|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prem68
junior
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznan Polska
|
Wysłany: Wto 14:28, 06 Mar 2018 Temat postu: Masa lokacja |
|
|
Witam serdecznie mam pytanko gdzie dokładnie znajduje się masa główna mam problemy z wolnymi obrotami i chciałbym sprawdzić wyczytałem , że gdzieś pod czachą cokolwiek to jest sorka ale wypadłem z obiegu z tym slangiem i po 20stu latach wracam do jazdy :-) pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 19:25, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Kolego czacha to czacha coś co znajduje się na czele czyli na przodzie moto masę masz po prawej stronie ( siedząc na moto) za przednią lampą - żółta kostka... tyko co to ma mieć wspólnego z wolnymi obrotami, może lepiej dokładniej opisz jak objawia się problem, może łatwiej będzie ustalić przyczynę tej sytuacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
prem68
junior
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznan Polska
|
Wysłany: Wto 22:19, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
no czacha to przd i wszystko jasne hahah dzieki , problem z wolnymi obrotami po krotce ktos wczesniej opisal ze falujace obroty to problem z masa mam wlasnie taki problem juz na cieplym silniku obroty faluja ponizej 1000 i spadaja a po wlaczeniu swiatel spadaja do minimum i az do zgasniecia silnika, probowalem kilka razy regulacji tej szajbki kolo wlewu paliwa ale wydaje mi sie ze sprezynuje , troche martwi mnie ten pobor mocy po wlaczeniu swiatel oczywiscie wszystko sie dzieje na biegu jalowym na postoju wymienilem wszystkie plyny swieczki i filtry w poprzednim sezonie nie mialem zadnych problemow ....jakies sugestie dzieki i pozdrawiam
Kolego na tym forum piszemy bez błędów. Jeżeli Masz z tym problem to należy zaznaczyć co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 23:06, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Wujek, dobra rada, radzi oddać moto do mechanika. Skoro tej "szajbki" nie ogarniasz, to, to tym bardziej nie masz wiedzy o czym piszesz. To tak, bez urazy. Potraktuj to jako dobrą radę, cobyś miał szansę pośmigać a nie szukać masy przez cały sezon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 10:49, 07 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Kolego - to jeszcze powiedz czy chodzi Ci o st 1300 czy st 1100 - mój post dotyczył st 1300, jeśli chodzi o masę - obie czachę mają w tym samym miejscu -- st 1100 regulujemy ,,szajbkę,, przy wlewie na gorącym silniku co może być przyczyną takiej sytuacji - sam chyba sobie odpowiedziałęś -- wszystko było w porządku w poprzednim sezonie i wymieniłeś to i tamto i jest źle, więc najpierw sprawdź to co rabiłeś, potem gaźniki itd. jak nie dasz rady to niestety kolega "jerzyk" będzie miał rację
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Boni
amator postów
Dołączył: 08 Gru 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złocieniec
|
Wysłany: Śro 12:35, 07 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o sugestie może regulator napięcia padł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
prem68
junior
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznan Polska
|
Wysłany: Śro 13:16, 07 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ok sprawa dotyczy st1100 dzieki sprawdze prad , podlaczenie masy rowniez ciekawe ze na przegladzie mechanik powiedzial ze maszyna jest ok i ladnie chodzi jak na ten wiek :-) 1991rok hmm no ok troche wolnego i biore sie za robote :-) pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
krzysiekecki
NOWY
Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:00, 11 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Przyłącze się z miłą chęcią do tematu. Z prawej strony przy główce znajduje się żółta spinka która śniedzieje i powoduje zły przekaż masy i może opisana przypadłość być wynikiem takiego zachowania na wolnych obrotach i to miałem w st1300. Pod zbiornikiem rezerwy ukryta jest kolejną podobna wiązka mas a jedną z nich steruje przekaźnik wentylatorów chłodzenia i dzieje się podobnie jak opisuje swój problem kolega. Zatem drodzy koledzy jeżeli potraficie służyć rada to pomagajcie używając fachowych określeń lokalizacji bo chyba najważniejsze w temacie to "czacha" jak i 1100 tak i 1300 to nie skomplikowane motocykle i serwis w podobnych przypadkach to strata pieniedzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|