Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirek
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:04, 04 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Darek napisał: |
Tak jak napisałem tyłu u mnie przejechał 14000 PR 4 myślę że do 20000 do kulam
Słyszałem o opinii 2 razy tył raz przód
[link widoczny dla zalogowanych] |
A tak naprawdę, to co autor miał na myśli ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Spili
moderator zasłużony
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1754
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SD
|
Wysłany: Wto 11:33, 04 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
mirek napisał: |
Darek napisał: |
Tak jak napisałem tyłu u mnie przejechał 14000 PR 4 myślę że do 20000 do kulam
Słyszałem o opinii 2 razy tył raz przód
[link widoczny dla zalogowanych] |
A tak naprawdę, to co autor miał na myśli ? |
Tłumaczenie na polski:
"Tak jak napisałem - tył u mnie przejechał 14000 km Pilot Road IV.
Myślę, że do 20 000 km dokulam.
Słyszałem o opinii, że 2 razy tył się wymienia a raz przód"
Tak to ja zrozumiałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:30, 04 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Spili napisał: |
mirek napisał: |
Darek napisał: |
Tak jak napisałem tyłu u mnie przejechał 14000 PR 4 myślę że do 20000 do kulam
Słyszałem o opinii 2 razy tył raz przód
[link widoczny dla zalogowanych] |
A tak naprawdę, to co autor miał na myśli ? |
Tłumaczenie na polski:
"Tak jak napisałem - tył u mnie przejechał 14000 km Pilot Road IV.
Myślę, że do 20 000 km dokulam.
Słyszałem o opinii, że 2 razy tył się wymienia a raz przód"
Tak to ja zrozumiałem |
BRAWO TY
tłumaczenie pierwyj sort
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Fish
junior
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SRB
|
Wysłany: Śro 15:09, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ciekawy test opon sportowo-turystycznych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Fish
junior
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SRB
|
Wysłany: Śro 15:11, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Co prawda na FJR, ale nie ma, co wybrzydzać
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:48, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dla wszystkich, którzy nie mają czasu na czytanie 9 stron testu:
Co ważne!
Między ostatnią pozycją opony, a pierwszą jest biorąc pod uwagę punktację zaledwie 8% różnicy. To bardzo mało zważywszy na to, że każdy z nas ma własny styl jazdy i preferencje co do warunków w jakich jeździ (sucho/mokro, autostrady/drogi lokalne, solo/z plecakiem, itp.)
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Śro 17:02, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A kto ten test przeprowadzał, że zapytam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Fish
junior
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SRB
|
Wysłany: Śro 19:49, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jörg Lohse i Karsten Schwers
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fish dnia Śro 19:56, 19 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Elwood
stały bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ksawerów
|
Wysłany: Śro 22:06, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Kuzyni Adolfa tak to już jest, że w niemieckich testach wygrywają niemieckie produkty.
Chociaż trzeba przyznać, że starali się i bardziej przekonują mnie próby na normalnej drodze niż w laboratorium.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Elwood dnia Śro 22:11, 19 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kalina
stały bywalec
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Śro 22:28, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
W mojej ocenie najlepszą gumą w relacji cena-jakość jest teraz metzeler Z6. Jeździłem na tej oponie z 10 lat temu cięższym motocyklem i opona była super. Super w deszczu i na suchym. Wtedy dużo lepsza niż np. pilot road 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jacq
junior
Dołączył: 04 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKL
|
Wysłany: Śro 23:15, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
No to się pochwalę. Wiosną nabyłem właśnie zestaw z pierwszego miejsca (Metzeler Z8 Interact) do mojej Panci. Przód produkcja 2016, tył końcówka 2015. Komfort jazdy , zachowanie motocykla w trasie na włoskich winklach w drodze do Portofino (przez Dolomity) wzorcowe. Technika jazdy hmm na ile pozwoli żonka, ale nie jesteśmy zawalidrogami. Co do zużycia po ok 5 kkm nie widzę większych śladów. Czy kupie jak się zużyją? - zdecydowanie tak. Widzę wielką pozytywną różnice do poprzednich Bridgestonów.
Oczywiście rozmiar opon zgodne z zaleceniami Hondy.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 7:55, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Elwood napisał: |
Kuzyni Adolfa tak to już jest, że w niemieckich testach wygrywają niemieckie produkty.
|
Dunlop i Conti też w większości rozmiarów są produkowane w Niemczech.
kalina napisał: |
W mojej ocenie najlepszą gumą w relacji cena-jakość jest teraz metzeler Z6. Jeździłem na tej oponie z 10 lat temu cięższym motocyklem i opona była super. Super w deszczu i na suchym. Wtedy dużo lepsza niż np. pilot road 2. |
O ile wiem Z6 przestali produkować w zeszłym roku, podobnie PR2.
-------------------
Na swoich Pilot Road 4 GT przejechałem w tym sezonie 9000 km w tym ponad 4000km podczas wypadu na Korsykę i Sardynię, gdzie są bardzo ostre winkle i niemniej ostry asfalt. Stan przedniej opony prawie bez śladów zużycia, tylna - minimalnie widoczne zużycie na środku opony.
Opona bardzo ładnie trzyma na suchym, w deszczu nie dane mi było jeździć za dużo ale komfort jazdy po mokrym był spory.
Nie miałem lepszej opony do tej pory niż PR4.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kalina
stały bywalec
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Czw 9:31, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
[quote="EDDIE"]
Elwood napisał: |
O ile wiem Z6 przestali produkować w zeszłym roku, podobnie PR2.
|
W ciąż można je kupić. Choćby roczne czy dwuletnie. Co w żaden sposób nie wpływa na jazdę.
Właśnie popatrzyłem na Z6 i Z8 w rozmiarze do europy i przyznam że gdybym miał za komplet dać 600PLN za Z6/Z8 lub równo 500PLN więcej żeby jeździć na PR4 to tutaj sprawa jest prosta. Nie twierdzę że to złe gumy (PR4). Ale z pewnością nie są lepsze, a już na pewno nie o 500PLN
Podtrzymuję co napisałem. W tej chwili nie ma lepszych opon za normalne pieniądze niż metzeler. Z resztą od paru lat tak jest. Do lżejszych motocykli z kolei nie ma lepszych niż Pilot Power pierwszej generacji.... W/g mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 9:50, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Nie pisz proszę, że różnica między PR4, a Z6/Z8 to 500zł bo zwyczajnie wprowadzasz ludzi w błąd.
Różnica (co w tej chwili sprawdziłem) na komplecie opon między PR4, a Z6 to około 300-350zł, a Z8 to 100-150zł. Nie brałem pod uwagę opon starszych jak 2015 rok.
Twój wybór, twoje pieniądze, trzeba jednak jeszcze pamiętać, że Z6 są produkowane w Chinach. Sorry, ale bardziej cenie produkcję z Europy, w szczególności z Niemiec.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kalina
stały bywalec
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Czw 11:08, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Specyficzny sposób rozumowania Eddie. Zarzucasz mi coś, a potem sam piszesz że nie brałeś pod uwagę opon z 2014. Czyli manipulujesz. Wbij sobie jakiś kolejny filtr np. że nie kupisz z firmy zaczynającej się na H albo że nie kupisz wysyłkowo mistrzuniu.... zobaczymy co Ci wyjdzie.
Produkcja w chinach.... a sporą część michałów to gdzie się robi? Gdzie robili gumy które miały problemy z opasaniem Eddie? Ile było akcji michelina że gumy wadliwe i uprzejmie proszą o zwrot bo gumy się odkształcają.....
PS. Powiedz mi Eddie, bo widzę że żenisz opony na forumie. Masz w ofercie metzelera?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Obelix
uzależniony
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów
|
Wysłany: Czw 19:59, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
W tym roku na przód założyłem Z8. W sumie nie powiem, jak się ona sprawia, bo zrobiłem na niej dopiero tysiączka. Ale zawiodłem się na tourance next z tyłu, która po ok. 7 tysiącach zrobiła się trapezowa. Ciśnienia starałem się pilnować na bieżąco. Jeśli wierzyć manometrom, trzymałem 3 atm. Następnym moim wyborem na tył ma być metzeler roadtec 01. Ale tym razem będę trzymał się rozmiarówki zalecanej do tego modelu Hondy. Być może na trapez w mojej obecnej oponie miał wpływ to, że kupiłem szerszą niż powinienem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:31, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
kalina napisał: |
Specyficzny sposób rozumowania Eddie. Zarzucasz mi coś, a potem sam piszesz że nie brałeś pod uwagę opon z 2014. Czyli manipulujesz. Wbij sobie jakiś kolejny filtr np. że nie kupisz z firmy zaczynającej się na H albo że nie kupisz wysyłkowo mistrzuniu.... zobaczymy co Ci wyjdzie.
Produkcja w chinach.... a sporą część michałów to gdzie się robi? Gdzie robili gumy które miały problemy z opasaniem Eddie? Ile było akcji michelina że gumy wadliwe i uprzejmie proszą o zwrot bo gumy się odkształcają.....
PS. Powiedz mi Eddie, bo widzę że żenisz opony na forumie. Masz w ofercie metzelera? |
Kolego Kalina, nie manipuluj wypowiedziami. Nie uciekaj ze swojego błędu porównania cen pisząc teraz, że miałeś na myśli rocznik 2014, trzeba było to zrobić od razu kiedy to pisałeś.
Niestety nie mogłeś tego zrobić, bo praktycznie rzecz biorąc nie ma na rynku i nie kupisz Michelinów Pilot Road 4 starszych niż 2015 rok. Chyba, że porównywałeś Z6/Z8 z rocznika 2014 lub starszy z PR4 z rocznika 2015 lub 2016, ale obawiam się, że nawet wtedy nie udowodnisz różnicy na poziomie 500zł.
Już nie wspomnę o tym, że Michelin zwracał na wiosnę w tym roku 125zł każdemu kto kupił komplet opon PR4 GT.
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kalina
stały bywalec
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Pią 9:29, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Człowieniu, co ja mam udowadniać i komu? Tobie? Com'on
Masz wiedzę co do tego jak się jeździ na konkretnej gumie to pisz. Pomożesz ludziom.
Chcesz bić pianę, łapać spinki to załóż sobie wątek np. "pieczara Eddiego" albo "mordor". Może wpadnę. Kto wie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 9:34, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Nie musisz nic udowadniać, nikt o to nie prosi.
Jest jedna prośba, nie wprowadzaj ludzi w błąd. A ponieważ jeździłem i na Metzelerach i na Michelinach, to swoje "trzy" słowa opinii wyraziłem wcześniej.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 9:36, 21 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jerzyk
V
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KT
|
Wysłany: Pią 9:56, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Masz w swojej ofercie Metzelera? Byłbym zainteresowany Z8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:32, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Po trzech miesiącach spokoju znowu zaczyna się bicie piany i odwracanie kota ogonem.
Nic się nie zmienił.
Kalina brawo TY.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
wojtekooo
maniak postów
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:56, 27 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Po przejechaniu metzeler Z8 całego sezonu stwierdzam że sa to średnie opony , wolno sie nagrzewają ale i wolno schodzą , w porówaniu do miśków PR3 dużo gorsze na deszczu , no ale sa tańsze ogólnie oceniam je na skali 1-10 na 6+
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtekooo dnia Śro 6:57, 27 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jamiol87
bywalec
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: Pią 17:17, 10 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
A co powiecie o bridgestonach bt-023 gt, użytkował ktoś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
peptek
stary wymiatacz
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WŁOCŁAWEK
|
Wysłany: Pią 20:12, 10 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ja miałem 021 i byly ok Jedyne ktorych nie polecam to ME Z8
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Pią 20:13, 10 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
koszerny
junior
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:24, 27 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Co polecacie dla PE1300 MICHELIN PILOT ROAD 4GT czy MICHELIN PILOT ROAD 5 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Skorpionwr
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto 20:16, 27 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Michałki wszystkie do tej pory były dobre więc myślę, że 5 też takie będą, ale to na razie nowość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
norbert
zasłuzony
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:22, 27 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
koszerny napisał: |
Co polecacie dla PE1300 MICHELIN PILOT ROAD 4GT czy MICHELIN PILOT ROAD 5 ? |
PR4 GT bardzo fajne opony ale pomyśl jeszcze o PIRELLI ANGEL GT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
DANY
zasłuzony
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 20:53, 27 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ja w sezonie będę musiał wymienić i już mnie korci ,żeby 5 spróbować , jeśli osiągnęli trzymanie takie lub lepsze jak w 4 i podnieśli przebieg to nie chcę nic innego , tylko nie mogę nigdzie znaleźć jak to jest z 5 czy tak samo jak w 4 - wersja Trail i GT ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Michallica
wyjadacz
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Śro 9:02, 28 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
https://www.youtube.com/watch?v=Y88EbYGJhEg
Do ST 1300 nie ma rozmiaru z Pilot Road 5
Opona dostępna jest w jednej specyfikacji, bez podziału na GT itp. Niebawem pojawi się wersja Trial przeznaczona do turystycznych enduro typu GS i spółka, bieżnik jest taki sam, różnica będzie w proporcjach składu mieszanki.
Michelin podaje żywotność opony wydłużoną o 3000mil, przy zachowaniu takiej samej stabilności jak w PR4. Widać po bieżniku że wyciągnęli wnioski z mocno ponacinanego bieżnika i pewnie efekt będzie dobry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
koszerny
junior
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:05, 29 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Na PR4GT już trochę na mojej poprzedniej ST1300 jeździłem i chwaliłem sobie
Poczekam chyba jak 5 będzie dostępna. Tylko nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi kiedy to nastąpi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez koszerny dnia Czw 15:05, 29 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|