 |
|
 |
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darek
wymiatacz

Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Śro 20:51, 18 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
A już miałem nadzieję , że to oznacza N-m
Wolę zapytać , posiadam st 1300 ledwie ponad rok , przykulałem 18000 km a co za tym idzie małe doświadczenie . Poprzedniej zimy jak dokręcałem śruby zacisków hamulcowych przodu , to na dzień dobry dwie zerwałem , stad pomysł o zakupie klucza dynamometrycznego , tyle że jest bezużyteczny , jeśli nie znamy momentu dokręcania śrub
I koło się zamyka .
Jeszcze raz dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
 |
Darek
wymiatacz

Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Śro 22:30, 18 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Mark33 napisał: |
Darek napisał: |
Ktoś się orientuje z jakim momentem dokręcić śruby tarczy hamulcowej  |
Koło tylne według serwisówki 42 N-m
Tarczka Abs 8 N-m |
Miałeś rację kolego , gwałcący BMW , tak jak napisałeś 42 N-m śruby tarczy tylnej , wydawało mi się że dużo jakoś ale to dlatego że jest tylko jedna tarcza , co do tarczy przód i momentów to 20 N-m
Zawiozłem się i przekopałem serwisów kę
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Darek
wymiatacz

Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska Kalisz
|
Wysłany: Czw 8:05, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
A przepraszam to kolega Mark napisał, chyba za długo gapiłem się w ekran
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
 |
|
|
 |
|