FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Opinie jakie opony do Pan European
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Koła, opony, łożyska, zabierak  » Opinie jakie opony do Pan European
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







 Post Wysłany: Wto 21:47, 12 Sty 2010    Temat postu: Opinie jakie opony do Pan European

Witam serdecznie niedawno zmieniłem maszynę z Hondy Shadow na Pan Europę w zeszłym roku po raz pierwszy kupiłem nowe opony Metzelera i powiedziałem że już nigdy nie założę żadnych używek różnica w jeżdzie jest ogromna motor sam się składa na zakrętach.Proszę poradzcie jakie najlepiej założyć gumy do Pan Europy.
 Powrót do góry »
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Wto 22:09, 12 Sty 2010    Temat postu:

Witaj,

Ja od zawsze na nasze drogi z wielu względów polecam Michelin Pilot Road 2 i póki co IMHO nie wymyślono lepszych gum dla naszych moto... to moje odczucia... teraz mam wprawdzie ST1300 ale mając ST1100 przez prawie 10 lat też tylko Michelin'y się ostały a próbowałem właśnie też Metzeler'ów, Dunlop'ów itp.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Śro 15:40, 13 Sty 2010    Temat postu:

Ja nie polecam na przód Dunlopa Sportmax 220.Po 2 000 była juz tak wyząbkowana , że w deszczu to była tragedia. Oczywiście trzymaj się rozmiarów,jakie przewidziała najlepsza w świecie fabryka Wink

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Newbie
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Sob 11:24, 13 Lut 2010    Temat postu:

Ja drugi raz zaufam Metzeler Lasertec. Przekonują mnie cenowo (komplet za 850zł) i nie mam ochoty eksperymentować. Co do Michałów Pilot Road 2 to mój brat gania na Hornecie na tych gumach i bardzo sobie chwali.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 20:08, 28 Gru 2010    Temat postu:

Witam. Jako że moja przednia oponka, wymaga wymiany, mam pytanie do forumowiczów. Czy ktoś z was, używa, bądź używał opon firmy shinco?. Czy warto ją założyć? Opinie są różne. Jestem ciekaw, czy w PE się sprawdza.
pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Wto 20:58, 28 Gru 2010    Temat postu:

W tamtym roku zmieniłem oponki na Dunlop SportMax (zestaw 120/70-18; 160/70-17).
Po przejechaniu ok. 3 tkm tył mi już ząbkuje.
Nie wiem dlaczego tak się dzieja dla tego też nie polecam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 21:33, 28 Gru 2010    Temat postu:

To że ząbkuje, to raczej przyczyny musisz szukać w ustawieniu zawiechy, zbieżności lub co gorsza, amor do wymiany. Z marką opony nie ma to nic wspólnego. Zrób diagnostykę zawieszenia, w pierwszej kolejności. pozdr.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Śro 12:30, 29 Gru 2010    Temat postu:

jak można ustawić zbieżność w jednośladzie?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Śro 14:19, 29 Gru 2010    Temat postu:

konrad1f napisał:
jak można ustawić zbieżność w jednośladzie?
Bardzo prosto.Wystarczy wziąć dwie proste deski ale lepiej stalowe kształtowniki i położyć wzdłuż motocykla jak najbliżej opon.Jeżeli kierownica nadal będzie prosto,jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Śro 19:36, 29 Gru 2010    Temat postu:

piszesz o sprawdzaniu osiowości a nie o ustawianiu zbieżności
Razz
osobiście (jeśli zachodzi taka potrzeba np. po wywrotce) sprawdzam na oko kładąc się kilka metrów przed motocyklem, no i zazwyczaj przyczyną nieosiowego ustawienia kół jest okręcenie się rur przedniego zawieszenia w półkach
poza tym w sprzętach pędzonych wałem i tak nie da rady przestawić tylnego koła - więc jeśli nie jest ono wzdłuż podłużnej osi motocykla to i tak nic z tym nie zrobisz (coś musiało ulec uszkodzeniu)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2544
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 20:55, 29 Gru 2010    Temat postu:

konrad1f napisał:
piszesz o sprawdzaniu osiowości a nie o ustawianiu zbieżności
Razz
osobiście (jeśli zachodzi taka potrzeba np. po wywrotce) sprawdzam na oko kładąc się kilka metrów przed motocyklem, no i zazwyczaj przyczyną nieosiowego ustawienia kół jest okręcenie się rur przedniego zawieszenia w półkach
poza tym w sprzętach pędzonych wałem i tak nie da rady przestawić tylnego koła - więc jeśli nie jest ono wzdłuż podłużnej osi motocykla to i tak nic z tym nie zrobisz (coś musiało ulec uszkodzeniu)


Na oko, to chłop w szpitalu umarł. A tak poważnie, nie trzeba się kłaść. Wystarczy trochę prostej, wiadro wody i już wszystko wiemy. No prawie wszystko. Jest to bardzo prosta metoda. Można ją też zastosować przy kupnie moto. Ma ona zastosowanie wtedy, kiedy nie mamy spec mechaniora przy sobie, a nie chcemy być nabici w butelkę. pozdr.

P.S. O takich sprawach, powinni uczyć na podstawowym kursie PJ.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
adamm
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: kielce

 Post Wysłany: Nie 20:52, 16 Sty 2011    Temat postu:

Siemka.

Każda opona kierunkowa wyząbkuje.

Ja na przodzie miałem starego Metzelera (łysego).

Po wymianie na nowego (Metzeler Lasertec) jazda była niesamowita.

Na tyle mam Bridgestone. Jest wyząbkowany i na ten sezon idzie do wymiany.

Na 99% zakładam Metzeler ME 880 Maraton.

Jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale do PanEUropy powinna być założona opona DIAGONALNA.

Jeśli tak, to w Metzelerze występuje ME880 Maraton D

Pamiętam jak dzwoniłem do jednej firmy w sprawie Metzelera Z6 i pan powiedział, że ta opona się do niej nie nadaje. Wspominał coś właśnie o oponach radialnych i diagonalnych, ale nie pamiętam którą mi polecał.


Pracuję w hurtowni opon i w oponach rolniczych mam do czynienia z oponami radialnymi i diagonalnymi, ale nijak nie potrafię sobie tego przełożyć na opony motocyklowe żeby wybrać które będą dobre.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
adamm
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: kielce

 Post Wysłany: Nie 21:08, 16 Sty 2011    Temat postu:

pogrzebałem trochę i już wiem ;-)


Do Panci powinna być założona opona Diagonalna z OPASANIEM.

Stąd wzięło się oznaczenie 160/70 B17, gdzie literka B oznacza właśnie dodatkowe opasanie.

Wzmacnia oponę, zwiększa jej wytrzymałość przez co powoduje mniejsze nagrzewanie się.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Nie 21:35, 16 Sty 2011    Temat postu:

Cytat:
Na oko, to chłop w szpitalu umarł. A tak poważnie, nie trzeba się kłaść. Wystarczy trochę prostej, wiadro wody i już wszystko wiemy. No prawie wszystko. Jest to bardzo prosta metoda. Można ją też zastosować przy kupnie moto.


hehhe
już widzę jak ustawiasz rury przedniego zawieszenia w półkach i co chwilę dokręcasz i popuszczasz śruby na półkach aby przetoczyć motocykl po kałużyLaughing
dwa lata temu na jazdach testowych w Poznaniu gdy wyglebił LC8 Adv. to mechanik KTM-a nawet nie musiał spoglądać od przodu - wystarczyło mu spojrzeć z góry na półkę i ustawił perfekcyjnie
tak więc zależy jakie kto ma oko Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pawelACE
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Śro 10:02, 13 Kwi 2011    Temat postu:

przegladalem ksiazke serwisowa do motocykla ale minelo juz sporo czasu i opony podane w niej sie zmienily nieco (wlasciwie nie ma juz takich na rynku)

co powinienem rozmiarowo zalozyc do ST z 1999 roku bez systemow chodzi mi o nosnosc/nacisk

110 szerokosc, 80 wysokosc, 18 srednica, a nosnosc teraz mam chyba 58 W i kolega od lat smigajacy tylko na STekach (Pietrasik) powiedzial ze to za slaba opona i dlatego zabkuje


110/80 18 ?

mysle tak jak pisal Marlboro nad Michelinami Pilot Road 2 lub 3 bo takie tez juz sa dostepne ino drogie jak diabli w serwisie 720 zl w internecie powyzej 650 zl za sztuke heh:-(((((?


widzialem te tabele na naszej stronie ale ni cholery nie wiem jaki ma byc ten pelen indeks, ktos by podpowiedzial?

dziekuje


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Śro 11:47, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Ja zalozylem pr2 na przod tylko mam z systemami to tam jest 120/70 chyba. Wrazenia? Wogole nie mysle o przedniej oponie. Skladam sie jak chce i kiedy chce.

A to jest chyba opcja do Ciebie.

[link widoczny dla zalogowanych]

W ciagu tygodnia kurier przywiozl do domu z dot 2010. Do 18 m-cy opone traktuja jako nowa. Mi to nie staniwi roznicy i tak wytrzyma sezon moze dwa. Gorzej z tylem bo tam michelin nie robi chyba, ze wlozy od st1300 170/60.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mirekm71 dnia Śro 11:52, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mamut
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sobowidz

 Post Wysłany: Śro 12:07, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Witam.
W ubiegłym roku założyłem nowe Bridgeston Battlax BT 021( kupiłem w Niemczech za 230 Eur )
Trzymają się super.
Jeżdżę chyba trochę za ostro bo na przedniej przejechałem 4500 km i został 1 mm do TWI. Tył jest super.
Teraz już zamówiłem Michelin Pilot Road 2. 120/70 x18 59W.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Śro 13:53, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Po torze jezdzisz? Opona turystyczna powinna wytrzymac miedzy 15 a 20 tys. Jak mi pilotka nie zrobi 15 to jest to ostatni misiek jakiego kupilem. Marathon' ka na tyle 18 przelatala.





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mirekm71 dnia Śro 14:44, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pawelkalisz
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: kalisz

 Post Wysłany: Śro 18:44, 13 Kwi 2011    Temat postu:

witam kupiłem w tym roku przednią Pilot Road 2 tył mam z roku 2008 i jeszcze wygląda super więc jak wspominał Marlboro tylko MICHAŁY ja też sugerowałem sie opinią z forum i jestem zadowolony

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawelkalisz dnia Śro 18:45, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Śro 19:13, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Przod tak ale tyl nie wystepuje w rozmiarze do 1100. Mozna zalozyc z st1300 bo 170/60 jest podobna gabarytami do 160/70 tylko, ze jednak jest to odstepstwo od oryginalu. Teraz zamowilem lekko chodzona marathon w rozmiarze do st1100 a pozniej zobacze moze shinko raven 170/60???

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pawelACE
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Czw 13:20, 14 Kwi 2011    Temat postu:

czy te 58 w - to wystarczajaca moc na te wage motorka?
pytam dla pewnosci
dobra cena w tym linku podanym przez Mirka
oni maja takie ceny na codzien czy trzeba sie spieszyc?
niby wszedl juz model pilot road 3 to 2ki powinny byc tansze,
acha i jak "stare" oni oponki sprzedaja (pisza ze do 18tu miesiecy a jak jest w rzeczywistosci?, rozmawialem ze znajomym mechanikiem i ma dojscie do opon srednio drozszych od tych na alegro o 100 zlotych ale maja zazwyczaj maksymalnie miesiac czasu od produkcji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawelACE dnia Czw 13:38, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mamut
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sobowidz

 Post Wysłany: Czw 21:35, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Witam.

Mirekm71 napisał: "Po torze jezdzisz? Opona turystyczna powinna wytrzymac miedzy 15 a 20 tys. Jak mi pilotka nie zrobi 15 to jest to ostatni misiek jakiego kupilem. Marathon' ka na tyle 18 przelatala."

Na torze nie. Ale najczęściej ze znajomymi na szlifierkach i często z małżonką.
Pewnie za dużo mocno hamuję.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
karas804
bywalec
bywalec


Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sobiemyśl

 Post Wysłany: Pon 21:20, 09 Maj 2011    Temat postu:

Witam,
Szykuje mi się również wymiana oponki z przodu i stąd moje pytanie. Czy zakładał ktoś może na przód Michelin Pilot Activ? Znalazłem takie w rozmiarze 110/80/18 ale nie jestem pewien czy do ST1100 się nada a w Irlandii blisko mnie są dwa warsztaty/ sklepy motocyklowe co mi wciskają Batlaxy lub Dunlopy. A oprócz tego nie chcą zakładać opon kupionych nie u nich Sad Czy jeżeli mam ABS/TCS to powinna być 110/80/18 czy 120/80/18?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mamut
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sobowidz

 Post Wysłany: Pon 21:28, 09 Maj 2011    Temat postu:

Witam.
Do Abs , Tcs tylko 120/70 x 18 indeks 59 w
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pon 22:08, 09 Maj 2011    Temat postu:

Mamut napisał:

Do Abs , Tcs tylko 120/70 x 18 indeks 59 w
pozdrawiam


Ten rozmiar opony jest bardziej przypisany do CBS od '96 r.(wzrost masy moto.)
Wcześniejsze Pancie mimo, że miały ABS opony były 110/80
Wszystko zależne jest od rocznika i wyposażenia.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PanLapa
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: PRZEWORSK

 Post Wysłany: Wto 9:37, 10 Maj 2011    Temat postu:

ja założyłem na przód z6 roadteca teraz dokupiłem tył
[link widoczny dla zalogowanych] przód jest rewelacjia zobaczymy jak zadziałają w kpl. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
karas804
bywalec
bywalec


Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sobiemyśl

 Post Wysłany: Śro 20:53, 11 Maj 2011    Temat postu:

r.urbanski napisał:
Mamut napisał:

Do Abs , Tcs tylko 120/70 x 18 indeks 59 w
pozdrawiam


Ten rozmiar opony jest bardziej przypisany do CBS od '96 r.(wzrost masy moto.)
Wcześniejsze Pancie mimo, że miały ABS opony były 110/80
Wszystko zależne jest od rocznika i wyposażenia.


Rocznik mojej Panci to '98 więc znaczy że powinienem mieć 120/80/18, tak?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 20:57, 11 Maj 2011    Temat postu:

Jeżeli ma ABS.TCS.CBS to 120/70x18

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
karas804
bywalec
bywalec


Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sobiemyśl

 Post Wysłany: Czw 0:14, 12 Maj 2011    Temat postu:

Ma tylko ABS/TCS

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Czw 9:50, 12 Maj 2011    Temat postu:

karas804 spokojnie możesz jeździć na 110/... i uważam to za lepszy wybór. Od kilku lat jeżdżę na takiej i jest super (mam trzy systemy w ST). Kolejna na pewno będzie również w rozmiarze 110.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Czw 10:06, 12 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Koła, opony, łożyska, zabierak  » Opinie jakie opony do Pan European
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group