Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 22:10, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mam tylko jeden kluczyk i wygląda on całkiem jak zwykły kluczyk. Czy dorobienie drugiego kluczyka to nie jest tylko zwykły zabieg ślusarski??
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Mark33
stary wymiatacz
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podborze; Ostrów Maz
|
Wysłany: Nie 11:35, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Przeczytaj cały wątek to się dowiesz że niestety nie jest to tylko zabieg ślusarski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:45, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Przeczytałem i dlatego oczekuję potwierdzenia, bo kluczyk wygląda na całkiem zwykły kawałek metalu z kawałkiem plastiku, a z wątku wynika, że nie jest tak jak on wygląda.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mark33
stary wymiatacz
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podborze; Ostrów Maz
|
Wysłany: Nie 19:59, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W kluczyku zatopiona jest kosta od immobilajzera (HISS) i nowy kluczyk trzeba zaprogramować w komputerze motocykla inaczej nie odpalisz moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:13, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie czuje się na siłach sam zaprogramować kluczyk.
Kogo polecicie w rejonie Radom-Warszawa-Kraków, żeby to nie było droższe od pieniędzy oczywiście? Chciałbym mieć drugi kluczyk w zapasie.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 21:14, 03 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:46, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Byłem u fachowca od kluczy, powiedział mi cenę 200zł za dorobienie kluczyka. To normalna cena? Czy w Warszawie też tyle to kosztuje?
|
|
Powrót do góry » |
|
|
scorpion5998
NOWY
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: Śro 23:03, 14 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Witam koledzy mam pytanie gdzie mogę kupić surowy kluczyk do Hondy 1300 z transporderem dziękuje pozdr Grzegorz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wrzonio
zasłuzony
Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 6:12, 15 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
a chociażby tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
albo tu [link widoczny dla zalogowanych]
Praktycznie od każdej Hondy pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wrzonio dnia Czw 6:16, 15 Wrz 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
scorpion5998
NOWY
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: Czw 20:49, 15 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Wrzonio dzięki serdeczne pozdrawiam.Grzegorz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jozjag
uzależniony
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Goleniów
|
Wysłany: Sob 21:08, 15 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wszystkie PN 1300 mają HISS trzeba to sprawdzić czy po włączeniu zapłonu i po uruchomieniu przełącznika przy prawej manetce słychać pompę paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
aras102
zasłuzony
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Środa Wlkp.
|
Wysłany: Nie 9:06, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Witajcie
Dzięki Koledzy temat kolejny raz się przydał.
Instrukcja modzka u mnie działa idealnie.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 8:35, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Mam problem...Mój jedyny kluczyk jest nadpęknięty z obu stron, więc dorobiłem na szybko drugi. Surówka pod HISS. Jutro chciałem wyjechać na parę dni, więc oryginalny kluczyk wisi na kółku tuż obok tego nowego który wkładam do stacyjki.Wszystko pięknie napisaliście o kodowaniu kluczyków,ale chciałem się tym zająć na spokojnie po powrocie. A problemem jest fakt, że nie zawsze można zapalić silnik,świeci się HISS. Trzeba kilka razy przykładać oryginalny kluczyk koło stacyjki żeby odpalił. Czy można się tak pomęczyć parę dni bez obawy że kiedyś zastrajkuje i trzeba będzie wracać na pace?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Goguś dnia Śro 8:37, 18 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Śro 8:53, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Da się i nić nie powinno się stać.
Trzeba było kupić surówkę z miejscem na czip który byś wyłuskał ze starego kluczyka.
Jak będę mieć chwilę spokoju zadzwonię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 9:50, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki ziomuś😉Oczywiście mam drugi kluczyk z miejscem na pestkę. To można rozebrać i przełożyć? Jakiś klej żeby nie wypadło?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Goguś dnia Śro 9:51, 18 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Śro 12:55, 18 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Goguś zmieniłeś nr. telefonu czy nie odbierasz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 19:39, 23 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Waldek jak zwykle okazał się wporzo gościu. Zadzwonił, pogadaliśmy o problemie i jest ok.Taki admin to skarb!😉 Pozdrawiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 7:28, 29 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Wracając do tematu,pestkę z oryginalnego kluczyka można przełożyć, co uczyniłem. Wkleiłem na klej do dzyb samochodowych i jest oki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 17:35, 11 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Ktoś wie jak poznać, że już 4 klucze są wprogramowane i innego nie przyjmie?
Pewnie coś z mruganiem HISS ale o co chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw 7:20, 12 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Jeżeli dobrze pamiętam to HISS może zapamiętać jednocześnie 4 kluczyki. Kodując piąty kasujemy z pamięci pierwszy. To chyba tak działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 11:52, 12 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Znalazłem na forach, że ecu zapamięta do 4 kluczy, podobnie jest w każdej hondzie.
Niestety nie potrafię zakodować kluczyka a mam tylko jeden.
Wszystko jest ok na org kluczu.
Wprowadzam HISS w stan kodowania, chwilę świeci a potem mruga po 4 razy.
OK
Wyciągam org klucz i wkładam nowy dorobiony z transponderem.
Zapłon i HISS długo świeci a następnie mruga 2 razy normalne i 2 razy wolno.
Klucz się nie wgrywa.
Próbowałem parokrotnie i nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw 14:34, 12 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
W pierwszych postach tego tematu Modzek wyjaśnił krok po kroku i do tej pory parę osób skorzystało. Sprawdź jeszcze raz dokładnie z jego opisem czy nie zrobiłeś babola.
Poniżej ww post.
Otóż kodowanie nowego kluczyka w st jest dość proste. Potrzebne są metr kabelka 0,5 żółtego, metr kabelka 0,5 czarnego dwa małe krokodylki i rezystor 1 k ohm. Żółty ucinamy w połowie i łączymy go z rezystorem. Dorabiamy do każdego kabelka po jednym krokodylku. Z drugiej strony ściągamy izolację i robimy z kabla takie małe łopatki (na wzór męskich wsuwek elektryczny), całość dobrze zalać cyną (nie za mocno). Zdejmujemy siedzenie, boczek od aku (wszystko podłączone). Teraz trzeba znaleźć kostkę do której mamy się podpiąć. Jest to biała kostka od strony aku. Ona biegnie razem z tą grubą wiązką elektryczną do tyłu motocykla. Jest w okolicach taj karteczki informacyjnej na błotniku. Ona ma dwa kabelki plus żółty, biały masa. Teraz:
1. Podpinamy nasze urządzenie pod tą kostkę. Żółty z żółtym, biały z czarnym. Następnie krokodylek żółty do plusa na aku a czarny do minusa.
2. Działającym kluczykiem przekręcamy stacyjke, czerwony przycisk zapłonu na manetce ma byc w pozycji zapłon. *Lampka HISS się pali cały czas
3. Czekamy 10 sekund (można więcej poczekać), potem odpinamy krokodylka z plusa akumulatora(niczego nie wyłaczamy), odczekać min. 2 sekundy, następnie podłączyć z powrotem.
4. Lampka hiss popali się ok 2 sekundy, potem zacznie mrugać po 4 razy. Niech sobie dla pewnoci mrugnie z 8 razy. Wyciągamy działający kluczyk.
*Uwaga: działajacy klucz trzymamy z daleka od pentli HISS, oraz do nasępnego kroku nigdy nie uzywamy tego samego klucza!
5. wkładamy nowy surowy klucz, przekrecamy na ON, Lampka hiss zachowa się tak samo jak w 4 punkcie. Jak sobie pomruga te 8 razy to przekreamy stacyjke, wyciagamy kluczyk.
6. odlaczyc kabel pomocniczy, podlaczyc wszystko jak bylo oryginalnie i się cieszyćRazz
Materiały zaczerpnięte z forum CBR929RR SC44: tekst: Yannkes, któremu bardzo dziękuję oraz forum ST 1300 z uk, również pozdrawiam chłopaków.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skorpionwr dnia Czw 14:37, 12 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 16:32, 12 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Robiłem to kilka razy i nic.
Czytałem wiele razy i robię dobrze.
Doczytałem na forach innych motocykli z HISS ,że można dorobić do 4 kluczy ale nie w życiu motocykla tylko podczas każdego kodowania, co znaczy, że jeśli nawet były wgrane już 4 klucze to przy następnym kodowaniu (np jeśli jeden zgubiliśmy) a chcemy mieć 4 szt to kodując 4-ty musimy zakodować wszystkie poprzednie bo jak nie to przestaną działać (za wyjątkiem pierwszego)
Może kość w kluczyku zła albo uszkodzona ? W końcu to zamiennik za 65zł
Albo coś innego...
Hiss mówi do mnie mrugnięciami , najpierw długo się świeci potem dwa krótkie i dwa długie
Tyle, że go nie rozumiem, nie wiem co to oznacza a w sieci nic nie mogę znaleźć o komunikatach Hiss
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią 7:51, 13 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Spróbuj skontaktować się z Modzkiem. Dorabiał kluczyki wiele razy między innymi mnie trzecią sztukę też. Naprawia motocykle więc co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 17:20, 17 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Modzek chyba już nie jest na tym forum.
Ale udało mi się w końcu rozwiązać problem.
Miałem dorobiony zwykły kluczyk do zamków, bez transpondera.
Gdy próbowałem go niby zakodować kontrolki migały tak samo jak w nowym kluczu z transponderem.
Wyglądało jakby system nie widział nowego transpondera.
Napisałem do sprzedawcy, podobno zdarza się, przysłał mi nowy transponder.
Udało się zakodować.
Więc kupując kluczyk za 65zł kupujemy chiński zamiennik i mając objawy jak u mnie można się domyślać kiepskiego transpondera.
Dodam, że próba przekodowania używanego transpondera (z innej takiej samej hondy) spełzła na niczym, transponder musi być nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Bartheez
zasłuzony
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EŁK
|
Wysłany: Czw 21:26, 06 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj Dorabialem komplet kluczy do swojej Pany i dowiedziałem się że ori kluczyk, który przypłynął z USA nie posiada żadnego transpondera i tym samym po dorobieniu drugiego klucza bez kodowania odpalilem swoja Pane . 🤔 🤔🤔🤔🤔 Czy występowały wersje st1300 bez Hondowskiego HISS A???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 6:32, 07 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Amerykańskie wersje są bez hiss ( immobilizera). Wystarczy zwykły kluczyk za parę złotych.
Zapewne nie masz kontrolki hiss w liczniku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jerry1 dnia Pią 6:36, 07 Lut 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Bartheez
zasłuzony
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EŁK
|
Wysłany: Pią 8:23, 07 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Jerry-- A tego to nie wiedziałem. ! Dzięki za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią 12:24, 07 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Były również i wersje z immobilizerem. Sam taką kupiłem. Ale większość jest bez immobilizera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|