Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szq
junior
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:42, 19 Sie 2014 Temat postu: Zaciski z ST1300 do ST1100. |
|
|
Witam, w zwiazku z tym ze moj styl jazdy jest dosc dynamiczny seryjne hamulce w ST1100 zdecydowanie nie spelniaja moich oczekiwan. Zastanawiam sie nad adaptacja 3 tloczkowych zaciskow wraz z pompa z ST1300. Probowal ktos takiego rozwiazania? Mocowania zaciskow podpasuja czy trzeba bedzie rzezbic (moja Honda jest bez ABS)? Jesli nie zaciski od ST1300 to moze jakas inna alternatywa? [/list]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szq dnia Czw 20:34, 24 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 20:24, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A masz już przewody w stalowych oplotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
ErneST
zasłuzony
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: Wto 20:27, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie wymiana na takie przewody nie dały żadnej poprawy. A co do głównego pytania to podejżewam że bez rzeźbienia się nie obejdzie, a efekt końcowy będzie zależał od tego jak dobrym artystą jesteś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Szq
junior
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:34, 24 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Kupiłem cały układ Dual z Hondy CBR 1000F. Mocowanie zacisków niestety nie pasują ale będę kombinował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią 8:00, 25 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Popytaj Pawel ACe przerabiał ten temat i odpuścił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
pawelACE
maniak postów
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Śro 15:46, 25 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
No nie wiem czy odpuściłem, hamulce to tragedia, mam stalowe przewody, odpowiednie klocki, nowy płyn i jak dla mnie hamuje jak statek z wiatrem...
nie wiem, może zainwestuje w cały nowy układ hamulcowy z innego motocykla nawet z nowymi felgami jak będzie trzeba..
to fajne moto, chciałbym je mieć na zawsze ale hamulce rodem z wozu drabiniastego są nie do przyjęcia...wszystko mi w tym moto pasuje poza hamulcami no i masa ale tutaj już się nic nie poradzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Śro 18:41, 25 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
W zasadzie nie bardzo rozumiem istoty tematu , a wydaje mi się że już o tym pisałem - st 1100 ( jak mnie pamięć nie myli ) miało dwa wymiary lag - mniejsza średnica była stosowana chyba do 95-6 roku w zaciskach dwu tłoczkowych i bez ABS - po 96r zaciski trzy tłoczkowe i większa średnica lag. Wynika z tego ,że wymiana półek oraz zawieszenia przedniego załatwia temat - klacki takie same jak st1300 wcześniejszych roczników (2002-4). Czy aby mocniejsze hamulce będą na pewno bezpieczniejsze w cieńszych lagach tego nie wiem , ale producent pewnie miał coś na myśli dając grubsze lagi przy mocniejszych hamulcach. Mając zaciski trzy tłoczkowe podłączenie by mieć dual nie powinno być już problemem = mając taki zestaw np od CBR (głównie chodzi o reduktor ciśnienia przód -tył , tył przód )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
pawelACE
maniak postów
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Czw 8:10, 26 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
98 rocznik, 2 tłoczkowe zaciski bez jakiegokolwiek systemu. hamowanie tragedia... typowy problem motocykli z tamtych czasów, mocne silniki i słabe hamulce i ewentualnie zawieszenia. dziekuje za podpowedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Czw 17:00, 26 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
pawelACE - sprawdź u siebie średnicę lag - te st1100 z którymi miałem styczność i miały zaciski trzy tłoczkowe zawsze miały większą średnicę lag, zresztą taką mam obecnie u siebie 98r - lagi 43mm, natomiast dla zacisków dwu tłczkowych 41mm ( bynajmniej w latach jak opisałem powyżej)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 9:29, 27 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Trzy tłoczki, były z systemem ABS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jacek666
uzależniony
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 280
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Opole
|
Wysłany: Pią 14:06, 27 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Był też ABS na dwutłoczkowych ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pią 23:32, 27 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 10:59, 28 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Tak, miały. Mało sprecyzowałem, chodziło mi o dual. Mój błąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|