|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 21:31, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
konrad1f napisał: |
Voniu jednak nie ma nawet obudowy
może ktoś/coś? |
Pisz na PW do Grzesia - PanLapa.
On już sporo altków reanimował, może pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 21:59, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
r.urbanski napisał: |
konrad1f napisał: |
Voniu jednak nie ma nawet obudowy
może ktoś/coś? |
Pisz na PW do Grzesia - PanLapa.
On już sporo altków reanimował, może pomoże |
Do Grześka, to raczej dzwoń. On rzadko, na forum teraz zagląda. Jak nie masz tel. to pisz do mnie, podam ci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dominik
bywalec
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: Śro 22:59, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Spoko. Nr to podawał w jednym z tematów. Mam nadzieję że nie zmieniał.
A że jest z moich okolic to mam nadzieję że coś podziałamy z tematem.
Jutro podzwonimy i pogadamy ;-)
Edit: Dodaje obiecany filmik.Dzisiaj miałem pomocne dłonie
Nie wiem czy robię to prawidłowo, że dokonuje pomiaru na odpiętej wtyczce.
https://youtu.be/1INNd6teVDs
Trochę poczytałem i wg tych pomiarów to po wyprostowaniu na najsłabszej fazie będę miał ok 14,6VDC. Więc rewelacja. Za podpowiedzią kol. panLapa spróbujemy podmienić regulator.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dominik dnia Czw 20:25, 29 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Pią 21:43, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
r.urbanski napisał: |
konrad1f napisał: |
Voniu jednak nie ma nawet obudowy
może ktoś/coś? |
Pisz na PW do Grzesia - PanLapa.
On już sporo altków reanimował, może pomoże |
własnie już pisałem i na priv i na maila i cisza niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dominik
bywalec
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: Pon 14:11, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Podmieniłem regulator.
I niestety bez zmian.
Zarówno mój jak i kolegi u niego na wolnych pokazuje ponad 14v. A u mnie lipa ledwo 12v
Pomierzyłem napięcie międzyfazowe u niego na podpiętej wtyczce (bo nie chciałem mu wygrzebywać i rozłączać) i wyszło wszędzie równe ok 11-11-11VAC a u mnie tak samo mierząc 4-4-3VAC.
Szkoda, że PanLapa nie wypowie się w tej kwestii. A
dodzwonić się do niego, to też ciężko.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dominik dnia Pon 14:12, 02 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Niuton
junior
Dołączył: 11 Lip 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rożniątów
|
Wysłany: Czw 11:22, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
poszukuję alternatora do mojej ST 1100 z `98
mechanik mówił mi, że konkretnie komutator jest do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
marcys
junior
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Czw 20:09, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
komutator?? tam chyba nie ma komutatora tylko zwykle pierscienie slizgowe - a skoro tak to istnieje bardzo duze prawdopodobienstwo zakupu takich pierscieni i ich wymiany - pewnie podejda pierscienie z jakiegos auta. to jest normalna czesc zamienna kosztujaca ~10-20zl :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
pepegi
NOWY
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tczew
|
Wysłany: Pon 21:22, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Niuton napisał: |
poszukuję alternatora do mojej ST 1100 z `98
mechanik mówił mi, że konkretnie komutator jest do wymiany. |
Ostatnio naprawiałem alternator w swoim moto. Na pozór jest to skomplikowane, a w rzeczywistości poradzisz sobie sam. W alternatorze 28 amperowym nie ma szczotek. Jest obwód wzbudzenia i klasyczny obwód trójfazowy. W końcówkach uzwojenia trójfazowego, po wielu latach eksploatacji, mogą się wykruszyć połączenia lutowane. Wystarczy rozebrać alternator, polutować i złożyć ... Służę pomocą, mam zdjęcia z naprawy mojego altka. PEPEGI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dominik
bywalec
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: Nie 20:22, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No niestety. U mnie nie było tak prosto.
Gdzieś w uzwojeniu jest przebicie do masy.
Altek w przyszłym tygodniu wróci od mechaniora. I tym sposobem jestem uziemiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Niuton
junior
Dołączył: 11 Lip 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rożniątów
|
Wysłany: Wto 22:44, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
pepegi napisał: |
Niuton napisał: |
poszukuję alternatora do mojej ST 1100 z `98
mechanik mówił mi, że konkretnie komutator jest do wymiany. |
Ostatnio naprawiałem alternator w swoim moto. Na pozór jest to skomplikowane, a w rzeczywistości poradzisz sobie sam. W alternatorze 28 amperowym nie ma szczotek. Jest obwód wzbudzenia i klasyczny obwód trójfazowy. W końcówkach uzwojenia trójfazowego, po wielu latach eksploatacji, mogą się wykruszyć połączenia lutowane. Wystarczy rozebrać alternator, polutować i złożyć ... Służę pomocą, mam zdjęcia z naprawy mojego altka. PEPEGI. |
Dzięki, ale ja mam ze szczotkami, to chyba nowszego typu jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|