FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Kodowanie kluczyka - pomocy.
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Elektryka i elektronika » Kodowanie kluczyka - pomocy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Sob 18:33, 29 Paź 2011    Temat postu: Kodowanie kluczyka - pomocy.

Drodzy koledzy mam następujący problem - otóż kupiłem surowe kluczyki z tym transponderem, dorobiłem ząbki i teraz chciał bym to wszystko zakodować. Problem w tym, że nie wiem jak wprowadzić komp naszego moto w tryb kodowania nowego kluczyka. W CBR sprawa jest dość banalna natomiast te nasze cholerstwo zawzięcie się broni. Pod siedzeniem znajduje się taka wtyczka (ingition pulse generator) i po jej odłączeniu niby moto powinno być zablokowane a mój hiss nie reaguje na odłączenie tej wtyczki. Moje tłumaczenie może nie jest za jasne dlatego daję link jak sprawa przedstawia się w CBR
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Nie 17:24, 30 Paź 2011    Temat postu:

Kluczyk już dorobiony. Jeżeli kogoś temat interesuje to mogę wyjaśnić. Nie piszę tego teraz bo to trzeba zamieścić zdjęcia i dokładny opis a jak nie ma zainteresowania to bez sensu. Dodam cena kluczyka z transponderem 65*2=130 (5zł przesyłka), dorobienie ząbków 15*2=30. Kodowanie bez cenne. Całość 165 za dwa kluczyki. Pozdrawiam. Z tego co wiem to każdą hondę można wprowadzić w tryb programowania kluczyka. Jeżeli ktoś chce mogę zaprogramować. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Pon 13:18, 31 Paź 2011    Temat postu:

Myślę że możesz temat pociągnąć dalej. Jakiś opis,fotki Exclamation Tak jak instrukcję obsługi czy schemat el. każdy chętny będzie mógł sobie w razie potrzeby zobaczyć i spróbować swych sił w naprawie.Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Śro 7:41, 02 Lis 2011    Temat postu:

Otóż kodowanie nowego kluczyka w st jest dość proste. Potrzebne są metr kabelka 0,5 żółtego, metr kabelka 0,5 czarnego dwa małe krokodylki i rezystor 1 k ohm. Żółty ucinamy w połowie i łączymy go z rezystorem. Dorabiamy do każdego kabelka po jednym krokodylku. Z drugiej strony ściągamy izolację i robimy z kabla takie małe łopatki (na wzór męskich wsuwek elektryczny), całość dobrze zalać cyną (nie za mocno). Zdejmujemy siedzenie, boczek od aku (wszystko podłączone). Teraz trzeba znaleźć kostkę do której mamy się podpiąć. Jest to biała kostka od strony aku. Ona biegnie razem z tą grubą wiązką elektryczną do tyłu motocykla. Jest w okolicach taj karteczki informacyjnej na błotniku. Ona ma dwa kabelki plus żółty, biały masa. Teraz:

1. Podpinamy nasze urządzenie pod tą kostkę. Żółty z żółtym, biały z czarnym. Następnie krokodylek żółty do plusa na aku a czarny do minusa.

2. Działającym kluczykiem przekręcamy stacyjke, czerwony przycisk zapłonu na manetce ma byc w pozycji zapłon. *Lampka HISS się pali cały czas

3. Czekamy 10 sekund (można więcej poczekać), potem odpinamy krokodylka z plusa akumulatora(niczego nie wyłaczamy), odczekać min. 2 sekundy, następnie podłączyć z powrotem.

4. Lampka hiss popali się ok 2 sekundy, potem zacznie mrugać po 4 razy. Niech sobie dla pewnoœci mrugnie z 8 razy. Wyciągamy działający kluczyk.

*Uwaga: działajacy klucz trzymamy z daleka od pentli HISS, oraz do nasępnego kroku nigdy nie uzywamy tego samego klucza!

5. wkładamy nowy surowy klucz, przekrecamy na ON, Lampka hiss zachowa się tak samo jak w 4 punkcie. Jak sobie pomruga te 8 razy to przekreamy stacyjke, wyciagamy kluczyk.

6. odlaczyc kabel pomocniczy, podlaczyc wszystko jak bylo oryginalnie i się cieszyćRazz

Materiały zaczerpnięte z forum CBR929RR SC44: tekst: Yannkes, któremu bardzo dziękuję oraz forum ST 1300 z uk, również pozdrawiam chłopaków.


Post został pochwalony 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marshall
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Małopolska

 Post Wysłany: Czw 15:24, 24 Lis 2011    Temat postu:

modzek, czy ten opis który zamieściłeś sprawdziłeś osobiście na ST1300 ??? Kupiłem surówkę i chcę osobiście ja zakodować, ale mam lekkiego stracha. Czy wszystko poszło tak jak w opisie czy po drodze pojawiły się jakieś problemy ???

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Czw 17:01, 24 Lis 2011    Temat postu:

Na ile znam Pawła to na pewno sam przetestował.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Pią 15:55, 25 Lis 2011    Temat postu:

Tak jak mówił Waldek - on mnie dobrze zna . Przetestowałem, działa, dorobiłem nawet dwa kluczyki. Jeżeli jakieś niejasności to mój nr gg 7385991 lub tel 509661523. Preferuję gg bo żeby pomóc czasami samemu trzeba sobie przypomnieć jak się to robiło. Jeżeli masz blisko to zapraszam.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Pią 21:21, 25 Lis 2011    Temat postu:

Paweł wiedziałem, że Jesteś łebski Gość ale , że taki magik? no no.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Sob 16:12, 26 Lis 2011    Temat postu:

Tu nie ma magii . Waldku to jest honda. W każdej hondzie da się zaprogramować nowy kluczyk. Trzeba tylko wiedzieć jak wprowadzić kompa w tryb serwisowy. Poza tym jak wiesz motocykle a co za tym idzie ich serwis są moją pasją od wielu lat. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marshall
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Małopolska

 Post Wysłany: Czw 11:17, 01 Gru 2011    Temat postu:

modzek rozwiej proszę do końca moje wątpliwości:
- kostka znajduje się pod siedzeniem pomiędzy plastikowym błotnikiem a stelażem metalowym po prawej stronie - okolica naklejki na błotniku i naklejki z info o kolorze ? Ta kostka jest widoczna bez ściągania boczku i jest na grubej wiązce ?
- po rozpięciu kostki podpinamy się do "żeńskiej" jej części czyli do przewodów idących w kierunku tyłu motocykla ?
Dzięki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marshall dnia Czw 11:17, 01 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Czw 18:58, 01 Gru 2011    Temat postu:

Jak siedzisz na moto to kostka jest po prawej stronie. Jest koloru białego. Wychodzi z grubego kabla który idzie na tył do komputera. Jest widoczna bez ściągania boczku. Podpinamy się do kostki męskiej (w niej masz złączki żeńskie), męskimi płaskimi złączkami. Powiem tak żeńską kostkę zostawiasz w spokoju. Podpinasz sie do przewodów idących w tył motocykla. Tam masz komputer i to on ma być wprowadzony w stan programowania.

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marshall
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Małopolska

 Post Wysłany: Czw 20:30, 01 Gru 2011    Temat postu:

Ok, wszystko jasne Very Happy Troche to żeńskie/męskie się zagmatwało ale najważniejsze, że wpinam się w tą część wtyczki z której przewody idą na tył, a przewody "urządzenia" wpinam do dziurek. Dzięki serdeczne.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robag
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 210
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żyrardów

 Post Wysłany: Sob 15:21, 27 Paź 2012    Temat postu:

Jeszcze raz dzięki za szczegółową i jasną instrukcję . Własnoręcznie zaprogramowałem dwa kluczyki . średnio wyszło po 95pln bo Pan w dorabialni zdarł kasę ale trudno i tak taniej jak w serwisie .
Polecam sposób.
Robag


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sebtos
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Sob 18:20, 10 Lis 2012    Temat postu:

Panowie mam pytanie pokrewne. Czy w Panci, która nie ma Hiss w oryginale da się zamontować to "ustrojstwo"?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 19:41, 10 Lis 2012    Temat postu:

sebtos napisał:
Panowie mam pytanie pokrewne. Czy w Panci, która nie ma Hiss w oryginale da się zamontować to "ustrojstwo"?


Pewnie się da. Pewnie trzeba wymienić połowę elektryki itd. Pytanie tylko po co?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sebtos
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Sob 19:53, 10 Lis 2012    Temat postu:

no właśnie po co? może lepiej założyć alarm?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Sob 20:49, 10 Lis 2012    Temat postu:

Zdemontować HISS to nie jest wielki problem. Problemem jest przeprogramowanie komputera.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 21:29, 10 Lis 2012    Temat postu:

HISS , jest raczej większą zmorą dla samych użytkowników, niż złodziei. Sama Honda się nieoficjalnie do tego przyznaje. Motocykli, nie kradną tak jak samochody. Motocykle są ładowane na busy, bez odpalania. Dopiero w garażu, (dziupli) następuje wymiana kompa, paru innych rzeczy. Wg. mnie, lepiej zainwestować w dwie blokady na koła. Przód i tył. Z powiadomieniem, o różnych systemach. Idealnie było by dołożyć GPS-a. Wtedy jest jakiś procent pewności na odnalezienie sprzęta. A najlepszym zabezpieczeniem, jest gruby łańcuch, przełożony przez ramę i dopięty do tonowego bloku. W każdym innym przypadku, jak będą chcieć ukraść, to ukradną Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sebtos
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Sob 22:19, 10 Lis 2012    Temat postu:

myślę, że łańcuch i blok betonowy też nie pomoże na złodzieja profesjonalistę. mi chodziło o zabezpieczenie przed domorosłym złodziejem. i tu może masz rację z blokadą na koła tylko mależy pamiętać o jej zdjęciu przed odjazdem samemu. interesowałem się kiedyś blokadą z czujnikiem przechył i piszczkiem.
p.s. myślałem, że hiss jest jakimś niezłym zabezpieczeniem no ale jak to jest zmora dla właśćciela to cieszę się, że mam wersję bez tego systemu (wersja kanadyjska)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Nie 21:19, 11 Lis 2012    Temat postu:

Blokady markowe mają linki jako oznacznik dla zapominalskich.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Nie 21:27, 11 Lis 2012    Temat postu:

skorpionwr napisał:
Blokady markowe mają linki jako oznacznik dla zapominalskich.

Taką linkę-przypominacz można kupić osobno za parę groszy.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Nie 12:58, 22 Lis 2015    Temat postu:

Ja mam alarm , super sprawa Smile bardzo czuły wystarczy lekko trącić moto i wyje i to przeraźliwie , nawet jak jestem daleko od moto i nie mogłem słyszeć alarmu , to po włączeniu alarmu pilotem pojawia się dźwięk i wiem że alarm był aktywowany Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jozjag
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Goleniów

 Post Wysłany: Pon 10:49, 18 Sty 2016    Temat postu:

Mam zamiar zakodować nowy kluczyk do ST 1300 ponieważ jeden jest lekko pęknięty. I tu jest moje pytanie. Czy jeśli wprowadzę komputer w stan kodowania to stracę jeden z kluczyków, czy mogę zakodować nowy i będę się cieszyć 3 kluczykami.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 11:30, 18 Sty 2016    Temat postu:

Jak dorabiałem kluczyk , to gostek ze starego przerzucił immobilizer do nowego i po temacie , a na temat kodowania nie pomogę Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wrzonio
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 11:40, 18 Sty 2016    Temat postu:

Niestety stracisz jeden z kluczyków.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jozjag
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Goleniów

 Post Wysłany: Pon 11:53, 18 Sty 2016    Temat postu:

Dzięki za szybką odpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Wto 13:32, 19 Sty 2016    Temat postu:

Jeżeli Zrobisz to tak jak opisuje Modzek to Będziesz mieć 3 kluczyki. Ja tak mam. Dorabiałem u Niego.
Jeżeli dobrze pamiętam to komputer naszego motocykla jest w stanie zapamiętać chyba cztery szt. Ale żadnego więcej już wtedy się nie dorobi i to jest dożywotnia decyzja.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skorpionwr dnia Śro 10:27, 20 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robag
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 210
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żyrardów

 Post Wysłany: Wto 22:56, 19 Sty 2016    Temat postu:

Waldek niestety tylko cztery . A ja sam robiłem i tez miałem trzy .

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Śro 10:26, 20 Sty 2016    Temat postu:

No cóż skleroza. Poprawię w temacie aby inni się nie mylili.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
manius
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 333
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Wieliczka

 Post Wysłany: Sob 6:28, 20 Lut 2016    Temat postu:

Właśnie dorabiałem nowy kluczyk bo jeden z dwóch był lekko nadpęknięty.Koszt nowego z przerzuceniem immobilajzera w Krakowie 70 zeta.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Elektryka i elektronika » Kodowanie kluczyka - pomocy.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group