Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Nie 8:30, 29 Lip 2012 Temat postu: tempomat |
|
|
Założyłem nowy temat tylko dlatego żeby było przejżyście dla posiadaczy st1100 jak i st1300
w ostatnim czasie opracowałem tempomat mechaniczny (elektroniczny może na wiosnę )-ma to być w miarę uniwersalne -ale oczywiście w zamyśle chodziło o st1100 i 1300 - w zasadzie jest to już gotowe -faza wykonania i testów - gdy już będzie w realu i po pierwszych testach dam znać i kilka fotek - nie sądziłem że będzie takie zainteresowanie - w pierwszym tygodniu od wykonania prototypu i bez reklamy zamówienie na około 150 kompletów w tym 60szt UK 40szt niemcy i około 50 szt do polski co do kosztów -jeszcze trochę za wcześnie - jeszcze parę poprawek wizualnych i technicznych pozostało do wykonania - gdy przejdzie temat do końca i pujdzie to na produkcję seryjną w tedy dam znać - jak będą chętni -zrobimy jakąś listę chętnych...........................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Nie 9:11, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
To ja już jestem chętny,jak by co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
sebtos
uzależniony
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Nie 10:47, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
to jakby co to ja też jestem zinteresowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Marlboro
zasłuzony
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa, Polska
|
Wysłany: Pon 14:36, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
i ja, ja też - 2 szt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 7:36, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Oto pierwsza fotka jak to wygląda po zamontowaniu - teraz trochę jazdy i pewnie małe poprawki (tempomat ma być jak najbardziej uniwersalny -do większości motocykli)- kalkulacja ceny i do produkcji- jeśli oczywiście się przyjmie............................ [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Marlboro
zasłuzony
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa, Polska
|
Wysłany: Wto 15:09, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
patrzę na tę fotkę, patrzę i nie widzę... pewnie źle patrzę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Wto 18:55, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Michał... No odważnik
To to cudeńko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Wto 19:27, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Kurka a jak to będzie działać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 21:03, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Spili napisał: |
Michał... No odważnik
To to cudeńko |
Myślę że chyba jednak nie Popatrz na manetę bliżej przełączników. Jeżeli jest to to, o czym myślę, to rewelka Kiedyś sam coś takiego chciałem zrobić, jednak zapału zabrakło. Chciałem to wyłączać sprzęgłem, heblem, przód tył, jednak jakoś o tym zapomniałem. Myślę, że samad szykuje nam, niezły pokaz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto 21:21, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jak dobrze wszystko pójdzie to w sobotę popatrzę na to cudeńko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 21:29, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Michał dobrze patrzysz a że nic nie widzisz -no cóż w zasadzie o to mi chodziło -cały mechanizm mieści się w ciężarku - wada niestety jest taka że należy wymienić też i lewy ciężarek (żeby było ładnie i w komplecie a wyglądem jest jednak trochę inny niż orginał-wydaje mi się żę bardziej ergonomiczna - no -to jest tylko moje zdanie) a to podnosi koszty ale jest też zaleta stal kasowa wysoko polerowana - nie niklowany czy malowany ciężarek - kwasówkę mażna zawsze zapolerować - na przykład po parkingówce ,o którą nie jest w naszych motorkach trudno -a tak będzie jak nawa , a i otwór który jest w orginale i strasznie mnie denerwował zostaje wreszcie zaślepiony -- poza tym moim zamysłem było zrobienie czegoś bardziej uniwersalnego ,żeby pasowało nie tylko do st 1300 czy 1100 ale toinnych moto też................................ a ocena co z tego wyszło będzie nalezała do Was i innych użytkowników..........................a zdjęcie zamieściłem trochę z przekory ,no i oczywiście do oceny jak Wam się taki ,,ciężarek,,podoba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Wto 21:33, 31 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
panstasio
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WL
|
Wysłany: Wto 22:43, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
jezli odważnik, to zasada działania polega na skreceniu manetki aby trzymała jedna pozycje?? (odkrecenie)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez panstasio dnia Wto 22:44, 31 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 6:25, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No nie - wtakim wypadku wystarczyło by podtoczyc orginalny ciężarek i maretka już się blokuje -tyle tylko że nie było by to za bezpieczne ---------przy tym rozwiązaniu - tempomat włanczasz na trasie (ewentualnie- tam gdzie potrzebujesz )i wyłanczasz w mieście i w każdej innej sytuacji gdzie manetka ma samoczynnie wracać -poza tym nawet gdy jesteś na tempomacie w każdej pozycji możesz manetką normalnie funkcjonować tzn.dodać czy ując gazu oczywiście jak pisałem tempomat jest mechaniczny -czyli nic bez naszej ingerencji samo sie nie gzieje ,a poza tym samo ukształtowanie ciężarka ma być na tyle ergonomiczne iż swobodne oparcie ręki powinno dawać uczucie komfortu i odpoczynku a nie powodować ucist i mrowienia dłoni (szczegulnie st 1300 starszy model 2002-2004 ) dlatego też od momentu narodzin pomysłu trochę czasu mineło i parę poprawek już było celem poprawienia skuteczności działania i osiągnięcia zamieżonego mojego celu -----------------i po mimo tego w pierwszej fazie będzie wykonanych kilka szt po to by poszło to do testu jak w realu się to sprawdza i jakie będą opinie tych którzy będą tego używać --------------------to że mi się coś podoba nie znaczy że innym tez musi to że mi jest wygodnie innym może powodować dyskomfort -------------a i może będa jakieś uwagi co by w tym poprawić nim pujdzie do ,,masowej,, produkcji ---------------czas i życie wszystko zweryfikuje.................... wszak to tylko jakiś ,,gadżet,, jeździć i żyć bez tego też można..................
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Śro 6:29, 01 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
panstasio
maniak postów
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WL
|
Wysłany: Śro 8:39, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
taaaa można..
nagadałeś, naobiecywałeś, zdjęcia pokazałeś, wyobraznie uruchomiłeś. JA TO CHCE
x2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 21:06, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No i stało się - pierwsza jazda prubna wykonana - działa i jak dla mnie zaje....fajnie -aczkolwiek tak jak przewidywałem drobne poprawki i mała modernizacja jednak będzie konieczna ze względu na różnorodność stosowanych manetek -------------i jeszcze jedno w mieście też się sprawdza -rewelka.......................................teraz trochę cierpliwości -mam nadzieję że będzie to już wersja finalna...............................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Śro 21:11, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Andrzej Szykuj wersję testową to przeprowadzę próbę na atobani w Niemczech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
tomid
zasłuzony
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice/Wa-wy
|
Wysłany: Czw 23:18, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No zanosi się na niezły użytkowy gadzet znając Samada
Chętnie wezmę udział w testach tego cudeńka
Moze jakiś rabacik wtedy dostanę
Trzymam kciuki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 21:31, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dla zainteresowanych
Niestety złóśliwość losu sprawia że nie zdąże prawdo podobie z wersją finalną na nasze wekendowe spotkanie na którym tak naprawdę jeszcze ciagle nie mam pewności czy będe ----a bardzo chciałem pokaza jak to wygląda i działa w realu -------------------jak będę to postaram się pokazac chociaż wersję testową której w danej chwili też nie posiadam bo jest na produkcji jako wzorzec ale jak czas pozwoli to może w czwartek podjadę i uda mi się ją zabrac -tyle że będzie to niestety tylko nie do końca doskonały prototyp.................................................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 21:47, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
samad napisał: |
........... jak czas pozwoli to może w czwartek podjadę i uda mi się ją zabrac -tyle że będzie to niestety tylko nie do końca doskonały prototyp................................................. |
Andrzej nie denerwuj ludzi. Pokaż choć prototyp
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Sob 14:53, 15 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 22:14, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Staram się - ale nie chcąc być zlinczowanym wrazie spotkania uprzedzam fakty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Śro 21:39, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Widziałem to cudo. Wygląda bajerancko i jest hitem w swej prostocie pomysłu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pon 20:57, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Witam
Prace nad tempomatem zakończone –powstała wersja finalna taka sama dla ST 1300 starszej i nowszej wersji oraz dla ST 1100 i DEAUVILLE 650-700 wszystko dla wersji manetek oryginalnych Honda jak i dla Oxforda (mają różne długości). Cena kształtuje się na poziomie 300-350 zł tylko i wyłącznie na forum i dla forumowiczów , poza forum 500-550 zł. Czy to dużo czy mało –sprawa dyskusyjna tylko dla osób niezorientowanych w temacie . Koszty jakie poniosłem to pół roku pracy nad projektem i testami około 5000zł na materiał i robociznę – czy to się kiedyś zwróci ????????????? –tego nie wie nikt…………. Postaram się może jutro zamieścić zdjęcia .Krótka instrukcja montażu :
-Zaczniesz jeździć z tempomatem,
a rozstaniesz się z mandatem –
TEMPOMAT-- CRUISE CONTROL
motocyklowy mechaniczny
WSTĘP.
TEMPOMAT jest urządzeniem mechanicznym które ma Nam –użytkownikom motocykli poprawić komfort podróżowania motocyklem .Jego zadaniem jest utrzymywanie w miarę stałej prędkości jazdy na określonym odcinku ,a w tym czasie nasza prawa ręka może odpoczywać. Tempomat jak każde urządzenie wymaga rozwagi oraz umiejętnego stosowania w celu zapewnienia długotrwałego bezawaryjnego działania oraz bezpiecznego użytkowania go na drodze. Tempomat nie wymaga specjalnych zabiegów konserwacyjnych poza zewnętrznym utrzymywaniem go w należytej czystości, urządzenie zostało tak skonstruowane iż w fazie składania staje się nierozbieralne , rozmontowanie urządzenia doprowadzi do jego uszkodzenia lub niewłaściwego działania .W celu poprawnego działania należy dokładnie zapoznać się z instrukcją montażu i działania oraz stosować się do wskazówek w nich zawartych.
INSTRUKCJA MONTAŻU.
Do montażu potrzebujemy klucze imbusowe nr 5 oraz 6 .
1. Odkręcamy kluczem imbusowym nr 5 ciężarki na zakończeniu kierownicy po obu stronach .
2. Ciężarek wykonany z materiału jednolitego przymierzamy do lewej kierownicy - należy zwrócić uwagę by po zamontowaniu ciężarka gumowa rączka kierownicy delikatnie do niego przylegała i w takiej pozycji wklejamy gumową rączkę na kierownicę.
Uwaga:
Oryginalne gumy osłonowe Honda różnią się wymiarami od innych producentów np. typu Oxford
Ciężarek przykręcamy do lewej strony kierownicy śrubą M6 dołączonej do zestawu , zabezpieczamy śrubą stożkową M14 na zakończenie zabezpieczamy całość zaślepką końcową wpychając ją w śrubę stożkową M14. Na zakończenie należy zwrócić uwagę by guma manetki kierownicy przylegała delikatnie do ciężarka.
3. Ciężarek ruchomy –z zamontowaną tulejką montujemy po prawej stronie i podobnie jak poprzednio przymierzamy ciężarek do manetki gazu w tym wypadku pokrętło gazu jak i guma manetki powinny zachować minimalny luz w stosunku do ciężarka w pozycji dostarczonej przez producenta. Odległość ciężarka jest w tedy właściwa, jeśli manetka –pokrętło przyspieszenia po dodaniu gazu, sama powraca ,bez oporu na pozycję startu .
Uwaga:
Niewłaściwe ustalenie odległości ciężarka od manetki przyspieszenia spowoduje niewłaściwą pracę tempomatu.
Zbyt mały luz spowoduję zacinanie się urządzenia a zbyt duży luz niekomfortową pracę i może doprowadzić do całkowitego braku możliwości pracy TEMPOMATU.
Po ustaleniu odpowiedniego luzu wklejamy gumę na manetkę w ustalonej pozycji. Ciężarek-tempomat przykręcamy śrubą M6 z podkładką M6 ,następnie śrubę M14 delikatnie smarujemy silikonem i wkręcamy śrubę M14 tym razem tylko do takiego momentu by po wciśnięciu zabezpieczenia stanowiło ono estetyczne zakończenie całego urządzenia.
INSTRUKCJA OBSŁUGI
1.Sprawdzamy poprawność montażu ,w szczególności strona prawa tzn. czy manetka gazu swobodnie wraca na swoje miejsce po dodaniu gazu, gdy tempomat jest w spoczynku.
2.Uruchamiamy tempomat – sprawdzamy jego działanie.
a)Przy unieruchomionym silniku wsiadamy na motocykl i pokręcamy prawy ciężarek w stronę do siebie ,aż poczujemy opór b)Przekręcamy manetkę –dodając gazu. c) Puszczamy manetkę -manetka nie powinna wracać na poprzednią pozycję .
3.Pierwsza jazda z tempomatem.
Najlepiej wybrać na pierwsze próby jazdy z tempomatem drogę mało uczęszczaną.
a)Rozpędzamy motocykl do żądanej prędkości i pokręcamy prawy ciężarek w stronę do siebie aż poczujemy opór. b)Przekręcamy manetkę –dodając gazu. c)Puszczamy manetkę -manetka nie powinna wracać na poprzednią pozycję. d)ewentualnie delikatnie blokujemy manetkę mocniej .
Dla bezpieczeństwa manetka nie powinna być zablokowana za mocno by w każdej nagłej sytuacji można było nią manewrować –dodać lub ująć gazu. Po dojściu do wprawy w użytkowaniu Tempomatu okaże się bardzo szybko, iż inwestycja jaką dokonaliście zakupując tempomat bardzo szybko się zwróci –zwłaszcza jeżdżąc na tempomacie w mieście. ============================================
Zaczniesz jeździć z tempomatem a rozstaniesz się z mandatem
Ps:
Tyle powrotów, ile wyjazdów z Tempomatem
SZEROKOŚCI i do spotkania na trasie
Życzę Wam i sobie ……………………………………………………………………………..
Samad
Jest to wersja dla oryginalnych manetek i bardzo uproszczona –dla osób bardziej wymagających i w celu zwiększenia komfortu użytkowania tempomatu przewidziałem troszkę bardziej skomplikowaną wersję montażu gdzie należałoby ponownie wkleić gumy manetek wraz z dodatkową podkładką dystansową oraz w wersji Oxford dodatkowymi tulejami dystansowymi które będą w zestawie. Takie zabiegi mają na celu poza poprawieniem skuteczności działania urządzenia ,utrzymanie wymiarów związanych z rozstawem kierownicy i bliskości względem kierującego – nie są to wielkie różnice rzędu 10- 15 mm jednak dają sporą różnice w uczuciu komfortu podróżowania zwłaszcza przy dalszych trasach (napomnę tylko ,że angielskie podwyższenie poszerza i przybliża kierownicę o jakieś 1,5 cm przybliża i 2,5 cm poszerza - są tacy co nie czują różnicy i są tacy którzy ją czują- założenie manetek Oxforda powoduje skrócenie rozstawu kierownicy około 1,5 cm -też można powiedzieć że nie bardzo odczuwalne ,a jednak. Wspomnę też, że różnica w ciężarkach pomiędzy ST 1300 rocznik 2002-2004 , a 2005-2012 jaką wprowadziła Honda, między innymi to nie tylko wygląd ale i długość ciężarka ,a co za tym idzie –właśnie rozstaw kierownicy został zwiększony o około 1,5 cm.) Tyle celem wyjaśnienia ,tych których jeszcze nie wystraszyłem ,a byli by zainteresowani nabyciem takiego urządzenia proszę o zapisanie się na listę , w celu bym mógł się zorientować ile takich urządzeń będzie potrzeba –produkcja nie będzie masowa, więc czas do wyprodukowania takowego urządzenia w późniejszym okresie będzie zapewne wydłużony .Wersja jaką przedstawię na zdjęciach nie posiada jeszcze graweru-nadruku jaki będzie na tępomacie i przeciw wadze. Zawsze służę pomocą przy montażu telefonicznie jak i w realu –w swoim warsztacie.
zdjęcia poglądowe przed montarzem części składowych z tulejami,oraz dołanczam wzór grawerki dla PanEuropean---- link
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Sob 12:44, 15 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 8:52, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
w odpowiedzi z działu st 1100:
Nie znam wymiarów i budowy manetek Daytona ,więc nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie , ale w najgorszym wypadku zmienią się wymiary tuleii dystansowych i to akurat jest najmniejszy problem - podasz wymiary jakie masz obecnie i będzie ok ,tyle że w rozmowie tel powiem co i jak mierzyć.............................................
żeby dobrze śledzić wątek proszę wszystkie posty na temat tepomatu zamieszczać w dziale st 1300 -obojętnie jakiej maszyny by dotyczyły, pozwolę sobie na stwożenie pierwszej listy chętnych i proszę ją na bierząco korygować.......................
1.Samad x 2 (1x st1300 1x st100 Oxford)
2.Spili x 1 (st1300 Oxford)
3.Gajowy x 2 (st1300 orginał)
4.skorpionwr x 1 (st1300 orginał)
5.r.urbanski x 1 (st1100 Daytona)
6.MRSpidi65 x 1 (st1300 ? )
7.ABA x 1 (st1300 orginał)
8.rumcajs d a x 1 (st 1100 Oxford)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Wto 9:44, 04 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Wto 9:40, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tylko u siebie dopiszę orginał
1.Samad x 2 (1x st1300 1x st100 Oxford)
2.Spili x 1 (st1300 Oxford)
3.Gajowy x 2 (st1300 orginał)
4.skorpionwr x 1 (st1300 orginał)
5.r.urbanski x 1 (st1100 Daytona)
6.MRSpidi65 x 1 (st1300 orginał )
7.ABA x 1 (st1300 orginał)
8.rumcajs d a x 1 (st 1100 Oxford)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 14:15, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
zdjęcia poglądowe przed montarzem części składowych z tulejami,oraz dołanczam wzór grawerki dla PanEuropean---- link
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieję , że link działa ..............
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Sob 12:46, 15 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 18:31, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Aktualna lista :
1.Samad x 2 (1x st1300 1x st100 Oxford)
2.Spili x 1 (st1300 Oxford)
3.Gajowy x 2 (st1300 orginał)
4.skorpionwr x 1 (st1300 orginał)
5.r.urbanski x 1 (st1100 Daytona)
6.MRSpidi65 x 1 (st1300 orginał )
7.ABA x 1 (st1300 orginał)
8.rumcajs d a x 1 (st 1100 Oxford)
9.Mącik x 1 (st 1300 Oxford)
_________________
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
sebtos
uzależniony
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Wto 20:04, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Aktualna lista :
1.Samad x 2 (1x st1300 1x st100 Oxford)
2.Spili x 1 (st1300 Oxford)
3.Gajowy x 2 (st1300 orginał)
4.skorpionwr x 1 (st1300 orginał)
5.r.urbanski x 1 (st1100 Daytona)
6.MRSpidi65 x 1 (st1300 orginał )
7.ABA x 1 (st1300 orginał)
8.rumcajs d a x 1 (st 1100 Oxford)
9.Mącik x 1 (st 1300 Oxford)
10.Sebtos x 1 (st1300 Oxford)
P.S. A będą czarne?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebtos dnia Wto 20:07, 04 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
aba
wyjadacz
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 589
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PIŁA WLKP.
|
Wysłany: Wto 23:20, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Aktualna lista :
1.Samad x 2 (1x st1300 1x st100 Oxford)
2.Spili x 1 (st1300 Oxford)
3.Gajowy x 2 (st1300 orginał)
4.skorpionwr x 1 (st1300 orginał)
5.r.urbanski x 1 (st1100 Daytona)
6.MRSpidi65 x 1 (st1300 orginał )
7.rumcajs d a x 1 (st 1100 Oxford)
8.Mącik x 1 (st 1300 Oxford)
9.Sebtos x 1 (st1300 Oxford)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pią 18:58, 07 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Pierwsze próbne egzemplarze poszły do grawerki - po całkowitej obróbce zamieszczę zdjęcia lub jeszcze wczesniej podam wzory do oceny ,aczkolwiek spodziewam sie który byłby preferowany i zapewne inny niż wybiorę - dla nas byłby najlepszym ze znakiem paneuropean lecz to ma byc w niarę uniwersalny................................
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Pią 19:00, 07 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 8:34, 11 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Z uwagi na to ,że został zakupiony materiał i jest już w produkcji proszę o wpłaty cena wraz z przesyłką lub montażem 350 zł /komplet nakonto:
na czerwono -zaznaczam osoby które wpłaciły ,a na błękitny -osoby którym został tempomat przesłany..........
1.Samad x 2 (1x st1300 1x st100 Oxford)
2.Spili x 1 (st1300 Oxford)
3.Gajowy x 2 (st1300 orginał)
4.skorpionwr x 1 (st1300 orginał)
5.r.urbanski x 1 (st1100 Daytona)
6.MRSpidi65 x 1 (st1300 orginał )
7.rumcajs d a x 1 (st 1100 Oxford)
8.Mącik x 1 (st 1300 Oxford)
9.Sebtos x 1 (st1300 Oxford)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Sob 12:59, 15 Gru 2012, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|