Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manius
wymiatacz
Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 333
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Wto 20:43, 21 Cze 2016 Temat postu: Tylni zacisk hamulcowy |
|
|
witam.Dzisiaj zauważyłem że tylne koło gdy moto na centralce obraca sie dość opornie.Gdy wezmę i odciągnę delikatnie klocki na boki zaczyna sie obracać o wiele lepiej (lużniej).Lecz po naciśnięciu tylnego hamulca ponownie zaczyna się obracać koło z oporem.Klocki cały czas trą po tarczy.U was jak to działa.
W zimie cały zacisk czyściłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Robson
maniak postów
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
|
Wysłany: Śro 7:40, 22 Cze 2016 Temat postu: Re: Tylni zacisk hamulcowy |
|
|
manius napisał: |
(...)tylne koło gdy moto na centralce obraca sie dość opornie. |
Piszesz "dość opornie", tzn. koło zrobi przynajmniej pół obrotu jak nim zakręcisz czy nie? Jak nie, to mogą klocki źle być osadzone - szczególnie ten od środka koła, tłoczki nie odbijają lub za dużo płynu w układzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzychu RRQ
uzależniony
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Centralna
|
Wysłany: Czw 12:26, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Opcji jest kilka (sam klocek jednak zawsze będzie nieco tarł o tarcze by ściągać bród piasek itp)
jednak jeśli faktycznie jest ciężko to proponuje:
1. zacisk jest jak by z 2 elementów (trzymający lewy i prawy klocek). Elementy połączone są tak że w jednym jest sworzeń a w drugim tulejka. Przy wymianie klocków powinno się to rozłączyć nasmarować i złożyć. (tyłu nie rozbierałem rozbierałem przód i bardzo dużo pomogło)
2. Warto sprawdzić samo koło czy oby na pewno łożyska są ok i samo w sobie dobrze się toczy - może łożyska dokończyły żywota?
3. czy nie zaciął się dual ? to znaczy pompa przy przednim lewym zacisku hamulca? przy hamowaniu wyzwala ona hamulec tylni jeśli nie odbija będzie trzymał cały czas.
miłej zabawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PiotrM
junior
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 12:22, 03 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Nie chcę zaczynać nowego tematu więc tu sie przyklejam, chodzi o klocki hamulcowe tylne bo na ostatnich zrobiłem 7000 km i dopiero nadawały sie do wymiany a teraz kupiłem nowe i zrobiłem tylko 3000 km i są zjechane z tym że tamte miałem jeszcze po poprzednim właścicielu moto i wymieniał je krótko przed sprzedażą mi moto a te ja sam kupiłem dałem 80 zeta i podobno miały być ze średniej półki. Mógł by mi ktoś poradzić gdzie przyczyna tak szybkiego zużycia sie klocków czy kupować droższe z górnej półki czy szukać przyczyny zjechanych klocków gdzieś w źle działających zacisków, po zamontowaniu klocków wydawało mi się że było wszystko w normie to znaczy przez pierwsze około 150 km troche więcęj się grzały , ale potem było wszystko o.k. Nie znam marki tych moich klocków bo karton po nich wyrzuciłem a na klockach pisze tylko GALFER Czy to norma że tak szybko się zużywają klocki ? dodam że więcej hamuje przodem, ale wiadomo że tył i tak się automatycznie dołącza w jakimś procencie. Z góry dzięki za poradę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Śro 13:06, 03 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
jak po 3000 km się skończyły to śmietnik jakiś założyłeś , skontaktuj się z Samadem , klocki od niego są na 100% ok , wiem bo na nich jeżdżę , aktualnie po jakiś 6000 km ( w tym dużo gór ) są jeszcze bardzo ładne , a moja maszyna obciążenie ma spore no i tyłu używam nawet często ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:02, 03 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
PiotrM napisał: |
Nie chcę zaczynać nowego tematu więc tu sie przyklejam, chodzi o klocki hamulcowe tylne bo na ostatnich zrobiłem 7000 km i dopiero nadawały sie do wymiany a teraz kupiłem nowe i zrobiłem tylko 3000 km i są zjechane z tym że tamte miałem jeszcze po poprzednim właścicielu moto i wymieniał je krótko przed sprzedażą mi moto a te ja sam kupiłem dałem 80 zeta i podobno miały być ze średniej półki. Mógł by mi ktoś poradzić gdzie przyczyna tak szybkiego zużycia sie klocków czy kupować droższe z górnej półki czy szukać przyczyny zjechanych klocków gdzieś w źle działających zacisków, po zamontowaniu klocków wydawało mi się że było wszystko w normie to znaczy przez pierwsze około 150 km troche więcęj się grzały , ale potem było wszystko o.k. Nie znam marki tych moich klocków bo karton po nich wyrzuciłem a na klockach pisze tylko GALFER Czy to norma że tak szybko się zużywają klocki ? dodam że więcej hamuje przodem, ale wiadomo że tył i tak się automatycznie dołącza w jakimś procencie. Z góry dzięki za poradę. |
Kup sobie klocki firmy EBC - niezła jakość za przystępną cenę. A jak coś lepszego to TRW.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez norbert dnia Śro 14:05, 03 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw 8:20, 04 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Piotr klocki na 3000 to się nazywa sportowa jazda chyba opony też się zdarły
Tak poważnie ja na Nissinach zrobiłem ponad 30kkm i motocykl kupił Grabi z całkiem dobrymi jeszcze klockami.
Jeżdżę raczej spokojnie.
Jak Ci radzą Koledzy wal do Samada ale On teraz jest na wojażach za granicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PiotrM
junior
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 6:50, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki wszystkim za rady, coś będę myślał na szybko, patrzyłem już na ceny tych lepszych gatunkowo, nie są porażające.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Sob 20:41, 13 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Co do klocków dorzucę coś od siebie.
https://youtu.be/RKc8V0wMsR4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mark33
stary wymiatacz
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podborze; Ostrów Maz
|
Wysłany: Nie 18:40, 14 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Mirku tą siekerką to zdejmuje się klocki czy zakłada czy lepiej odciąć szlifierką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Nie 19:32, 14 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Mark33 napisał: |
Mirku tą siekerką to zdejmuje się klocki czy zakłada czy lepiej odciąć szlifierką |
Siekierka to narzędzie uniwersalne , można na ten przykład przyciosać kijaszek pod pomidorki
A tak na poważnie , trza być przygotowany na dobre zmiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 7:45, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Widzę , że już drugi raz ten sam temat , więc wkleje i tu :
Witam , jeśli macie problem z tylnym zaciskiem nie odbija , lekko hamuje , przy wycofywaniu motka czujecie wyraźny opór , zużycie paliwa wzrosło ..
Warto sprawdzić tzw " dual " no przynajmniej ja tak miałem ...
Od pewnego czasu coś ni stukało w przednim zawieszeniu jadąc po nierównej nawierzchni , pojawił się luz między tłoczkiem pompy hamulcowej a " trzpieniem " który ją " popycha " - był to efekt uklepania się sprężyny za tłoczkiem pompy hamulcowej " duala "
Po długotrwałym pukaniu stukaniu tych dwóch elementów tłoczek rozbił - rozklepał się i przestał odbijać a skoro nie odbijał , płyn hamulcowy nie spływał z tylnego zacisku i blokował tylne koło . Rozebrałem ustrojstwo , rozciągnąłem sprężynę , oszlifowałem zmniejszając średnicę tłoczka pompy duala i jest gitarrra
Fotka oczywiście dla Was z zaznaczonym miejscem do szlifowania ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia życzę , Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PiotrM
junior
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 18:06, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie doszłem do tego że mam właśnie ten sam problem co opisał Darek w poście wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pią 18:49, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jak byś miał jakieś pytania wątpliwości , chętnie pomogę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PiotrM
junior
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 7:31, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie Darek zrobiłem już wszystko tak jak opisałeś tyle tylko że nie odpinałem przewodów hamulcowych bo chciałem uniknąć zapowietrzenia układu Niestety nie udało się i układ mam zapowietrzony w normalnych warunkach setki razy odpowietrzałem układ hamulcowy i wiem jak się to robi ale tu z tym systemem dual czy jak on się zwie słyszałem że troszkę się inaczej odpowietrza tzn. inna jest kolejność odpowietrzników W zasadzie mam zapowietrzony tylko tył więc teraz idę do garażu i spróbuję odpowietrzyć tradycyjnie ale napisz coś na ten temat bo może nie tak się za to zabieram
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PiotrM
junior
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 8:23, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No i du....a tradycyjnie odpowietrzyć się nie da na forum czytam ale tam to już jakieś nie stworzone rzeczy wypisują o jakiś maszynkach do wysysania płynu, albo że grawitacja sama wyciska płyn, kuźwa mnie uczono zupełnie inaczej odpowietrza się od najbliżej położonego punktu pompy ale w normalnym układzie hamulcowym tu zmienia wszystko ten system wspomagający tył przy hamowaniu przodem i odwrotnie więc jestem w punkcie wyjścia a w necie nic nie ma rozsądnego Pozostało czekać na instrukcje od Ciebie Darek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 9:37, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Potraktuj to, jak dwa oddzielne układy. Najpierw pompa a potem najdalej położony zacisk od pompy. W pompie musi być cały czas stan płynu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PiotrM
junior
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 10:12, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jerzyk bo nie bardzo kumam. Wyczytałem tu na forum że najpierw odpowietrzam klamką prawy przedni , potem nożnym prawy przedni , następnie odpowiednio klamką lewy przedni i nożnym lewy przedni i na końcu nożny tył pierwszy odpowietrznik i drugi odpowietrznik. Dobrze to zrozumiałem ? bo z tego co wyczytałem na forum pisali że na przednich zaciskach hamulcowych górny odpowietrznik jest od klamki a ten środkowy od tylnego układu. Tak to robiłem i dużo powietrza wyszło ale jeszcze gdzieś mam troszkę bo hamulec nożny po pierwszym wciśnięciu wpada a po drugim dopiero jest ok czyli rośnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Mark33
stary wymiatacz
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podborze; Ostrów Maz
|
Wysłany: Sob 13:01, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Cierpliwości a uda Ci się odpowietrzyć ja robiłem to sam i udało się . Powodzenia w pracy . A i taki mały psikus nie zapomnij że pod owiewką też jest punkt odpowietrzający
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PiotrM
junior
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 14:42, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Kuźwa Mark33 pod jaką owiewką po lewej czy po prawej ? może tu gdzie jest zbiorniczek na płyn ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
MRSpidi65
zasłuzony
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzbądzek 21C
|
Wysłany: Sob 16:49, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
PiotrM napisał: |
Kuźwa Mark33 pod jaką owiewką po lewej czy po prawej ? może tu gdzie jest zbiorniczek na płyn ? |
Jak zdejmiesz prawy bok znajdziesz odpowietrznik .
Ale czy on jest przydatny ? wątpię , sam odpowietrzałem kilka razy bez zdejmowania owiewek i dało radę .
Tak jak Markowi nikt mi nie pomagał , trochę cierpliwości i tyle.
Moja rada , zaczynamy zawsze od najdalej umieszczonego odpowietrznika.
Powodzenie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Nie 20:06, 18 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
PiotrM napisał: |
Właśnie doszłem do tego że mam właśnie ten sam problem co opisał Darek w poście wyżej |
Problem z Dualem ,czy z odpowietrzeniem układy ???
Jeśli chodzi o odpowietrzanie to Ten pod prawym bokiem to nic nie daje , jedyna rada to cierpliwość , trzeba przelać ze 2 litry płynu ,i jeszcze dobrze zostawić na drugi dzionek ,w zasadzie jak rozebrałem dual , to tylko tył się zapowietrzył
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Nie 20:10, 18 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PiotrM
junior
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 8:07, 19 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki wszystkim za rady , uzbrajam się w cierpliwość za kilka dni znów będę odpowietrzał , potem znów , aż do skutku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Robson
maniak postów
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
|
Wysłany: Pon 8:55, 19 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Tu jest ciekawy manual:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
PiotrM
junior
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 13:28, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Pewnie napotkam sie na falę krytyki ale jestem zdecydowany zrezygnować z systemu " dual " tym bardziej że wyczytałem gdzie nie gdzie że ST 1300 ogólnie ma z tym problem i mankamentem tych systemów jest zdolność do przegrzewania tylnych hamulców a przyczyną jest wałśnie ten tłoczek na przednim zacisku hamulcowym. Posłuchałem wszystkich waszych rad i zastosowałem sie do nich trochę pomogło i już nie trą az tak bardzo tylne klocki ale niestety trochę obcierają i sie grzeją. Więc proszę oszczędzić mi krytyki ale może ktoś już po prostu odłączył ten system i powie mi jak to zrobić bo nie chcę sam kombinowac bo mógł bym przekombinować . Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Śro 19:13, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Krótko mówiąc - źle kombinujesz !!!! jak sam nie dajesz rady to idź do kogoś kto Ci moto naprawi !
nie wiąż na druty ! nie klej taśmą ! kombinacje z hamulcami
pomyśl trochę !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DANY dnia Śro 19:16, 28 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Śro 20:32, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
PiotrM napisał: |
Pewnie napotkam sie na falę krytyki ale jestem zdecydowany zrezygnować z systemu " dual " tym bardziej że wyczytałem gdzie nie gdzie że ST 1300 ogólnie ma z tym problem i mankamentem tych systemów jest zdolność do przegrzewania tylnych hamulców a przyczyną jest wałśnie ten tłoczek na przednim zacisku hamulcowym. Posłuchałem wszystkich waszych rad i zastosowałem sie do nich trochę pomogło i już nie trą az tak bardzo tylne klocki ale niestety trochę obcierają i sie grzeją. Więc proszę oszczędzić mi krytyki ale może ktoś już po prostu odłączył ten system i powie mi jak to zrobić bo nie chcę sam kombinowac bo mógł bym przekombinować . Z góry dzięki |
Przy kupnie rozważałem między FJR 1300 a ST 1300 i dual dokonał tak naprawdę wyboru , supr sprawa ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw 9:19, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Piotr jestem tu od kilku lat i jesteś pierwszym który ma taki problem.
Wszystkie podobne problemy to był wynik zabrudzonych zacisków lub tłoczków.
Reasumując o Twoją maszynę nikt wcześniej nie dbał i teraz Masz problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
modzek
amator postów
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Maków Mazowiecki
|
Wysłany: Czw 13:14, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Duala możesz odłączyć bardzo prosto. W tylnym zacisku masz dwa przewody odkręcasz środkowy zaślepiasz go i po temacie. Jak to zrobisz to już Twoja inwencja twórca. Możesz po chamsku uciąć go i zaślepić lub bardziej kulturalnie dorobić śrubę zamykającą przepływ płynu i wkręcić ją tam gdzie była fabryczna. Tak szczerze duala nie jest trudno naprawić no może poza sytuacją gdzie spuchną przewody bo to już jest problem. Jak chcesz to przywieź mi moto to Ci to ogarnę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jamiol87
bywalec
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 8:43, 10 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Panowie mam problem z tylnym zaciskiem, przy wymianie klocków zauważyłem, że z pod środkowego tłoczka lekko wystaje kawałek symeringu. Wszystko chodzi jak trzeba i teraz pytanie czy to robić już czy jeszcze poczekać, a jeśli już to jak bo to chyba tłoczek od cbs więc jak go wyjmę i wymienie ten symering to jak mam to później odpowietrzyć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|