|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 11:02, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Do bardzo dobrych uwag zamieszczonych w poprzednim poście dodam, że bardzo istotne jest, że nie należy się bać leżaków 3-4 letników ponieważ magazynowane są zgodnie z warunkami przewidzianymi dla tych wyrobów i dzięki temu ich parametry gwarantowane przez producenta nie zmieniają się. Inaczej jest z oponami 4-5 letnimi, które podczas użytkowania, pod wpływem warunków zewnętrznych, głównie promieniowania słonecznego ulegają degradacji i ich parametry użytkowe znacznie się pogarszają.
Dlatego też wymieniłem u siebie przednią 6-letnią oponę pomimo, że bieżnik był jeszcze całkiem dobry.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Elwood
stały bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ksawerów
|
Wysłany: Sob 1:46, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie znam się i nie za bardzo mam doświadczenie w oponach, więc się wypowiem
Miałem Hondę VTR 1000 F, sport pełną gębą, szalony motocykl, na zakrętach jak skalpel. Zamknięcie opony czy krzesanie iskier z podnóżków nie było większym problemem, no po prostu ten motocykl kocha zakręty.
Zalecana opona na tył 180, ale w bardzo dobrej cenie trafiłem 190, pomyślałem : "będzie lepsza przyczepność i dodatkowo super wygląd - biorę".
Po zmianie (ledwo się mieściła, łańcuch ocierał się o brzeg) pierwsze 100 km spokojnie niech się dotrze a potem rura będę jechał jak Valentino Rossi i tu zaskoczenie, motocykl zrobił się "tępy" nie chciał skręcać, trzeba było użyć wyraźnie więcej siły żeby go przerzucić z jednego zakrętu w drugi i co najgorsze zaczęły się uślizgi tylnego koła. Pojeździłem na tej oponie ok miesiąca, sprzedałem i kupiłem 180. Od tej pory trzymam się ortodoksyjnie zaleceń producenta co do ogumienia.
Jak pisałem na początku nie jestem znawcą, nie radzę ani nie odradzam, dzielę się tylko swoim doświadczeniem w tym konkretnym wypadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Sob 6:37, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Elwood napisał: |
Nie znam się i nie za bardzo mam doświadczenie w oponach, więc się wypowiem
Miałem Hondę VTR 1000 F, sport pełną gębą, szalony motocykl, na zakrętach jak skalpel. Zamknięcie opony czy krzesanie iskier z podnóżków nie było większym problemem, no po prostu ten motocykl kocha zakręty.
Zalecana opona na tył 180, ale w bardzo dobrej cenie trafiłem 190, pomyślałem : "będzie lepsza przyczepność i dodatkowo super wygląd - biorę".
Po zmianie (ledwo się mieściła, łańcuch ocierał się o brzeg) pierwsze 100 km spokojnie niech się dotrze a potem rura będę jechał jak Valentino Rossi i tu zaskoczenie, motocykl zrobił się "tępy" nie chciał skręcać, trzeba było użyć wyraźnie więcej siły żeby go przerzucić z jednego zakrętu w drugi i co najgorsze zaczęły się uślizgi tylnego koła. Pojeździłem na tej oponie ok miesiąca, sprzedałem i kupiłem 180. Od tej pory trzymam się ortodoksyjnie zaleceń producenta co do ogumienia.
Jak pisałem na początku nie jestem znawcą, nie radzę ani nie odradzam, dzielę się tylko swoim doświadczeniem w tym konkretnym wypadku. |
O widzisz! Dokładnie o tym pisałem wyżej. Założenie opony szerszej, nie poprawia a pogorsza komfort. O ile w motocyklach lżejszych, odczuwalne jest to natychmiast, o tyle w ciężkich, nie czuć tego od razu. Problem się zaczyna wtedy, kiedy musimy np. hamować awaryjnie albo mocniej położyć maszynę na winklu bo nam brakuje zakretu. Wtedy taka opona może stać się wręcz niebezpieczna.
Trzeba pamietać, że opona motocyklowa, jest i konstrukcyjnie i przeznaczeniowo inaczej niż samochodowa, skonstruowana. W motocyklowej, skręca się jej obwodem, czyli zmniejszając i zwiekszając go.
edit
Tutaj jest to wyjasnione a i na filmiku widać, że to nie kierownica skręca, a zmiana obwodu koło/opony, po przez pochylenie moto;
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlatego własnie, Twój motocykl, stał się, jak to nazwałeś tępy, ponieważ zmieniłeś mu całą geometrię.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Sob 6:46, 23 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Obelix
uzależniony
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
|
Wysłany: Sob 7:02, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Osobiście uważam że zakup "rozsądnych" leżaków jest bardzo dobrą opcją dla przeciętnego użytkownika motocykla o małej i średniej mocy. I na pewno lepszym wyborem niż nówki niższej klasy za tą samą kasę a zupełnie dużo lepszym niż zakup używek." |
Mądrego, to i miło posłuchać.
Raz tylko kupiłem używkę i więcej tego nie zrobię. Bieżnik prawie 7mm, a po wyjeździe do Gietrzwałdu na zakończenie sezonu bałem się, czy uda mi się wrócić do domu. Zaczęła mi się rozwarstwiać w rowkach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Obelix dnia Sob 7:05, 23 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 22:31, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli o używki chodzi to lepsze najtańsze chińskie lub koreańskie opony jak używki Mam na myśli samochodowe opony.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Nie 16:09, 24 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
EDDIE napisał: |
Jeśli o używki chodzi to lepsze najtańsze chińskie lub koreańskie opony jak używki Mam na myśli samochodowe opony. |
Akurat koreańskie, samochodowe czy motocyklowe, to bardzo dobre opony. Większość z nich, można porównać do znanych, markowych firm europejskich a że są przy tym tańsze, to tylko ich plus.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Obelix
uzależniony
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
|
Wysłany: Nie 16:23, 24 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W poprzednim PC800 miałem z przodu Duro a z tyłu Maxxis. I mimo, że małe rączki je robiły, to złego słowa powiedzieć na nie nie mogłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Pawlas
stały bywalec
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:19, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
informacyjnie - Michelin PR4 GT po 9kkm wyraźnie wyząbkowały się ... być może to efekt zachłyśnięcia się mocą PanEuropy ...? Ciśnienie w oponach sprawdzane właściwie przed każdą trasą.
Ciekawe, że przy podobnym poziomie wyząbkowania na Virażce czuć wyraźne pogorszenie trakcji i wibracje a w ST nic - zawieszenie jednak z innej planety :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:38, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jestem załamany szybkoscią zużycia opon w mojej Hondzie. Założyłem na początku sezonu kpl nowych opon METZELER ROADTEC Z6 przejechałem 9 tys km i tylna opna jest praktycznie do wywalenie. O ząbkowaniu nie dyskutuje bo jest to przypadłość wszystkich ciężkich i przeciążonych motocykli, ale w niektórych miejscach bieżnik a raczej brak bieżnika siega znaczników krańcowych. Przednia opona jest jak nowa. Wczesniej jezdziłem na BMW 1150RT i tam na tylnej oponie spokojnie robiłem 20-25 tys km.
I tu mam pytanie do wszystkich Hondziarzy.
Napiszcie mi bardzo prosze ile kilometrów przejezdzacie na swoich oponach
Prosze o krótkie wpisy
Marka opony:
Tył/ Przód:
Ilość przejechanych kilometrów:
Jazda Turystyczna z pasażerem lub jazda miejska solo:
Dziekuje z góry.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:39, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ja wymieniłem w swojej st 1300 równo rok temu na miski PR 3 . w rok zrobiłem 15 tys km do ok 7-8 tyś puki jeszcze nie było mocno ciepło czyli wiosna przednia była jak nowa tył lekko delikatnie podjechana szczególnie na godzinie 10 i 14 czaicie o czym piszę?
w wakacje zrobiłem Rumunię i to było apogeum tylnej opony wyząbkowana ostro godzina 10 i 14 ta zeszły do poziomu zero czyli do miejsca gdzie producent znaczy maxymalnie zużycie kapci , przedna opona jeszcze trochę polata ale i w niej godzina 10 i 14 jest mocno podjechana
testowałem różne ustawienia twarde odbicie miękkie sprężyny i na odwrót nic to nie daje jeśli chodzi o zżeranie mięsa .....
nadmieniam że jeżdżę dość agresywnie w sensie dynamicznie .
suma sumarum na wiosnę trzeba kupić nowe buty
raczej latam wokołokominowo sam i wtedy zamykam opony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtekooo dnia Pon 20:42, 29 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
samad
zasłuzony
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE
|
Wysłany: Pon 21:56, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
tył michelih 2= 27 000 i jeszcze na jakieś 2-3 tys by było gdyby nie za niskie ciśnienie
tył michelin 3 =20 000 zjechana na trapez ciśnienie 2,9 at
tył michelin 4 GT 180 nabyta 4,5mm około 12 000 zjechana środkiem jeszcze na jakieś 4-5 tys w koło komina by starczyła ciśnienie 3.2at wymieniona na dłuższe wojaże na
tył michelin 4GT 180 ---------------na razie 5.5 tys brak niepokojących śladów ciśnienie 3.3at max obciążona w temp 30st Rumunia Bułgaria Serbia------ i oby tak dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pon 22:13, 29 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Wszystko zależy od tego, jaką jazdę kto preferuje. Ja w st1100 zajeżdżałem opony po 8-9kkm. Były też sytuacje, że wystarczały nawet i na 25kkm. W zależności od potrzeb, stylu jazdy, trzeba dobierać. Nie zawsze z6, czy z8 spełni nasze oczekiwania. Owszem, jak mocno po winklach i dużo odkręcania, to bardziej sportowe. Jak jazda turystyczna, to opony turystyczne. Np. lasertecki. Można i 30kkm na nich zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Obelix
uzależniony
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
|
Wysłany: Wto 11:59, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
... Np. lasertecki. Można i 30kkm na nich zrobić. |
Że niby co? Bo nie kumam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:49, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dziękuję Samad. To są konkrety o jakie prosiłem.Widze że chłopaki wyżej nie zrozumieli mojej prośby i zaczynają nic nie wynoszącą do tematu przepychanke.
samad napisał: |
tył michelih 2= 27 000 i jeszcze na jakieś 2-3 tys by było gdyby nie za niskie ciśnienie
tył michelin 3 =20 000 zjechana na trapez ciśnienie 2,9 at
tył michelin 4 GT 180 nabyta 4,5mm około 12 000 zjechana środkiem jeszcze na jakieś 4-5 tys w koło komina by starczyła ciśnienie 3.2at wymieniona na dłuższe wojaże na
tył michelin 4GT 180 ---------------na razie 5.5 tys brak niepokojących śladów ciśnienie 3.3at max obciążona w temp 30st Rumunia Bułgaria Serbia------ i oby tak dalej |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kFiatek dnia Wto 12:50, 30 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
grabi
zasłuzony
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1095
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia Obiecana
|
Wysłany: Wto 16:11, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Przejechałem na Michałkach Pilot Road 3 (spokojna jazda 80%sam 20% z plecakiem) 25 tys. tył, przód ponad 30tys.
Teraz założyłem piloty 4GT i zobaczymy na ile starczą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Wto 21:02, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
kFiatek napisał: |
Dziękuję Samad. To są konkrety o jakie prosiłem.Widze że chłopaki wyżej nie zrozumieli mojej prośby i zaczynają nic nie wynoszącą do tematu przepychanke.
samad napisał: |
tył michelih 2= 27 000 i jeszcze na jakieś 2-3 tys by było gdyby nie za niskie ciśnienie
tył michelin 3 =20 000 zjechana na trapez ciśnienie 2,9 at
tył michelin 4 GT 180 nabyta 4,5mm około 12 000 zjechana środkiem jeszcze na jakieś 4-5 tys w koło komina by starczyła ciśnienie 3.2at wymieniona na dłuższe wojaże na
tył michelin 4GT 180 ---------------na razie 5.5 tys brak niepokojących śladów ciśnienie 3.3at max obciążona w temp 30st Rumunia Bułgaria Serbia------ i oby tak dalej |
|
Zrozumieli, zrozumieli. Jednak Ty dalej nie rozumiesz, od czego zależy żywotność opon. To jest wypadowa wielu wektorów. Ty chcesz się oprzeć na tym, co ktoś inny, nie pisząc w jakich warunkach i na jakiej oponie przejechał. Zresztą od początku, postawiłeś źle pytanie. Nie określiłeś warunków eksploatacji. Ja, np w ub. roku, ledwo wróciłem z Cypru na nowych michelinach. Raptem 7 kkm tam i z powrotem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:26, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
jak od czego ? od przyspiesznia hamowania i ostrej jazdy , eksploatacja pasywna czy aktywna w wersji hardcore
opona to jedyny element motocykla który styka sie z powieszchnią drogi (oby tak było zawsze hehehehe ) opona miękka asfalt twardy nie ma filozofii to zbyt dużej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:02, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jerzyk, masz dużo racji. Lecz zadając to pytanie nie chodzilo mi o wyliczenia matematyczne. Jeżdżę na motocyklach od 35 lat. Jeżdżę w 80% turystycznie. Jeżdżę zawsze w podobnym stylu (nie katuje) prawie zawsze z pasażerem. Zjeździłem kilkanaście różnych motocykli. Przetestowałem różne opony różnych marek. Przez te wszystkie lata jeździłem w różnych warunkach (deszcz, piekielne upały, autostrady itp.) ale nigdy nie miałem na oponie tak niskiego przebiegu jak teraz. Dołączyłem do zacnego grona posiadaczy St1300 w ubiegłym roku na jesieni.W tym roku wyjechałem nią na dziewiczy wypad (Austria Włochy Chorwacja). Po powrocie po przebiegu 9 tys opona jest do wywalenia. Stąd moje krótkie i treściwe pytanie. Kto ile w jakich warunkach i na jakich oponach przelatał. Dlaczego Pancia ma taki apetyt na gumę, a może to wina opony??
Wszystkim serdecznie dziękuję za poświęcony czas i za wszystkie odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 10:49, 31 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Staż mamy podobny, co do lat. Natomiast tak jak już napisałem, wszystko zależy od stylu jazdy i obciążenia opony. z6 jest do uniwersalnych moto i "trochę" turystycznych. Napisałem "trochę" bo nie jest to opona stricte turystyczna. Co prawda, ma utwardzona górę, jednak boki są miękkie. Jezeli jeździsz dużo w tzw. złożeniu, to lecą boki, góra zostaje. Na wprost, to ściera się góra a boki zostają. Ostre asfalty Włoch, Chorwacji, potrafią szybko zjeść oponę. To temat rzeka i wielokrotnie przerabiany na różnych forach. Nie mniej, z6 to super opona, która trzyma i na suchym i na mokrym. Jest miękka i szybko potrafi jej ubywać, przy ciężkim moto, jakim jest PE, co też nie jest regułą, bo wszystko zależy jak wyżej. Od stylu jazdy.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Śro 10:50, 31 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:21, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ja chcę kupić te kapcie , [link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś to zakładał do panci ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Czw 20:24, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Fajnie cenowo
A jak na nich się jeździ , bo ja pilot road 4 ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Czw 20:20, 22 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Czw 20:43, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobre gumy, jak ktoś jeździ z zacięciem sportowym. Dobrze trzymają i na mokrym i na suchym. Jeżeli mają być używane tylko na autostradzie, to ich szkoda. Szybko się wy ząbkują i będą głośne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:09, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
jerzyk napisał: |
Bardzo dobre gumy, jak ktoś jeździ z zacięciem sportowym. Dobrze trzymają i na mokrym i na suchym. Jeżeli mają być używane tylko na autostradzie, to ich szkoda. Szybko się wy ząbkują i będą głośne. |
Miałem kilka sezonów miśki PR 2 i 3 nie byłem z nich do końca zadowolony , popróbuję czegoś innego , koledzy na FJR bardzo są z nich zadowoleni
. Cena dobra , jakość się okaże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Czw 21:15, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Pod koniec sezonu podeśle fotki opon z ich przebiegiem , a sporo kulam - tak myślę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Krzychu RRQ
uzależniony
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Centralna
|
Wysłany: Pią 11:07, 23 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Kfiatek specjalnie dla Ciebie z pozdrowieniami:)
ST 1300 kupiłem w lutym z założonymi PR2 stare DOT 2010 jednak duży bieżnik
po 10 tyś przebiegu, solo 90% i w Polsce 90%, ciśnienie (2,9 - 3):
PRZÓD bieżnik zleciał z 3,5 na 2,3 mm (jeszcze 5 tyś może zrobić)
TYŁ bieżnik z 5,5 zleciał na 3,5 mm (jeszcze 10 tyś może zrobić)
Mimo, że patrząc na bieżnik da się jeszcze jeździć widać już ślady spękań a tył wyraźnie wyząbkowany dlatego w kolejce czekają już Z8
ps mimo wieku i stanu nie udało mi się zerwać przyczepności z tej opony to na plus na minus wyząbkowanie tylniega kapcia mimo dbania o ciśnienie itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzychu RRQ dnia Pią 11:10, 23 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pią 19:51, 23 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Krzychu RRQ napisał: |
Kfiatek specjalnie dla Ciebie z pozdrowieniami:)
ST 1300 kupiłem w lutym z założonymi PR2 stare DOT 2010 jednak duży bieżnik
po 10 tyś przebiegu, solo 90% i w Polsce 90%, ciśnienie (2,9 - 3):
PRZÓD bieżnik zleciał z 3,5 na 2,3 mm (jeszcze 5 tyś może zrobić)
TYŁ bieżnik z 5,5 zleciał na 3,5 mm (jeszcze 10 tyś może zrobić)
Mimo, że patrząc na bieżnik da się jeszcze jeździć widać już ślady spękań a tył wyraźnie wyząbkowany dlatego w kolejce czekają już Z8
ps mimo wieku i stanu nie udało mi się zerwać przyczepności z tej opony to na plus na minus wyząbkowanie tylniega kapcia mimo dbania o ciśnienie itp. |
Ja mam pilot road 4
Ale 6 letniej to bym nie kupił .. max 3 lata opona i do wymiany ... guma kruszeja twardnieje itd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Pią 20:38, 23 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 13:13, 26 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
To jest moja przednia PR 4 , przejechane dokładnie 28706 km
nie wiem czy to dobry wynik ale do końca sezonu pewnie się do kulam
jeszcze trochę zostało do kontrolki .
[link widoczny dla zalogowanych]
Na tylnej zrobiłem 14000 to jeszcze sporo zostało ale wyraźnie się wykantowała .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Pon 13:14, 26 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kFiatek
maniak postów
Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:48, 26 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Z przednią gumą nie mam problemu. Po dziesięciu tys wygląda jak nowa. Tylna zeżarło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 19:45, 26 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisałem tyłu u mnie przejechał 14000 PR 4 myślę że do 20000 do kulam
Słyszałem o opinii 2 razy tył raz przód
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Pon 19:47, 26 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Darek
wymiatacz
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Pon 22:18, 03 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
w przyszłym sezonie na metzeler - zakupione - czas pokarze co lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Koła, opony, łożyska » Opony do ST 1300 , jakie ? |
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Następny |
Strona 7 z 9 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|