Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Wto 9:06, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dany czy stało się to może po wymianie klocków ? jeśli tak to powodem blokowania mogą być zbyt grube klocki.
Mały test : zdejmujesz blaszki i sprawdzasz czy jest ok.
Popróbuj i daj znać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 9:25, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
MRSpidi65 napisał: |
Dany czy stało się to może po wymianie klocków ? jeśli tak to powodem blokowania mogą być zbyt grube klocki.
Mały test : zdejmujesz blaszki i sprawdzasz czy jest ok.
Popróbuj i daj znać . |
.... jaja zaczęły się po zmianie klocków , w pierwszej wersji to ja źle włożyłem wewnętrzny klocek - nie włożyłem zaczepu klocka do prowadnicy tylko zaczep na krawędź prowadnicy.... po przejechaniu kilkudziesięciu km klocek opadł i przycierał o grubszą część tarczy , poprawiłem i wszystko działało prawidłowo ,ale sprawdzałem na sucho ,a po przejechaniu 20-30 km zaczęło blokować....
czy za grube ?? tarcza jest już na granicy wymiaru , to myślę ,że by się mieściły , ale oczywiście zrobię taką próbę ....życie byłoby piękne gdyby to było to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 18:52, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
MRSpidi65 napisał: |
Dany czy stało się to może po wymianie klocków ? jeśli tak to powodem blokowania mogą być zbyt grube klocki.
Mały test : zdejmujesz blaszki i sprawdzasz czy jest ok.
Popróbuj i daj znać . |
założyłem bez blaszek....bez zmian
moto odprowadziłem do machera ....jutro zacznie on szukać...
powiedziałem Panci - albo się ogarnie ,albo allegro ........
próbuje zachować dobry nastrój...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Sob 21:01, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
akcja już dawno zakończona pozytywnie ,piszę dla potomnych
ale ,po kolei ......
dwóch lokalnych macherów nie dawało rady , serwis Hondy również , Samad daleko , konsultacje telefoniczne z nim kierowały mnie stronę pompki od dualu ,Mirek -MRSpidi65 też sugerował pompkę ,ale u mnie objawy były nieco inne ,trafiłem w końcu jeszcze do modzka i On przyniósł zbawienie upierał się przy pompce ,a mnie już ręce opadły
sugerował samodzielną wymianę pompki ,ale ja już zwątpiłem i w Panę i w siebie ,zatem decyzja mogła być tylko jedna - motór na busa ,a bus w drogę do modzka , trochę ponad 200 km , około 21 byłem na miejscu , zrzut ładunku i powrót do domu ( jak się potem okazało trochę niepotrzebny )
na drugi dzień około południa modzek dzwoni ,że motór do odbioru , no i w między czasie olej w lagach wymieni , bo tak się umówiliśmy....
wieczorkiem podróż po odbiór Panci i już wspólny powrót do domu ....
reasumując : jak się coś dzieje to nie ma co szukać ,tylko czasem ponosząc jednak dodatkowy koszt dojazdu korzystać z usług Kolegów z Forum ,Pawła - modzka zdecydowanie mogę polecić wszystkim - konkret ,sprawnie ,szybko , na temat , po normalnych kosztach
dzięki Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
r.urbanski
.
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Sob 21:11, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
DANY napisał: |
...konkret ,sprawnie ,szybko , na temat , po normalnych kosztach
dzięki Paweł |
Tylko się cieszyć, ale co było konkretnie to zostało tajemnicą Modzka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Sob 21:29, 08 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
piotr
NOWY
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: płock
|
Wysłany: Nie 21:30, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Hej potrzebuje kontakt do Pawła Modzka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Pon 15:39, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
No i mnie dopadł ten sam problem, nie odbija tylny hamulec, odpuszcza dopiero po paru minutach na postoju. Wymieniłem klocki tylne i przednie , płyn hamulcowy i czyszczone były wszystkie zaciski / tłoczki i to samo.... Czy to jest wina tej pompki od dualu? Wymontować przeczyścić i powinno zadziałać??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gery dnia Pon 15:40, 29 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Pon 16:56, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Gery napisał: |
No i mnie dopadł ten sam problem, nie odbija tylny hamulec, odpuszcza dopiero po paru minutach na postoju. Wymieniłem klocki tylne i przednie , płyn hamulcowy i czyszczone były wszystkie zaciski / tłoczki i to samo.... Czy to jest wina tej pompki od dualu? Wymontować przeczyścić i powinno zadziałać?? |
Temat wraca jak bumerang co jakiś czas , wyjmij duala i sprawdź czy pompka chodzi lekko tzn. po wciśnięciu jej do środka powinna bez oporu wrócić do pozycji wyjściowej. Jeśli nie wraca spróbuj rozebrać i posmarować jeśli to nie pomoże można dać mocniejszą sprężynę .
Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:22, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
mam podobny problem , walcze z tym od jakiegoś czasu i nic maszyna st 1300 2003 r.
u mnie w zasadzie wszystko jest ok wymieniłem cały płyn bo był jeszcze orginalny chyba koloru i zapachu szamba , przód chodzi bez zastrzeżeń natomiast tył po wcisnsiciu padału puszcza ale po ok 1 sekundzie z opużnieniem , wymiana płynu niestety sposobem tradycyjnym ale pożyczę od kolegi maszyny cisnieniowej może pomoże myślę że jest jeszcze gdzieś zapowietrzony , w sumie nic sie z tego tematu nie dowiedziałem bo mechanik na swoja tajemnice szkoda ze jej nie ujawnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 22:16, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Pewnie sam nie wie. Problem i wiedza tajemna, tkwi w odpowiedniej wymianie oleju. Ona tajemna na tym forum już nie jest. Wszystko jest opisane. Mając na myśli prawidłowa wymianę, mam na myśli też wszystko co się wiąże z serwisem zacisków. Czyli tłoczków, cylindrów itd.
P.S. Jak powiedział Pan; szukajcie, a znajdziecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Wto 6:55, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem mały eksperyment i hamowałem tylko nożnym i problem nie wystąpił , to chyba ostatecznie przesądza że winny jest system dual a najprawdopodobniej ta pompa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:07, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
napisłąem to w innym watku ale zacytuję soam siebie;
Ja mam ciekawe doświadczenie z wymiana płynu hamulcowego st 1300 ,
robiłem cały układ na jesień wydaje mi sie ze dobrze ale nie do końca , 2 tyg byłem w Rumunii i zaczoł ni sie przycinać tylni zacisk co skonczyło sie zjedzeniem prawie całych klocków . temat wstępnie ogarnołem w Ru ale w tym tygodniu wziołem sie kompleksowy przeglad hamulców .
Czyszczenie zacisków wymiana kompeksowa wszystkich uszczelek w zaciskach i zabieram sie do wymiany na nówkę płyn ,w Yb obejrzałem filmik spisałem sobie kolejność odpowietrzania ale to jest za mało .
Żeby odpowietrzyć przewód miedzy pompką z przodu na kole z tylnym zaciskiem w przednim tłoczku w cbs należy na przemian podpompowywać tylni hamulec potem wciskać pompkę w przednim kole i odkecić w tym momencie jeden z odpowietrzyników w tylnym zacisku i tak te 3 fazy po kolei zrobiłem z kolegą chyba ze 30 tych przepompowań , zeszło ok 200 ml takiego syfu smarku i bąbli powietrza że szok , chyba tam ten płyn był orginalny
_________________
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:45, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
tak wiec puki co waclze sam z hamulacami , ale jakbym sie nie poradził jestem wstepnie umówiony z kolega z forum Pawłem na ogólny przegląd motocykla pod koniec wrzesnia ale że 11 wrzesnia jade na doszkalanie jazdy na tor do Bydgoszczy to musze mieć hamulce sprawne .
Tak jak przypuszczałem zgodnie z sugestiami kolegów powyżej moja pompa cbs była zawieszona zasyfiona nie pracowała sprężynka , po rozebraniu wyczyszczeniu wszystko wydaje sie ok ,już poskładałem ale nie starczyło czasu na odpowietrzenie , walczę juz z tymi hamulcami z miesiąc , jak to opanuje to napiszę doktorat z tego hehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Czw 13:12, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie diagnoza z pompką od duala się potwierdziła, przeczyszczenie pomogło i wszystko jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:59, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
dokładnie , dziś cały układ odpowietrzyłem i jest ok , wszystkie zaciski pracuja poprawnie nic się nie blokuje w sobotę testy jezdne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Pią 6:47, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A ja się jednak chyba pośpieszyłem z tą pozytywną diagnozą, jest nieco lepiej tzn nieco mniej trzyma ale jednak tarcze z tyłu ciągle się smażą, pojeżdżę trochę jeszcze i poobserwuję.
znalazłem na forum coś takiego:
"w 1300 pompka do zacisku hamulca tylnego koła jest na lewej, przedniej ladze. Nawet "niezaprawione" technicznie oko zauważy, że zacisk zamotnowany jest inaczej niż na ladze prawej, nie na sztywno tylko na ruchomej tulei. Przy naciśnięciu na klamkę przedniego hamulca, zacisk pchany siłą tarcia klocków o tarczę hamulcową przesówa się wraz z nią (a w zasadzie na niej) do przodu naciskając tłoczek pompujący płyn hamulcowy do zacisku tarczy na tylnym kole.
Oczywiście czynność ta zachodzi tylko w przypadku poruszania się przedniego koła w kierunku do przodu. "
To mi daje trochę do myślenia bo po wymianie klocków z przodu przód chodzi dużo ciężej niż przed, zrobiłem od tej wymiany dopiero 150 km wiec moze sie jeszcze przednie klocki nie ułożyły i lekko ciągnąc naciskają to pomkę od duala? No nic pojeżdże trochę i zobaczę czy cos się zmienia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gery dnia Pią 7:49, 02 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:16, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ja wczoraj zrobiłem testy jezdne , wygląda na to ze wszystko jest ok , cały układ mam wrażenie żehamuje lepiej , wszystkie tarcze 3 tak samo ciepłe ale nie gorące zaciski podobnie , skuteczność hamowania po naprawie pompy cbs jest dużo lepsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:20, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Gery napisał: |
A ja się jednak chyba pośpieszyłem z tą pozytywną diagnozą, jest nieco lepiej tzn nieco mniej trzyma ale jednak tarcze z tyłu ciągle się smażą, pojeżdżę trochę jeszcze i poobserwuję.
znalazłem na forum coś takiego:
"w 1300 pompka do zacisku hamulca tylnego koła jest na lewej, przedniej ladze. Nawet "niezaprawione" technicznie oko zauważy, że zacisk zamotnowany jest inaczej niż na ladze prawej, nie na sztywno tylko na ruchomej tulei. Przy naciśnięciu na klamkę przedniego hamulca, zacisk pchany siłą tarcia klocków o tarczę hamulcową przesówa się wraz z nią (a w zasadzie na niej) do przodu naciskając tłoczek pompujący płyn hamulcowy do zacisku tarczy na tylnym kole.
Oczywiście czynność ta zachodzi tylko w przypadku poruszania się przedniego koła w kierunku do przodu. "
To mi daje trochę do myślenia bo po wymianie klocków z przodu przód chodzi dużo ciężej niż przed, zrobiłem od tej wymiany dopiero 150 km wiec moze sie jeszcze przednie klocki nie ułożyły i lekko ciągnąc naciskają to pomkę od duala? No nic pojeżdże trochę i zobaczę czy cos się zmienia. |
w zasadzie przy każdej wymianie klocków jest zalecane czyszczenie tłoczków w zaciskach , jesli tego nie zrobiłeś bród który zbiera sie na wysuniętych tłoczkach wciśniety do zacisku zaburza poprawna pracę całego układu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Nie 19:40, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Witam , jeśli macie problem z tylnym zaciskiem nie odbija , lekko hamuje , przy wycofywaniu motka czujecie wyraźny opór , zużycie paliwa wzrosło ..
Warto sprawdzić tzw " dual " no przynajmniej ja tak miałem ...
Od pewnego czasu coś ni stukało w przednim zawieszeniu jadąc po nierównej nawierzchni , pojawił się luz między tłoczkiem pompy hamulcowej a " trzpieniem " który ją " popycha " - był to efekt uklepania się sprężyny za tłoczkiem pompy hamulcowej " duala "
Po długotrwałym pukaniu stukaniu tych dwóch elementów tłoczek rozbił - rozklepał się i przestał odbijać a skoro nie odbijał , płyn hamulcowy nie spływał z tylnego zacisku i blokował tylne koło . Rozebrałem ustrojstwo , rozciągnąłem sprężynę , oszlifowałem zmniejszając średnicę tłoczka pompy duala i jest gitarrra
Fotka oczywiście dla Was z zaznaczonym miejscem do szlifowania ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia życzę , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Pon 7:07, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie problem ciągle bez zmian mimo ponownego gruntownego przeczyszczenia pompki od Duala
Chyba muszę się udać do specjalisty, widzę że modzek sobie z tym dał radę, potrzebuje kontakt do niego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 7:25, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Gery napisał: |
U mnie problem ciągle bez zmian mimo ponownego gruntownego przeczyszczenia pompki od Duala
Chyba muszę się udać do specjalisty, widzę że modzek sobie z tym dał radę, potrzebuje kontakt do niego. |
Czy dual na się reką wcisnąć ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 7:29, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
[quote="Darek"]
Gery napisał: |
U mnie problem ciągle bez zmian mimo ponownego gruntownego przeczyszczenia pompki od Duala
Chyba muszę się udać do specjalisty, widzę że modzek sobie z tym dał radę, potrzebuje kontakt do niego. |
Czy dual da się ręka wcisnąć ?? i czy odbija ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gery
maniak postów
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce miasto w Koronie
|
Wysłany: Pon 7:31, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
Czy dual da się ręka wcisnąć ?? i czy odbija ?? |
Tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:06, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
moge Ci wytłumaczyć co i jak mój tel 513776074
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Nie 21:15, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Czy wciskając tylko nożny hamulec dual też ma wpływ na tylny zacisk? Oczywiście na postoju
Bo ja już się pogubiłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Nie 21:17, 18 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:55, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
peptek napisał: |
Czy wciskając tylko nożny hamulec dual też ma wpływ na tylny zacisk? Oczywiście na postoju
Bo ja już się pogubiłem |
oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Nie 22:23, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Tzn ze ponownie muszę przyjrzeć się dualowi Sprawdzę na początek jak chodzi tloczek Czy tak jak na filmiku MRSpidi65
I spróbuję podjąć temat odpowietrzenia ale muszę mieć konkretną instrukcje co czym po kolei tak jak się należy Bo różne są co do tego szkoły
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Nie 22:26, 18 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:29, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
peptek napisał: |
Tzn ze ponownie muszę przyjrzeć się dualowi Sprawdzę na początek jak chodzi tloczek Czy tak jak na filmiku MRSpidi65
I spróbuję podjąć temat odpowietrzenia ale muszę mieć konkretną instrukcje co czym po kolei tak jak się należy Bo różne są co do tego szkoły |
Ten tłoczek tłoczek to częsta przyczyna wadliwego działania duala , a odpowietrzenie tej pompki to też nie łatwa sprawa , ale człowiek zrobił to człowiek naprawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Nie 22:32, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
wojtekooo napisał: |
peptek napisał: |
Tzn ze ponownie muszę przyjrzeć się dualowi Sprawdzę na początek jak chodzi tloczek Czy tak jak na filmiku MRSpidi65
I spróbuję podjąć temat odpowietrzenia ale muszę mieć konkretną instrukcje co czym po kolei tak jak się należy Bo różne są co do tego szkoły |
Ten tłoczek tłoczek to częsta przyczyna wadliwego działania duala , a odpowietrzenie tej pompki to też nie łatwa sprawa , ale człowiek zrobił to człowiek naprawi
|
To jak tego dual a odpowietrzyc ? da radę w pojedynkę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Nie 22:34, 18 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|