|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saktur
junior
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Śro 1:18, 13 Mar 2013 Temat postu: wyłączenie abs |
|
|
Czy ktoś z kolegów wie jak najprościej wyłączyc to gó...o. (ABS) Cos mi sie wydaje że ten cały dual jakby go rozpatrzec to tez żadna rewelka dla tych co dobrze ,,czują" sprzety. Od czasu do czasu pojeżdżam cbr 1000 żeby nie wyjść z wprawy i tam jak potrzeba to staje jak wryta na przednim kole, a tu zapieprza do przodu jak by nie miała chamulców. Na moje oko to na suchym ze 20% a na mokrym o wiele większa droga chamowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Śro 9:26, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego ABS najprościej to wyciągnąć bezpiecznik. Dual to ,,zintegrowanie, połączenie " hamulców ze sobą. Według mnie ST ma rewelacyjne hamulce (jak na taki ciężki motocykl) i nie ma na co narzekać może pasowało by oddać sprzęta mechanikowi?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Śro 9:27, 13 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Śro 18:37, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dual -to jedno z lepszych rozwiązań układu h-cowego! Zrób tak jak radzi Ikar. Jeżeli masz słaby hamulec w ST-to nie jest wina ABS-u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
saktur
junior
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw 0:07, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki IKAR - tylko trochę podrążę temat. Czy na tym samym bezpieczniku nie ma jeszcze czegoś wespół. Szkoda że nie ma na blacie osobnego wyłącznika dla tego układu. (takowy mam w puszce i zanim nią ruszę to odruchowo go wyłączam). Co do opini kolegów którzy sobie chwalą abs, to nie będę ich z ich przekonań zawracał. Mogę tylko im powiedziec że ładnych pare lat, byłem zawodnikiem jednego ze sportów motorowych i jak bym to COŚ miał w moim sprzęcie to by mnie tu już nie było. (miałem okazję być na pudle mistrzostw polski) Tak nawiasem to w żadnym sportowym samochodzie układ ABS-u nie jest montowany. Zdarza się natomiast że w samochodach typowych na naszych drogach z górnego segmentu można go przyciskiem w okolicy lewarka wyłaczyć. Co do duala to nie będę nic kombinował, nie jeżdżę pancią na krawędzi,- aczkolwiek po przestudiowaniu szczegółowego jego opisu działania to akurat w moim przekonaniu dła motocyklisty który ma duże doświadczenie i dobrze czuje sprzęt to ten trzeci cylinderek na przednim kole który jest sterowany z pedału nożnego wolałbym mieć steronany wespół z dwoma pierwszymi przez palce prawej ręki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw 10:41, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Saktur zgodzę się a Tobą ale tylko w przypadku takich umiejętności i praktyki jaką posiadasz. Ale osób z takimi umiejętnościami jest garstka w przeciwieństwie do całych tłumów którym wydaje się, że już wszystko potrafią.
Miałem kiedyś okazję popatrzeć na popisy Hołka. Nawet ci co wcześniej chwalili się tym co to oni nie potrafią i z kim już nie wygrali nie skorzystali z jego zaproszenia do własnego popisania się jego autem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Czw 15:41, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zawsze są dwie wersje upodobań jedni lubią wtrysk,inni gaźnik jedni ABS drudzy nie, jedni tylko ropa drudzy tylko PB zaś inni gaz.Każdy ma jakieś upodobania lub potrzeby.Osobiście myślę,że japońcy dobrze zrobili układ hamulcowy w PE (z układami).Może przez to, że nie byłem rajdowcem?, trochę bawiłem się na motokrosie--ale to już inna bajka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Czw 17:37, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Bezpiecznik A - 10A - ABS - jest tylko ob ABS jedynie co może Cię wnerwiać to świecąca kontrolka. Co do systemu to kto co woli, ale nowe systemy są bardzo skuteczne i potrafią skrócić drogę hamowania do minimum. Nie wiem jak jest w ST nie znalazłem żadnego testu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
sławek
uzależniony
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Pią 8:14, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Test skody na lodzie w TVN Turbo pokazał że droga hamowania z prędkości 60 km z ABS wydłużyła się o 100 procent i takie są fakty potwierdzone testem, fakt z ABS podczas hamowania skręcamy i omijamy przeszkodę, bez ABS też ominiemy tylko noga musi być sprawniejsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Pią 10:39, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Coś jest na rzeczy z tą siłą hamowania
Od połowy ubiegłego sezonu miałem awarię ABS i jeździłem bez ABS-u.
Zimą usterkę naprawiłem i po pierwszej przejażdżce też mam wrażenie że teraz muszę mocniej deptać .
Coś mi się zdaję że zdążyłem się przyzwyczaić do jazdy bez ABS-u , a teraz czas wrócić do starych nawyków z przed awarii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pią 12:44, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Generalnie technika jazdy z ABS - wciskamy do oporu i nie puszczamy - w tedy( hamulce i ABS )mają pełną skuteczność działania ,w przeciwnym razie jeśli naciskamy zbyt lekko lub odpuszczamy i naciskamy powtórnie -komp tak naprawdę ,,wariuje ,,i nie wie o co nam chodzi i zdecydowanie wydłuża się droga hamowania ......generalnie ABS przy nierównościach poprzecznych ,,,miękkim asfalcie ,, itp wydłuża drogę hamowania przy jednoczesnej większej skuteczności prowadzenia - więc dlatego odległość od poprzedzających pojazdów powinna być większa ,jednocześnie na powieżchni równej i suchej -skuteczność hamowania będzie większa i stabilność pojazdu lepsza...........................
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Pią 19:43, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Gdyby każdy, kupujący pojazd z systemami miał taką wiedzę o której pisze Samad !! -Dobrze że teraz może ktoś nieznający tematu,poczytać o tym i owym na forach itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Pią 21:11, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Samad-prościej i jaśniej nie można.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 21:46, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Może i się da. Całkowicie potwierdzam zdanie Samada.
Wszystkie moje gleby (oczywiście w młodzieńczych latach) były spowodowane zablokowaniem przedniego koła, a nie daj Boże w skręcie - to już pewna gleba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kruchy
uzależniony
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lewin Brzeski
|
Wysłany: Pią 22:33, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Szkoda że w SilverWing'u GL500 nie montowali ABS'u, bo wtedy nie zrobił bym szlifu przy 40/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kruchy
uzależniony
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lewin Brzeski
|
Wysłany: Sob 13:43, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Motocykl z ABS i bez, na mokrej nawierzchni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że sucha nawierzchnia, nie zawsze jest sucha. W moim przypadku, sucha z pozoru nawierzchnia okazała się mokra z oleju. Niewielka plama oleju i hamowanie skończyło się szlifem. Na naszych polskich drogach, często widuję jak nie olej, to jakiś rolnik naniesie z pół tony ziemi na asfalt. Moim zdaniem, trafiając na plamę oleju przy hamowaniu, ABS jest zbawieniem, niezależnie od umiejętności motocyklisty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kruchy dnia Sob 15:35, 16 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Robag
uzależniony
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 210
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Sob 15:07, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No i po dyskusji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 15:44, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
kruchy napisał: |
Motocykl z ABS i bez, na mokrej nawierzchni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że sucha nawierzchnia, nie zawsze jest sucha. W moim przypadku, sucha z pozoru nawierzchnia okazała się mokra z oleju. Niewielka plama oleju i hamowanie skończyło się szlifem. Na naszych polskich drogach, często widuję jak nie olej, to jakiś rolnik naniesie z pół tony ziemi na asfalt. Moim zdaniem, trafiając na plamę oleju przy hamowaniu, ABS jest zbawieniem, niezależnie od umiejętności motocyklisty. |
Trafiając na plamę oleju, nic ci nie pomoże. Bez względu na to, czy hamujesz czy nie. Czy masz ABS, czy nie. Lecisz i już. Jedynie jak jest niewielka i uda ci się ją przejechać prosto. ABS, do zadziałania, potrzebuje przyczepności opon. Na oleju, podobnie jak na lodzie, jej nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ikar
uzależniony
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kruchy
uzależniony
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lewin Brzeski
|
Wysłany: Sob 18:55, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
kruchy napisał: |
Motocykl z ABS i bez, na mokrej nawierzchni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że sucha nawierzchnia, nie zawsze jest sucha. W moim przypadku, sucha z pozoru nawierzchnia okazała się mokra z oleju. Niewielka plama oleju i hamowanie skończyło się szlifem. Na naszych polskich drogach, często widuję jak nie olej, to jakiś rolnik naniesie z pół tony ziemi na asfalt. Moim zdaniem, trafiając na plamę oleju przy hamowaniu, ABS jest zbawieniem, niezależnie od umiejętności motocyklisty. |
Trafiając na plamę oleju, nic ci nie pomoże. Bez względu na to, czy hamujesz czy nie. Czy masz ABS, czy nie. Lecisz i już. Jedynie jak jest niewielka i uda ci się ją przejechać prosto. ABS, do zadziałania, potrzebuje przyczepności opon. Na oleju, podobnie jak na lodzie, jej nie ma. |
Ta plama była niewielka. Przednie koło dostało poślizgu i szlif. Tak samo było by na piasku. Moim zdaniem gdybym jechał moto z systemem ABS, to na stówę nie leżał bym. Poza tym nie widziałeś sytuacji. Oczywiście jak plama ma 10 metrów to nic nie pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 19:35, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
kruchy napisał: |
jerzyk napisał: |
kruchy napisał: |
Motocykl z ABS i bez, na mokrej nawierzchni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że sucha nawierzchnia, nie zawsze jest sucha. W moim przypadku, sucha z pozoru nawierzchnia okazała się mokra z oleju. Niewielka plama oleju i hamowanie skończyło się szlifem. Na naszych polskich drogach, często widuję jak nie olej, to jakiś rolnik naniesie z pół tony ziemi na asfalt. Moim zdaniem, trafiając na plamę oleju przy hamowaniu, ABS jest zbawieniem, niezależnie od umiejętności motocyklisty. |
Trafiając na plamę oleju, nic ci nie pomoże. Bez względu na to, czy hamujesz czy nie. Czy masz ABS, czy nie. Lecisz i już. Jedynie jak jest niewielka i uda ci się ją przejechać prosto. ABS, do zadziałania, potrzebuje przyczepności opon. Na oleju, podobnie jak na lodzie, jej nie ma. |
Ta plama była niewielka. Przednie koło dostało poślizgu i szlif. Tak samo było by na piasku. Moim zdaniem gdybym jechał moto z systemem ABS, to na stówę nie leżał bym. Poza tym nie widziałeś sytuacji. Oczywiście jak plama ma 10 metrów to nic nie pomoże. |
To fakt. Nie widziałem tej plamy. Może wrzuć jakieś zdjęcia. Nie kwestionuję systemów, one zawsze pomogą. lecz nic nie zwalnia z myślenia. Systemy mają pomóc. Nie wyręczyć nas z sytuacji bez wyjścia. Dobrym tego przykładem, jest moja koleżanka. Zaskarżyła producenta opon, bo skoro miała zimowe i nie wyhamowała..... Policja uznała jej winę, to o co kaman Przecież miała ABS i opony zimowe.... Reasumując, na oleju, żadne systemy nie pomogą. Opona traci opór, tarcie, i koło leci tam gdzie chce. Niestety, takie prawo fizyki. Jak chcesz, to z nim dyskutuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kruchy
uzależniony
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lewin Brzeski
|
Wysłany: Sob 20:21, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
kruchy napisał: |
jerzyk napisał: |
kruchy napisał: |
Motocykl z ABS i bez, na mokrej nawierzchni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że sucha nawierzchnia, nie zawsze jest sucha. W moim przypadku, sucha z pozoru nawierzchnia okazała się mokra z oleju. Niewielka plama oleju i hamowanie skończyło się szlifem. Na naszych polskich drogach, często widuję jak nie olej, to jakiś rolnik naniesie z pół tony ziemi na asfalt. Moim zdaniem, trafiając na plamę oleju przy hamowaniu, ABS jest zbawieniem, niezależnie od umiejętności motocyklisty. |
Trafiając na plamę oleju, nic ci nie pomoże. Bez względu na to, czy hamujesz czy nie. Czy masz ABS, czy nie. Lecisz i już. Jedynie jak jest niewielka i uda ci się ją przejechać prosto. ABS, do zadziałania, potrzebuje przyczepności opon. Na oleju, podobnie jak na lodzie, jej nie ma. |
Ta plama była niewielka. Przednie koło dostało poślizgu i szlif. Tak samo było by na piasku. Moim zdaniem gdybym jechał moto z systemem ABS, to na stówę nie leżał bym. Poza tym nie widziałeś sytuacji. Oczywiście jak plama ma 10 metrów to nic nie pomoże. |
To fakt. Nie widziałem tej plamy. Może wrzuć jakieś zdjęcia. Nie kwestionuję systemów, one zawsze pomogą. lecz nic nie zwalnia z myślenia. Systemy mają pomóc. Nie wyręczyć nas z sytuacji bez wyjścia. Dobrym tego przykładem, jest moja koleżanka. Zaskarżyła producenta opon, bo skoro miała zimowe i nie wyhamowała..... Policja uznała jej winę, to o co kaman Przecież miała ABS i opony zimowe.... Reasumując, na oleju, żadne systemy nie pomogą. Opona traci opór, tarcie, i koło leci tam gdzie chce. Niestety, takie prawo fizyki. Jak chcesz, to z nim dyskutuj |
ABS- do zadziałania potrzebuje przyczepności Raczej jej utrata, wzbudza działanie tego systemu, nie pozwala by koło stało w miejscu gdy pojazd jest w ruchu
Z fizyki miałem 5 tak że nie będę się z nią kłócił. Zdjęć nie posiadam. Byłem za bardzo rozdygotany i po obdzierany by myśleć o robieniu zdjęć.
Poza wszystkim, Honda GL 500 w porównaniu manewrowania do ST 1300 wypada żałośnie wręcz GL 500 zachowuje się jak Tytanik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
sebtos
uzależniony
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Sob 20:41, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Krychu. Podzielam Twoje zdanie. ABS został stworzony to tego aby zadziałać w momencie kiedy koło traci przyczepność. Po co taki system kiedy koło ma czucie asfaltu????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 20:41, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
kruchy napisał: |
jerzyk napisał: |
kruchy napisał: |
jerzyk napisał: |
kruchy napisał: |
Motocykl z ABS i bez, na mokrej nawierzchni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że sucha nawierzchnia, nie zawsze jest sucha. W moim przypadku, sucha z pozoru nawierzchnia okazała się mokra z oleju. Niewielka plama oleju i hamowanie skończyło się szlifem. Na naszych polskich drogach, często widuję jak nie olej, to jakiś rolnik naniesie z pół tony ziemi na asfalt. Moim zdaniem, trafiając na plamę oleju przy hamowaniu, ABS jest zbawieniem, niezależnie od umiejętności motocyklisty. |
Trafiając na plamę oleju, nic ci nie pomoże. Bez względu na to, czy hamujesz czy nie. Czy masz ABS, czy nie. Lecisz i już. Jedynie jak jest niewielka i uda ci się ją przejechać prosto. ABS, do zadziałania, potrzebuje przyczepności opon. Na oleju, podobnie jak na lodzie, jej nie ma. |
Ta plama była niewielka. Przednie koło dostało poślizgu i szlif. Tak samo było by na piasku. Moim zdaniem gdybym jechał moto z systemem ABS, to na stówę nie leżał bym. Poza tym nie widziałeś sytuacji. Oczywiście jak plama ma 10 metrów to nic nie pomoże. |
To fakt. Nie widziałem tej plamy. Może wrzuć jakieś zdjęcia. Nie kwestionuję systemów, one zawsze pomogą. lecz nic nie zwalnia z myślenia. Systemy mają pomóc. Nie wyręczyć nas z sytuacji bez wyjścia. Dobrym tego przykładem, jest moja koleżanka. Zaskarżyła producenta opon, bo skoro miała zimowe i nie wyhamowała..... Policja uznała jej winę, to o co kaman Przecież miała ABS i opony zimowe.... Reasumując, na oleju, żadne systemy nie pomogą. Opona traci opór, tarcie, i koło leci tam gdzie chce. Niestety, takie prawo fizyki. Jak chcesz, to z nim dyskutuj |
ABS- do zadziałania potrzebuje przyczepności Raczej jej utrata, wzbudza działanie tego systemu, nie pozwala by koło stało w miejscu gdy pojazd jest w ruchu
Z fizyki miałem 5 tak że nie będę się z nią kłócił. Zdjęć nie posiadam. Byłem za bardzo rozdygotany i po obdzierany by myśleć o robieniu zdjęć.
Poza wszystkim, Honda GL 500 w porównaniu manewrowania do ST 1300 wypada żałośnie wręcz GL 500 zachowuje się jak Tytanik. |
..no i..? Jestem ciekaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Sob 20:48, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Chło.....y Jak tak dalej pójdzie, to od samego czytania cytatów i ABS nie zadziała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
sebtos
uzależniony
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zelów
|
Wysłany: Sob 20:49, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No i masz rację
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 20:55, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
r.urbanski napisał: |
Chło.....y Jak tak dalej pójdzie, to od samego czytania cytatów i ABS nie zadziała |
Oj tam przecież nawet na ciążę zapobiega No fakt, kobitka musi być po 50-tce, ale robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Nie 9:04, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Tak czy inaczej chyba lepiej mieć ABS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kruchy
uzależniony
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lewin Brzeski
|
Wysłany: Nie 9:27, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No i tak jak napisał jerzykk- lepiej mieć moto z ABS. Zwiększ on komfort. Poza tym żaden system nie zwalnia kierowcy pojazdu, od logicznego myślenia by nie zabić siebie albo kogoś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 9:57, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Filmy już były. Tu można trochę poczytać;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tu jeszcze obejrzeć
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Nie 11:45, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jerzyk fajna sprawa z twoimi linkami! Przed przeczytaniem nawet nie zastanawiałem się jak działa ABS w motocyklu tzn, że są tak duże różnice w konstrukcji i działaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|