|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirekm71
wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Wto 3:32, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
voniu napisał: |
Witajcie.
Niestety alternator wraca od przewinięcia nieprzewinięty, gdyż w zakładzie powiedzieli, że nie można rozebrać uzwojenia do przewinięcia bez uszkodzenia cewki, które to elementy zostały fabrycznie złożone bez możliwości ich rozbiórki bez szkód.
Mojego modeli SC23 nie można nigdzie dostać, także naszła mnie taka myśl - czy ktoś słyszał o zamianie 25 amperowego alternatora (SC23) na 40 amperowy(SC21)?
Na zdjęciu: [link widoczny dla zalogowanych] widać, ze napęd jest taki sam, tylko mój jest dokręcany do silnika 5-ma śrubami, a ten nowszy model 3-ma ( ale na oko otwory by pasowały, tylko 2 dziury musiałbym zaślepić - chyba, ze źle widzę). Oraz prostownik i diody są w samej "dupce" alternatora, czyli trza by przerobić trochę wiązkę. Ten nowszy model mogę dostać, bo znalazłem taki z CBR1000F, która miała wspólne z Pancią osprzęty.
Możecie coś podpowiedzieć w tej szalonej mojej koncepcji? Jest to realne?
Kuźwa, jestem w rozpaczy, bo moto stoi rozkręcone i nie mam czym się dostać do Jastrzębiej. Chyba, że wkręcę z powrotem ten niedoładowywujący alternator, a na drogę wezmę ładowarkę, by się podłączać na stacjach benzynowych pod gniazdko, jak już braknie prądu na rozruch.
Pozdrawiam wszystkich. |
Pancie po 96 roku mialy mocniejsze alternatory. Jestes w temacie to sprawdz w serwisowce jakie sa w nowszych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 16:43, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
voniu napisał: |
Nikt nic nie podpowie? Nierealny pomysł?
Że też mam takiego pecha - wszystkim altki śmigają, tylko ja się męczę, hłe hłe |
voniu, nie wszystkim. Mi też padł w niedzielę. Dziś dałem go do przewinięcia. Gość, twierdzi, że już jeden taki zrobił. Największy problem widzi w ponownym przylutowaniu końcówek. Jeżeli się uda, to jutro dam znać co i jak.
Jak możesz, to wrzuć jeszcze zdjęcie tyłu obudowy, tam gdzie wychodzą kable.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Wto 19:04, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nie wiem, jak usuwać posty, a zrobiły mi się dwa takie same, więc pierwszy zmieniłem na taki wpis
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voniu dnia Wto 19:17, 30 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Wto 19:13, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
mirekm71 napisał: |
Pancie po 96 roku mialy mocniejsze alternatory. Jestes w temacie to sprawdz w serwisowce jakie sa w nowszych? |
Sorki, ale nie zrozumiałem, o co Ci chodzi? Bo jeśli o ampery tych nowszych, to jak pisałem mają 40 amp. Chyba, ze o coś innego pytasz?
jerzyk, proszę - od strony kabli:
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz masz jeszcze od środka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój dzisiaj wrócił z zakładu, gdzie miał być przewinięty. Niestety nie podjęli się roboty z uwagi na niemożność wybicia uzwojenia bez uszkodzenia cewki. Na drugim zdjęciu widać, że kable rozchodzą się na uzwojenia poprzez taki szeroki plastyk, który niestety znajduje się pod cewką, która znów wbijana jest prasą, a ma tak cieniutki drucik, że za cholerę nie wiem, jak to można była spasować nie zrywając go. Fachowiec z zakładu też tego nie wie, więc mi odesłał altka w cholerę.
Także jak Tobie uda się gdzieś go naprawić, to poproszę o namiary
Ja na razie składam, tak jak jest i przez zimę będę szukał używki albo kombinował z przekładką na 40-to amperowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 19:42, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
voniu, o to mi chodziło.Myślę że Twój też jest do naprawy. Na zdjęciach widać, że już go ktoś, tam kiedyś rozbierał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Wto 22:35, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No ale jerzyk, ty masz ten sam typ alternatora? Czy ten nowszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Śro 19:18, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jerzyk, altek wysłałem do Rzemienia i mam nadzieję, że będzie teraz ładował
pochwal się, jak złożysz moto, ile volt daje teraz po przewinięciu Twój altek!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 21:04, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
voniu napisał: |
jerzyk, altek wysłałem do Rzemienia i mam nadzieję, że będzie teraz ładował
pochwal się, jak złożysz moto, ile volt daje teraz po przewinięciu Twój altek! |
Będzie dobrze. Przy okazji, wymień łożyska. SC04A84 jest nie typowe. Musisz je zamówić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Śro 21:37, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
r.urbanski napisał: |
voniu napisał: |
Nikt nic nie podpowie? Nierealny pomysł?
Że też mam takiego pecha - wszystkim altki śmigają, tylko ja się męczę, hłe hłe |
Pomysł może i realny ale widocznie nikt go nie przerabiał
Składaj stary altek i dawajcie do Jastrzębiej.
Zimą coś wykombinujesz z altkiem. Może trafi się na allegro jakiś a szkoda końca sezonu |
Altka masz już w naprawie. Jak by co, (przejście na 40A), to serwisówkę masz pod "ręką".
Tak jak rozmawialiśmy tlf.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Śro 22:16, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Przy okazji, wymień łożyska. SC04A84 jest nie typowe. Musisz je zamówić |
Łożyska są jak ta lala - kąpiel w oleju dobrze na nie działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
mirekm71
wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Śro 23:42, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
voniu napisał: |
mirekm71 napisał: |
Pancie po 96 roku mialy mocniejsze alternatory. Jestes w temacie to sprawdz w serwisowce jakie sa w nowszych? |
Sorki, ale nie zrozumiałem, o co Ci chodzi? Bo jeśli o ampery tych nowszych, to jak pisałem mają 40 amp. Chyba, ze o coś innego pytasz? |
Chodzi o to, ze watpie, zeby byly zmiany w bloku i altek 40 amp powienien pasowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PanLapa
maniak postów
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PRZEWORSK
|
Wysłany: Pią 11:39, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Blok silnika jest ten sam ja zmieniałem akurat z 40amper na 25amper.ATERNATOR 40AH jest skonstruowany identycznie jak samochodowy czyli chłodzony powietrzem,z regulatorem napięcia montowanym w nim i normalnymi szczotkami.Nowy ALTEK TO koszt ok 2100zł ten 40ah w stanach wyrwiesz za jakieś 1500 zeta ALE JEŚLI NIEMASZ SYSTEMÓW TYPU ABS ITP zbędne jest zakładanie tego raczej bardzo wadliwego alternatora powód jest taki DO DUPY jest osłonięty nagrzany altek potraktowany wodą z pod koła pęka i myślę że 60-70% Panci na forum ma takie altki jeśli pęka obudowa alternator zaczyna nabierać wibracji i pękają czesto zwoje na wirniku i po sprawie ja walczyłem z tym tematem całą zimę i poszłem na łatwiznę kupiłem altek starego typu + regulator i działa do alternatora 40ah montowana jest przekładnia z kołem kasującym luz między trybami napędu montowany na trzy śruby dwie pozosałe są konstrukcyjne pod altek starego typu przekładnię posiadam jak coś POZDRO LAPA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Pią 13:23, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Serdeczne dzięki za informacje - już bylem skłonny założyć ten 40amp, bo tylko taki znalazłem w używkach i to z CBR1000F, ale ostudziło mnie pękanie ich obudów.
Dzięki jerzykowi mam namiar na fachowca, który przewinie mi uzwojenie w moim starym, 20amp altku, także mam nadzieję, ze temat został wyczerpany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PanLapa
maniak postów
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PRZEWORSK
|
Wysłany: Pią 19:08, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a i jeszcze jedno ALTEK DO PANCI JEST TYLKO DALA PANCI nic innego nie podejdzie nawet z 1300 NIESTETY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Pią 22:41, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
no ale CBR1000F miała identyczne alternatory ( i nie tylko to ), przynajmniej wizualnie ( [link widoczny dla zalogowanych] ) - chyba, że się mylę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voniu dnia Pią 22:58, 02 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PanLapa
maniak postów
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PRZEWORSK
|
Wysłany: Nie 9:06, 04 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
tylko wizualnie nie spasuje na pewno roztaw śrub aczkolwiek środek może być taki sam jeśli ampery ma takie to może
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 20:16, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
voniu, elektrownia, mam nadzieję, (innej wiadomości nie przyjmuję) opanowana. Było trochę z tym zabawy, ale dzięki temu, wierzę, iż Twój altek, nie będzie musiał wracać do poprawy. Co za tym idzie, mam u Ciebie piwo w Jastrzębiej. Odebrałem moto, 2 godz. temu. Zrobiłem niewiele, bo ok. 50km. Chłopaki w warsztacie też tam coś nakręcili. Przy okazji, wielkie dzięki Marcin i Maciek. Stracili kupę czasu, a moja belwa była priorytetem. Ładowanie bez obciążenia 14.4, z pełnym ok. 15V. Więc myślę, że jest ok. Zakładaj swój szybko i do zobaczyska. Acha, pamiętaj o tej podkładce, przy wyjściu. Masz tam przebicie. Jak coś, to dzwoń. Pozdr. j
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Pon 20:17, 05 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Pon 22:05, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Więc tak. Altek osadzony, z ładowaniem się nic nie zmieniło Przy 4 tys obr bez obciążenia daje 14,2V, po włączeniu świateł spada na 12,5V, jak do tego dojdzie wentylator, spada poniżej 12V. Serwisówka podaje, że prawidłowe ładowanie w Panci jest od 12,5 do 14,5V przy 4 tys obr. Dziwne to dla mnie, bo niby tak mam, ale dlaczego nie podali wartości na wolnych obrotach? ( hubik w swojej ma na wolnych obrotach 12,4V a na 4 tys obr dobija do 15V - oczywiście na światłach, bo ma amerykana i nie idzie ich wyłączyć)
No do jazdy niby mi prądu starczy, ale za którymś rozruchem znów mi go braknie by okręcić rozrusznik. Masakra.
No nic, będę na razie tak jeździł, a przez zimę może uda się kupić używany alternator.
Ech...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Czw 18:01, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No i sprawa się wyklarowała - dzisiaj hubik dostał pracę w Anglii i sprzedaje swoją Pancię, bo w Anglii znajdzie sobie coś młodszego. Więc przekładam altek od niego. I nawet dostaję w użytkowanie jego tankbag.
A propos - nie chce ktoś kupić czarną, amerykańską Pancię z "tempomatem", torbami do bocznych kufrów, ale bez topcase i z gorszym ładowaniem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voniu dnia Czw 18:03, 22 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Czw 18:46, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
voniu napisał: |
No i sprawa się wyklarowała - dzisiaj hubik dostał pracę w Anglii i sprzedaje swoją Pancię, bo w Anglii znajdzie sobie coś młodszego. Więc przekładam altek od niego. I nawet dostaję w użytkowanie jego tankbag.
A propos - nie chce ktoś kupić czarną, amerykańską Pancię z "tempomatem", torbami do bocznych kufrów, ale bez topcase i z gorszym ładowaniem? |
Tomek, a nie lepiej przesiąść się na pancię Hubika i opylić swoją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kajo
junior
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Bolesławca
|
Wysłany: Pią 15:44, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam tak czytam o problemach z ładowaniem i dzisiaj coś mnie tkneło sprawdzić u siebie mam wersje angielską i po podłączeniu miernika elektronicznego ładowanie na wolnych obrotach pokazało 14,50 V a po włączeniu świateł spadło tylko do 14,43 V-14,46 V i wszystko na wolnych obrotach po dodaniu gazu nie zmieniało sie za wiele bo 0,08 V tak więc nie wiem czy coś było przerobione ale myśle że jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 17:44, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
voniu napisał: |
Więc tak. Altek osadzony, z ładowaniem się nic nie zmieniło Przy 4 tys obr bez obciążenia daje 14,2V, po włączeniu świateł spada na 12,5V, jak do tego dojdzie wentylator, spada poniżej 12V. Serwisówka podaje, że prawidłowe ładowanie w Panci jest od 12,5 do 14,5V przy 4 tys obr. Dziwne to dla mnie, bo niby tak mam, ale dlaczego nie podali wartości na wolnych obrotach? ( hubik w swojej ma na wolnych obrotach 12,4V a na 4 tys obr dobija do 15V - oczywiście na światłach, bo ma amerykana i nie idzie ich wyłączyć)
No do jazdy niby mi prądu starczy, ale za którymś rozruchem znów mi go braknie by okręcić rozrusznik. Masakra.
No nic, będę na razie tak jeździł, a przez zimę może uda się kupić używany alternator.
Ech... |
voniu, Twój altek, wyszedł z przewinięcia, na`100% sprawny. Jak odbierałem po poprawce, swój, gość od przewijania, poprosił mnie o przywiezienie wirnika, celem sprawdzenia obydwu. Tak Twój, jak i mój działały poprawnie. Nic nie ocierało, żadnych przebić. Jedynie co w Twoim, to bardzo zniszczona strona zewnętrzna. Obudowa i kable, wychodzące z altka do regulatora. Miały przebicie do tej płytki je przytrzymujące. Gość uczulał mnie (i Ciebie też), żeby założyć tam specjalną izolację( którą zresztą ci dał)przy montażu altka. Więc są dwa wyjścia; albo zapomniałeś o niej, albo w czasie montażu został uszkodzony, przez mechanika? altek. Co jest, choć mało prawdopodobne. Jeżeli to kwestia izolacji, to myślę że wystarczy ją tam włożyć i wszystko będzie git. pozdrawiam,j
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 18:24, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
kajo napisał: |
Witam tak czytam o problemach z ładowaniem i dzisiaj coś mnie tkneło sprawdzić u siebie mam wersje angielską i po podłączeniu miernika elektronicznego ładowanie na wolnych obrotach pokazało 14,50 V a po włączeniu świateł spadło tylko do 14,43 V-14,46 V i wszystko na wolnych obrotach po dodaniu gazu nie zmieniało sie za wiele bo 0,08 V tak więc nie wiem czy coś było przerobione ale myśle że jest ok. |
Syndrom altka dopadł chyba i mnie i z ciekawości poszedłem pomierzyć w mojej Panci.
Jest identycznie j.w.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Pią 18:26, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
r.urbanski napisał: |
Tomek, a nie lepiej przesiąść się na pancię Hubika i opylić swoją |
moja jest lepsza, ładniej pracuje silnik ( no może dlatego, że hubik nie regulował luzów zaworowych) i w ogóle ŁADNIEJSZA ( pomimo gorszego wyposażenia i ładowania )
jerzyk - tę folię, która miała przyjść na łączenie ze stojanem, nie założyliśmy z premedytacją, gdyż altek wkładany był w połówkach - w całości za Chiny Ludowe nie chciał przejść przez te dwie poprzeczki ramy nad osią wahacza. i nie było możliwości w taki sposób umieścić na łączeniu tego dodatkowego paska folii.
co innego na stole, można byłoby się pobawić i tak skręcić, by ładnie pasek wszedł pomiędzy połówki i wyizolował dodatkowo uzwojenie od obudowy.
pozostałe folie, założone przez speca, czyli na dnie, pod uzwojeniem cewki oraz pod kablami przechodzącymi przez obudowę, oczywiście zostały
ja nie mam żadnych pretensji do fachowca, naprawdę ładnie to zrobił, nawet poprawił fabrykę z tą izolacją, ale w moim przypadku nie można było włożyć tę 2 folię na łączeniu
wiem, że jest trzeci sposób montażu altka ( 1. wysunąć silnik, 2. wywalić bak i wahacz z kardanem - co u mnie zastosowaliśmy), i ten 3. odkręcenie kolektorów wydechu i miski olejowej, ale baliśmy się pourywać szpilki mocujące kolektory do głowicy - strasznie starą mam Pancię i mocno skorodowane te elementy ( w końcu to Anglik )
a powiedz mi jeszcze, jakie masz teraz wartości ładowania na 1tys i 4 tys obr, bez świateł i bez? czy też masz tak nisko na wolnych obrotach i światłach? albo czy pamiętasz, jakie były wartości na moim altku podczas sprawdzania? już wszystko teraz kombinuję, nawet omijaliśmy fabryczną wiązkę, ale nic się nie zmieniło z ładowaniem, nadal na światłach przy 4tys obr mam 13,2V, a na wolnych obrotach 12,2V - prawidłowe 14,5V podaje tylko bez świateł, ale też na 4 tys obr., jak tylko włączę światła, ładowanie spada
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voniu dnia Pią 18:34, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 19:12, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
voniu, altka trzeba składać w dwóch częściach. Tak jak napisałeś. Bak, wał, i wydechy, ale bez kolektorów ściągasz. Składasz połówkowo. Folia się mieści. Uwierz mi. Ładowanie, mam w okolicach 14,5-14,7. Bez względu na obciążenie i obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Pon 23:28, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Taaak.
Ledwo dziś do domu wróciłem. Bez świateł oczywiście, a i tak brakowało iskry.
Niestety altek umarł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Pią 22:49, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Czy to jest taki sam altek, jak w Panci? [link widoczny dla zalogowanych]
Bo oznaczenie ma LD125-52 SC24 ( do CBR 1000F Dual), natomiast od Panci były oznaczane LD125-53 SC26.
Wizualnie to samo. Niby. Czy jednak jest jakaś różnica?( chodzi mi "dupkę" z uzwojeniami)
Jeśli jednak ten się nada, to proszę mi go nie podkupywać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez voniu dnia Pią 23:01, 23 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
voniu
wyjadacz
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp
|
Wysłany: Sob 21:57, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No już dobrze, już nie musicie tak masowo mi podpowiadać
Altek od CBR-ki zakupiłem i zobaczę, czy będzie pasował.
Oczywiście potwierdzę Wasze podpowiedzi w temacie i dam znać, jak to jest z podmiankami części od CBR-ki Dual do Panci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 22:48, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Pasował raczej nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 0:53, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Pasował raczej nie będzie |
Nie stresuj Vonia
Ale też mam wątpliwości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|