Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
edEK
junior
Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:55, 19 Lis 2012 Temat postu: dziwne zeczy czyli o co kurka chodzi |
|
|
Witam wszystkich!
niedawno nabyłem pancie i jestem zielony w kilku rzeczach ze by nie mówić ze we większości. znalazłem pewien problemik z abc/tcs. mianowicie świeci sie kontrola tcs i w sumie nic w tym tak az dziwnego gdyby nie działał ale działa (zostało sprawdzone w warunkach domowych czyli pseudo palenie gumy na śliskiej nawierzchni na włączonym koło sie nie kręci a na wyłączonym sie kreci) a za to abs nie funkcjonuje tylnie kuło blokuje przód tez. próbowałem też poprosić pancie żeby mi powiedział o co jej kurka chodzi (sygnały świetlne kontrolkami) ale chyba się na mnie obraziła i nie chce współpracować. coś mi się wydaje ze ktoś sie bawił w elektryce i sobie pomylił kabelki, ale ze jestem zielony w tych tematach wiec pytam was, macie większe doświadczenie, o co tu kurza farma chodzi co?
a tak przy okazji wiecie możne gdzie można dorwać manualna po polsku (rocznik '95 wersja abs/tcs)?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez edEK dnia Pon 21:10, 19 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 22:39, 19 Lis 2012 Temat postu: Re: dziwne zeczy czyli o co kurka chodzi |
|
|
edEK napisał: |
... ale działa (zostało sprawdzone w warunkach domowych czyli pseudo palenie gumy na śliskiej nawierzchni na włączonym koło sie nie kręci a na wyłączonym sie kreci) a za to abs nie funkcjonuje tylnie kuło blokuje przód tez. próbowałem też poprosić pancie żeby mi powiedział o co jej kurka chodzi (sygnały świetlne kontrolkami) ale chyba się na mnie obraziła i nie chce współpracować. coś mi się wydaje ze ktoś sie bawił w elektryce i sobie pomylił kabelki,...a tak przy okazji wiecie możne gdzie można dorwać manualna po polsku (rocznik '95 wersja abs/tcs)? |
Manuala po polsku nie znajdziesz
Nie do końca rozumię to "abs nie funkcjonuje". ABS działa powyżej 7 km/h i pod warunkiem, że zostanie uruchomiony (oba koła zrobią obrót).
Co do testowania ABS/TCS zerknij tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale to dotyczy bardziej ABS.
Może faktycznie tylko kabelki posprawdzać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Wto 0:13, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
edEK
junior
Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:49, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
czytałem to kilka razy ale nic to mi nie dało, pańcia to uparte bydle i nie chce ze mną współpracować nie chce pokazać co jej dolega. powiedzcie mi co mam z tym zrobić bo jak oddam do jakiegoś elektryka to mnie policzy jak za zbożne, mogę jakoś dojść do tego o co się tu kurka rozchodzi?
A jeszcze jedno mam pytanko wiem ze to nie ten dział ale jak juz pisze to napisze. Dziwne stuki w silniku po zejściu z wyższych obrotów na 2-gim biegu (tylko podczas jazdy) inne biegi działają pienie ale ale jak sie np rozpędzić na 2-ce i zwolnic manetkę to brzęczy moje początkujące kaprawe oko i przygłuche ucho mówi mi ze to może być w okolicy miski olejowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Wto 19:51, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
przycisk abs/cts wciśniety -włanczasz zapłon -czekasz aż zgasną kontrolki -puszczasz przycisk-powinno zacząć pokazywać błędy -------------jeśli nie działa ,sprawdź przycisk abs/cts --wciśniety jest w pozycji nie przewodzącej------puszczony-przewodzi ------------jeśli jest inaczej nie wprowadzisz compa w diagnozę .................................................a swoją drogą ,jak tak brzytko nazywasz pancie -to się nie dziw ,że Ciebie nie lubi ..............
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez samad dnia Wto 19:52, 20 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
edEK
junior
Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:36, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
próbowałem i nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 13:54, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
sprawdziłeś przycisk ,czy działa jak opisałem ,oczywiście bezpieczniki sprawdzałeś..........................po odłączeniu przycisku abs/cts w wiązce na jednym pinie powinno pokazać się po włączeniu zapłonu napięcie około +5v...........sprawdź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
edEK
junior
Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:44, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dobra będziem próbować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Czw 23:07, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie tak brzęczały blachy osłonowe kolektorów. Dałem podkładki,bo powiększyły się dziury srub mocujących. Zobacz może to to? {Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Kędzior dnia Czw 23:11, 22 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 2:03, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
edEK napisał: |
... A jeszcze jedno mam pytanko wiem ze to nie ten dział ale jak juz pisze to napisze. Dziwne stuki w silniku po zejściu z wyższych obrotów na 2-gim biegu (tylko podczas jazdy) inne biegi działają pienie ale ale jak sie np rozpędzić na 2-ce i zwolnic manetkę to brzęczy moje początkujące kaprawe oko i przygłuche ucho mówi mi ze to może być w okolicy miski olejowej |
Krzysiek, chyba o tym myślisz z tym rezonansem -stukami
Moim zdaniem to nie ma nic wspólnego. W moim przypadku też mam rezonans ale przy przyśpieszaniu.
Ostatnio podłożone podkładki sprężynujące na osłony kolekterów. Gów.o. jeszcze większy rezonans przy ok 3000
Trzeba podłożyć podkładki o dużej powierzchni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Pią 16:31, 23 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzykk
maniak postów
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: M-ce
|
Wysłany: Pią 15:55, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chcesz podkładać podkładki to musisz podłożyć jedną pod osłonę
a dopiero drugą pod śrubę,tak aby podkładki ścisnęły blachę.Wiadomo,że podkładki muszą być większej średnicy niż dziura.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 21:22, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Te śruby, łatwo zerwać, więc uważaj przy odkręcaniu. Ja nie zaryzykowałem i zastosowałem opaskę zaciskową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|