FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
1 do 5 na prawej klamce hamulca
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » 1 do 5 na prawej klamce hamulca
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ludwik Perney
NOWY
NOWY


Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bielsko-Biała

 Post Wysłany: Pon 21:20, 02 Kwi 2012    Temat postu: 1 do 5 na prawej klamce hamulca

Pewnie w którymś wątku już ten temat jest, jednak nie jestem wystarczająco biegły, czy tez intelektu brakło i nie znalazłem więc pytam:
jaka jest funkcja tych pokręteł i przycisków na prawej klamce? Mowa o tych numerowanych od 1 do 5.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Wto 8:49, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Służą do ustawiania "twardości" klamki hamulca... dopasowujesz sobie do siebie jak ma klamka pracować, czy twardo i krótki skok ma mieć czy miękko i długi skok...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ludwik Perney
NOWY
NOWY


Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bielsko-Biała

 Post Wysłany: Wto 9:00, 03 Kwi 2012    Temat postu:

O w mordę, nie pomyślałbym...
Dziękuję :-)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Czw 22:34, 05 Kwi 2012    Temat postu:

może się trochę przyczepię ale należy to sprostować
regulacja klamki (jeśli o tym rozmawiamy) nie ma nic wspólnego z twardością (nawet w cudzysłowie) ani ze skokiem
jest to po prostu ustawienie bazowe odległości dźwigni od rączki kierownicy (pod dłuższe/krótsze palce)
niezależnie od ustawienia nie zmienia się skok dźwigni - no chyba, że pompa ma dość i w najbliższym ustawieniu dźwignia dotyka rączki


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marious
NOWY
NOWY


Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: W-wa

 Post Wysłany: Śro 14:57, 31 Lip 2013    Temat postu: Re: 1 do 5 na prawej klamce hamulca

może dokładniej: skok dźwigni zmienia się po stronie dłoni- ale pozostaje niezmienny po stronie tłoczka...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Czw 18:41, 13 Mar 2014    Temat postu:

Mam pytanie troszkę w innej kwestii ale związane z klamką hamulca. Po zimie nie odbija klamka na tyle, że świeci się światło stop. Czy wystarczy rozebrać mocowanie klamki, przesmarowanie sworznia na którym pracuje klamka? Czy ktoś już z tym miał do czynienia?. Zaznaczę, że tak jest w każdym położeniu kółka regulacyjnego.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
lev
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmia

 Post Wysłany: Czw 18:52, 13 Mar 2014    Temat postu:

Ja po zimie miałem tak ze sprzeglem - zapowietrzylo się.
Ale może być tez ze sterczy WD40.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Czw 20:19, 13 Mar 2014    Temat postu:

peptek napisał:
Mam pytanie troszkę w innej kwestii ale związane z klamką hamulca. Po zimie nie odbija klamka na tyle, że świeci się światło stop. Czy wystarczy rozebrać mocowanie klamki, przesmarowanie sworznia na którym pracuje klamka? Czy ktoś już z tym miał do czynienia?. Zaznaczę, że tak jest w każdym położeniu kółka regulacyjnego.

Kółko tegulacyjne nic do tego nie ma. Przemyj wszystko i się okaże Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Czw 21:24, 13 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pią 14:19, 14 Mar 2014    Temat postu:

r.urbanski napisał:

Kółko tegulacyjne nic do tego nie ma. Przemyj wszystko i się okaże Rolling Eyes


Tak wiem, że nie ma znaczenia ustawienie kółka. Tak się zastanawiam na razie czy czasem linka nie blokuje się w pancerzu, tak jak miałem to przy linkach od gazu. Na razie rozkręcę co się da przy klamce i WD40 w ruch


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pią 14:38, 14 Mar 2014    Temat postu:

peptek napisał:
r.urbanski napisał:

Kółko tegulacyjne nic do tego nie ma. Przemyj wszystko i się okaże Rolling Eyes


Tak wiem, że nie ma znaczenia ustawienie kółka. Tak się zastanawiam na razie czy czasem linka nie blokuje się w pancerzu, tak jak miałem to przy linkach od gazu. Na razie rozkręcę co się da przy klamce i WD40 w ruch

Tam nie ma żadnej linki. Mogła się też, zapowietrzyć pompa i nie odbija. Mógł paść też sam włącznik, tak jak Urbaś napisał.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pią 19:06, 14 Mar 2014    Temat postu:

Już działa. Wystarczyło WD40. Dzięki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Sob 1:23, 15 Mar 2014    Temat postu:

peptek napisał:
r.urbanski napisał:

Kółko tegulacyjne nic do tego nie ma. Przemyj wszystko i się okaże Rolling Eyes


Tak wiem, że nie ma znaczenia ustawienie kółka. Tak się zastanawiam na razie czy czasem linka nie blokuje się w pancerzu, tak jak miałem to przy linkach od gazu. Na razie rozkręcę co się da przy klamce i WD40 w ruch

Wybacz, ale skąd Ci się wzięły linki na hamulcach w ST1100 Question Shocked , chyba ze starych lat np. WSK - MZ Smile
W ST1100 jest trochę linek, ale nie dotyczą one hamulców:
- gaz (2 szt);
- ssanie;
- otwarcie (demontaż) siedzenia;
- reg. świateł;
- napęd szybkościomierza (licznika kilometrów).
Chyba wszystkie, jak coś pominąłem, to Koledzy mnie uzupełnią Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
URYCHO
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzesko

 Post Wysłany: Sob 20:13, 15 Mar 2014    Temat postu:

Urbaś , u Ciebie widziałem jeszcze linkę holowniczą Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez URYCHO dnia Sob 20:13, 15 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 21:01, 15 Mar 2014    Temat postu:

To była linka na... szyje Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Sob 22:32, 15 Mar 2014    Temat postu:

URYCHO napisał:
Urbaś , u Ciebie widziałem jeszcze linkę holowniczą Very Happy

Very Happy Very Happy Very Happy Paweł, dobrze widziałeś. Od kiedy ją wożę ze sobą, to jeżdżę bezawaryjnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
bodzio204
junior
junior


Dołączył: 13 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Tryńcza

 Post Wysłany: Wto 0:31, 14 Lip 2015    Temat postu:

Wróce do tematu klamki hamulca, bo mam problem. Otóż czasami przychodzi dzień że tłoczek nie odbija, po czym przez jakiś czas chodzi normalnie. Rozbierałem pompę, jest tam wszystko OK, odpowietrzyłem, hamulec OK, a jednak czasem tłoczek nie odbija, nawet sprężyne lekko rozciągnąłem. Albo odbija, ale powoli, tak z 20s. Macie jakiś sposób na to? Jakiś smar? Może gumka przypuchła? Nowy zestaw na Alle.. 70zł

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzio204 dnia Wto 0:34, 14 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mark33
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Podborze; Ostrów Maz

 Post Wysłany: Wto 7:13, 14 Lip 2015    Temat postu:

bodzio204 napisał:
Wróce do tematu klamki hamulca, bo mam problem. Albo odbija, ale powoli, tak z 20s. Macie jakiś sposób na to? Jakiś smar? Może gumka przypuchła? Nowy zestaw na Alle.. 70zł

Sam sobie odpowiedziałeś może to może tamto Zestaw naprawczy i to najlepiej oryginalny i po kłopocie. Całość wyczyścić przesmarować i musi działać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » 1 do 5 na prawej klamce hamulca
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group