FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Tylni zacisk hamulcowy
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Hamulce, układy ABS, CBS, TCS » Tylni zacisk hamulcowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manius
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 333
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Wieliczka

 Post Wysłany: Wto 20:43, 21 Cze 2016    Temat postu: Tylni zacisk hamulcowy

witam.Dzisiaj zauważyłem że tylne koło gdy moto na centralce obraca sie dość opornie.Gdy wezmę i odciągnę delikatnie klocki na boki zaczyna sie obracać o wiele lepiej (lużniej).Lecz po naciśnięciu tylnego hamulca ponownie zaczyna się obracać koło z oporem.Klocki cały czas trą po tarczy.U was jak to działa.
W zimie cały zacisk czyściłem.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Śro 7:40, 22 Cze 2016    Temat postu: Re: Tylni zacisk hamulcowy

manius napisał:
(...)tylne koło gdy moto na centralce obraca sie dość opornie.

Piszesz "dość opornie", tzn. koło zrobi przynajmniej pół obrotu jak nim zakręcisz czy nie? Jak nie, to mogą klocki źle być osadzone - szczególnie ten od środka koła, tłoczki nie odbijają lub za dużo płynu w układzie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Czw 12:26, 23 Cze 2016    Temat postu:

Opcji jest kilka (sam klocek jednak zawsze będzie nieco tarł o tarcze by ściągać bród piasek itp)

jednak jeśli faktycznie jest ciężko to proponuje:
1. zacisk jest jak by z 2 elementów (trzymający lewy i prawy klocek). Elementy połączone są tak że w jednym jest sworzeń a w drugim tulejka. Przy wymianie klocków powinno się to rozłączyć nasmarować i złożyć. (tyłu nie rozbierałem rozbierałem przód i bardzo dużo pomogło)

2. Warto sprawdzić samo koło czy oby na pewno łożyska są ok i samo w sobie dobrze się toczy - może łożyska dokończyły żywota?

3. czy nie zaciął się dual ? to znaczy pompa przy przednim lewym zacisku hamulca? przy hamowaniu wyzwala ona hamulec tylni jeśli nie odbija będzie trzymał cały czas.

miłej zabawy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PiotrM
junior
junior


Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Śro 12:22, 03 Sie 2016    Temat postu:

Nie chcę zaczynać nowego tematu więc tu sie przyklejam, chodzi o klocki hamulcowe tylne bo na ostatnich zrobiłem 7000 km i dopiero nadawały sie do wymiany a teraz kupiłem nowe i zrobiłem tylko 3000 km i są zjechane z tym że tamte miałem jeszcze po poprzednim właścicielu moto i wymieniał je krótko przed sprzedażą mi moto a te ja sam kupiłem dałem 80 zeta i podobno miały być ze średniej półki. Mógł by mi ktoś poradzić gdzie przyczyna tak szybkiego zużycia sie klocków czy kupować droższe z górnej półki czy szukać przyczyny zjechanych klocków gdzieś w źle działających zacisków, po zamontowaniu klocków wydawało mi się że było wszystko w normie to znaczy przez pierwsze około 150 km troche więcęj się grzały , ale potem było wszystko o.k. Nie znam marki tych moich klocków bo karton po nich wyrzuciłem a na klockach pisze tylko GALFER Czy to norma że tak szybko się zużywają klocki ? dodam że więcej hamuje przodem, ale wiadomo że tył i tak się automatycznie dołącza w jakimś procencie. Z góry dzięki za poradę.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DANY
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ŁÓDŹ

 Post Wysłany: Śro 13:06, 03 Sie 2016    Temat postu:

jak po 3000 km się skończyły to śmietnik jakiś założyłeś , skontaktuj się z Samadem , klocki od niego są na 100% ok , wiem bo na nich jeżdżę , aktualnie po jakiś 6000 km ( w tym dużo gór ) są jeszcze bardzo ładne , a moja maszyna obciążenie ma spore Very Happy no i tyłu używam nawet często ...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 14:02, 03 Sie 2016    Temat postu:

PiotrM napisał:
Nie chcę zaczynać nowego tematu więc tu sie przyklejam, chodzi o klocki hamulcowe tylne bo na ostatnich zrobiłem 7000 km i dopiero nadawały sie do wymiany a teraz kupiłem nowe i zrobiłem tylko 3000 km i są zjechane z tym że tamte miałem jeszcze po poprzednim właścicielu moto i wymieniał je krótko przed sprzedażą mi moto a te ja sam kupiłem dałem 80 zeta i podobno miały być ze średniej półki. Mógł by mi ktoś poradzić gdzie przyczyna tak szybkiego zużycia sie klocków czy kupować droższe z górnej półki czy szukać przyczyny zjechanych klocków gdzieś w źle działających zacisków, po zamontowaniu klocków wydawało mi się że było wszystko w normie to znaczy przez pierwsze około 150 km troche więcęj się grzały , ale potem było wszystko o.k. Nie znam marki tych moich klocków bo karton po nich wyrzuciłem a na klockach pisze tylko GALFER Czy to norma że tak szybko się zużywają klocki ? dodam że więcej hamuje przodem, ale wiadomo że tył i tak się automatycznie dołącza w jakimś procencie. Z góry dzięki za poradę.


Kup sobie klocki firmy EBC - niezła jakość za przystępną cenę. A jak coś lepszego to TRW.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez norbert dnia Śro 14:05, 03 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Czw 8:20, 04 Sie 2016    Temat postu:

Piotr klocki na 3000 to się nazywa sportowa jazda Razz chyba opony też się zdarłyRazz

Tak poważnie ja na Nissinach zrobiłem ponad 30kkm i motocykl kupił Grabi z całkiem dobrymi jeszcze klockami.
Jeżdżę raczej spokojnie.
Jak Ci radzą Koledzy wal do Samada ale On teraz jest na wojażach za granicą.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PiotrM
junior
junior


Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Pią 6:50, 05 Sie 2016    Temat postu:

Dzięki wszystkim za rady, coś będę myślał na szybko, patrzyłem już na ceny tych lepszych gatunkowo, nie są porażające.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Sob 20:41, 13 Sie 2016    Temat postu:

Co do klocków dorzucę coś od siebie.

https://youtu.be/RKc8V0wMsR4


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mark33
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Podborze; Ostrów Maz

 Post Wysłany: Nie 18:40, 14 Sie 2016    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:
Co do klocków dorzucę coś od siebie.

https://youtu.be/RKc8V0wMsR4

Mirku tą siekerką to zdejmuje się klocki czy zakłada Laughing czy lepiej odciąć szlifierką Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Nie 19:32, 14 Sie 2016    Temat postu:

Mark33 napisał:
MRSpidi65 napisał:
Co do klocków dorzucę coś od siebie.

https://youtu.be/RKc8V0wMsR4

Mirku tą siekerką to zdejmuje się klocki czy zakłada Laughing czy lepiej odciąć szlifierką Twisted Evil


Siekierka to narzędzie uniwersalne , można na ten przykład przyciosać kijaszek pod pomidorki Very Happy
A tak na poważnie , trza być przygotowany na dobre zmiany Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 7:45, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Widzę , że już drugi raz ten sam temat , więc wkleje i tu :


Witam , jeśli macie problem z tylnym zaciskiem nie odbija , lekko hamuje , przy wycofywaniu motka czujecie wyraźny opór , zużycie paliwa wzrosło ..
Warto sprawdzić tzw " dual " no przynajmniej ja tak miałem ...
Od pewnego czasu coś ni stukało w przednim zawieszeniu jadąc po nierównej nawierzchni , pojawił się luz między tłoczkiem pompy hamulcowej a " trzpieniem " który ją " popycha " - był to efekt uklepania się sprężyny za tłoczkiem pompy hamulcowej " duala "
Po długotrwałym pukaniu stukaniu tych dwóch elementów tłoczek rozbił - rozklepał się i przestał odbijać a skoro nie odbijał , płyn hamulcowy nie spływał z tylnego zacisku i blokował tylne koło . Rozebrałem ustrojstwo , rozciągnąłem sprężynę , oszlifowałem zmniejszając średnicę tłoczka pompy duala i jest gitarrra
Fotka oczywiście dla Was z zaznaczonym miejscem do szlifowania ...

[link widoczny dla zalogowanych]

Powodzenia życzę , Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PiotrM
junior
junior


Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Pią 18:06, 16 Wrz 2016    Temat postu:

Właśnie doszłem do tego że mam właśnie ten sam problem co opisał Darek w poście wyżej

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pią 18:49, 16 Wrz 2016    Temat postu:

Jak byś miał jakieś pytania wątpliwości , chętnie pomogę Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PiotrM
junior
junior


Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Sob 7:31, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Mam pytanie Darek zrobiłem już wszystko tak jak opisałeś tyle tylko że nie odpinałem przewodów hamulcowych bo chciałem uniknąć zapowietrzenia układu Niestety nie udało się i układ mam zapowietrzony w normalnych warunkach setki razy odpowietrzałem układ hamulcowy i wiem jak się to robi ale tu z tym systemem dual czy jak on się zwie słyszałem że troszkę się inaczej odpowietrza tzn. inna jest kolejność odpowietrzników W zasadzie mam zapowietrzony tylko tył więc teraz idę do garażu i spróbuję odpowietrzyć tradycyjnie ale napisz coś na ten temat bo może nie tak się za to zabieram

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PiotrM
junior
junior


Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Sob 8:23, 17 Wrz 2016    Temat postu:

No i du....a tradycyjnie odpowietrzyć się nie da na forum czytam ale tam to już jakieś nie stworzone rzeczy wypisują o jakiś maszynkach do wysysania płynu, albo że grawitacja sama wyciska płyn, kuźwa mnie uczono zupełnie inaczej odpowietrza się od najbliżej położonego punktu pompy ale w normalnym układzie hamulcowym tu zmienia wszystko ten system wspomagający tył przy hamowaniu przodem i odwrotnie więc jestem w punkcie wyjścia a w necie nic nie ma rozsądnego Pozostało czekać na instrukcje od Ciebie Darek

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 9:37, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Potraktuj to, jak dwa oddzielne układy. Najpierw pompa a potem najdalej położony zacisk od pompy. W pompie musi być cały czas stan płynu

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PiotrM
junior
junior


Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Sob 10:12, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Jerzyk bo nie bardzo kumam. Wyczytałem tu na forum że najpierw odpowietrzam klamką prawy przedni , potem nożnym prawy przedni , następnie odpowiednio klamką lewy przedni i nożnym lewy przedni i na końcu nożny tył pierwszy odpowietrznik i drugi odpowietrznik. Dobrze to zrozumiałem ? bo z tego co wyczytałem na forum pisali że na przednich zaciskach hamulcowych górny odpowietrznik jest od klamki a ten środkowy od tylnego układu. Tak to robiłem i dużo powietrza wyszło ale jeszcze gdzieś mam troszkę bo hamulec nożny po pierwszym wciśnięciu wpada a po drugim dopiero jest ok czyli rośnie

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mark33
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Podborze; Ostrów Maz

 Post Wysłany: Sob 13:01, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Cierpliwości a uda Ci się odpowietrzyć ja robiłem to sam i udało się . Powodzenia w pracy . A i taki mały psikus nie zapomnij że pod owiewką też jest punkt odpowietrzający Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PiotrM
junior
junior


Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Sob 14:42, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Kuźwa Mark33 pod jaką owiewką po lewej czy po prawej ? może tu gdzie jest zbiorniczek na płyn ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Sob 16:49, 17 Wrz 2016    Temat postu:

PiotrM napisał:
Kuźwa Mark33 pod jaką owiewką po lewej czy po prawej ? może tu gdzie jest zbiorniczek na płyn ?

Jak zdejmiesz prawy bok znajdziesz odpowietrznik .
Ale czy on jest przydatny ? wątpię , sam odpowietrzałem kilka razy bez zdejmowania owiewek i dało radę .
Tak jak Markowi nikt mi nie pomagał , trochę cierpliwości i tyle.
Moja rada , zaczynamy zawsze od najdalej umieszczonego odpowietrznika.

Powodzenie .


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Nie 20:06, 18 Wrz 2016    Temat postu:

PiotrM napisał:
Właśnie doszłem do tego że mam właśnie ten sam problem co opisał Darek w poście wyżej


Problem z Dualem ,czy z odpowietrzeniem układy ???

Jeśli chodzi o odpowietrzanie to Ten pod prawym bokiem to nic nie daje , jedyna rada to cierpliwość , trzeba przelać ze 2 litry płynu ,i jeszcze dobrze zostawić na drugi dzionek ,w zasadzie jak rozebrałem dual , to tylko tył się zapowietrzył


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Nie 20:10, 18 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PiotrM
junior
junior


Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Pon 8:07, 19 Wrz 2016    Temat postu:

Dzięki wszystkim za rady , uzbrajam się w cierpliwość za kilka dni znów będę odpowietrzał , potem znów , aż do skutku

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Pon 8:55, 19 Wrz 2016    Temat postu:

Tu jest ciekawy manual:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PiotrM
junior
junior


Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Bydgoszcz

 Post Wysłany: Śro 13:28, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Pewnie napotkam sie na falę krytyki ale jestem zdecydowany zrezygnować z systemu " dual " tym bardziej że wyczytałem gdzie nie gdzie że ST 1300 ogólnie ma z tym problem i mankamentem tych systemów jest zdolność do przegrzewania tylnych hamulców a przyczyną jest wałśnie ten tłoczek na przednim zacisku hamulcowym. Posłuchałem wszystkich waszych rad i zastosowałem sie do nich trochę pomogło i już nie trą az tak bardzo tylne klocki ale niestety trochę obcierają i sie grzeją. Więc proszę oszczędzić mi krytyki ale może ktoś już po prostu odłączył ten system i powie mi jak to zrobić bo nie chcę sam kombinowac bo mógł bym przekombinować . Z góry dzięki

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DANY
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ŁÓDŹ

 Post Wysłany: Śro 19:13, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Krótko mówiąc - źle kombinujesz !!!! jak sam nie dajesz rady to idź do kogoś kto Ci moto naprawi !
nie wiąż na druty ! nie klej taśmą ! kombinacje z hamulcami Shocked
pomyśl trochę !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DANY dnia Śro 19:16, 28 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Śro 20:32, 28 Wrz 2016    Temat postu:

PiotrM napisał:
Pewnie napotkam sie na falę krytyki ale jestem zdecydowany zrezygnować z systemu " dual " tym bardziej że wyczytałem gdzie nie gdzie że ST 1300 ogólnie ma z tym problem i mankamentem tych systemów jest zdolność do przegrzewania tylnych hamulców a przyczyną jest wałśnie ten tłoczek na przednim zacisku hamulcowym. Posłuchałem wszystkich waszych rad i zastosowałem sie do nich trochę pomogło i już nie trą az tak bardzo tylne klocki ale niestety trochę obcierają i sie grzeją. Więc proszę oszczędzić mi krytyki ale może ktoś już po prostu odłączył ten system i powie mi jak to zrobić bo nie chcę sam kombinowac bo mógł bym przekombinować . Z góry dzięki


Przy kupnie rozważałem między FJR 1300 a ST 1300 i dual dokonał tak naprawdę wyboru , supr sprawa ..


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Czw 9:19, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Piotr jestem tu od kilku lat i jesteś pierwszym który ma taki problem.
Wszystkie podobne problemy to był wynik zabrudzonych zacisków lub tłoczków.
Reasumując o Twoją maszynę nikt wcześniej nie dbał i teraz Masz problem.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Czw 13:14, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Duala możesz odłączyć bardzo prosto. W tylnym zacisku masz dwa przewody odkręcasz środkowy zaślepiasz go i po temacie. Jak to zrobisz to już Twoja inwencja twórca. Możesz po chamsku uciąć go i zaślepić lub bardziej kulturalnie dorobić śrubę zamykającą przepływ płynu i wkręcić ją tam gdzie była fabryczna. Tak szczerze duala nie jest trudno naprawić no może poza sytuacją gdzie spuchną przewody bo to już jest problem. Jak chcesz to przywieź mi moto to Ci to ogarnę.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jamiol87
bywalec
bywalec


Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Wysokie Mazowieckie

 Post Wysłany: Sob 8:43, 10 Mar 2018    Temat postu:

Panowie mam problem z tylnym zaciskiem, przy wymianie klocków zauważyłem, że z pod środkowego tłoczka lekko wystaje kawałek symeringu. Wszystko chodzi jak trzeba i teraz pytanie czy to robić już czy jeszcze poczekać, a jeśli już to jak bo to chyba tłoczek od cbs więc jak go wyjmę i wymienie ten symering to jak mam to później odpowietrzyć ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Hamulce, układy ABS, CBS, TCS » Tylni zacisk hamulcowy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group