykl stoi w pracy za ścianą dyżurki. Nie wyobrażam sobie ani jednej zmiany, żeby nie iść tam popatrzeć, pogłaskać i pogadać z motórkiem. Oczywiście tysiące pomysłów, co w nim zrobić, co dołożyć, co ulepszyć. Po tym jestem szczęśliwszy Very Happy
I prawdą jest, że chłopy nie poważnieją. Ale z drugiej strony, jak się człowiek spoważnieje, to się szybko zestarzeje. A tego chyba nie chcemy Wink

Dzisiaj czytałem Motogen.pl, zobaczyłem obrazek i jakoś mi się tak skojarzyło, że nie powinno się zapalać w czasie zimy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam tak samo, wiem że się nie powinno, ale co tam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elwood dnia Pią 11:45, 06 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » Świece irydowe do ST1300.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group