FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Kontrolka rezerwy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Elektryka » Kontrolka rezerwy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woytekpo
junior
junior


Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 16:41, 01 Cze 2015    Temat postu: Kontrolka rezerwy

Witam.

Panowie, proszę o poradę.
Czy w ST1100 jest jakiś bezpiecznik od kontrolki rezerwy paliwa ? Ostatnio jadąc po trasie pierwszy raz zabrakło mi paliwa w Pańci. Wiedziałem że paliwa jest mało w zbiorniku ale sadziłem że doturlam się do stacji. Wcześniej zawsze świeciła mi się kontrolka rezerwy a teraz cisza, brak nawet mrugnięcia i zonk na trasie.

Pozdrawiam
Wojtek


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 18:24, 01 Cze 2015    Temat postu:

Mam nadzieję, że żarówkę sprawdziłeś bo one mają to do siebie, że się kiedyś spalą Rolling Eyes
Bezpiecznika nie ma Sad Od kontrolki przewody idą do:
Fuel pomp & reserve sensor;
Fuel indicator chacker -
a potem leci na wskaźnik paliwa. Schemat jest bardziej rozbudowany ale nie da się wszystkiego opisać.
A, i jeszcze który rocznik, z systemami czy bez bo schematy różnią się Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Pon 18:50, 01 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
woytekpo
junior
junior


Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 22:40, 01 Cze 2015    Temat postu:

Żarówka sprawdzona na samym początku. Jak włączę stacyjkę to kontrolka zapala się i po kilku sekundach gaśnie. Pańcia z 93" bez systemów. Wskaźnik poziomu działa i schodzi do samego dołu. Tylko ta cholerna rezerwa Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 23:03, 01 Cze 2015    Temat postu:

Ja bym stawiał na reserve sensor przy pompie paliwa.
Nie wiem jak to ustrojstwo działa bo nigdy do zbiornika nie zaglądałem.
Najprawdopodobniej jest sprzęgnięty z pływakiem.
Posprawdzaj złącza z boku zbiornika (z góry też).
Jak nie pomoże, to pewnie trzeba będzie zajrzeć go środka Sad


Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 10:27, 02 Cze 2015    Temat postu:

sensor jest banalny , połączenie styropianu ze stykiem , po przekroczeniu pewnego poziomu styropion opada i załącza styk. Moze solidnie potrząchaj i się "naprawi" Może po zalaniu do pełna też się odblokuje. Możesz sprawdzić na pustym baku czy załącza sięobwód , bkabelki masz pod siedzeniem łatwy dostęp. Są trzy , masa + pompa + rezerwa. Mase łatwo poznasz bo styka obudowe, kolejne dwa są izolowane plastikiem jeden będzie rezerwą , jak zewrzesz go do masy zaświeci się rezerwa (powinna) , kolejny to pompa i tego lepiej nie zewrzeć do masy bo będzie spali się bezpiecznik . Dlatego najlpeije użyć żarówki 12V do "masowania" tych przewodów .

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 10:41, 02 Cze 2015    Temat postu:

aaa i na obu tych przewodoach powinno być napięcie ~12V , od tego można by w sumie zacząć.. nie zamotałem za bardzo ? :-)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
woytekpo
junior
junior


Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 12:43, 02 Cze 2015    Temat postu:

Pod siedzeniem widziałem pompę paliwa i kabelki idące do niej . Jeden od masy, pozostałe dwa jeden w białej oprawce drugi w czarnej. Z boku po lewej stronie na wysokości kolana tez idą jakieś przewody do zbiornika i nie wiem do czego one są. Dzisiaj sprawdzę tak jak radziłeś żarówką te wszystkie które idą do pompy.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 18:42, 02 Cze 2015    Temat postu:

ten z boku to od wskażnika poziomu paliwa ... nic nie ma wspólnego z kontrolką rezerwy. Patrząc po zdjęciach , ten bliżej masy jest od konrolki rezerwy

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
woytekpo
junior
junior


Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 20:02, 02 Cze 2015    Temat postu:

Czujnik sprawdzony na krótko. Kontrolka się świeci. Wyjęta pompa paliwa i zdemontowany sensor rezerwy. Teraz pozostaje szukanie sprawnego. Może ma ktoś jakiś pomysł z czego można przypasować ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 20:11, 02 Cze 2015    Temat postu:

ja mam jak bedziesz na zlocie moge go zabrac ze sobą

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 20:15, 02 Cze 2015    Temat postu:

w sumie jak widać daleko do siebie nie mamy :-)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
woytekpo
junior
junior


Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 20:24, 02 Cze 2015    Temat postu:

Na zlocie niestety nie będę Sad . Ale chętnie podjadę w jakieś miejsce i odkupię go od Ciebie. W końcu Warszawa duża nie jest Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
woytekpo
junior
junior


Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pią 22:24, 12 Cze 2015    Temat postu:

No i rezerwa naprawiona . Dzięki MiloszK za sensor rezerwy. Świeci aż oczy bolą Very Happy . Teraz tylko lać do pełna i w trasę .

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Sob 8:26, 13 Cze 2015    Temat postu:

Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 14:12, 13 Cze 2015    Temat postu:

Może masz jeszcze jeden sensor? Coś lawinowo padają Very Happy Rozebrać i naprawić, to raczej tego się nie da, więc gdyby ktoś miał, to odkupię

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Sob 20:25, 13 Cze 2015    Temat postu:

juz nie mam

ale patrzac po allegro to :

Yamaha YZF 600
YAMAHA R6 RJ01
yamaha Yzf r1
cbr 600 f4

to jest generalnie wrzystko to samo... podlutowac kabelek, trytka lub jakas opaska metalowa do oryginalnej blaszki i juz,,,


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 20:51, 13 Cze 2015    Temat postu:

Dzięki ale już prawie mam Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Elektryka » Kontrolka rezerwy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group