|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papeace
NOWY
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Nie 19:01, 02 Sie 2015 Temat postu: Problem z kierunkowskazami przy hamowaniu |
|
|
Cześć.
Niedawno nabyłem St 1100 i zauważyłem następujący problem.
Przy włączonym kierunkowskazie (prawym lub lewym) i wciśnięciu hamulca zapalają się obie kontroli i migają światła kierunkowskazów (jak światła awaryjne)
Po puszczeniu hamulca kierunkowskazy działają normalnie.
Macie jakieś pomysły?
Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 19:59, 02 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Trochę mało danych, czy tak było od początku, czy pojawiło się później.
Dalej, czy PE ma włącznik świateł awaryjnych bo oryginalnie nie były montowane.
Dalej, wersja cywilna czy służbowa (np. policyjna) - wtedy mógł ktoś nieudolnie zrobić przeróbkę instalacji - itd. itd.
Napisz coś więcej to pomyślimy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 6:38, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Masz tak tez na postoju czy tylko jak mocniej hamujesz i moto nurkuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Pon 9:41, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Myślę że jest to najzwyklejsze zwarcie tzw. choinka .
Sprawdź kostki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
papeace
NOWY
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pon 19:34, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
ST-ka kupiłem z taką awarią, tzn zauważyłem ten problem podczas drugiej przejażdżki.
Nie mam włącznika świateł awaryjnych, nic nie było kombinowane, oryginał, żadnych przeróbek.
Moto to wersja zwykła, nie ze służb mundurowych.
Problem istnieje na postoju jak i w trakcie jazdy.
Myślicie, że wizyta u elektryka wystarczy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez papeace dnia Pon 19:34, 03 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 19:40, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
U w miarę ogarnietego elektryka w zupełności. Pewnie sam też, mając elementarną wiedzę, poradził byś sobie sam
P.S.
moto, pewnie kupione od handlarza, jako czyste, nie bite, z przebiegiem 70kkm?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Pon 19:43, 03 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 20:44, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
papeace napisał: |
ST-ka kupiłem z taką awarią, tzn zauważyłem ten problem podczas drugiej przejażdżki.
Nie mam włącznika świateł awaryjnych, nic nie było kombinowane, oryginał, żadnych przeróbek.
Moto to wersja zwykła, nie ze służb mundurowych.
Problem istnieje na postoju jak i w trakcie jazdy.
Myślicie, że wizyta u elektryka wystarczy? |
Może tak jak Jerzyk pisze ale kasę zostawisz Prawdopodobnie jest to, co Mirek, Spidi65 pisze.
Zdejmij kanapę i posprawdzaj wszystko od tylnej lampy (złącza, masy, czy nie ma przetarć przewodów itd.)
Trzeba szukać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Pon 21:57, 03 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
papeace
NOWY
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Wto 18:21, 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Motocykl kupiony od znajomego, który sprowadził go z Holandii.
1999 r. ABS, TCS, komplet kufrów.
Zapłaciłem 6000 zł + koszty rej.
Przebieg 156000 km.
Pozdrawiam i zaczynam ogarniać temat elektryki.
Dzięki za porady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 19:08, 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Możesz wrzucić jakieś zdjęcia? jestem ciekaw jak wyglada 1100 z 1999r za taka cenę? Możesz też wysłać na pw lub maila.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
papeace
NOWY
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 20:14, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jasne. W piątek jedziemy na wycieczkę do Czech (Piekelne Doły) więc na pewno jakieś zdjęcia porobię.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
-waldi-
stały bywalec
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Nie 20:31, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
nie masz masy w lampie tylnej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jacekronin
bywalec
Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie,Żywiec,Pietzykowice
|
Wysłany: Czw 17:18, 23 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Witam,jako że od ostatniego postu w tym temacie upłynęło masę czasu to jednak zdecydowałem się opisać mój przypadek z kierunkowskazami.Objawy następujące;
- po przekręceniu stacyjki i włączeniu kierunku cisza albo jedno mrugnięcie bez znaczenia L czy P,
- podczas jazdy to samo lub kierunki włączały się lub gasły po naciśnięciu hamulca klamką lub
nogą,
- ewentualnie po przejechaniu kilku kilometrów wszystko działało poprawnie,
Jako że mogłem poświęcić sporo czasu tej usterce i czytaniu na forum,sprawdziłem wszystkie sugerowane przez forumowych kolegów newralgiczne punkty instalacji.
Tu zacząłem od;
- przeczyszczenia przełącznika kierunków - nie pomogło,
- przeczyszczenia kostki łączącej lewe przełączniki z całą resztą instalacji - nie pomogło,
- dodatkowe masowanie tylnej lampy - nie pomogło,
- sprawdzenie i wymiana żarówek na jednakowe wartości - nie pomogło,
W tej sytuacji pozostała ostatnia szansa,wymiana przerywacza na nowy i taki właśnie zakupiłem na Allegro,kwota banalne 28 PLN z przesyłką,po wymianie wszystko wróciło do normalności.
Dodam że jest to przerywacz 3-pinowy, pasujący między innymi według sprzedającego do innych motocykli takich jak;
CA 125 Rebel 95-96
CB 450 N 85
CB 450 N 85-89
CB 600 F Hornet 98-04
CB 600 S F2 Hornet S 00-03
CB 1000 R 08-09
CB 1000 RA ABS 08-09
CB 1000 F Super Four 93-96
CB-1 400 F 89-90
CBR 600 F 87-00
CBR 900 RR Fireblade 92-03
CBR 1000 F 87-92
CBR 1000 F Dual CBS 93-00
CBR 1100 XX Super Blackbird 98-08
CBX 750 F 86
FES 250 Foresight 98-99
FX 650 Vigor 99-00
GL 1500 C Valkyrie F6C 97-03
NS 400 R 85-86
NT 650 GT Hawk/Bros 88-90
RVF 750 R 94-97
SLR 650 97-98
ST 1100 Pan European 90-01
ST 1100 A Pan European ABS 92-01
VF 750 C Magna 93-00
VF 1000 R 85-86
VF 1000 F2 Bol d’Or 85
VF 1000 F Interceptor 85
VFR 400 R 89
VFR 400 RIII 90-91
VFR 750 F 89-97
VFR 750 R 88-93
VFR 800 FI 98-01
VT 600 C Shadow 98-00
VT 1100 C Shadow 94-95
VTR 1000 SP1 00-01
VTR 1000 SP2 02-03
VTR 1000 F Fire Storm 97-04
XBR 500 85-87
XL 1000 V Varadero 99-02
Może zaoszczędzę komuś niepotrzebnej dłubaniny.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|