|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mario ST
NOWY
Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 16:28, 03 Wrz 2017 Temat postu: Nie działa dual,st z systemami |
|
|
Witam serdecznie,od niedawna mam st1100 z 2000r z 3 systemami opisanymi na błotniku. Byłem pewny że mam też dual, jednak przy hamowaniu nie działa. Może ktoś z bardziej doświadczonych kolegów podpowie jak sprawdzić czy mam ten system, czy jest uszkodzony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jamiol87
bywalec
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 17:14, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
A jak to sprawdziłeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mario ST
NOWY
Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 18:27, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Po zahamowaniu klamką tylne koło się kręci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 18:32, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mario ST napisał: |
Po zahamowaniu klamką tylne koło się kręci |
I będzie się kręcić, bo tylne koło "napędza" inna pompa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mario ST
NOWY
Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 18:42, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli, jak dobrze zrozumiałem dual działa tylko przy hamowaniu nogą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 18:49, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mario ST napisał: |
Czyli, jak dobrze zrozumiałem dual działa tylko przy hamowaniu nogą |
Niezupełnie.
Do duala jest trzecia pompa przy ladze. Uruchamia ją naciśnięcie hamulca przedniego lub tylnego w czasie jazdy.
Dual powoduje zadziałanie, z tego co pamiętam, srodkowych tłoczków.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Nie 18:50, 03 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mario ST
NOWY
Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 19:01, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
To zmienia trochę moje wyobrażenie o dualu, myślałem że wszystko działa na maxa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
KrzysiekJw
maniak postów
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Pon 17:05, 04 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Aż tak trudno przyjrzeć się temu systemowi na moto? zacisk lewy z przodu nie jest zamontowany na sztywno tylko ma możliwość pewnego ruchu, porusza dźwignią która wywiera nacisk na pompę która jest połaczona z tylnym zaciskiem.
Im mocniej przodem hamujesz tym wieksza siła na dźwigni i mocniejszy nacisk wywierany na pompę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|