FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
zaciski 3 tłoczkowe
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » zaciski 3 tłoczkowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 8:03, 15 Cze 2015    Temat postu: zaciski 3 tłoczkowe

Gdzie występowały zaciski z trzema tłoczkami, tylko w panciach z systemem cbs ? Czy te zaciski są koloru czarnego ? Mocowanie zacisków jest takie samo jak w starszych modeleach ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Arkos
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nysa

 Post Wysłany: Pon 11:46, 15 Cze 2015    Temat postu:

Miłosz ... ja mam wszystkie systemy i tak wygląda zacisk, ale to jest chyba dwu tłoczkowy.



Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 12:17, 15 Cze 2015    Temat postu:

Arkos napisał:
..., ale to jest chyba dwu tłoczkowy.


Na 1000% trzy tłoczkowy Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Arkos
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nysa

 Post Wysłany: Pon 12:24, 15 Cze 2015    Temat postu:

No to masz odpowiedz ...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 12:32, 15 Cze 2015    Temat postu:

no wlasnie na takie sobie mam zamiar wstawić zamiast 2-tłoczkowych ... zobaczymy jaki bedzie efekt...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Arkos
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nysa

 Post Wysłany: Pon 12:59, 15 Cze 2015    Temat postu:

Hmm, powiem tak, jak wracałem ze zlotu na wysokości Trzebnicy pod Wrocławiem był straszny ruch, pozwoliłem sobie co nieco ... gaz do dechy, hamowanie i tak na odcinku paru km wyprzedzałem kolumnę samochodów. Doprowadziłem do wyłączenia systemów i pozbyłem się hamulców z przodu, musiałem odpuścić i jechać grzecznie aż do obwodnicy Wrocławia . Tam zatrzymałem się, zresetowałem wszystko, hamulce się ochłodziły i wszystko wróciło do normy. Wiec jaki wniosek, wszystko można załatwić ...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 14:39, 15 Cze 2015    Temat postu: Re: zaciski 3 tłoczkowe

MiloszK napisał:
.... Mocowanie zacisków jest takie samo jak w starszych modeleach ?

Z tym mocowaniem to może być różnie Sad
Właśnie CBS spowodował, że wprowadzono zacisk trzytłoczkowy ale i zwiększono średnicę lag, i antynurek powędrował na inną lagę.
Tarcze hamulcowe też wzrosły o kilkanaście mm.
Musisz to wszystko posprawdzać, żeby nie popaść w zbędne koszty Sad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 19:51, 15 Cze 2015    Temat postu:

MiloszK napisał:
no wlasnie na takie sobie mam zamiar wstawić zamiast 2-tłoczkowych ... zobaczymy jaki bedzie efekt...


To może określ, czego po nich oczekujesz? No i najpierw, było by dobrze, żebyś poznał zasadę ich działania Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 20:33, 15 Cze 2015    Temat postu:

sprzedający miał je w śmiesznej cenie to dorzuciłem do paczki gdyby pasowały pod rozstaw srub moich to bym je chętnie podmienił , dał coś w rodzaju trójnika do klamki przedniej żeby wciskały się trzy tłoczki a nie dwa.

Liczę przez to na lepsze hamowanie i super cool wygląd


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MiloszK dnia Pon 20:34, 15 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 21:27, 15 Cze 2015    Temat postu:

Dwa tłoczki, potrafią zablokować przednie (tylne też), koło. Nawet jak dasz trójnik, to nic się nie zmieni. Pewnie pompa, wydoli i przepompuje płyn. Siła hamowania, jest zależnaod min. średnicy tarczy. Jednak jak chcesz, to próbuj. Opisz nam wyniki tego testu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Czw 6:57, 18 Cze 2015    Temat postu: Re: zaciski 3 tłoczkowe

r.urbanski napisał:
MiloszK napisał:
.... Mocowanie zacisków jest takie samo jak w starszych modeleach ?

Z tym mocowaniem to może być różnie Sad
Właśnie CBS spowodował, że wprowadzono zacisk trzytłoczkowy ale i zwiększono średnicę lag, i antynurek powędrował na inną lagę.
Tarcze hamulcowe też wzrosły o kilkanaście mm.
Musisz to wszystko posprawdzać, żeby nie popaść w zbędne koszty Sad


mocowanie wydaje się pasować idealnie, co do średnicy lag to już we wcześniejszych modelach została ona zwiększona , nawet nie wiem czy miało to coś wspólnego z systemami czy motor nie radził sobie ze swoją masą i zostały zwiększone po którymś tam roku.

nie wiem jak z tarczami ale ich wymiana i tak mnie czeka więc nie ma z tym problemu.

Teraz tylko potrzebuje firme która mi zregeneruje zaciski w przyzwoitej cenie ale solidnie. Z tego co pamiętam gumki kosztują strasznie nieprzyjemnie dużo w hondzie ? jakies dobre zamienniki istnieją ? czy nie warto?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Czw 7:18, 18 Cze 2015    Temat postu:

w larsonie tragedii nie ma...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Pią 0:00, 19 Cze 2015    Temat postu:

te zaciski na pewno były m.in. w vfr 800fi (mam takowe niestety w swojej), varadero, cbr1100xx

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
szkworc
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 14:42, 11 Maj 2024    Temat postu:

Witam. Do czego doszliście z zaciskami? Mam zaciski z cbr 1100xx i nie pasują do mocowania rury. Chcę zmienić zaciski bo denerwuje mnie że takiej siły na klamkę muszę wywierać.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 95
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Sob 15:16, 11 Maj 2024    Temat postu:

A nie jest to problem w miejscu tarcza-klocek lub puchnących węży ? Wdaje mi się żeby zmniejszyć siłę nacisku to musiałbyś zwiększyć średnicę tarcz lub przekładnię na pompie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 7:54, 13 Maj 2024    Temat postu:

szkworc napisał:
Witam. Do czego doszliście z zaciskami? Mam zaciski z cbr 1100xx i nie pasują do mocowania rury. Chcę zmienić zaciski bo denerwuje mnie że takiej siły na klamkę muszę wywierać.


Tzn. jakiej? zmień przewody na oplot, wymień płyn, wyczyść pompę i zaciski. Hamulce będą brzytwa.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » zaciski 3 tłoczkowe
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group