Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:03, 15 Cze 2015 Temat postu: zaciski 3 tłoczkowe |
|
|
Gdzie występowały zaciski z trzema tłoczkami, tylko w panciach z systemem cbs ? Czy te zaciski są koloru czarnego ? Mocowanie zacisków jest takie samo jak w starszych modeleach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Arkos
uzależniony
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nysa
|
Wysłany: Pon 11:46, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Miłosz ... ja mam wszystkie systemy i tak wygląda zacisk, ale to jest chyba dwu tłoczkowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 12:17, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Arkos napisał: |
..., ale to jest chyba dwu tłoczkowy.
|
Na 1000% trzy tłoczkowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Arkos
uzależniony
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nysa
|
Wysłany: Pon 12:24, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
No to masz odpowiedz ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:32, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
no wlasnie na takie sobie mam zamiar wstawić zamiast 2-tłoczkowych ... zobaczymy jaki bedzie efekt...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Arkos
uzależniony
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nysa
|
Wysłany: Pon 12:59, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Hmm, powiem tak, jak wracałem ze zlotu na wysokości Trzebnicy pod Wrocławiem był straszny ruch, pozwoliłem sobie co nieco ... gaz do dechy, hamowanie i tak na odcinku paru km wyprzedzałem kolumnę samochodów. Doprowadziłem do wyłączenia systemów i pozbyłem się hamulców z przodu, musiałem odpuścić i jechać grzecznie aż do obwodnicy Wrocławia . Tam zatrzymałem się, zresetowałem wszystko, hamulce się ochłodziły i wszystko wróciło do normy. Wiec jaki wniosek, wszystko można załatwić ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pon 14:39, 15 Cze 2015 Temat postu: Re: zaciski 3 tłoczkowe |
|
|
MiloszK napisał: |
.... Mocowanie zacisków jest takie samo jak w starszych modeleach ? |
Z tym mocowaniem to może być różnie
Właśnie CBS spowodował, że wprowadzono zacisk trzytłoczkowy ale i zwiększono średnicę lag, i antynurek powędrował na inną lagę.
Tarcze hamulcowe też wzrosły o kilkanaście mm.
Musisz to wszystko posprawdzać, żeby nie popaść w zbędne koszty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 19:51, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
MiloszK napisał: |
no wlasnie na takie sobie mam zamiar wstawić zamiast 2-tłoczkowych ... zobaczymy jaki bedzie efekt... |
To może określ, czego po nich oczekujesz? No i najpierw, było by dobrze, żebyś poznał zasadę ich działania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:33, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
sprzedający miał je w śmiesznej cenie to dorzuciłem do paczki gdyby pasowały pod rozstaw srub moich to bym je chętnie podmienił , dał coś w rodzaju trójnika do klamki przedniej żeby wciskały się trzy tłoczki a nie dwa.
Liczę przez to na lepsze hamowanie i super cool wygląd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MiloszK dnia Pon 20:34, 15 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 21:27, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dwa tłoczki, potrafią zablokować przednie (tylne też), koło. Nawet jak dasz trójnik, to nic się nie zmieni. Pewnie pompa, wydoli i przepompuje płyn. Siła hamowania, jest zależnaod min. średnicy tarczy. Jednak jak chcesz, to próbuj. Opisz nam wyniki tego testu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 6:57, 18 Cze 2015 Temat postu: Re: zaciski 3 tłoczkowe |
|
|
r.urbanski napisał: |
MiloszK napisał: |
.... Mocowanie zacisków jest takie samo jak w starszych modeleach ? |
Z tym mocowaniem to może być różnie
Właśnie CBS spowodował, że wprowadzono zacisk trzytłoczkowy ale i zwiększono średnicę lag, i antynurek powędrował na inną lagę.
Tarcze hamulcowe też wzrosły o kilkanaście mm.
Musisz to wszystko posprawdzać, żeby nie popaść w zbędne koszty |
mocowanie wydaje się pasować idealnie, co do średnicy lag to już we wcześniejszych modelach została ona zwiększona , nawet nie wiem czy miało to coś wspólnego z systemami czy motor nie radził sobie ze swoją masą i zostały zwiększone po którymś tam roku.
nie wiem jak z tarczami ale ich wymiana i tak mnie czeka więc nie ma z tym problemu.
Teraz tylko potrzebuje firme która mi zregeneruje zaciski w przyzwoitej cenie ale solidnie. Z tego co pamiętam gumki kosztują strasznie nieprzyjemnie dużo w hondzie ? jakies dobre zamienniki istnieją ? czy nie warto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MiloszK
maniak postów
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 7:18, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
w larsonie tragedii nie ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
konrad1f
wymiatacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kościan/Poznań
|
Wysłany: Pią 0:00, 19 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
te zaciski na pewno były m.in. w vfr 800fi (mam takowe niestety w swojej), varadero, cbr1100xx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
szkworc
stały bywalec
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:42, 11 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Witam. Do czego doszliście z zaciskami? Mam zaciski z cbr 1100xx i nie pasują do mocowania rury. Chcę zmienić zaciski bo denerwuje mnie że takiej siły na klamkę muszę wywierać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ran
amator postów
Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 95
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolskie
|
Wysłany: Sob 15:16, 11 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
A nie jest to problem w miejscu tarcza-klocek lub puchnących węży ? Wdaje mi się żeby zmniejszyć siłę nacisku to musiałbyś zwiększyć średnicę tarcz lub przekładnię na pompie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 7:54, 13 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
szkworc napisał: |
Witam. Do czego doszliście z zaciskami? Mam zaciski z cbr 1100xx i nie pasują do mocowania rury. Chcę zmienić zaciski bo denerwuje mnie że takiej siły na klamkę muszę wywierać. |
Tzn. jakiej? zmień przewody na oplot, wymień płyn, wyczyść pompę i zaciski. Hamulce będą brzytwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|