FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
brak zasilania
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Elektryka » brak zasilania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Wto 19:10, 15 Mar 2011    Temat postu: brak zasilania

Witam mam kłopot z zasilaniem , tzn. niema go wcale ,byłem na krótkiej przejażdżce podjechałem pod garaż zgasiłem ,otworzyłem garaż przy próbie uruchomienia pancia odmówiła współpracy .
Wszystko jest ciemne głuche totalne zero prądu,nie działa żadna kontrolka a rozrusznik jakby go nie było(akumulator sprawny , naładowany) w związku z tą sytuacją jakby ktoś wiedział co jej jest lub miał podobne doświadczenia będę wdzięczny za informację i pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Wto 19:34, 15 Mar 2011    Temat postu:

sprawdzaj ,,na piechotę,,-przewód masowy od aku -potem główny przekaźnik itd -gdzieś się prąd znajdzie ;)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Wto 20:48, 15 Mar 2011    Temat postu:

Na początek bezpieczniki, a później może czujnik nóżki bocznej. U mnie dał właśnie takie objawy jak padł. Pomogło spięcie na krótko z masą.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ErneST dnia Wto 22:05, 15 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
gregor
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Czw 9:16, 17 Mar 2011    Temat postu:

Wszystkich zainteresowanych tematem informuję że :
- po sprawdzeniu 15 km przewodów
- po sprawdzeniu 100 000 połączeń
- po sprawdzeniu przekazników , rozrusznika , akumulatora itd.
stwierdzono że AKUMULATOR(a taki pewny byłem Dziada) zmarł śmiercią nagłą i gwałtowną ,po wymianie tegoż
organu Pancia OŻYŁĄ i ma się dobrze.
Wszystkim dobrym ludkom którzy próbowali pomódz w reanimacji serdecznie dziękuję.
Ps. Strach ma wielkie oczy , pozdrawiam Gregor


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gregor dnia Czw 9:19, 17 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 11:27, 17 Mar 2011    Temat postu:

he he-----zobacz----http://www.st1100.fora.pl/ogolne,1/sezon-2011,1455.html

I sezon zaczęty - pierwsze kilometry zaliczone - nie obeszło się bez niespodzianek -aku żel niecałe dwa lata i kicha napięcie super - prąd rozruchu -zero ---- dobrze że był pod ręką drugi aku i zagrała pancia ruwniutko od pierwszego strzalu - nie powiem że miło było czuć wiatr we włosach - bo w moim wypadku głupio by to brzmiało -ale miło było poczuć się zów wolnym od wszystkich problemów tego świata................

dwa dni wcześniej o tym pisałem -------witam w klubie pechowców Wink

do st 1100 będę brał taki aku [link widoczny dla zalogowanych] bo w tym moto co kupiłem nie mam wcale a do st 1300 biorę ten [link widoczny dla zalogowanych] patrzę nie tylko na cenę ale i na moc rozruchową ---- z żelu nalazie się wyleczyłem Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Novator
bywalec
bywalec


Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Białystok

 Post Wysłany: Czw 13:09, 17 Mar 2011    Temat postu:

Witam! dołączę do tego postu jako pechowiec Tez miałem taki problem . Zel akku daje prónd ale za nic nie chcę odpalic Pańki . Chyba będę zmuszony kupić nowy akku porządny . I jeszcze taka uwaga . Akku 12V/12A jest za slaby do tego motorka , szkoda że większego nie można wstawić . Np. 12V/14A Na gazie

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Czw 16:26, 17 Mar 2011    Temat postu:

Przez 7 lat miałem Yuasę i nawet do niej nigdy nie zaglądnąłem, zawsze na zimę ją brałem do domu, na wiosnę wkładałem i bez ładowania odpalał. Aż 2 lata temu całą zimę była w motocyklu i zdechł. Kupiłem ten co w linku powyżej - Moto Power i widzę że już teraz nie ma rewelacji. Więc może lepiej jednak dołożyć do Yuasy, minimalnie o nią dbać, a będziemy zadowoleni przez długie lata.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
gregor
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Czw 19:06, 17 Mar 2011    Temat postu:

Ja do swojej kupiłem Varty, pożyjemy zobaczymy Cool Cool
za jakiś czas możemy wymienić się uwagami i akumulatorami Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gregor dnia Czw 19:08, 17 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
szkielek1
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Pią 14:54, 12 Lip 2013    Temat postu:

witam, odnowie temat, ale mam inny problem, zdarzylo mi sie juz tak 4 razy. motor dopiero kupilem wiec krece sie tylko w kolo komina. akumulator sprawny, pali na dotyk, ale zdarzylo mi sie ze zgasł przy konkretnym odkreceniu na 1 czy drugim biegu, nie reagowal rozrusznik po nacisnieciu przycisku odpalania, kontrolki swiecily. ale gdy wylaczylem i ponownie wlaczylem zaplon bylo juz ok. i ostatnio mi tak zrobil na nierownej drodze przy 140km/h , podskoczyl delikatnie i zgasł, wyłączyłem i włączyłem zapłon w czasie jazdy i zapalił normalnie. mysle ze cos gdzies nie łączy, ściągłem plastiki i wszystko wygląda ok. zdurniałem. ale przy ostatnim zgaszeniu zauważyłem że zresetował sie zegarek. gdzie więc mogę szukać tego problemu?
jak spokojnie jezdze to jest ok. dwa dni temu do wrocławia leciałem tam i spowrotem to kręciłem spokojnie do 200km/h i nic sie nie dzieje. tylko nierówności.
Może czujnik wypadkowy szwankuje. nie wiem.

Pomożecie???


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pią 19:19, 12 Lip 2013    Temat postu:

Posprawdzaj wszystkie "masy", bo one najwięcej zamieszania robią.
Przy okazji - stopka boczna, włącznik przy sprzęgle i te inne duperele, które są powiązane z zapłonem.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PanLapa
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: PRZEWORSK

 Post Wysłany: Sob 7:14, 13 Lip 2013    Temat postu:

wygląda to tak że czujnik świruje wypadkowy Sad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 7:48, 13 Lip 2013    Temat postu:

Sprawdź dokładnie czujnik przechyłu. Być może ktoś, coś przy nim majstrował. Być może jest źle założony. Oczywiście wszystkie masy i połączenia do kontroli.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
szkielek1
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Sob 17:55, 13 Lip 2013    Temat postu:

jak dobrze pamietam to czujnik przechylu jes w prawym lusterku chyba?
ale czy on by resetowal zegarek? kable wszystkie polaczenia ladne, zero sniedzi, wyglada na oryginal. bedzie cieplej to popatrze.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Sob 21:16, 13 Lip 2013    Temat postu:

szkielek1 napisał:
jak dobrze pamietam to czujnik przechylu jes w prawym lusterku chyba?....

No nie, jest z prawej strony ale pod owiewką i trza zdemontować czachę Sad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Elektryka » brak zasilania
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group