Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brzuchu
maniak postów
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 15:53, 09 Sie 2008 Temat postu: oponki |
|
|
co sądzicie o takim czymś
[link widoczny dla zalogowanych]
czy 2005 nie jest za stara
piszą że do 3 lat jest oki
chyba że macie coś na oku to dajcie mi znać bo szukam nowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
brzuchu
maniak postów
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 15:56, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
mała pomyłka 2 razy sie wysłało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 16:26, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie tak dawno gość sprzedawał opony na tył z 2005 r. do ST1100 za 159 PLN nowe z metka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślę, że to wygórowana cena za ten komplet, do którego podąłeś link. Ta przednia jest przechadzana, pytanie jak były przechowywane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
brzuchu
maniak postów
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 16:37, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a jak z jakością firmy brig czy metzeler ??
podobno przód jest nowy ??
znalazłem że sam tył kosztuje z 700pl, wiec przód 250 hmmm
nie wiem co sądzicie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brzuchu dnia Sob 16:55, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Goguś
stary wymiatacz
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 19:13, 09 Sie 2008 Temat postu: st |
|
|
Drogi Garrecie!Te gumki Metzellera są stare jak świat!Zobacz,że na zdjęciu po prostu sie świecą!Bo są stare... Bieżnik nowy,co z tego,jezeli opona twarda jak skała. W tamtym roku na Motobazarze gość miał opony z metkami,10 letnie.Zapewniał że są dobre.Niestety,były tak twarde że nie można było ugiąć jej nawet nogą! Producenci podają ,że 5 lat to maximum.Jeżeli kupisz 4 letnią,można używać rok.Oczywiście ,każdy robi ,jak uważa.Ja jednak przedkładam bezpieczeństwo nad cenę. Na Allegro jest trochę niby to nowych opon,ale 99% nie podają roku produkcji.Jak myślicie,dlaczego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
brzuchu
maniak postów
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 19:25, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
wiecie co chyba zdecyduje sie i dam te pare stówek wiecej żeby byc bezpieczny na zakręcikach i na mokrym i kupie
Michelin PILOT ROAD 2 REAR
170/60 ZR17 TL 72W M/C
na jakich wy jeżdzicie i jak wam sie spisują ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 20:27, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Mnie nie trzeba do tego przekonywać Goguś nie podałem tego linku, aby kogokolwiek zachęcać do zakupu jedynie dla porównania jak rozbieżne są ceny starych opon. Za ten sam rocznik 159 i ponad 500 PLN, a to już całkowicie przesada. Hmmm osobiście wole dotknąć gumę, w jakim faktycznie jest stanie niż określać to na podstawie zdjęcia. Nie kupuje takich rzeczy przez allegro.
Z tą twardością gumy nie ma też, co przesadzać, co drugi ST ma na kołach założone starsze niż 2-3 letnie gumy, co nie oznacza, że muszą być do beki. Chyba nie wymieniasz opon, co roku lub, co dwa lata?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Norbi
stały bywalec
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Staszów
|
Wysłany: Pon 20:14, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
brzuchu napisał: |
wiecie co chyba zdecyduje sie i dam te pare stówek wiecej żeby byc bezpieczny na zakręcikach i na mokrym i kupie
Michelin PILOT ROAD 2 REAR
170/60 ZR17 TL 72W M/C
na jakich wy jeżdzicie i jak wam sie spisują ?? |
Ja jezdzilem na Bridgestonach G548 - byly ok...
Dunlop D220 sa bdb - na dlugo wystarczaja
Mozesz tez poszukac Metzelera Z6 - powinny sie tez dobrze sprawowac
O Pilot Road to tylko opinie z innych motocykli - sa ok - tylko nie wolno na kolano na nich schodzic zaraz po zalozeniu :D
Norbi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
brzuchu
maniak postów
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Wto 12:15, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
kolega jeżdził na brige i mówił że są bardzo śliskie w deszczu wiec ta firma odpada
ja miałem dobre doświadczenia z pirelli, ale chyba kupie micheillina PR2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
shadow
bywalec
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok
|
Wysłany: Wto 14:15, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ja za najlepsze uważam ,spośród tych na których jeździłem , Metzelery Marathon.W deszczu nie było najmniejszych uślizgów.Teraz mam jakieś Pirelki nabyte wraz z motocyklem (prawie nowe) i po deszczu trochę tańczę.Być może to prawie czyni tak , ale na łysych Brigstonach lepiej mi się jeżdziło :D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez shadow dnia Wto 14:15, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
brzuchu
maniak postów
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 21:07, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
no i kupiłem metzeler z6 na przód i tył
zobaczymy na takich jezdziłem i zostałem
na portalu oponytanio.pl
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Wto 9:49, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
W sumie dobry wybór, u mnie na końcówce tej opony, jak już się wyząbkowała było ją słychać przy wykładaniu się na zakrętach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
brzuchu
maniak postów
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Wto 11:55, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
masz całkowitą rację jak już jest kwadratowa i ma ząbki to tak słychać ją na zakrętach,
dobrze ze to opony bo myslałem co to mi bije
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 20:19, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
A ma ktoś jakieś doświadczenia ze starszymi oponami? Ja zawsze mam kilku letnie i nie ma problemu, ale ostatnio kupiłem i jeszcze nie założyłem nową oponkę tyle że 10letnią. Wygląda ok nie sparciała, guma miękka itd tylko ta data. Nie stać mnie na super nówki bo oponki muszę wymieniać co rok, na Alpejskich i Yugosloviańskich drogach przy pełnym obciążeniu taka oponka wystarcza mi na jeden wypad. Są starte o wiele bardziej na bokach niż na środku. Dlatego moje pytanie o takie stare opony-co można się spodziewać, ale proszę o doświadczenia a nie o opinie zasłyszane, ja osobiście oponki 6-7 letnie używam i nie ma problemu. Nie polecam Bridgestone battlax, moja ma 2 lata ale tak dziwnie się ściera że potem daje nieładny szum podczas jazdy, zwłaszcza po zakrętach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
keram56
stały bywalec
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wlkp
|
Wysłany: Nie 19:05, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Po wczorajszej przejażdżce zacząłem sie zastanawiać jakie ciśnienie winno być w oponach. mam ogumienie Bridgestone Exedra G548 i G547, tył 100% przód ok 75%. Tylny amortyzator ustawiłem na 2 - czyli 1-2 osoby bez bagażu.
Pozdrawiam Marek Z.
ps. jazda była bardzo ok, ale przyznaje się że w dalszym ciągu odczuwam respekt przed jej możliwościami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
stanley.mie
bywalec
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 20:24, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
przód 2,5 tył 2,9 ,a exedry są raczej twarde i może trochę tłuc na dziurach ale tak ma być,nie próbuj tylko spuszczać na niższe!!!respekt to zawsze dobry doradca!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
keram56
stały bywalec
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wlkp
|
Wysłany: Nie 23:02, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki za informacje, która sie dla mnie potwierdziła z tym co wyczytałem w instrukcji. Ponieważ w czasie jazdy rzeczywiście trochę trzęsło tzn. była dość sztywna, zastanawiałem czy nie istnieją inne wartości ciśnienia które warto ustawić. Ja niestety nie posiadam waszego doświadczenia i dla tego zwróciłem sie z tym zapytaniem. Zastanawiam sie jakie opony są najbardziej odpowiednie to ST, które były by w miarę uniwersalne.
Pozdrawiam Marek Z.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
pawelACE
maniak postów
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pon 9:58, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
co do szybszego zuzywania sie opon na bokach, no glownie tam gdzie winkle i dobry asfalt czyli glownie niestety za granica, ale to nie problem, jak zuzyles bardziej boki to masz dobry srodek czyli w zlych warunkach kiedy i tak nie idzie sie ostro po winklach masz jeszcze dobra gume z zapasem bieznika, mozesz tez miec opony o roznej mieszance gdzie boki sa bardziej miekkie i sie szybciej zuzywaja
ja tak mialem 2 lata temu w gorach we Francji, po 3 dniach intesywnej jazdy gdzie gumy byly dosc dobre przy ogledzinach wieczorem spojrzalem i mnie zatkalo, tak z 1 cm od rantu mialem opone tak mocno zuzyta ze plotno i kord byl na wierzchu ale bez gumy wogole, no i... dosc ostrozna jazda do serwisu i wymiana opony, cena gumy taka sama jak u nas tyle ze mechanik robi na czas i za to mu sie placi, po zdjeciu opony okazalo sie ze w ten kord i material bez problemu mozna palec wsadzic na wylot,
slowem potrzebny jest wiekszy zapas miesa na oponie na wyjazd lub powsciagliwosc w darciu po winklach:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
stanley.mie
bywalec
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 17:21, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dla st 1100 nie występują alternatywne wartości ciśnienia bez względu na sposób zapakowania motocykla,szczerze odradzam zabawy ze zmianami ciśnienia,w skrajnych przypadkach moto może Cię mooocno przestraszyć.Na rynku występuje kilka wartych rozważenia modeli opon,generalnie polecałbym wszystkie radialne od markowych producentów z dodatkiem ST lub ROAD w nazwie,nie wszystkie jednak występują w rozmiarach do Twojego konkretnego moto czyli 110/80/18 przód i 160/70/17 tył.Przestrzegam przed zakładaniem rozmiarów innych niż zalecane bo spowoduje to wyczuwalną zmianę w prowadzeniu esteka,np. przód w rozmiarze do wersji z systemami czyli 120/70/18 wprowadza pewną ociężałość i zwiększa wrażliwość na koleiny,co do tyłu 170/60/17 nie wypowiadam się bo nie sprawdzałem ale jestem przekonany że będzie podobnie.Mam u siebie batllax bt21 i z racji małego przebiegu jedno co mogę stwierdzić to to ,że tył wyje przy jezdzie na wprost.Zachęcam kolegów do wpisania 2-3 zdań na temat opon które używają,może dzięki temu ktoś ustrzeże się przed "wyjcami" albo innymi niespodziankami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
brzuchu
maniak postów
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany: Wto 23:36, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ja w zweszłym sezonie kupiłem z6 nie za dużo przejechałem ale w górach słonych zamknąłem tył jeżdzi się jak dla mnie rewelacyjne
ja polecam a cenowa do pilot road 2 są trochę tańsze a równie oki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kamil253
junior
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:14, 05 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jak ma ktoś miał doczynienia z różnymi typami opon to prosze podać opony na których da się najwięcej przejechać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
stanley.mie
bywalec
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Czw 19:59, 05 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Exedry 547 i 548 przy normalnej jezdzie bez palenia itd wytrzymają tył-ok12tyś,przód-ok14tyś km.Trzymają na suchym bardzo przyzwoicie,na mokrym gorzej od D207 ale niebo lepiej od D205.Przeciętny komfort jazdy,wyją w zlożeniu od nowości-idealnie ciche na wprost,do ok 8tyś km moto nie widzi kolein,póżniej jest troche gorzej i spada nieznacznie przyczepnośc i to nie kwestia wieku,moje miały 3.5 roku kiedy dokonały żywota.Niezłe gumy za (kiedyś)baaardzo rozsądną cenę gdyby tylko nie tłukły-ale to bardziej wina dróg niż opon.Kumpel ma Z6 na suzi B12 i pieje z zachwytu,założył po PILOT ROAD 2CT o których miał gorsze zdanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
pawelACE
maniak postów
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pią 10:07, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no wlasnie, kupuje Swiat Motocykli od poczatku (1993 rok), ale niestety tam testow opon nie ma, sa natomiast w Motocyklu ktory jest przedrukiem w duzej czesci niemieckiego Motorrada i tam sa bardzo sensowne i dobrze zrobione testy opon (na suchym i mokrym, na zywotnosc, na jazde pod obciazeniem i bez itd),
wiec moze ktos kto kupuje, prenymeruje, ma dojscie do Motocykla zadalby sobie trudu i poszukal testu opon typowych do ST czyli o wlasciwosciach turystycznych do ciezkich maszyn, na pewno taki test byl...
i wtedy bedziemy mieli wysztko na tacy...
jakis czas temu byl test do podroznych enduro i wygraly gumy ktore nie byly ani najdrozsze ani najbardziej znanych producentow, znaczy mozna miec za dobre pieniadze bardzo dobry towar w tym konkretnym przypaku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
grasser
stały bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/Kraków
|
Wysłany: Wto 10:16, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jezdzil ktos jeszcze, poza shadowem, na marathonach ? jakies opinie ? wlasnie jestem na kupnie tej oponki - oczywiscie nowej - na tyl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
keram56
stały bywalec
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wlkp
|
Wysłany: Pon 13:38, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jak już wcześniej napisałem mam opony Bridgestone Exedra, na których rozumiem większość opisów, jednakże nie bardzo wiem jak oznaczona jest data produkcji ?. W większości jest to tydzień i rok a tutaj nie widzę takich oznaczeń , czyżby ich nie było ?.
Pozdrawiam Marek Z.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 20:02, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dobrze że nie bridgestone battlax, ja mam takie coś i cholernie się boki ząbkują co skutkuje niezłym wyciem w zakrętach, oglądaem na giełdach inne battlaxy i wszystkie takie wyząbkowane. Jeśli chodzi o date to musi być, chyba żeby ktoś ją jakoś delikatnie zeszlifował. Są to cztery cyfry (wypukłe) jeśli opona z tego wieku lub 3 cyfry jeśli z ubiegłego, np 2305 wskazuje 23 tydzień 2005r a np 148 to 14 tydzień 1998r, najczęściej ulokowane tuż nad felgą , w jajowatej wytłoczce wielkości trochę większej od filtra papierosa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jerry1 dnia Wto 20:06, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
keram56
stały bywalec
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wlkp
|
Wysłany: Wto 22:09, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dziękuję za podpowiedz bo sam już nie wiedziałem które oznaczenie uznać za rok produkcji. Znalazłem jedynie takie oznaczenie które może być tym czego szukałem. Otóż jest ono w obwódce w której widnieje oznaczenie (+PCC 5004+) i na na tylnej (+CAE 4105+). nie bardzo wiem co oznaczają symbole literowe ale cyfry odczytuje jako rok wyprodukowania - jestem usatysfakcjonowany. W poprzednich wypowiedziach kolegów dowiedziałem sie jakie bezwzględnie utrzymywać ciśnienie w gumach, jak wyregulować amortyzator i po ostatnich jazdach jestem bardzo zachwycony i szczęśliwy z zajefajnej jazdy - to jest to . Jazda to jedno a wasza koledzy życzliwość, wiedza i doświadczenie z którym się dzielicie to drugie za co serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam Marek Z.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Garret
Administrator
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 16:37, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Opony do ST według roczników oraz modeli na tej stronie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Śro 8:34, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Jerry1
uzależniony
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 21:18, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No tak, ale ja mam bez ABS a i tak zakładam na przód 120-kę bo nawet ona jakaś cienka a 110 to jak od komara Do tyłu za to wrzuciłem ostatnio 170/60/17 bo ją łatwiej dostać a obwód ma taki sam, ciut szersza jest ale przez dyfer wejdzie, nawet rocznikiem się specjalnie nie przejmuję, bo lecą u mnie te oponki strasznie. Za to trzymam obwód koła taki jaki ma być, zwracam uwagę na dopuszczalną prędkość dla opony, oraz, co ważne jakie jest dopuszczalne obciążenie oponki, na tył daję powyżej 70W gdzie 70 oznacza obciążenie 335kg, 80 - 450kg a 60 tylko 250kg.Wartości srodkowe np 72 należy sobie samemu dokładnie obliczyć. W oznacza prędkość 270km/h, można dać V (240km/h) ale literka H to już tylko 210km/h Są to górne granice, skrót ZR oznacza prędkość powyżej 240km/h i dla 240-ki jest podane obciążenie, powyżej się ono zmniejsza, no ale ST-ciaki tyle nie latają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
pawelACE
maniak postów
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Śro 7:37, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
czyli dla mnie obciazenie musi byc 80 W lub wiecej jak wogole jest, a predkosc moze byc i H bo szybko nie ma gdzie latac tak naprawde
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|